جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

I-mate JAMin


I-mate JAMin
I-mate JAMin دارای ۱۲۸ مگا بایت ROM و ۶۴ مگا بایت RAM است.
به طور کلی عرضه I-mate Jam ها حرکتی غیرمنتظره در دنیای smart-phone ها بود، این گوشی ها به دلیل امکانات متعدد و کارایی بسیار، به سرعت مورد توجه کاربران قرار گرفت.
این بار شرکت سازنده برگ برنده دیگری با عنوان I-mate Jamin ارائه کرده است. در این گوشی روکش نقره ای رنگ جای خود را به مشکی براق داده و امکانات جدید دیگری از جمله یک دوربین ۲ مگا پیکسلی به آن افزوده شده است.
● مزایا
هر چند I-mate Jamin بیشتر به PDA شبیه است تا یک گوشی موبایل، اما در نوع خود نسبتا ظریف و سبک است . ۱۵۰ گرم وزن دارد،ابعاد آن در در ۱۸.۴x۵۸x۱۰۸.۸ میلی متر است و طبیعتا استفاده از آن به عنوان گوشی موبایل آسان خواهد بود.
به علاوه در مقایسه با دیگر گوشی ها صفحه نمایش لمسی آن بزرگتر است : سایز آن ۲.۸ اینچ، تعداد رنگ آن ۶۴۰۰۰ و وضوح تصویری اش ۳۲۰ x ۲۴۰ پیکسل است. در عین حال قابلیت تشخیص دست نوشته را نیز داراست.
I-mate Jamin مجهز به دوربین ۲ مگا پیکسلی و تنها smart phone ای است که دوربینی با کیفیت تصویری مناسب دارد، امکان فیلم برداری را نیز داراست، به بلوتوث نیز مجهز است.
وجود ۱۰ windows Media Player که با کلیه فرمت های AMR, AAC, WAV, WMA و MP۳ سازگار است، از دیگر امکانات این گوشی است.
این گوشی ۱۲۸ مگا بایت ROM و ۶۴ مگا بایت RAM دارد، به سیستم عامل windows Mobile ۵ مجهز است و کارت حافظه اش از نوع SDIO است .
● معایب
هر چند وجود windows Mobile ۵ در این گوشی امکان ویرایش مستندات مایکروسافت آفیس را فراهم می نماید، اما کمبود صفحه کلید کامل، به هنگام ارسال و دریافت ایمیل به شدت احساس می شود. به علاوه I-mate Jamin را می توان در زمره گوشی های گران قیمت محسوب کرد.
به هر حال به نظر می رسد I-mate Jamin در مقایسه با گوشی های مشابه با امکاناتی چون دوربین ۲ مگاپیکسلی و Wi-Fi، با موفقیت بیشتری روبرو گردد.
● I-mate Jamin در یک نگاه
▪ سیستم عامل : windows Mobile ۵ c
▪ شبکه ها : GSM ۸۵۰ / GSM ۹۰۰ / GSM ۱۸۰۰ / GSM ۱۹۰۰
▪ ابعاد : ۱۸.۴x۵۸x۱۰۸.۸
▪ وزن : ۱۵۰ گرم
▪ رنگ : مشکی
▪ نوع صفحه نمایش : لمسی TFT
▪ وضوح صفحه نمایش : ۲۴۰x۳۲۰
▪ تعداد رنگ : ۶۴K
▪ دوربین : ۲ مگا پیکسلی با امکان فیلم برداری
▪ حافظه داخلی : ۱۲۸ مگابایت حافظه ROM و ۶۴ مگابایت حافظه RAM
▪ نوع کارت حافظه : SD/MMC
▪ مرور گر اینترنت : xHTML, HTML- PocketIE
▪ اتصال بلوتوث
▪ شبکه بی سیم : Wi-Fi ۸۰۲.۱۱b/g
▪ نوع باتری : Li-Po ۱۲۰۰ mAh
▪ عمر باتری در حالت انتظار : حداکثر ۲۰۰ ساعت
▪ عمر باتری در حالت مکالمه : حداکثر ۵ ساعت
http://poroge.parsiblog.com/-۲۷۵۱۱۸.htm


همچنین مشاهده کنید