جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
مجله ویستا

کاسانو در اینتر، آدریانو در رئال


کاسانو در اینتر، آدریانو در رئال
روبرتو مانچینی سرمربی اینتر كه به احتمال فراوان از فصل آتی دیوید سوازو مهاجم هندوراسی و بسیار موفق فصل قبل كالیاری را در لیست نفراتش خواهد داشت، با وجود یك مهاجم سرعتی خیال آسوده ای دارد و با توجه به حضور هرنان كرسپو و زلاتان ابراهیموویچ نگرانی خاصی از نظر قدرت سرزنی فورواردها نیز نخواهد داشت. او تنها به یك مهاجم توپ نگه دار در خط حمله نیاز دارد.
آدریانو برزیلی چنین خصوصیتی را دارد اما همگان می دانند چه مشكلاتی بین او و این مربی وجود دارد كه باعث شده «آدری» از هنگام سرمربیگری مانچو نتواند به درستی توانایی هایش را بروزدهد.آدریانو كمی بی نظم است و بخصوص هنگامی كه به تعطیلات می رود، در بازگشت تأخیر دارد و این گونه دست سرمربی خود را در پوست گردو می گذارد.مانچو دوست دارد هرچه زودتر از این مهاجم پرمشتری خلاصی یابد اما آیا به فكر جایگزین او خواهد بود؟
زیكو سرمربی برزیلی فنرباغچه پس از عقد قرارداد با روبرتو كارلوس به دنبال رونالدو مهاجم برزیلی میلان رفت اما قرمز و مشكی ها كه از عملكرد او رضایت كامل دارند، خیلی سریع پاسخ منفی خود را اعلام كردند و اكنون این تیم تركیه ای برای خرید آدریانو پیشقدم شده، با این حال بعید به نظر می رسد مرد برزیلی با توجه به سن و سالش به لیگ درجه ۲ تركیه برود، پس این انتقال منتفی است.رئال مادرید گزینه محتمل تری است، آنها از دست كاسانو به ستوه آمده و قصد واگذاری این جوان ایتالیایی به سایر تیم ها را دارند.
مانچینی طی روزهای اخیر با تعریف و تمجیدهای فراوان، عملاً چراغ سبز را به این جوان بداخلاق نشان داده و شاید این بهترین فرصت برای جذب یكی از مهره های ایده آل باشگاه باشد.جالب اینكه هر ۲ بازیكن نیز راضی به این جابجایی هستند كه تنها در این میان رقم انتقال باقی می ماند.البته هم اینتر و هم رئال مادرید متمول هستند كه بر سر مبلغ چانه نزنند!
كاسانو كه در ایتالیا خیلی سریع رشد كرد، نتوانست رابطه صمیمی با طرفداران رم برقرار كند و همان مسأله باعث فرار او به اسپانیا شد اما سبك بازی آنتونیو در رئال موردپسند نبود و كاپلو هم نتوانست با شیوه های خاص مربیگری خود، وی را از حالت رخوت و سكون خارج كند، بدین ترتیب این مهاجم در طول فصل به نیمكت ذخیره ها زنجیر شد و در كسب مقام قهرمانی اخیر مادریدی ها نقشی نداشت.در شرایط كنونی كه احتمال تحول روی نیمكت مربیگریرئال مادرید وجود دارد، خروج از این تیم برای كاسانو بهترین تصمیم است.
او نمی تواند در مادرید دوام بیاورد و فقط زمان را از دست می دهد.وی كه جام جهانی را به دلیل نیمكت نشینی از دست داد، اكنون در فاصله یك سال مانده تا برگزاری یورو ۲۰۰۸ می تواند با بازی در سری A بیش از پیش خود را در معرض دید سرمربی تیم ملی كشورش قرار دهد و از آن جایی كه مانچینی به بازی او اعتقاد دارد، می تواند در جمع آبی و مشكی ها دوباره اوج گرفته و شانس پوشیدن مجدد پیراهن تیم ملی ایتالیا را به دست آورد.
از سویی دیگر آدریانو هم از وضعیت كلافه كننده اش در اینتر رهایی می یابد. وی می تواند در رئال مادرید زوج خط حمله نیستلروی لقب گیرد.حضور روبینیو در كناره های زمین و آشنایی این نارگیل سیاه با سبك بازی آدریانو كمك بزرگی برای اوجگیری دوباره این ستاره فعلی اینتر محسوب می شود. به احتمال فراوان طی یك هفته آینده این جابجایی صورت می گیرد و ۲ بازیكن مستعد و ناراضی از شرایط كنونی راه جدیدی پیش روی خود خواهند دید تا دوباره به شرایط آرمانی بازگشته و از فوتبال لذت دوباره ای ببرند.
منبع : روزنامه ابرار ورزشی


همچنین مشاهده کنید