پنج شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ / Thursday, 18 January, 2018

رتبه سایت خود را در اینترنت پیدا کنید


رتبه سایت خود را در اینترنت پیدا کنید
هر یک از موتور های جستجوگر (مانند گوگل و یاهو) به صفحات سایت ها بر حسب الگوریتم های خاص خودشان امتیاز می دهند. هر قدر سایتی امتیاز بالاتری داشته باشد ، در هنگام نمایش نتایج search ، در خط بالاتری قرار میگیرد .و این به معنای ورودی بیننده بیشتر از سایت های جستجوگر است . اما چگونه میتوان از رتبه سایت خود در وب آگاه شد ؟
۱) اولین چیزی که این روزها بعنوان رتبه سایت ها مطرح است Pagerank گوگل است . گوگل امتیازی را بین ۰ تا ۱۰ به سایت ها و صفحات داخلی آنها می دهد که هر قدر این امتیاز بالاتر باشد نشان از مهم تر بودن سایت دارد . این امتیاز بندی تقریبا هر ماه یکبار یا دو بار توسط گوگل باز بینی شده و تغییر میکند . برای اینکه امتیاز پیج رنک سایت های مختلف را در حین باز کردن آن سایت مشاهده کنید میتوانید تولبار گوگل را روی IE نصب کنید ( این تولبار شامل یک بخش کوچک است که امتیاز صفحه ای را که در IE باز است نشان میدهد) و یا به آدرس www.pagerank.net مراجعه کنید و آدرس صفحه مورد نظرتان را وارد کنید تا امتیاز آن را بشما اعلام کند.
۲) لینک های دیگران به سایت شما : برای اینکه ببینید چند سایت بشما لینک داده اند میتوانید به سایت گوگل بروید و در بخش جستجو ، آدرس سایت را با افزودن عبارت link: در ابتدای آن بنویسید .مثلا : link:www.macromediax.com
همچنین میتوانید در یاهو نیز این کار را انجام دهید . اما در یاهو باید http:// را نیز در ابتدای آدرس وارد کنید . link:http://www.macromediax.com
اینکار را در msn با وارد کردن آدرس سایتتان بصورت linkdomain:www.macromediax.com در بخش جستجو وارد کنید .
۳) سایت الکسا نیز یک رنک برای صفحات سایت ها تعریف میکند و اطلاعات نسبتا کاملی را هم در باره سایت ها ارائه میدهد .به این سایت بروید و در بخش Traffic Ranking آدرس سایت خود را وارد کنید . همانطور که می بینید امتیاز و ترافیک شما را با جزئیات کاملی ارائه می دهد . همچنین این سایت امکان مقایسه نموداری ترافیک ۲ سایت را با هم فراهم نموده است.
۴) سایت leapMarket نیز امکان مقایسه سایت شما را با سایت های رقبا در چند موتور جستجوگر بصورت یکجا فراهم میکند . شما میتوانید آدرس سایت خود را در مقایسه با ۳ سایت رقیبتان در این سایت مشاهده کنید. این سایت اطلاعات خود را از موتور های جستجوگر یاهو و گوگل و msn و Hotbot دریافت میکند و با ساخت نمودار های مقایسه ای شما را در فهم این اطلاعات یاری میکند .
● Alexa دوست طراحان وب
اگر میخواهید ببینید سایت شما در بین سایت های رقیب چقدر جلوتره چی کار میکند ؟ طبق چه چیزی خودتونو با بقیه مقایسه میکنید ؟
سایت الکسا که قدرت جستجوشو از گوگل قرض کرده در این زمینه ابزار های بسیار پیشرفته ای داره که شما رو قادر میکنه تا با بقیه خودتونو مقایسه کنید و تعداد طرفدارانتون رو هم بفهمید . وارد سایت الکسا بشین و بالای صفحه روی گزینه Traffic Ranking کلیک کنید . اسم سایت یا وبلاگتون رو بدید و enter کنید . امتیاز رنکینگ شما و سایت های مرتبط با سایت شما را در این صفحه به شما نشون میده . دکمه traffix details را اگر بزنید میتوانید امتیاز خود را در ۶ ماهه گذشته در بین ۱۰۰۰۰۰ سایت تاپ دنیا ببینید . همچنین در همین بخش یک کادر زیر نمودار هست که امکان اینو به شما میده که اسم یه سایت دیگه رو وارد کنید تا اون سایت رو با سایت شما مقایسه کنه .
سایت مارکت لیپ نیز این امکان رو به شما میده که سایت خودتونو با ۳ سایت دیگر مقایسه کنید . این سایت امتیاز شما رو در سایت های yahoo , msn , google, hotbot , AOL ,altavista با رقبای شما مقایسه میکنه و تعداد لینک داده ها به شما رو هم مشخص میکنه . همچنین میتونین خودتونو در یک زمینه خاص مثلا در زمینه آموزشی با بقیه مقایسه کنید .
▪ برای اینکه همیشه امتیاز خودتونو در سایت گوگل و الکسا بدونین :
اگه کاربر IE هستید میتونین تولبار های این دو سایت رو بگیرین و نصب کنید . تولبار گوگل تولبار الکسا
اگر کاربر فایر فاکس هستید یه extension برای این دو تا نوشته شده که با نصب اون میتونی در فایر فاکس خودتون همیشه امتیازتون رو در این دو سایت ببینید .

نویسنده : حسین شرفی

منبع : سایت ماکرومدیاx

مطالب مرتبط

آمار و اطلاعات جستجو در ایران


آمار و اطلاعات جستجو در ایران
هر "رسانه نوینی" در روزهای نخستین حضور خود باید کارایی خود را اثبات کند تا بتواند به محبوبیت دست یابد و به زندگی مردم نفوذ کند. کاری که تلویزیون در دهه های گذشته کرد و هم اکنون تقریبا در هر خانواده ای یک دستگاه تلویزیون وجود دارد. این وضع برای اینترنت هم باید اتفاق می افتاد. به عبارت دیگر اینترنت هم باید کارایی خود را به اثبات می رساند. برخلاف سایر رسانه ها که به زمانی نسبتا طولانی برای کسب محبویت نیاز داشتند، اینترنت به سرعت توانست جایگاه خود را بیابد و به زندگی روزمره مردم نفوذ کند به گونه ای که امروزه نقش بسیاری پر رنگی در بسیاری از فعالیتهای مردم ایفا می کند.
هر "رسانه نوینی" در روزهای نخستین حضور خود باید کارایی خود را اثبات کند تا بتواند به محبوبیت دست یابد و به زندگی مردم نفوذ کند. کاری که تلویزیون در دهه های گذشته کرد و هم اکنون تقریبا در هر خانواده ای یک دستگاه تلویزیون وجود دارد.
این وضع برای اینترنت هم باید اتفاق می افتاد. به عبارت دیگر اینترنت هم باید کارایی خود را به اثبات می رساند. برخلاف سایر رسانه ها که به زمانی نسبتا طولانی برای کسب محبویت نیاز داشتند، اینترنت به سرعت توانست جایگاه خود را بیابد و به زندگی روزمره مردم نفوذ کند به گونه ای که امروزه نقش بسیاری پر رنگی در بسیاری از فعالیتهای مردم ایفا می کند.
مردم با آن سروکار دارند و برای اهداف و فعالیتهای بسیاری پای در آن می گذارند و نیازهای مختلف خود را برآورده می سازند. همانطورکه حضور تک تک ما در مکانهای مختلف اثری دارد و رویدادهایی را حادث می شود در دنیای مجازی اینترنت نیز اوضاع همینگونه است. در واقع به هر جای اینترنت که پای می گذاریم، هر آنچه که می بینیم، هر آنچه که می خوانیم، می خریم، می فروشیم، دان لود می کنیم، جستجو می کنیم، همه و همه ثبت می شود. بنابراین اینترنت را می توان شهری برفی دانست که رد پای کاربران در جای جای آن باقی می ماند.
از این روی امروزه اینترنت رسانه قدرتمندی برای تحلیل رفتار جوامع نیز می باشد. بسته به اهداف و رویکردهای از قبل تعیین شده هر مطالعه ای، این جامعه متفاوت است. ممکن است جامعه کاربران ایرانی مطالعه شود یا جامعه کاربران ایرانی بالای ۳۰ سال و یا جامعه کاربران علاقه مند به فوتبال و...
در هر صورت فرقی نمی کند که جامعه ارزیابی شونده چیست، اینترنت ابزار لازم را برای ارزیابی هر جامعه ای در اختیار ما می گذارد. چه بسیار برنامه های سنگین بازاریابی که بر اساس نتایج همین مطالعات برنامه ریزی می شود و به موفقیت نیز می رسد.
امروزه تحلیل رفتار کاربران که در سایتها و موتورهای جستجوگر حضور می یابند بسیار مورد توجه است تا آنجا که سایتها و شرکتهای بزرگی تنها به ارزیابی رفتار کاربران می پردازند و نتایج مطالعات خود را در اختیار شرکتها و سازمانهای دیگر قرار می دهند.
نتایج یک نمونه مطالعه انجام شده توسط موسسه نیلسن نت ریتینگ در ادامه ذکر می شود تا اهمیت اینگونه آمار و اطلاعات بیشتر روشن شود. این مطالعه در نوامبر ۲۰۰۴ بر روی کاربران خانگی انجام شده است.
▪ هر کاربر به طور متوسط در ماه ۳۰ بار در اینترنت حضور داشته است.
▪ هر کاربر به طور متوسط در ماه ۶۰ سایت مختلف را دیده است.
▪ هر کاربر به طور متوسط در ماه ۱۰۵۰ صفحه را دیده است.
▪ هر کاربر به طور متوسط در ماه در هر بار حضور در اینترنت ۳۵ صفحه را بازدید کرده است.
▪ کامپیوتر کاربر در ماه به طور متوسط ۲۵.۵ ساعت به اینترنت اتصال داشته است.
▪ در هر نشست هر کاربر به طور متوسط ۵۱ دقیقه در اینترنت حضور داشته است.
▪ مدت زمان مشاهد هر صفحه ۴۵ ثانیه بوده است.
حال با استناد به این گزارش می توان محتوای صفحات را به گونه ای تنظیم کرد که در زمان متوسط ۴۵ ثانیه قابل خواندن باشند. آیا این دستاورد کوچکی می باشد؟
از کاربران ایرانی چه خبر؟
طبق گزارشی که سایت internetworldstats.com در فوریه ۲۰۰۵ منتشر کرده است آمار کاربران اینترنت در خاورمیانه نزدیک به ۱۷.۵ میلیون نفر است و ایران با ۴.۸ میلیون نفر کاربر رتبه اول را در خاور میانه داراست (۲۷.۷ درصد). همین گزارش حاکیست که آمار کاربران ایرانی نسبت به دسامبر ۲۰۰۰ بالغ بر ۱۸۲۰ درصد رشد داشته است.
آمارهای داخلی عددی بیش از ۷ میلیون کاربر را نشان می دهد اما آیا می توان به آنها استناد کرد؟ متاسفانه در حال حاضر هیچ سایت و شرکتی که رفتار جامعه کاربران ایرانی را تحلیل و ارزیابی کند، وجود ندارد. هر چند که گهگاه آماری جسته و گریخته منتشر می شود اما این آمار به دلیل آنکه توضیحی از روش کار و معیاری های مدنظر ارایه نمی دهند، چندان قابل استناد نیستند. نمونه اخیر آن ادعای ۷۷ درصدی تولید محتوای فارسی از سوی پرشین بلاگ بود که هیچگاه دلیلی قانع کننده نیز برای آن ارایه نشد.
چنانچه مطالعات و ارزیابی های معتبری از رفتار کاربران ایرانی صورت پذیرد، می توان امید داشت که استفاده از نتایج آن تاثیر خود را در برنامه ریزیهای خرد و کلان نشان دهد. آیا واقعا بودن چنین اطلاعات و آماری نمی توانست در انتخابات ریاست جمهوری آینده نقش داشته باشد؟
حال که در داخل کشور مرجعی برای مطالعه رفتار کاربران وجود ندارد، چه باید کرد؟ با نبود چنین مراجعی هنوز هم تحلیل رفتار کاربران امکان پذیر است. به عبارت دیگر می توان از ابزار موجود و مخصوصا آمار موتورهای جستجوگر و سایتهای فعال ایرانی استفاده کرد و تا حدودی مسیر حرکت و تمایلات کاربران ایرانی را شناسایی کرد.
در ادامه آماری از رفتار کاربران ایرانی با تکیه بر مطالعات قبلی مولف و مطالعه انجام شده در ابتدای اسفند ماه ۱۳۸۳ ارایه می شود. بنا براین در حد یک گزارش غیر رسمی می توانید به این نتایج استناد کنید. برخی نتایج ممکن است واضح و بدیهی باشد و این مطالعه نیز آنها را تایید کرده است.
گروه کاربران ایرانی عمدتا جوان، کم تجربه، مذکر و مجرد است.
نگاهی به کلمات جستجو شده کاربران در موتورهای جستجوگر گوگل، اورچر و پارسیک و همینطور آمار سایتهای پر بیننده فعلی ایرانی به خوبی این موضوع را تایید می کند. در چند سال اخیر همواره کلمات پورنو در لیست مهمترین کلمات جستجو شده کاربران ایرانی بوده اند. تعدد بسیار این کلمات ضمن آنکه به جوان بودن کاربران اشاره دارد نوعی انقلاب در رفتارها به دلیل آزادی در دسترسی به اطلاعات را نیز نشان می دهد.
در حالیکه در کشورهای نظیر آمریکا، کانادا و انگلیس موضوعاتی همچون نقشه آن کشورها، کاریابی، بانکها، سازمانها و ادارات دولتی، پرچم و ... بیشتر جستجو شده است اما در ایران اوضاع به گونه ای دیگر است. قرار گرفتن عباراتی نظیر music, chat و کلمات پورنو در صدر کلمات جستجو شده دغدغه کاربران ایرانی را به گونه ای دیگر نشان می دهد.
این کلمات همچنین نشان می دهند که بیشتر وقت کاربران ایرانی در سایتهای گروه تفریح و سرگرمی سپری می شود و بسیاری از آ نها سایتهای زرد می باشند. شناسایی این سایتها نیز چندان مشکل نیست: سایتهایی پر از لینک در صفحه ورودی که لینکها در چندین فریم مختلف دسته بندی شده اند و لینکهای آنها تماما در صفحه ای جدید باز می شوند!
با این اوصاف رایج نبودن کارتهای اعتباری در بین کاربران ایرانی را باید به فال نیک گرفت. زیرا در صورتیکه کاربران امکان پرداخت آنلاین می داشتند حتما مبالغ هنگفتی ارز بابت عضویت در سایتهای مرتبط با موضوعات مورد علاقه کاربران (عمدتا تفریح و سرگرمی) از کشور خارج می شد!
چه آمار کلمات انگلیسی جستجو شده و چه آمار کلمات فارسی جستجو شده، بررسی شود نتایج اشاره شده بدست می آید.
● نتایج دیگر:
▪ برخی از موضوعات پرطرفدار کاربران ایرانی به غیر از موارد پورنو، اخبار ایران، تاریخ ایران، نقشه ایران، زنان ایران، انقلاب اسلامی ایران و سینمای ایران بوده است.
▪ عموما اکثر کاربران در حال حاضر مشکلی در دیدن صفحات فارسی ندارند. اما چرا عبارت "فونت فارسی" همچنان جستجو می شود؟ شاید به دلیل وجود سایتهایی است که در خارج از کشور طراحی شده اند و یا بعضا برخی سایتهای قدیمی دولتی که همچنان نیاز به نصب فونتی خاص دارند. البته دلایل دیگری نیز می توان برای آن ذکر کرد.
▪ "گوگل فارسی" نیز یکی از کلمات جستجو شده پرطرفدار است. جستجوی این عبارت به خوبی نشان می دهد که کاربران ایرانی با تکنیکهای جستجو و موتورهای جستجوگر به خوبی آشنا نیستند زیرا می دانیم که می توانیم در گوگل حال به هر زبانی که هست، فارسی بنویسیم و فارسی جستجو کنیم!
▪ "سایت"، "سایت فارسی"، "سایت ایرانی": به نظر می رسد که کاربران هنوز یاد نگرفته اند که برای پیدا کردن یک سایت فارسی در زمینه مورد علاقه خود، جستجو کردن عبارات فوق بی فایده است. زیرا یک سایت فارسی معمولا عنوان نمی کند که ما یک "سایت فارسی" هستیم، همینکه محتوای آن فارسی باشد خود دلالت بر همه چیز می کند.
بدین جهت نوشتم معمولا که متاسفانه "سایتهای زرد" و "چیپی" پیدا می شوند که اینگونه خود را معرفی می کنند. استفاده از عباراتی نظیر بهترین، اولین، بزرگترین، برترین و چه بسا "اولین ترین" نزد آنها رایج است!
به این لیست عبارتهای "بهترین سایت فارسی، سایتهای فارسی، سایت های فارسی، سایتهای ایرانی، جوک فارسی، جک فارسی، نوشته های فارسی، وبلاگ فارسی و ..." را هم اضافه نمایید. البته به دلیل تازه کار بودن بیشتر کاربران تا حدودی همه موارد فوق را می توان توجیه کرد.
▪ مهمترین مراکز و سازمانهای جستجو شده، موارد زیر بوده اند: بانک ملی ایران، شرکت مخابرات ایران، مرکز آمار ایران، کتابخانه ملی ایران، بانک مرکزی ایران ، سازمان سنجش، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سازمان مدیریت صنعتی، سازمان گسترش، سازمان برنامه و بودجه، سازمان ثبت احوال، سازمان هواشناسی، سازمان ملی جوانان، سازمان تامین اجتماعی
● تحلیل:
جستجوی نام این ادارات و سازمانها به فعالیتهای آنها بستگی دارد و در پاره ای از زمانها مردم نیاز بیشتری به برخی از آنها خواهند داشت که طبیعتا در میزان جستجوها نیز تاثیر دارد. از سوی دیگر باید گفت که ادارات و سازمانها در بازاریابی الکترونیک ضعیف عمل کرده اند و نتوانسته اند نام سایت خود را در حافظه مخاطبان خود قرار دهند تا آنها مجبور نباشند برای هر بار مراجعه به سایت ابتدا آدرس آنرا بیابند!
این وضعیت درباره دانشگاههای کشور هم صادق است، خصوصا دانشگاه آزاد! دانشگاههایی که بیشتر نامشان جستجو شده اند عبارتند از: دانشگاه آزاد، دانشگاه تهران، دانشگاه پیام نور، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه مجازی، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه اصفهان
▪ مهمترین مقوله های آموزشی مورد توجه: آموزش زبان انگلیسی، PHP، ASP، فلش، سکس، جنسی، فتوشاپ، شبک، کامپیوتر و اینترنت
▪ عبارتهای مرتبط با زنان بسیار بیشتر از عبارتهای مرتبط با مردان جستجو شده است و در میان عبارتهای مرتبط با زنان عبارتهایی نظیر: زنان خیابانی، حقوق زنان، شنای زنان، ورزش زنان، باروری زنان، اشتغال زنان، مدل لباس زنان نیز به چشم می خورد. اغلب عبارات دیگر پورنو می باشند!
▪ در بین امامان معصوم امام زمان، امام حسین و امام رضا بیشتر از بقیه جستجو شده است. جستجوی عبارت "امام عادل" نیز در نوع خود جالب توجه است.
▪ در بین اسامی افراد که نام آنها دارای محمد، علی، رضا، حسین و مهدی بوده اند، نامهای زیر بیشتر مورد توجه بوده اند(نام معصومین لیست نشده است):
محمد اصفهانی، محمد رضا گلزار، محمد رضا شجریان، حسین رضا زاده، رضا پهلوی، رضا شاه، دکتر علی شریعتی، علی دایی، علی کریمی، مهدی اخوان ثالث
▪ در بین روزنامه ها، روزنامه های ایران، شرق و جام جم بیشتر جستجو شده اند. این جستجوها علوه بر اینکه به نوعی محبوبیت این روزنامه ها را نشان میدهد، همینطور بیان می کند که کاربران نتوانسته اند نام این روزنامه ها را حدس بزنند. مثلا نام روزنامه همشهری به راحتی حدس زده می شود و نام آن نیز کمتر جستجو شده است.
▪ اخبار ایران، اخبار روز، اخبار وررزشی، اخبار فارسی بیشتر مد نظر کاربران بوده است.
▪ از میان افرادی که دارای "پور" و "زاده" در نام فامیلی خود هستند، کویتی پور، رضا زاده و نوری زاده بیشتر جستجو شده اند.
▪ مهمترین روز مورد توجه، روز زن بوده است.
▪ بازیگران مورد توجه سینما هدیه تهرانی و محمد رضا گلزار بوده اند.
این بررسی به کمک آمار ارایه شده توسط موتورهای جستجوگر اورچر و گوگل انجام شده است. هر چند که نمی توان آن را عمومیت داد، اما در حد یک مطالعه و گزارش غیر رسمی با توجه به سابقه مولف، نتایج آن معتبر می باشد.
در نگاه کلی باید عنوان کرد که جامعه کاربران ایرانی به دلیل جوان بودن و شرایط اجتماعی جوانان آن به نوعی از افکار پریشان کاربران خود رنج می برد و وقت و انرژی بسیاری از افراد در سایتهای موسوم به سایتهای زرد سپری می شود. یکی از دلایل اصلی رشد قارچ گونه سایتهای از این دست نیز به دلیل استقبالی است که از آنها می شود.
(این بررسی در بهمن ماه ۱۳۸۳ توسط مهدی رودکی انجام شده است)

وبگردی
مقایسه بودجه مراکز حوزوی با دانشگاه ها
مقایسه بودجه مراکز حوزوی با دانشگاه ها - به‌جز وزارت ارشاد، هیچ‌یک از این 40 ارگان و نهاد در قبال میلیاردها تومان بودجه‌هایی که دریافت می‌دارند پاسخگو نبوده نیستند.
ویدئویی از لحظات اولیه برخورد کشتی چینی با نفتکش سانچی و انفجار
ویدئویی از لحظات اولیه برخورد کشتی چینی با نفتکش سانچی و انفجار - ویدئویی از لحظات اولیه برخورد کشتی چینی با نفتکش سانچی و انفجار
فیلم/ گریه شدید وزیر کار در گفت‌و‌گوی تلفنی با خانواده خدمه نفتکش «سانچی»
فیلم/ گریه شدید وزیر کار در گفت‌و‌گوی تلفنی با خانواده خدمه نفتکش «سانچی» - علی ربیعی وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی در گفت‌وگوی تلفنی با خانواده یکی از خدمه نفتکش «سانچی» اظهار همدردی کرد.
تصاویر هولناک از آخرین لحظات کشتی سانچی
تصاویر هولناک از آخرین لحظات کشتی سانچی - توقف عملیات خنک سازی و مهار آتش در شب گذشته، موجب رسیدن آتش به مخازن سمت چپ کشتی و انفجارهای شدید صبح امروز شد که در نهایت پس از چند ساعت به غرق شدن کامل نفتکش ایرانی انجامید.
از «خس و خاشاک» دیروز تا «آشغال» امروز
از «خس و خاشاک» دیروز تا «آشغال» امروز - این اتفاق بیشتر از هر موضوع دیگری سبب شد تا مردم یاد خاطرات سال ۸۸ بیفتند؛ آن زمانی که یک فرد با به زبان آوردن سخنانی ناشایست و بدون تفکر، مردمی را که برای بیان خواسته‌های‌شان به خیابان‌ها آمده‌ بودند، خس و خاشاک خواند و سبب شعله‌ور شدن آتش شد.
عدالت با  6 دلار در سال!
عدالت با 6 دلار در سال! - فیلم - رضا رشیدپور در برنامه حالا خورشید با کنایه به واریز سود سهام عدالت گفت: به خارجی ها نگوییم این سود سهام عدالت ماست، بگوییم ما روز شش دلاری مزگان داریم.
تحقیری که در دنیا میشویم / نفتکش ایرانی خدمه ایرانی با پرچم پاناما
تحقیری که در دنیا میشویم / نفتکش ایرانی خدمه ایرانی با پرچم پاناما - اگر از همه این ابهامات در خصوص مالکیت این کشتی که بگذریم، مهم‌ترین سوالی که این روز‌ها مطرح است، به آتشی باز می‌گردد که ظاهرا قرار نیست خاموش شود و یک هفته است که می‌سوزد. حریقی که اگر نبود حادثه پلاسکو، ممکن بود آن را ناشی از بزرگ بودن سانچی و حجم زیاد بارش بدانیم یا برعکس، از ناتوانی اطفاکنندگان در این ماجرا گلایه سردهیم، اما حالا به شکل گیری ابهامی بزرگ‌تر منجر شده...
ورود بی‌چادر و باآرایش به این بیمارستان ممنوع است
ورود بی‌چادر و باآرایش به این بیمارستان ممنوع است - خانم مسئول انتظامات جلوی درمانگاه بیمارستان بقیه‌الله ایستاده، جلوی زنان مانتویی را می‌گیرد و با گرفتن کارت شناسایی به آنها چادر می‌دهد. خیلی از زنان اینجا قبل از ورود به بیمارستان مانتویی هستند اما با گذشتن از در ورودی چادری می‌شوند.
کسی به ایرانی ها اهمیتی نمی دهد
کسی به ایرانی ها اهمیتی نمی دهد - ممکن است دود وارد محیط ایزوله ای شود که احتمالا دریانوردان در آنجا حضور دارند، پرسیده ایم چرا نجاتشان تا این حد طولانی شده است؟ گفته می شود چینی ها کم کاری می کنند ناراحتم از اینکه وقتی کشتی چینی تصادف کرد همه سرنشینان آن سالم هستند اما کسی به ایرانی ها اهمیتی نمی دهد.
عکس خواستگاری کریم انصاریفرد از دختر یونانی با زمرد گرانقیمت
عکس خواستگاری کریم انصاریفرد از دختر یونانی با زمرد گرانقیمت - رسانه های مطرح یونانی با انتشار تصاویری از رابطه عاطفی ملی پوش ایرانی باشگاه المپیاکوس با یک میلیاردر یونانی - آمریکایی پرده برداشتند و مدعی شدند این دو تصمیم خود را برای ازدواج قطعی کرده اند.
چرا حداد و ولایتی بیشتر از 50 شغل دارند؟
چرا حداد و ولایتی بیشتر از 50 شغل دارند؟ - بخشی از تکثر مسئولیت های بعضی چهره‌های سیاسی به بی‌اعتمادی نظام به افراد کارآمد برمی‌گردد و علت دیگر این موضوع، اعتماد غیرمعقول به این افراد است. با این حال این افراد هرچقدر هم که توانمند باشند، از نظر روان شناسی و انسان شناسی در بخشی از مسئولیت های خود ناموفقند.
فیلم نابغه ۱۰ ساله‌ طراح خودرو / قبلی هم انرژی هسته ای کشف کرده بود!
فیلم نابغه ۱۰ ساله‌ طراح خودرو / قبلی هم انرژی هسته ای کشف کرده بود! - فیلم - حسین عطایی ۱۰ سال دارد و در حوزه طراحی مفهومی خودرو فعالیت می کند. او ۶ اختراع ثبت شده دارد، مدرسه نمی رود و از دو شرکت تسلا و ولوو دعوت به همکاری شده است. او مشاور رییس سازمان برنامه و بودجه است. گفتگوی رضا رشیدپور با نابغه ١٠ساله طراحی خودرو را اینجا ببینید.
تست تصادف سمند در انگلیس / فقط با سرعت 50 کیلومتر در ساعت !
تست تصادف سمند در انگلیس / فقط با سرعت 50 کیلومتر در ساعت ! - تست برخورد جلوی خودرو با سرعت 50 کیلومتر در ساعت برای سمند TU5 ، توسط یکی از سازمانهای معتبر ارزیابی خودرو در انگلستان صورت گرفت.
کشور محل درمان آیت الله هاشمی شاهرودی مشخص شد (+عکس)
کشور محل درمان آیت الله هاشمی شاهرودی مشخص شد (+عکس) - سرانجام بعد از مدت ها سکوت درباره این که آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی برای درمان به کدام کشور رفته است، خبرگزاری اهل بیت(ع) از درمان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در آلمان خبر داد و نوشت:
فیلم جنجالی از حجت الاسلام قاسمیان در کرمانشاه
فیلم جنجالی از حجت الاسلام قاسمیان در کرمانشاه - این فیلم حواشی زیادی را در فضای مجازی به همراه داشته است.
جنجال نیوشا ضیغمی: من اصلا ایشان را آدم حساب نمیکنم
جنجال نیوشا ضیغمی: من اصلا ایشان را آدم حساب نمیکنم - اولین قسمت از برنامه هاردتاک کاکتوس را با صحبت های جذاب نیوشا ضیغمی در مورد خانواده و همسرش ، ماجرای صحبت های جنجالی یک هواپیما ، 8 سال احمدی نژاد و ...
    پربازدیدها