چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 24 April, 2024
مجله ویستا

LEMONY SNICKET&#۰۳۹;S A SERIES OF UNFORTUNATE EVENTS


LEMONY SNICKET&#۰۳۹;S A SERIES OF UNFORTUNATE EVENTS
اگر به فیلم‌های کمدی علاقه دارید خصوصاً فیلم‌های کمدین معروف سینمای هالیوود یعنی Jim Carry احتمالاً فیلم سلسله حوادث ناگوار لمونی را دیده‌اید و حسابی از دلقک بازی‌های این کمدین معروف لذت برده‌اید، این بازی اقتباسی است از آن. کسانی‌که فیلم آن را دیده‌اند با ذوق و علاقه بیشتری بازی را انجام می‌دهند.
● توضیحاتی پیرامون بازی:
این بازی سبکی Action-Adventure دارد و رهیافتی که در زیر مشاهده می‌کنید براساس نسخه PS۲ آن نوشته شده و با کمی تغییر قابل استفاده برای PC و Xbox نیز هست. این بازی یک تجربه گروهی است و در طول بازی باید کاراکتر خود را عوض و معماهای مختلف را حل کنید و بازی را پیش ببرید. درجه خون شما بالای صفحه است و از آن به‌عنوان درجه فلاکت یا بدبختی یاد می‌شود و صفحه موجودی در حالت جستجوگرانه ظاهر می‌شود. برای ذخیره بازی پس از انجام هر معما Save Point ظاهر می‌شود و می‌توانید پیشرفت خود را ذخیره کنید.
● شروع بازی:
به پشت جعبه رفته و دایره را نگه‌دارید و آن را به جلو بکشانید. از آن بالا رفته آیتم را بگیرید. پس از رد شدن دموها، از در بیرون رفته دمو را نگاه کنید. به جلوی در چوبی پلمپ شده رفته پس از رد شدن دمو روی Violet سوئیچ کنید. به جلوی دریچه رفته و دایره را بزنید، یک Mini Game را تجربه خواهید کرد. با دایره چوب‌ها را شکسته خود را به جلوی در اتاق برسانید. چوب را بشکنید و دمو را نگاه کنید. وارد اتاق شده جارو و آیتم دیگر را بگیرید. خارج شده و به انتهای سالن رفته آیتم دیگر را بگیرید. خارج شده و به انتهای سالن رفته آیتم دیگر را کسب کنید. حالا باید یک وسیله اختراع کنید. وسیله را بچرخانید و هر جا علامت ضربدر آمد آن را فشار دهید تا یک سلاح برای Klaus بسازید. بازی را ذخیره کرده به وسط سالن آمد دموئی مشاهده می‌کنید. با استفاده از سلاح ظرف‌ها را بشکنید و جایزه‌ها را بگیرید. موش‌ها را کشته، کنار ساعت بابابزرگ جایزه‌های دیگر را بگیرید.
راه را به سالن سمت چپ و به جلوی قفسه چوبی رفته و آن را با دایره و شوک سمت چپ به جلو بکشانید، این مکان را به خاطر بسپارید. به ابتدای سالن بازگردید و وارد Main Room شوید، از پله‌ها پائین رفته جایزه‌ها را بگیرید. به پائین رفته موش‌ها را بکشید و جایزه‌ها را جمع کنید. وارد آشپزخانه شده همه موش‌ها را کشته دموئی می‌بینید. بازی را ذخیره کرده و دوباره وارد آشپزخانه شده مبارزه‌ای را آغاز می‌کنید. هنگامی‌که درجه دور او سبز شد ضربه بزنید تا خونش را خالی کنید. دموئی نشان داده می‌شود. چنگال بزرگ را برداشته به بیرون بازگردید و از پله‌ها بالا بروید. یک پنکه بالای گنجه می‌بینید، یکی از جعبه‌های جلوی آن را بشکنید و دیگری را نزدیک آن بکشید. بالا رفته و پنکه را بگیرید. حالا به جائی‌که گفته بودیم به خاطر بسپارید بازگشته و Pool Toy را بگیرید. به وسط سالن، جائی‌که ساعت قرار داشت بازگشته، کمد سمت چپ را بررسی کنید. حالا باید یک سلاح برای Voilet بسازید. پس از آن Save Point را بگیرید و به Main Room بازگردید. از پله‌ها پائین بروید، حالا نوبت مبارزه با یک عنکبوت بدترکیب است. به طرف او با فشردن R۱ نشانه‌روی کنید، ظرف‌های سمت چپ را بشکنید و جایزه‌ها را بگیرید. حالا به بخش جدیدی می‌رسید که باید کتاب‌های پراکنده اطراف کتابخانه را بر جا کتابی‌های مخصوص همان کتاب بگذارید، هر کتاب عکسی دارد این عکس‌ها باید با پشت زمینه جا کتابی یکی باشد و در زمانی‌که به شما داده می‌شود سر جایش بگذارید تا این قسمت تمام شود.
ظرف‌ها را شکسته جایزه‌ها را بگیرید. از روی قفسه‌ٔ کتاب‌های داخل سالن، کتاب‌ها را بردارید. در گوشه سمت راست همان سالن بطری زردرنگ را بگیرید. حالا به سالن مقابل رفته و از روی چراغ، سیم را بگیرید، باید یک‌وسیله جدید بسازید سپس بازی را ذخیره کنید و به سالن مقابل، جائی‌که بطری را برداشتید برگردید. در آنجا یک دریچه می‌بینید روی Violet سوئیچ کرده دایره را فشار دهید، یک Mini Game دیگر را تجربه می‌کنید. موانع را رد کنید، جعبه را بشکنید و جایزه‌ها را بگیرید. مسیر را ادامه داده مواظب موانع متحرک باشید. مسیر را به پایان برسانید. دمو را مشاهده کنید و با خیال راحت از کتابخانه خارج شوید. دموئی مشاهده کرده بازی را ذخیره کنید.
حالا خود را در آشپزخانه می‌بینید، از روی جعبهٔ درخشان، Snow Shoes را بردارید و به Main Room بازگردید. به سمت پیانو رفته و دمو را نگاه کنید، روی آن دایره بزنید Mini Game دیگری را شروع می‌کنید، آن‌قدر پیانو را به‌صدا در آورید تا آن بشکند و آیتمی به‌دست آورید. از پله‌ها بالا بروید و به سالن اصلی رفته و تلسکوپ را بردارید. حالا نوبت می‌رسد به ساخت یک وسیله دیگر، پس از ساخت آن، بازی را ذخیره وبه راهروی غربی بروید سپس به چپ رفته تا یک در با نشان چشم ببینید. از آن عبور کرده به جلو رفته و جعبه سفید را بگیرید، بازی را ذخیره کنید. به آشپزخانه رفته و L۱ را بزنید تا یک اتفاق تعجب‌آور دیگر بیفتد. به جلوی قفسه کنار در که عکس چشم دارد بروید، دایره را بزنید تا در سمت راست باز شود. جایزه را گرفته از در بعدی عبور کنید. از پله‌ها پائین رفته تا دموئی ببینید، جایزه داخل جعبه را بگیرید. سمت راست خود بسته ماکارونی را نیز بگیرید. حالا L۱ را بزنید و از روی آب‌های سبزرنگ عبور کنید، در راه جایزه‌ها را گرفته و از گازهای کشنده دوری کنید. در انتها به حالت معمولی خود بازگشته فلکه را بچرخانید و در بالای صحنه از روی قفسه، ساردین را بردارید.
روی Klaus کلیک کنید و خودتان را به Violet برسانید. وارد سالن سمت چپ شده، لازم نیست موش‌ها را بکشید، در منطقه بعدی فلکه را بچرخانید و روی Violet کلیک کنید. خودتان را با زدن L۱ و رد کردن تونل به Klaus برسانید، به جلوی لوله داخل سالن رفته و دایره بزنید، Mini Game دیگری را شروع می‌کنید. جایزه‌ها را بگیرید، چوب‌ها را شکسته، این بخش نیاز زیادی به توضیح ندارد فقط هنگامی‌که به گاز کشنده رسیدید جعبه را روی آن بکشید و مسیر را به انتها برسانید و دمو را نگاه کنید. به Violet و Klaus باز می‌گردیم؛ از گوشهٔ صحنه، قوطی گوجه‌فرنگی را بردارید سپس کله سیر را از سمت چپ خود بگیرید. روی Violet کلیک کرده L۱ را بزنید و تونل سمت راست را به انتها برسایند، گوشهٔ سمت چپ قوطی را بردارید. در همین حال فیلمی نمایش داده می‌شود سپس بازی را ذخیره کنید. به قسمت بعدی می‌رسیم این قسمت را باید با مخفی‌کاری رد کنید. اولین گارد را هنگامی‌که رویش را برگرداند به او ضربه بزنید تا به پنجره‌ها برسید. هنگامی‌که بسته شدند به سرعت عبور کرده دو گارد دیگر را به همان روش نابود کنید. بر روی آسانسور دایره را بزنید تا به بالا برسید. پنجره‌ها را رد کنید و گاردهای دیگر را از پای درآورید. به روی آسانسور بعدی دایره زده تا Violet و Sunny خود را به شما برسانند، حالا به بالا بازگردید و روی پنجره سمت چپ دایره بزنید. دمو را مشاهده کنید.
خود را در یک سالن بزرگ و مرموز می‌بینید، سمت راست خود کلید را بگیرید. صندوق جلوی تخت‌خواب را باز کرده جایزه‌ها را بگیرید سپس صندوق آهنی روبه‌روئی را باز کنید، دموئی به نمایش در می‌آید. به گوشهٔ سمت راست تخت رفته و دایره را زده دمو را نگاه کنید. جایزه‌ها را جمع کرده و صندوق‌های قفل را باز کنید. از در سفید سمت راست خارج شده وارد The Pola شده دمو را تماشا کنید. مبارزه‌ای با دو زن شیطانی دارید، هنگامی‌که پروژکتور روی آنها نور انداخت به آنها ضربه بزنید تا خون آنها خالی شده و دموئی نمایش داده شود. دو صندوق انتهائی سالن را باز کرده جایزه‌ها را بگیرید. به وسط سالن آمده یک مجسمه گوی در دست می‌بینید، به آن ضربه زده گوی را بگیرید. از اتاق خارج شده پرده را برررسی کنید و طناب را بگیرید. وارد در سفید پشتی شده کنرا شومینه، چوب آتشی را بگیرید. حالا روی کمدهای چوبی سمت راست رفته دایره را بزنید سپس به سمت ورودی باز گردید، سمت چپ یک سوراخ می‌بینید. با Violet دایره بزنید و دمو را نگاه کنید. بازی را ذخیره کرده و از سوراخ پائین بروید، یک Mini Game آغاز می‌کنید. باید دایره قرمز را با آدمک پشت آن فیکس کیند، پنج‌بار این کار را انجام دهید فیلمی نمایش داده می‌شود، بازی را ذخیره کیند.
خود را در یک ناحیه جدید می‌بینید، جوایز را جمع کرده، از در سمت راست وارد باغ شوید. جلو رفته دمو را نگاه کنید، وارد خانهٔ جلوئی شده از پله‌ها بالا بروید. جعبه را شکسته جان کامل را بگیرید. به جلوی آب‌پاش رفته روی Violet کلیک کنید، به سمت آب‌پاش‌ها شلیک کرده دمو را نگاه کنید. به پائین بازگردید و وارد Great Tree شوید. مسیر را به جلو رفته سمت راست و چپ خود Propelها را بگیرید. حالا به The Garden رفته و وارد خانه سمت چپ شده باتری‌ها را از زیرپله‌ها بردارید. گلدان‌هائی را که آب دادید به یاد دارید؟ به روی آنها رفته و بپرید و از روی چکمه‌ها بند کفش‌ها را بگیرید، نوبت به ساخت وسیله بعدی می‌رسد سپس بازی را ذخیره کنید. به Great Tree بازگشته به انتهای صخره رفته دوبار ضربه زده سپس آن را نگه‌دارید تا پرواز کنید و به صخره بعدی برسید.
جایزه را بگیرید و همین‌طور پرواز کنید. از شاخه‌ها بالا رفته بر روی موانع متحرک بپرید و از آنها بالا بروید تا به یک محوطه چوبی برسید. به روی آسانسور رفته ظرف‌ها را بشکنید تا آسانسور به بالا برود و پل پائین بیاید. از روی پل حرکت و به جلو رفته و اولین جایزه ماجراجوئی خود را بگیرید. حالا همهٔ راه را به The garden بازگردید. دموئی نمایش داده می‌شود. بازی را ذخیره کنید و وارد در مقابل شده دمو را مشاهده کنید. روی Violet کلیک کنید، به جلوی درختی که سوراخ پائین آن دارد رفته دایره بزنید، Mini Game دیگری را آغاز می‌کنید. موانع و چوب‌ها را رد کرده و جوایز را جمع کنید. روی کلک بپرید و جوایز را جمع کنید، همچنان مسیر را ادامه داده مواظب خود در برابر مجسمه‌های پرس‌کننده باشید. در آخر دایره بزنید و شوک سمت چپ را به راست بچرخانید و از روی مجسمه‌ها حرکت کنید و مسیر را به انتها برسانید، دمو را نگاه کنید. به Violet و Klaus باز می‌گردیم، مسیر سمت راست را ادامه داده و دومین جایزه ماجراجوئی خود را بگیرید. از در ورودی ناحیه خارج شده دمو را نگاه کنید، همهٔ حشرات را با نشانه‌گیری و فشردن مکرر مربع نابود کنید، دموئی به نمایش در می‌آید و سومین جایزه ماجراجوئی خود را بگیرید. حالا وارد خانه‌ای شوید که مرحله را در آن آغاز کردیم، دمو را تماشا کنید، سپس به سمت ظرف قهوه‌ای نزدیک ورودی رفته ظرف سمت راست را به جلوی پنجره بکشید.
ظرف بعدی را به جلو و چپ بکشانید و آن را روی فضای خالی بعدی ببرید. از زیر میز، میله‌ای که بالا آمد Plant Pous را بگیرید و همهٔ آن را روی ظرف‌هائی که قرار داده‌اید بگذارید. حالا روی Violet کلیک کرده، انتهای سالن دریچه را بررسی کنید. شاهد نمایش دموی بسیار زیبائی هستید و چهارمین جایزه ماجراجوئی خود را بگیرید. دمو را مشاهده کرده بازی را ذخیره کنید. وارد The Ground شوید، سمت راست خود Screwdriver را بگیرید سپس از پله‌ها پائین بروید. سمت چپ خود Garden House را گرفته جعبه‌ها را بشکنید. جایزه‌ها را بگیرید و و سمت راست انتهای صحنه نزدیک دیوار کیف را بردارید. نوبت به ساخت وسیله بعدی می‌رسد، طرز ساخت آن مانند سلاحی است که برای Violet ساختیم، سپس بازی را ذخیره کیند. اسلحه Violet دارای قدرت مکش شده است، در قفس گوشه صحنه را باز کنید و با نگه‌داشتن دایره اولین مار را دستگیر کنید. وارد Maze East شده به جلو رفته دمو را نگاه کنید. حشرات را نابود کرده روی سنگ ایستاده تا صخره سنگی بالا بیاید. با Klaus پرواز کنید، روی آن رفته به پانل سمت چپ ضربه زده تا در باز شود. روی Violet کلیک کنید، وارد مسیر جدید شده قفس سمت راست را باز کنید و دومین مار را دستگیر کنید. مسیر را ادامه داده L۱ را بزنید و از آب سبز عبور کنید، مسیر را به انتها برسانید. دوباره L۱ را بزنید تا به حالت عادی خود بازگردید، قفس را باز کرده و سومین مار را دستگیر کنید. به پانل سمت راست شلیک کنید تا در باز شود. روی Klaus کلیک کنید، از صخره عبور کرده و وارد مسیر جدید شوید، در بین راه دشمنان را نابود کنید.
جایزه‌ها را بگیرید. در انتها پرواز کنید و به صخره بعدی بپرید. سمت راست به پانل بعدی ضربه بزنید تا در برای Violet باز شود، با Violet مسیر را ادامه داده در بین راه حشرات را نابود کنید. به روی سنگ رفته تا قفس به پائین بیاید سپس به سمت راست رفته و بر روی سنگ دیگر رفته تا قفس را بتوانید به راحتی باز کنید. سومین مار را دستگیر کنید. مسیر را ادامه داده، جعبه سنگی سمت راست را به جلو بکشانید تا در باز شود و سمت چپ به پانل شلیک کنید تا راهی برای Klaus باز شود. به مکان مورد نظر رفته و از موانع عبور کنید تا به مسیر بعدی برسید، جعبه سنگی روبه‌روئی را هل دهید تا راهی برای Violet باز کنید. با او به آنجا رفته و چهارمین قفس را باز کنید و آخرین مار را بگیرید. در سمت راست را بررسی کرده به سمت دریچه زیر درخت رفته دایره را بزنید. Mini game دیگری دارید، یک مسیر پرهیجان را رد می‌کنید. در راه جوایز را بگیرید تا مسیر به انتها برسد و دموئی نمایش داده شود، بازی را ذخیره کنید. حالا در سمت راست خود را باز کرده با Klaus پرواز کنید. به وسط محوطه مسیر جدید را ادامه داده در انتها به پانل ضربه بزنید تا راهی برای Violet باز کنید. با Violet مسیر جدید را ادامه داده و دو قفس را باز و دو مار را بگیرید. دو مار دیگر می‌ماند به روی Klaus کلیک کنید و به وسط سطح پریده سپس به صخره روبه‌روی پریده دشمن را نابود کنید. مسیر را ادامه داده تا دو جعبه سنگی ببینید هر دو را به جلو بکشانید تا پل پدید بیاید.
نکته: این قسمت از بازی مشکل است و اگر باختید و از Check Point قبلی بیائید بازی شما را به نقطه شروع این قسمت می‌آورد و همه درها بسته می‌شود و دوباره باید Loud کنید. به هر حال از پل عبور کنید تا به جعبه سنگی بعدی برسید، آن را به جلو بکشانید و به پانل سمت راست ضربه بزنید تا راهی برای Violet باز کنید، با او از پل عبور کرده دشمنان را نابود کنید. قفس را باز کرده و سومین مار را بگیرید. مسیر را ادامه داده و حشرات را نابود کنید. به طرف دروازه سمت راست رفته، جعبه سنگی را بکشانید تا در برای Klaus باز شود، با او به سمت Violet رفته، به سمت سنگ بروید، روی آن بایستید تا صخره بالا بیاید. پرواز کنید و روی آن بپرید تا قفس پائین بیاید. Klaus را سر جایش برگردانده روی Violet کلیک کنید، به سمت سنگ نزدیک دری که برای Klaus باز کردید رفته روی آن بایستید تا قفس قابل دسترسی باشد. آن را باز کرده چهارمین مار را بگیرید. حالا وارد در با عکس تمساح شده سپس وارد در با دهنه زرد شوید. دموئی نمایش داده می‌شود. همه قورباغه‌ها را بکشید. دمو را نگاه کنید. حالا با Violet به سرعت چهار مار دیگر را بگیرید، سپس مرد شیطانی را نابود کنید. دمو را ببینید. Save Point را گرفته وارد در جدید شده و کلید بزرگ عمو مانتی را بگیرید.
خارج شده و وارد در بزرگ دو دهنه شده سپس به Reptile Room بروید. دمو را تماشا کنید. حالا باید مارها را به قفس آنها برگردانید. ابتدا آنهائی را که روی زمین هستند و سپس آنهائی که روی جعبه هستند با شکستن جعبه و در آخر آنهائی که روی سقف هستند با ضربه زدن به پانل‌های اطراف اتاق در پایان دمو را تماش کنید. Save Point را بگیرید و به The Hallway رفته دشمن را نابود کنید. سپس به Guest Room بروید و زن شیطانی را با نشانه‌گیری و شلیک نابود کنید. در گوشه سمت راست جان کامل را بگیرید. به قسمت اول اتاق رفته جعبه سیاه را بررسی کنید. دمو را نگاه کنید سپس از روی تخت، The Tweezers را بردارید سپس تابلوی سبزرنگ را بررسی کنید. قلم‌مو را بردارید، حالا به قسمت دوم اتاق بازگشته سمت راست خود Spool را بگیرید. وسیله جدید را بسازید و بازی را ذخیره کنید. آن را روی جعبه سیاه استفاده کرده جهت‌هائی که نشان داده می‌شود را بزنید. دمو را تماشا کنید. Mini Game دیگری را شروع می‌کنید. بپرید و موانع را رد کنید. جعبه‌ها را کنار زده پل را رد کنید تا به موانع دیگر برسید. انتهای آن بایستید تا نوک آن بالا بیاید. همین‌طور بالا رفته تا دموئی نمایش داده شود. بازی را ذخیره کنید. سپس وارد Front Yard شوید، فیلم دیگری نمایش داده می‌شود، از سمت چپ خود Cucumbers را بگیرید. در چوبی سمت راست را بررسی کرده دشمن را نابود کنید.
جلوی در خانه انتهائی سمت راست Limes را بگیرید. سمت چپ خیابان، دومین خانه را بررسی کنید. رئیس بعدی بازی را نابود کنید. اولین خانه را بررسی کرده Wind Times را بگیرید، جعبه‌ها را بشکنید و جایزه‌ها را بگیرید. در چوبی سمت چپ نزدیک ساحل را بررسی کنید سپس به پشت همان خانه رفته و Fishing Poor را بگیرید. به مجموعه خانه‌های سمت چپ بروید. و Egg Beater را بگیرید، حالا به مجموعهٔ خانه‌های سمت راست بروید و از جلوی در یکی از خانه‌ها Ladl را بگیرید. وسیله دیگر را بسازید و بازی را ذخیره کیند. اولین خانه سمت چپ را بررسی کنید، سبد نان را بگیرید. سلاح Violet دارای یک حالت جدید می‌شود، روی او کلیک کرده به سمت در چوبی دو دهنه مرکزی وسط ساحل رفته R۱ را نگه‌دارید، یک نشان قرمز می‌بینید. با زدن متوالی مربع شلیک کنید. دمو را نگاه کرده دزدان دریائی را با نشانه‌گیری و شلیک نابود کنید. در انتها دمو را نگاه کنید. دشمن را نابود کرده در انتهای صحنه کتاب را بگیرید و بازی را ذخیره کنید. به در میله‌ای ابتدای مرحله رفته تا به خانه عمه Josephing بازگردید. فیلم را مشاهده کنید. خودتان را در یک خانه در حال تخریب می‌بینید. ابتدا صبر کنید تا قسمت‌های ضعیف تخریب شود. بر روی قسمت‌های سالم حرکت کنید، تا مسیر را به انتها برسانید.
وارد در دو دهنه شده، کنترل Violet را در دست می‌گیرید. از پله‌های سمت چپ بالا رفته چتر را بگیرید. وارد در روبه‌رو شوید، حالا دوبار ضربه زده و آن را نگه‌دارید و با چتر ارتفاع را رد کنید و بر روی قسمت‌های سالم بپرید. مسیر را همین‌طور ادامه داده، Sunny کوچولو کمک بزرگی به ما کرد و مسیر را به انتها رساندیم. این بخش دو قسمت است. سرانجام از پله‌ها پائین بروید و وارد Entry Way شوید. دمو را نگاه کنید. Mini Game دیگری را آغاز می‌کنید. از روی چوب‌ها عبور کرده خود را به پنجره بالا برسانید. فیلمی نمایش داده می‌شود. بازی را ذخیره کنید. جایزه‌ها را بگیرید. با Violet جلوی سوراخ رفته دایره بزنید. مسیر را به انتها برسانید. دمو را نگاه کنید. بر روی آسانسور رفته دایره بزنید. خرچنگ‌های مزاحم را نابود کنید. به سمت جعبه کتاب‌ها رفته کتاب را بگیرید. جایزه‌ها را جمع کنید. به بالا برگردید، به سمت قایق رفته آن را بررسی کنید. دمو را نگاه کنید. حالا باید از عمه جوزفین دفاع کنید. موش‌ها را نابود کنید. این‌جا سه آیتم وجود دارد. یکی روی کمد، یکی روی میز و یکی روی مبل. از پله‌ها بالا رفته دمو را نگاه کنید. به پائین بازگردید. هر سه آیتم را بگیرید و آنها را ترکیب کنید. آن را روی پنجره استفاده کنید. دوباره این قسمت را باید با مخفی‌کاری رد کنید. به پنجرهٔ بعدی رفته، دایره بزنید. تمامی راه را از پله‌ها بالا رفته از پنجرهٔ بعدی عبور کنید. دوباره با مخفی‌کاری این ناحیه را ادامه دهید. راه کمی طولانی‌ست. کمی صبر کنید تا به انتها برسید. از پنجره‌ٔ بعدی عبور کنید.
مواظب خود در برابر دشمن جعبه پرت‌کن باشید و مسیر را به انتها برسانید. از پنجرهٔ بعدی عبور کنید. از پله‌ها بالا رفته دموئی به نمایش در می‌آید و مبارزه‌ای با رئیس بعدی بازی، او ابتدا از بالا جعبه پرت می‌کند، سپس دریچه‌های کف زمین را باز می‌کند و بشکه پرت می‌کند. گاهی اوقات خودش از دریچه بیرون می‌آید، به سرعت ضربه بزنید تا خون او را خالی کنید. دمو را نگاه کنید. حالا آخرین قدم شما سوزاندن عهدنامه است، به وسط صحنه نگاه کنید تا هر سه کاراکتر شروع به انجام حرکات نمایشی کنند. هنگامی‌که می‌ایستند عهدنامه در دست یکی از آنهاست. به سرعت به همان کاراکتر شلیک کنید تا نصف عهدنامه بسوزد. دمو را نگاه کنید. به سرعت به بدل‌های عروسکی شلیک کرده و هنگامی‌که کنت اولاف چندش‌آور را دیدید به سرعت شلیک کنید و فیلم پایانی را تماشا کنید.
امید نوری
منبع : مجله بازیهای رایانه ای


همچنین مشاهده کنید