جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا

عدم وفاداری چلسی به ادعاهای آبراموویچ


عدم وفاداری چلسی به ادعاهای آبراموویچ
تیم پرستاره چلسی با اتمام لیگ برتر در فصل گذشته با این سیاست که «از ریخت و پاش های آنچنانی دست برمی دارد»، وارد نقل و انتقالات تابستانی شد.
بارها از قول «رومن آبراموویچ »، مالک روسی این باشگاه عنوان شد که چلسی برای آینده خیال ندارد دست به خرید های سنگین و پرتعداد بزند.
به فاصله گذشت اندک زمانی از انتشار و انعکاس اظهارات مقام نخست باشگاه، چلسی کماکان در مسیر پرهیاهوی گذشته در حال حرکت است.
با مطرح شدن بحث حضور « مالودا» ، بازیکن ملی پوش و فرانسوی لیون در این تیم مشخص شد، چلسی به ادعاهای رئیسش، وفادار نمی ماند و می خواهد بار دیگر خریدهای بزرگی در عرصه نقل و انتقالات انجام دهد.
با توجه به رفتار اخیر مقامات چلسی مشخص شده است این تیم بار دیگر در مسیر گذشته قدم برمی دارد. آبی های شهر لندن به فلورن مالودا رقمی بالغ بر ۱۸ میلیون یورو، پیشنهاد کرده اند.
رقمی که مورد توجه لیون واقع نشده است و آبراموویچ به طور ضمنی اعلام داشته به این مبلغ، هفت میلیون یوروی دیگر نیز اضافه می کند تا باشگاه فرانسوی، برای انتقال مالودا پاسخ مثبت دهد.
رسانه های فرانسوی خبر دادند، روزهای آتی، روزهای بسیار مهمی برای چلسی است چرا که احتمال دارد این باشگاه باز هم برای خرید و جذب مهاجم لیون، رقم افزون تری را اضافه کند.
● نظر مالودا
از نظر مهاجم فرانسوی که در فصل ۲۰۰۳-۲۰۰۲ همراه با دیدیه دروگبا، مهاجم ساحل عاجی باشگاه چلسی در تیم « گنکامپ» بازی کرده است، مساله انتقال کاملاً روشن است. وی می گوید؛ تصمیم خود را گرفته ام. حتی اگر تیم دیگری نیز خواهان من باشد و پول بیشتری را پرداخت کند، باز هم به چلسی می روم. اظهارات بازیکن فرانسوی نشان دهنده این مساله است که تحت هر شرایطی از لیون جدا می شود. وی حتی مقصد خود را نیز مشخص کرده اما تا این لحظه انتقالش به چلسی قطعی نشده است.
علاوه بر وضعیت نامشخص مالودا، در تیم چلسی یک نقطه ابهام نیز و جود دارد. طی روزهای اخیر شایعات متعددی در خصوص «فرانک لمپارد»، هافبک ملی پوش این تیم منتشر و شنیده شده است. به خصوص که این بازیکن محبوب و کلیدی که یکی از محور های اصلی بازی تیم به شمار می رود، پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه را رد کرده است. این پیشنهاد می توانست دستمزد هفتگی بالغ بر ۲۱۰ هزار یورو برای وی به ارمغان بیاورد و او را پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر سازد تا بزرگانی همانند میشائیل بالاک و آندری شوچنکو در رتبه های بعد از او قرار گیرند.
● بازار شایعات
با توجه به واکنش عجیب لمپارد، شایعات زیادی در مورد آینده وی شنیده می شود. طبق آخرین اخبار تیم هایی نظیر آث میلان و یوونتوس تورین از ایتالیا و نیز بارسلونای اسپانیا برای به خدمت گیری این بازیکن اعلام آمادگی کرده و به وی پیشنهاداتی ارائه داده اند.
براساس آنچه از قبل به ثبت رسیده، لمپارد با باشگاه چلسی تا سال ۲۰۰۸ قرارداد همکاری دارد. وی در این رابطه می گوید؛ دو سال از مدت قراردادم را پشت سر گذاشتم. اگر بخواهم از تیم بروم، تحت فشار نیستم.
در مقابل چنین وضعیتی، لازم است مسوولان چلسی موضع صریح خود را اعلام کنند چراکه این باشگاه می تواند در مقابل دریافت پیشنهادات گوناگون، مقاومت به خرج داده و اجازه خروج به لمپارد ندهد. البته نگه داشتن بازیکنی که در سال ۲۰۰۱ در ازای ۱۶ میلیون یورو از تیم وستهام به چلسی آمد، کار بسیار دشواری است چراکه حضور یک بازیکن ناراضی به تیم آسیب می رساند.
منبع : روزنامه اعتماد


همچنین مشاهده کنید