یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ / Sunday, 17 February, 2019

بی صدا فریاد کن


بی صدا فریاد کن
● با آخرین ساخته فخیم زاده بیشتر آشنا شویم
«وقتی وارد صدا و سیما شدم، دقیقاً بعد از اکران همسر و تاواریش در سال ۷۳ بود که اتفاقاً هر دو فیلم های موفقی بودند. آن موقع خیلی ها می گفتند رفتن تو به تلویزیون خوب نیست، برای اینکه این ذهنیت را به وجود می آورد که در سینما کاری برایت نمانده به همین خاطر به تلویزیون رفته یی؛ اما من در پاسخ به آنها گفتم باید بلد باشی با این جعبه جادویی کار کنی. با همین ذهنیت وارد کار شدم.
خلاصه رفتن همانا تا رسیدم به بی صدا فریاد کن.» این بخشی از صحبت های فخیم زاده است که حالا با «بی صدا فریاد کن» ششمین تجربه تلویزیونی خود را پشت سر می گذارد. مجموعه یی پلیسی که می خواهد یادآور مجموعه «خواب و بیدار» باشد. آخرین ساخته تلویزیونی فخیم زاده اکنون مراحل پایانی تدوین را سپری می کند و همزمان موسیقی متن آن توسط کارن همایون فر در حال ساخت است. برای آشنایی با فضای مجموعه گپ و گفتی با او و بازیگران سریال انجام داده ایم.
● مهری فدایی مقدم
«مرگ با قرص های تقلبی اکس و برنج که هم فریاد است و هم بی صدا»، این تعبیر فخیم زاده از مرگ کسانی است که به واسطه مصرف قرص های تقلبی اکس می میرند. او این بار به سراغ همین موضوع رفته است. وقتی می پرسیم چرا قرص های تقلبی اکس این طور پاسخ می دهد؛ «وقتی با معضل قرص های اکس آشنا شدم، با خودم همیشه این فکر را می کردم که اگر نوع تقلبی این قرص ها تولید شود چه اتفاقی می افتد. بر همین اساس فیلمنامه «بی صدا» را نوشتم. در روزهای اول تصویربرداری بودیم که با خبر جالبی در صفحات حوادث یکی از روزنامه ها برخورد کردم و آن کشته شدن عده یی با قرص های تقلبی اکس بود.»داستان مجموعه «بی صدا فریاد کن» هم از همین جا شروع می شود؛ «آمبولانسی آژیرکشان بیمار بیهوشی را به بیمارستان می رساند.
دکتر لیلا افخمی افسر نیروی انتظامی در بیمارستان به بررسی اوضاع فرد مسموم می پردازد. بیمار بر اثر مصرف قرص های اکس می میرد. فردای همان روز سردار باقری از بیمارستان نیروی انتظامی دیدن می کند. علت مرگ بیمار شب گذشته و موارد دیگر که بر اثر مصرف قرص اکس مرده اند بررسی می شود. لیلا معتقد است عده یی در کشور دست به تولید این قرص ها زده اند. آنها به دلیل نداشتن تجربه کافی در ساخت این قرص ها از سمی استفاده کرده اند که مصرف کننده را می کشد. لیلا پس از ارائه گزارش خود از سوی سردار مامور رسیدگی به موضوع می شود و...»
● تریلر تعلیق
«بی صدا فریاد کن» تکمیل کننده سه گانه پلیسی فخیم زاده است اما این سوال مطرح است که مجموعه آخری به کدام یک از دو اثر پیشین یعنی «خواب و بیدار» و «حس سوم» نزدیک است. فخیم زاده بی درنگ می گوید؛ «خواب و بیدار» و ادامه می دهد؛ «این مجموعه در واقع در ژانر «تعلیق/تریلر» قرار می گیرد و فضای آن بیشتر به «خواب و بیدار» نزدیک است تا «حس سوم» و سعی شده وجه دراماتیکی موضوع بررسی شود.»
● فخیم زاده و غلام
مانند دیگر ساخته هایش، در مجموعه «بی صدا فریادکن» هم بازی دارد، آن هم در نقشی کلیدی. او این بار ایفاگر نقش یک تبعیدی خلافکار به نام «غلام» است. پیش از آنکه از او راجع به حضورش به عنوان بازیگر در این مجموعه بپرسیم بهتر دیدیم کمی با شخصیت «غلام» و نقش او آشنا شویم. «سروان افخمی در تحقیقات خود به شخصی می رسد به نام چنگیز تورانی. او قاچاقچی بین المللی است که در ایران قرص های تقلبی اکس را تولید و توزیع می کند؛ چنگیز به دلیل مشکلاتی که با دامادش (بهرام) دارد او را سر به نیست می کند.
جسد بهرام بر حسب اتفاقی در اختیار غلام قرار می گیرد و به این شکل پای غلام به ماجرا کشیده می شود. او که از ماجرا مطلع شده تصمیم می گیرد با استفاده از جسد بهرام از چنگیز اخاذی کند و...» فخیم زاده در تشریح شخصیت غلام این طور می گوید؛ «یک آدم شارلاتان که سال ها در زندان بوده و تازه از تبعید برگشته و ناخواسته وارد جریان خطرناکی می شود.»آیا شخصیت غلام می تواند به اندازه شخصیت های «ایرج» و «اصغرکپک» مورد توجه مخاطب قرار بگیرد؟ فخیم زاده در پاسخ به این سوال ابتدا کمی مکث می کند و بعد با نوعی تردید می گوید؛«نمی دانم» و بعد ادامه می دهد؛ «من بازیگر حرفه یی نیستم و طی این هفده سال اخیر به غیر از بازی در مجموعه «مختارنامه» ساخته داوود میرباقری فقط در آثار خودم بازی کرده ام و در کارهای خودم هم سعی کرده ام همیشه در نقشی بازی کنم که بدانم می تواند برجسته شود.»
● دو فخیم زاده با روحیات متفاوت
فریبا کوثری در مجموعه «بی صدا فریادکن» برای نخستین بار با فخیم زاده همکاری کرده است. او در این مجموعه ایفاگر نقش «آذر» همسر غلام است. او درباره نقشش می گوید؛ «آذر زنی است که در زندگی غلام بسیار تاثیرگذار است.» از او می پرسیم آیا آذر شباهتی هم به شخصیت همسر ایرج در مجموعه حس سوم دارد که پاسخ می دهد؛ «خیر، چون داستان این دو مجموعه کاملاً متفاوت از یکدیگر است.
این دو نقش هم با یکدیگر تفاوت اساسی دارند. در «حس سوم» می توان گفت نقش بهتر و قشنگ تر بود و انصافاً خانم مقانلو آن را بسیار درست بازی کرد. اما در اینجا نوع داستان فرق می کرد و بالطبع شخصیت «آذر» هم متفاوت از آن شخصیت می شد.» کوثری بازی در نقش مقابل فخیم زاده را این طور توصیف می کند و می گوید؛ «به هر حال کار با کسی همچون مهدی فخیم زاده ویژگی های خاص خودش را دارد. اگر بدانی باید چه کار کنی کاملاً راحت هستی اما در این میان نکته جالب توجه این بود که شخصیت فخیم زاده به عنوان بازیگر و کارگردان کاملاً از هم جدا بود و همین کار را خیلی راحت تر می کرد.»
● لحظات ناب بازیگری
فرهاد قائمیان هم مانند فریبا کوثری نخستین همکاری خود را با فخیم زاده در این مجموعه تجربه کرده است. او در این سریال به عنوان مافوق سروان افخمی حضور دارد.
نام شخصیت قائمیان، سرهنگ امیدی است که فرماندهی عملیات را برعهده دارد. او ریتم و ضرباهنگ مجموعه «بی صدا فریاد کن» را یکی از عوامل جذابیت این سریال می داند؛ «داستان مجموعه ریتم و ضرباهنگ خاصی دارد، از سوی دیگر موضوع مجموعه هم معضلی است فراگیر که همه جامعه با آن درگیر است، به همین خاطر فکر می کنم با یک مجموعه خوب و منسجم روبه رو خواهیم شد که مخاطب قطعاً از آن استقبال خواهد کرد.»قائمیان از بازی در این مجموعه ابراز رضایت می کند، چرا که معتقد است در کار با فخیم زاده توانسته به لحظات خوب و نابی در بازی خود برسد. او می گوید؛ «به عنوان بازیگر فقط می توانم این را بگویم که در کار با فخیم زاده بازیگر به لحظات خوب و نابی می رسد که این به عقیده من یکی از مهمترین ویژگی های این کار بود.»
● برآورده کردن انتظارات
لیلا برخورداری در هر سه اثر پلیسی فخیم زاده حضور داشته است. کبری دختری عقب مانده در «خواب و بیدار»، نسرین دختر ایرج در «حس سوم» و حالا مونا دختر چنگیز تورانی در «بی صدا فریادکن»، نقشی که برخورداری آن را بیشتر خاکستری می بیند تا سیاه یا سفید. او در توضیح بیشتر نقش خود می گوید؛«مونا در خانه یی بزرگ شده که از کودکی تا بزرگسالی همه خلاف های پدرش را به چشم دیده و سکوت کرده.
او علاقه فراوانی به همسرش دارد و حاضر است هر ناملایمتی را در زندگی تحمل کند جز ناراحتی همسرش را. بنابراین زمانی که متوجه می شود بهرام به دست پدرش سر به نیست شده، جلوی او می ایستد.»برخورداری از سومین همکاری اش با فخیم زاده و ویژگی های کار با او می گوید؛«برجسته ترین ویژگی کار با فخیم زاده این است که حداقل وقتی بازیگر در کار او حضور می یابد می داند آنچه که در پایان به عنوان نتیجه کار به دست می آید کاملاً رضایتبخش است و به طور کلی می توان گفت که کار با او مساله یی سهل و ممتنع است؛ یعنی اگر بدانی از تو به عنوان بازیگر چه می خواهد و چه انتظاراتی دارد مطمئناً همه چیز خوب خواهد بود، در غیر این صورت کار کمی مشکل می شود.»
● جذابیت از نوعی دیگر
کامران تفتی همان پلیس جوان سریال حس سوم است که خودش را در قسمت اول از کانال کولر به داخل اتاق خلافکارها انداخت. حالا او پس از خواب و بیدار و حس سوم در سومین همکاری اش با فخیم زاده در نقش امیر داماد غلام ظاهر شده است. امیر یک خلافکار خرده پا است که غلام او را وارد بازی اش می کند. تفتی نقش امیر را معجونی از تمام نقش هایی که تاکنون بازی کرده می داند و درباره جذابیت های سریال می گوید؛ «بی صدا فریاد کن» با تمام سریال هایی که درباره قرص های روان گردان ساخته شده فرق دارد.در این مجموعه در واقع تولید این قرص ها در داخل کشور سوژه اصلی است و همین خود باعث ایجاد جذابیت هایی در مجموعه می شود.»
● کاری مشکل و متفاوت
محمد صادقی در مجموعه جدید فخیم زاده در نقش فردی ابرمنفی بازی کرده است. او همان چنگیز تورانی قاچاقچی بزرگ بین المللی است که قرص های تقلبی اکس را تولید می کند. او درباره نقش خود اینچنین می گوید؛«نقش چنگیز نقشی است متفاوت که تا به حال چنین نقشی را بازی نکرده بودم.» صادقی پس از ولایت عشق و خواب و بیدار سومین بار است که جلوی دوربین فخیم زاده می رود. بنابراین با ویژگی های او بیش از دیگران آشنا است. او در این باره می گوید؛«کار کردن برای دوربین فخیم زاده مقداری مشکل تر از سایر دوربین ها است. البته از آن طرف نتیجه و بازتاب کار از خیلی تولیدات داستانی سیما بالاتر است. از سوی دیگر چون آقای فخیم زاده بازیگر هم هستند روی بازیگران حساسیت بیشتری دارند و به سادگی از کنار هر چیزی نمی گذرند.»
● تهیه کنندگی پس از سال ها
فخیم زاده سال ها است که کار تهیه کنندگی را کنار گذاشته. خودش می گوید از سال ۶۶ به بعد به تدریج از این کار فاصله گرفت؛ اما پس از سال ها بار دیگر در «بی صدا فریاد کن» این کار را انجام داده است. البته او از ابتدا قصد انجام این کار را نداشت؛ چرا که این مجموعه کار خود را با تهیه کنندگی «محمد مسعود» شروع کرد و پس از گذشت چند روز از آغاز تصویربرداری او از پروژه کناره گرفت و فخیم زاده خود تهیه کار را عهده دار شد. خودش در این باره این طور می گوید؛«چیزی حدود ۱۰۰ دقیقه با حضور محمد مسعود به عنوان تهیه کننده تصویربرداری شد و پس از آن بنا به دلایلی از پروژه انصراف دادند و من مجبور شدم خودم کار تهیه را بر عهده بگیرم. پذیرفتن این مسوولیت در شرایطی که کارگردان و بازیگری این سریال را نیز عهده دار بودم، کار چندان آسانی نبود. اما هر طوری بود آن را به سرانجام رساندم.»
● استقبال مخاطب
فخیم زاده مهارت بسیاری در جلب مخاطب دارد. تمامی مجموعه های او در زمره پر مخاطب ترین آثار تلویزیون قرار دارد. او با سلیقه تماشاگر آشنا است و می داند چطور بدون آنکه سطح کیفی کارش افت کند، مخاطب را به سوی اثرش بکشاند. حالا در رابطه با «بی صدا فریاد کن» هم می تواند این اتفاق را بار دیگر تکرار کند. «نمی دانم؛ چرا که واقعاً نمی توان از قبل راجع به این موضوع صحبت کرد؛ اما همه تلاشم را به کار گرفته ام تا مجموعه جدیدم با مخاطب عام ارتباط برقرار کند و امیدوار هستم این سریال مناسب سلیقه مردم باشد.»
● آخرین مرحله
«بی صدا فریاد کن» در آخرین مراحل تدوین است. هم اکنون حمیدرضا قربانی با همکاری مریم نراقی تدوین ۱۱ قسمت از مجموعه را به پایان رسانده اند. آنها در استودیو «نوفه» مشغول این کار هستند و قصد دارند پس از پایان تدوین مجموعه که ۱۴ قسمت ۵۰ دقیقه یی خواهد بود، دو قسمت ۵۰ دقیقه یی از پشت صحنه مجموعه را هم آماده کنند تا بلافاصله بعد از پایان مجموعه روی آنتن برود. اما هم زمان با انجام امور تدوین، کارن همایون فر ساخت موسیقی متن مجموعه را شروع کرده و محمد صادقی هم در استودیو پارس فیلم صداگذاری کار را انجام می دهد. «بی صدا فریاد کن» تا یک ماه دیگر آماده پخش می شود تا اواخر مهرماه روی آنتن شبکه دو سیما برود.
● عوامل تولید
نویسنده، تهیه کننده و کارگردان؛ مهدی فخیم زاده، مدیر تصویربرداری؛ ناصر کاووسی، مدیر صدابرداری؛ جواد مقدسی، طراح صحنه و لباس؛ مجید شهبازی، طراح گریم؛ مهدیه اعرابی، دستیار اول کارگردان، برنامه ریز و تدوینگر؛ حمیدرضا قربانی، موسیقی متن؛ کارن همایون فر، مدیر تولید؛ منوچهر رهنما، پشتیبانی تولید؛ حسن مصطفوی، منشی صحنه و دستیار تدوین؛ مریم نراقی، عکاس؛ نادر فوقانی، مشاور و کارشناس انتظامی؛ سرهنگ باقر گودرزی، جلوه های ویژه؛ عظیم محمدی، جلوه های ویژه رایانه یی؛ بابک احمدیان.
بازیگران؛ مهدی فخیم زاده، فریبا کوثری، محمد صادقی، سارا خوئینی ها، لیلا برخورداری، انوشیروان فاطمی، کامران تفتی، فرداد صفاخو، لیدا کریملی و فرهاد قائمیان و... .


منبع : روزنامه اعتماد

مطالب مرتبط

آدمهایی از جنس خودمان!

آدمهایی از جنس خودمان!
▪ نویسنده: علیرضا مسعودی
▪ کارگردان: مجید صالحی
▪ مشاور کارگردان: رضا عطاران
▪ بازیگران: محمد کاسبی، شهره لرستانی، علی صادقی و....
▪ خلاصه داستان: دو خانواده از بستگان نزدیک به دلیل شرایط اقتصادی نا مناسب تصمیم به راه اندازی و تأسیس یک شرکت خدماتی گرفته اند. مشکلات شدید مالی، حوادث و موقعیتهایی را برای آنها به وجود می آورد که مجبور می شوند همگی با هم در یک خانه زندگی کنند و....
سریالهای طنز تلویزیونی و به ویژه آن دسته از آنها که شکل فانتزی کمدی را برای طرح و تولید انتخاب می کنند چند سالی است که در میان بینندگان تلویزیون با استقبال کمتری مواجه می شوند.
مخاطبان پر تعداد سیما حالا دیگر توجه چندانی به فضاها و محیط سانتی مانتال و بیگانه کمیک نشان نمی دهند. همین رویکرد باعث شده تا طنزسازان تلویزیونی بیش از پیش سوژه هایشان را به حوزه های اجتماعی و نیش و نقد کمدی را به دغدغه های امروزی تر بینندگانشان نزدیکتر کنند. نمونه چنین رویکردی را در میان ویژه برنامه های نوروزی و با سریال «مرد هزار چهره» شاهد بودیم.
اما در میان سبکها و شیوه های مختلف طنز تلویزیونی، یکی از پر طرفدارترین شیوه ها کمدی تلویزیونی ساده اجتماعی «رضا عطاران» بوده که به واسطه محور قرار دادن طبقه متوسط جامعه و حتی قشر آسیب پذیرتر (به لحاظ اقتصادی) محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است.سریال تلویزیونی «سه در چهار» که این شبها از شبکه اول سیما روی آنتن می رود، در ادامه این سبک از کار تولید می شود و حتی نام «رضا عطاران» را به عنوان مشاور کارگردان در تیتراژ خود دارد.
«سه در چهار» در همان نخستین قسمتهای پخش ازسیما توجه عموم بینندگان تلویزیون را به خود جلب کرد و پیش بینی می شود که به زودی به پر مخاطب ترین برنامه تلویزیون هم تبدیل شود.
این مجموعه تلویزیونی بر خلاف خیلی از کارهای روتین طنز تلویزیونی بر اساس یک داستان پیوسته نوشته شده و محور و بستر رویدادهایش را طبق قواعد و ساختارهای همین داستان نیز پرداخت کرده است. دوخانواده از طبقه زیر متوسط با هم شریک شده اند تا کار جدیدی راه اندازی کنند و وضعیت اقتصادی شان را بهبود بخشند.در واقع پیش بینی می شود که همه موقعیتهای داستانی «سه در چهار» در دو فضای مؤثر و مطلوب «خانه» و «شرکت» مورد پرداخت قرار گیرند.
عناصر و قابلیت های موجود در شخصیتها و نوع زندگی و ارتباط آنها با یکدیگر تا کنون، نشان دهنده آنست که حتی همین خانه قدیمی پایین شهری و آدمهایش می توانند به تنهایی بستر مناسبی برای موقعیتهای کمدی سریال باشند. نوع پرداخت شخصیتها و مشکلات آنها در همین محدوده، نیش انتقادی طنز مورد انتظار سازندگان و مخاطبان سریال را هم تیز نشان می دهد. همچنان که در قسمتهای اولیه سریال شاهد چنین رویکردی بودیم.
اما آن طور که به نظر می رسد، مجید صالحی قصد دارد با تأسیس شرکت(احتمالاً) این فضا را گسترش دهد و داستان را به طور مستقیم و با وسعت بیشتر وارد حوزه درگیریهای اجتماعی نماید. کار یک شرکت خدماتی و ارتباط آن با گستره وسیعی از مردم و جامعه آنقدر قابلیت و ظرفیت دارد که محدوده پرداخت داستانهای سریال را نسبت به نمونه های مشابه خانوادگی - شغلی(سریال بدون شرح و باغچه مینو) پر مایه تر و گسترده تر سازد.
منتها باید منتظر ماند و دید که تقسیم داستان و موقعیتهای آن میان خانواده و جامعه(شغل) چگونه صورت خواهد پذیرفت. زیرا انتظار آن نیز می رود که خروج از محدوده ساده و صمیمی خانواده، طنز ساده و روان «سه در چهار» را دگرگون سازد. در این صورت مجید صالحی که نخستین تجربه اش را در زمینه کارگردانی پشت سر می گذارد باید هوشیارانه کار کند و خانواده صمیمی و فقیر داستانش را غالب بر سایر محدوده ها و حوزه ها مورد پرداخت و اهمیت قراردهد.
راز موفقیت «سه در چهار» و سریالهایی از این دست که تا به حال تنها «عطاران» آنها را میهمان خانه های مردم کرده است، همین سادگی شخصیت هاست. آدمهای داستان «سه در چهار» همگی شبیه ما و اطرافیان ما هستند و دغدغه ها و مشکلات آنها همان دغدغه های ماست.
مشکلاتی نظیر مسکن، جوانان، دانشگاه و... و به همین خاطر هم هست که ما خودمان را در میان آنها می بینیم وبا دنیایشان همذات پنداری می کنیم؛ مسائل و مشکلات واقعی و ملموس آنها را درک می کنیم و برای فرار از تلخی این مشکلات بهانه و گریزگاهی می خواهیم که همان طنز، کمدی و خنده است.
مجید صالحی، موقعیتها و داستانی را برای طنز تلویزیونی اش انتخاب کرده که به واسطه نزدیک بودن و شبیه بودن به موقعیت های واقعی ما خنده دار و کمیک است. به مشکلات دو خانواده در پیدا کردن یک ملک برای شرکت توجه کنید. آیا تمام واکنشها و موقعیتهایی که اعضای خانواده در داستان با آن مواجه می شوند، نوع اغراق شده واکنشها و موقعیتهای زندگی ما نیست؟!
اما نکته ای که در پایان نباید از آن غافل شد این است که دیالوگها و رفتارهای کمیک شخصیت های داستان - و بخصوص شخصیت بیژن در این سریال - نباید به بهانه خلق کمدی، به دامن لمپنیسم و ادبیات نازلی بیفتد که ممکن است برای خانواده ها، بخصوص کوچکترها جوانب منفی دربر داشته باشد.
تجربه پخش این گونه سریال ها و البته بازتابهای اجتماعی آن طی این سالها نشان داده که این برنامه ها تأثیر سریع و مستقیمی روی مناسبات رفتاری و اجتماعی خانواده ها، بخصوص کودکان دارد. بنابراین سازندگان این سریال ها باید با در نظر گرفتن این اصول، مراقب تأثیرات منفی احتمالی شخصیت هایی که خلق کرده اند هم باشند.

وبگردی
زیر و روی "اصلاح ساختاری"
زیر و روی "اصلاح ساختاری" - احتمال بعدی این است که شاید هدف این است که نظام ریاست جمهوری کنار برود و مجددا جایگاه نخست وزیری احیا شود. در این حالت نخست وزیر هم به طبع توسط مجلس انتخاب می‌شود و شک نکنید حتی اگر الان با توجه به ترکیب مجلس دهم قرار بود نخست وزیر انتخاب شود، فردی مانند سعید جلیلی انتخاب می‌شد.
بازهم کپی بدون اجازه از یک برنامه آمریکایی / آیا مورد تمسخر دنیا قرار نمیگیریم !
بازهم کپی بدون اجازه از یک برنامه آمریکایی / آیا مورد تمسخر دنیا قرار نمیگیریم ! - همزمان با رونمایی از پوستر و تیزر جدیدترین برنامه احسان علیخانی، روز و ساعت پخش اولین قسمت از «عصرجدید» اعلام شد.
ادامه‌ی سکوت ضرغامی درباره‌ی انتقال آرشیو صداوسیما به شبکه من و تو
ادامه‌ی سکوت ضرغامی درباره‌ی انتقال آرشیو صداوسیما به شبکه من و تو - چند سالی است از جمله روزهای اخیر که با نزدیک شدن به مقاطعی از جمله دهه‌ی فجر، شبکه‌های تلویزیونی فارسی خارج کشور مانند بی‌بی‌سی و من‌وتو مستندهایی از زمان انقلاب پخش می‌کنند که جزو آرشیو صداوسیما بوده است ولی تا امروز مشخص نشده است که چطور و توسط چه کسانی به دست آنها رسیده است؟
اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر
اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر - مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شامگاه دوشنبه در برج میلاد برگزار شد.
جنجال شبیه‌سازی بیعت امام و همافران ارتش توسط علم‌الهدی در مشهد
جنجال شبیه‌سازی بیعت امام و همافران ارتش توسط علم‌الهدی در مشهد - دیدار و سلام نظامی فرماندهان نیروی هوایی ارتش به سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد انتقادهایی را در پی داشته است.
ویدئو / روش خرید قانونی کوه در لواسان !
ویدئو / روش خرید قانونی کوه در لواسان ! - ارتفاعات تهران از جمله لواسانات یکی از این مناطق است که به گفته امام جمعه این شهر به شکل جدی و گسترده‌ای با این مشکل دست به گریبان است و ظاهراً کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری محلی برای دور زدن قانون از سوی برخی افراد شده است.
ازدواج الهام حمیدی + تصاویر
ازدواج الهام حمیدی + تصاویر - الهام حمیدی بازیگر پرکار این روز‌های سینما و تلویزیون با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد اما هویت همسرش را فاش نکرد.
توهین بعیدی‌نژاد به شعور ملت ایران
توهین بعیدی‌نژاد به شعور ملت ایران - حمید بعیدی‌نژاد سفیر ایران در انگلیس توییتی را منتشر ساخت که با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو شد. وی مدعی شده که در فهرست کشورهایی که در حفظ ارزش پول ملی در برابر دلار با بیشترین مشکلات مواجه شدند ایران با وجود فشارها و تحریم اقتصادی، عملکرد بهتری از کشورهایی چون ترکیه، برزیل، روسیه، آفریقای جنوبی و سوئد داشته است.
عکس/ کشف حجاب در تهران!
عکس/ کشف حجاب در تهران! - حجت الاسلام حمید رسایی عکسی در کنار یک زن بی حجاب از حضور در برنامه‌ای با عنوان «اعلام همبستگی با ملت ونزوئلا» در تهران منتشر کرده است.
ببینید یک مجری چقدر میتواند مزخرف بگوید !
ببینید یک مجری چقدر میتواند مزخرف بگوید ! - ژاپنی صحبت کردن جواد خیابانی