چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ / Wednesday, 1 April, 2015
چگونه چربی‌های اضافی دور شکم را آب کنیم؟

چگونه چربی‌های اضافی دور شکم را آب کنیم؟می‌توانید شکم خود را به راحتی آب کنید:
راهنمای چند قسمتی ما برای خوردن، آشامیدن، و ورزش کردن شما را در هر زمان آمده پوشیدن لباس دلخواه‌تان می‌کند.
● خوردن
▪ قطع مصرف هله هوله
دکتر ”لزلی بونسی“ از دانشگاه پترزبورگ، بخش پزشکی اظهار می‌دارد: ”بسیاری از آبنبات‌ها و اسنک‌ها شامل گلیسیرین و شکر بالائی هستند. در معده به طور کامل هضم نمی‌شوند و این امر سبب می‌شود که شکم شما نفخ کند.“
▪ در مصرف نمک و ادویه زیاده‌روی نکنید
مصرف بیش از حد ادویه‌جات و نمک‌ها باعث می‌شود که شکم شما نفخ کند. یک چهارم فنجان سس کچاپ سه برابر مقدار سدیمی که بدن شما در طول روز نیاز دارد، را فراهم می‌سازد. یک قاشق سوپ‌خوری سس سویا جایگزین مناسبی برای آن خواهد بود.
▪ پتاسیم مصرف کنید
این ماده طبیعی ادرار آور بوده و اثر نفخ‌آور نمک را از بین می‌برد. می‌توانید آن را در گوجه فرنگی، موز، ماهی قزل‌آلا، بادام و گیلاس پیدا کنید.
▪ آب بیشتری مصرف کنید
نوشیدن آب به میزان لازم، باعث می‌شود تا آبی که در بدن شما به‌دلیل وجود نمک جمع شده به آسانی خارج شود و نفخ شکمتان از بین برود.
● ورزش
▪ بدوید (در حدود ۲ کیلومتر)
دکتر ”دیانا تیلور“ از دانشگاه کالیفرنیا، ایالت سانفرانسیسکو، بخش حفظ سلامتی معتقد است که: ”ورزش‌های سنگین، فشار و تنش فراوانی را بر روی بدن شما وارد می‌آورند و همین امر موجب می‌شود که عضلات برای مدت زمان طولانی نرم و سست باقی بمانند. اما نرمش ملایم و متعادل (مثل یوگا و پیاده‌روی) به آب شدن چربی‌ها سرعت می‌دهد و مشکل شما را در مدت زمان کمتری حل می‌کند.“
▪ ۴ حرکت شکم که معجزه می‌کند!
با انجام این ۴ حرکت شکم صاف و جذابی که آرزویش را داشتید پیدا می‌کنید. ۳ تمرین اول تمام عضلات شکم را به حرکت وا می‌دارند؛ اثر چهارمی بر روی پهلوها می‌باشد. هر کدام از این حرکات را به ورزش‌های روزانه خود اضافه کنید آنگاه متوجه خواهید شد که پس از چندی باید برای خود لباسی با اندازه جدید خریداری کنید.
۱) دراز نشست استاندارد
در حالی‌که زانوهایتان خم شده بر روی زمین دراز بکشید.
کف پاها صاف است و بر روی زمین قرار می‌گیرد. انگشتان دست را پشت سر بگذارید. آرنج‌ها به سمت طرفین باشد. در همان حال آرنج‌ها را به زانو بزنید و سپس بالای کمر، و شانه‌ها را به عقب بیاورید تا به زمین بخورند. در حین انجام حرکت سر صاف است و فاصله چانه از سینه حذف می‌شود. برای چند ثانیه در آن حال باقی می‌مانید و سپس به وضعیت اولیه باز می‌گردید.
ـ توجه: سر خود را با دستانتان نکشید! تصور کنید طنابی به دور کمر شما بسته شده و حرکت را با فشاری که به عضلات شکم و کمر می‌آورید انجام دهید.
۲) دوچرخه
روی زمین دراز بکشید و دست‌ها را پشت سر بگذارید. زانوهایتان را خم کنید و پاها را از زمین بلند کنید به طوری‌که ماهیچه ساق پا به موازات زمین قرار بگیرد. آرنج یکی از دست‌ها را به سمت زانوی مخالف بیاورید. در این حالت پاها باید با هم زاویه ۴۵ درجه بسازند. این حرکت را برای هر دو طرف انجام دهید.
ـ نکته‌ای برای تازه کارها: برای شروع می‌توانید پاهای خود را بر روی زمین نگاه دارید. زمانی‌که آرنج خود را به سمت پا می‌آورید زانویتان را بلند کنید تا به هم برسند. سپس دوباره آن را روی زمین قرار دهید و حرکت را یک‌مرتبه دیگر تکرار کنید.
۳) دراز نشست عمودی
روی زمین دراز بکشید، پاهایتان را به‌صورت مستقیم به بالا ببرید، دست‌های خود را نیز به طور عمودی در دو طرف بدن نگه‌دارید. سعی کنید نوک انگشتان دست را به نوک انگشتان پا برسانید. در این حرکت باید پاها را تا آنجا که می‌توانید به بالا بیاورید تا استخوان باسن از روی زمین بلند شود.
ـ نکته‌ای برای تازه کارها: به‌جای اینکه به طور همزمان دست‌ها و پاهای خود را بلند کنید، می‌توانید ابتدا نیم‌تنه بالائی و سپس قسمت پائین بدن را بلند کنید.
۴) پهلوها
به سمت یکی از پهلوها دراز بکشید، زانوهای خود را خم کنید و بازویتان را به طور کامل بر روی زمین قرار دهید در حالی‌که آرنج با شانه در یک راستا باشد. تمام وزن خود را بر روی بازو وارد آورید و نیم‌تنه بالای بدن و باسن را به آرامی از روی زمین بلند کنید. به طوری‌که یک خط مستقیم از زانو تا سر حاصل شود. هر چقدر می‌توانید در این حالت باقی بمانید. برای شروع ۱۰ تا ۲۰ ثانیه کافی است. مدت زمان این حرکت را برای طرف مقابل نیز انجام دهید. هر چه قوی‌تر می‌شوید، سعی کنید به بازوها و سپس پاها نیز کشش بدهید و بعد هر دو را با هم بکشید.
ـ نکته :
عضلات شکم نیاز به استراحت و بهبودی دارند. در طول زمان استراحت است که ماهیچه ساخته می‌شود. ”انجام تمرین‌های شکمی برای ۳ تا ۵ روز در هفته موجب می‌شود شما عضلات سفت، و شکم صافی پیدا کنید.“
”اگر نیم ساعت طول بکشد تا شما احساس کنید عضلات شکمتان در تحرک هستند، پس احتمالاً حرکات را اشتباه انجام می‌دهید. نحوه انجام دادن حرکات را مجدداً بازبینی نمائید و بر روی مدت زمان تمرکز نکنید. همیشه کیفیت مهم‌تر از کمیت است.
آنقدر که روند معمولی دراز نشست شما را لاغر می‌کند، آرام انجام دادن آن به آب شدن چربی‌ها کمک نمی‌کند. در حقیقت کندی در انجام حرکات اصلاً سودمند نیست.
”هیچ فرقی نمی‌کند شما چه زمان ورزش‌های شکمی را انجام دهید، فقط درست انجام دادن و ثبات در تمرینات است که باید مورد توجه قرار گیرد.“ بنابراین بهترین زمان وقتی است که احساس کنید می‌خواهید تمرینات را انجام دهید. اما اگر می‌خواهید در ابتداء تمرینات حرکات مربوط به شکم را انجام دهید، اول باید خودتان را حسابی گرم کنید.
شما به هیچ وجه به وزنه نیازی ندارید، البته بسیاری از ورزشکاران برای اینکه توانائی قدرت خود را افزایش دهند از وزنه استفاده می‌کنند. ”بسیاری از دستگاه‌ها و وزنه‌ها برای استفاده خانم‌ها طراحی نشده‌اند، اگر شما به طور مناسب در دستگاه قرار نگیرید، ممکن است فشار به قسمت‌هائی که نباید، وارد شود.
▪ حرکات را کمی آرام‌تر انجام دهید: با چهار شماره بالا بیائید و با ۴ شماره به حالت اول بازگردید.
۵ تا ۱۰ ثانیه در دشوارترین حالت دراز نشست باقی بمانید.
▪ حرکات خود را کم کم انجام دهید: این کار باعث می‌شود تا عضلات شکم از سایر ماهیچه‌ها جدا شده و تٲثیر تمرینات مستقیماً بر روی شکم وارد شود.
● شکم خود را صاف کنید
انجام این حرکت به شما کمک می‌کند تا شکمتان را لاغرتر کنید. در حالی‌که صورتتان در مقابل زمین قرار دارد، بر روی شکم دراز بکشید. وزنتان را بر روی کمر و شکم بدهید و سعی کنید دست‌ها و پاها را از روی زمین بلند کند. برای چند ثانیه در این وضعیت باقی بمانید. سپس به موقعیت اولیه بازگردید و یک مرتبه دیگر این حرکت را تکرار کنید.

منبع : مجله دانش ورزش

مطالب مرتبط

کلمات در حال جستجو
تهر , اندرویدیها , محافظه کار , مدارس شاهد , هفته قبل , دستان واقعی , جاکارتا , آیین گشایش , چشمه های جاری , روستای رمچاه , football , بنگاه ها , جانشین منابع انسانی ستاد , اسیب شناس , مناطق جنگی , مسیرهای دریایی , رفراندم , افریقا , ابلهانه , فان خال ,

برخی از مطالبی که کاربران هم اکنون در حال خواندن آن هستند
فی‌المناجات , تالاب گمیشان، گرگان , درمان , قصهٔ ملّا , جان حیوان که ندیده است بجز کاه و عطن , تل ریگی، داراب (هزاره چهارم قبل از میلاد) , چاروق , مجموعه صفوی فرح‌آباد، فرح‌آباد، ساری , ای صبح صادقان رخ زیبای مصطفی , درمان , مضرات , جراحی عیوب انکساری , افراد آرام , کاخ موزه سبز , مجلس تونس و انتخابات آینده پارلمانی در این کشور , روابط خارجی الجزایر با ایالات متحده آمریکا , ترک , مفرش , رسانه‌های الکترونیکی ـ دیداری , احتقان بینی , توجه به حرکت شکم , بت من ز در درآمد به مبارکی و شادی , بار غم از دلم می گلرنگ برنداشت , چادرشو , انتخاب و اجرای خط‌مشی جایگاه‌یابی , انرژی جنبشی , حسن که تابان ز سراپای توست , گیاه کامل , چنگیان , بررسی روند ۵ ساله صادرات و واردات کشور سنگاپور بر حسب گروه‌های کالایی ,

وبگردی
من روحانی هستم ۲ - مک فارلین - این ویدئو گزیده ای از فیلم «من روحانی هستم ۲»، ساخته «فرورتیش رضوانیه» است که سال ۱۳۹۲ در پاسخ به مستند دانشجویی «من روحانی هستم» ساخته شد.
برخورد 65 خودرو در آزادراه کرج - قزوین/ عکس - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از دو تصادف همزمان زنجیره ای 65 دستگاه خودرو سواری در لاین شمالی و جنوبی آزاد راه کرج - قزوین خبر داد که 29 مجروح بر جا گذاشت .
آزاده زارعی با یک گریم عجیب در نقش پسر / تصاویر - فرزاد حسنی و آزاده زارعی در فیلم توقیفی. فيلم «آمین خواهیم گفت» به کارگردانی و نویسندگی سامان سالور ساختهٔ سال 1389 است. این فیلم برای اولین بار در سی امین جشنواره فیلم فجراکران شد.
پناهندگی در اوج مذاکرات هسته‌ای - در اوج مذاکرات هسته‌ای و در شرایطی که اصلی‌ترین مساله این روزهای رسانه‌های ایران آگاهی از سرنوشت مذاکرات هسته‌ای است، ماجرای رقم خورده توسط امیرحسین متقی، خبرنگار یک رسانه کم‌تاثیر، یک نکته را برای هر فرد پیگیر مسائلی از این دست روشن کرده؛ خوب یا بد، در زبان فارسی کلمه مناسبی برای توصیف کار انجام شده وجود ندارد.
تصاویر آخرین وداع خانواده با میلاد در فرانسه - میلادم، پاره تنم، عزیزم نجیب‌ترین انسان زندگیم، پسر وفادارم، تو را دوست دارم، همیشه در دینمان هر آنچه پیش می‌آید میگوئیم راضی هستیم به رضای خدا ولی میلادم پسرم پاره‌تنم این بار فریاد میزنم: من اصلا راضی به رضایت خدا نیستم، منتظرم تو پیشم برگردی، میلاد عزیزم همیشه در قلب منی.
80 هزار افغان در استادیوم آزادی - دیدار تیم های ملی فوتبال امید ایران و افغانستان بعدازظهر امروز یکشنبه با پیروزی شش بر صفر تیم ملی امید ایران در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.
فیلم نجات باورنکردنی یک خلبان - این خلبان شیردل پس از آنکه یک بال هواپیمایش را در نمایش هوایی از دست داد با خونسردی و به سلامت بر زمین نشست.
فرخنده زنده زنده سوزانده شد / تصاویر - گروهی از مردم افغانستان در کابل پایتخت این کشور یک زن را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و کُشتند. مقامات امنیتی در کابل با تأیید این خبر اعلام کردند که مردان خشمگین در مرکز شهر، یک زن را که گفته شده قرآن را به آتش کشیده کشتند.
پاسخ فرزاد حسنی به افشاگری آزاده نامداری - بر فرض محال اگر این ادعاهای کذب صحت هم داشت، آیا این روش درستی برای بیان آنهاست؟ ریختن آبروی دیگران و حتی خانواده خود به چه قیمتی؟ به قیمت پخش تصویرمان از تلویزیون؟! انسان ها را از روشی که برای رسیدن به هدفشان انتخاب می کنند بشناسید...
عکس ضرب و شتم آزاده نامداری و افشاگری بی‌سابقه - آزاده نامداری با به اشتراک گذاشتن عکسی تلخ و دردناک از آثار شدید ضرب و شتم روی صورت و چشم خود، از اتفاقاتی غیرقابل باور مربوط به زندگی گذشته اش . آقای حسنی چهل تا فایل صوتی دست من داری که مدت هاست حتی خودم گوشش ندادم.
شایعه رابطه احسان علیخانی و آزاده نامداری! / تصاویر اینستاگرام - توضیحات آزاده نامداری درباره یک شایعه - امروز آقای علیخانی چون صفحه‌ای دراینستاگرام ندارن ازمن خواستن توضیحی به هوادارانشون ودوستای خوب خودم بدم.
دختر گلفروش تجریش پدیده جدید شبکه‌های اجتماعی - دختر گلفروش میدان تجریش. این همه چیزی بود که از پدیده این روزهای شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها می‌دانستیم و البته چند عکس که از او منتشر شده بود. دختری که با ظاهری خاص توجهات را به خود جلب کرده بود.
شبکه‌های اجتماعی با ما چه کرده‌اند / فیلم - شبکه‌های اجتماعی چگونه ما را منزوی کرده‌اند. آیا شما هم ساعت‌های زیادی را صرف شبکه‌های اجتماعی و دنیای مجازی میکنید حتما این ویدیو را نگاه کنید.
پربازدیدها
فیلم دیدار ایران مقابل سوئد در شام آخر کی‌روش و وداع نکونام - تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه مقابل سوئد با نتیجه سه بر یک شکست خورد.
دیدار با درختان ایستاده بر آب/ جنگلی که از چشم آدم زاده شد! - جنگلی با درختانی کوتاه قد و روییده در آب شور آن هم در جنوب کشور را جنگل‌های حرا می‌نامند جنگلی که نمی‌توان بین درختان آن قدم زد چون روی آب روییده است.
مهمترین عناوین خبرهای جهان از شب گذشته تاکنون - مهمترین عناوین خبرهای جهان از شب گذشته تاکنون به نقل از رسانه های خارجی به شرح زیر است:
پیرموذن: حامیان احمدی‌نژاد خواب بازگشت او به سیاست را ببینند /تندروهای اصولگرا و اصلاح‌طلب جایی در مجلس دهم ندارند - یک نماینده اصلاح طلب مجلس اعتقاد دارد که احمدی نژاد به صحنه سیاسی کشور باز نخواهد گشت.
بازنگری درقوانین سواحل و دریاها /مدیریت زباله در ۳ استان شمالی - معاون دریایی سازمان محیط زیست از بازنگری در قوانین و مقررات حاکم بر سواحل و دریاها در سال ۹۴ خبر داد.
تمام شد ؛ ایران و ۱+۵ به توافق رسیدند + اظهارات ظریف و لاورف - مثلث آنلاین :وزیر خارجه روسیه گفت که ایران و 1+5 بر روی مسائل کلیدی به توافق رسیده‌اند.
«سردار سلیمانی»؛ افسانه زنده ایرانیان با چکمه‌های نظامی /از قلب آمریکا و اروپا تا خاورمیانه جنگ‌زده مبهوت حاج قاسم ایرانی‌ها - مادران عراقی از دلاوری‌های او در مقابل داعش برای فرزندان خود افسانه‌ها ساخته‌اند، افسانه‌ای به نام «ژنرال سلیمانی».
نگرانی شدید سازمان ملل و اتحادیه اروپا نسبت به تجاوزات عربستان علیه یمن - تجاوزات هوایی ائتلاف کشورهای عربی به رهبری عربستان علیه یمن و کشتار روز افزون غیر نظامیان در این کشور اعتراض بان کی مون و اتحادیه اروپا را نیز به دنبال داشته است.
نگرانی از کمبود بیش از شش هزار تخت بیمارستانی/ واگذاری تامین تخت بیمارستان های دولتی تحت نظارت باشد - یکی از مشکلات جدی حوزه سلامت که به سادگی قابل حل نیست کمبود نزدیک به شش هزار تخت بیمارستانی است که به نظر می رسد جز با مشارکت بخش خصوصی قابل حل نباشد.
جذب راحت‌تر اعضای هیئت علمی در موسسات غیر انتفاعی/ شیوه عملیاتی شاخص ها تغییر می‌کند - معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: طی چند ماه آینده شیوه عملیاتی شاخص‌ها تغییر می‌کند و شاهد جذب راحت‌تر...




Copyright © 2008 - 2015 vista.ir. All Rights Reserved