جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
مجله ویستا

چرا فقط حجازی بد شانس است ؟!


چرا فقط حجازی بد شانس است ؟!
روزی که ناصر خان حجازی سرمربی استقلال در این فصل شد و پرسپولیس با افشین قطبی قرار داد امضا کرد پاورقی نوشتم با عنوان اینکه چون قطبی با فوتبال ایران و زد و بند هایش آشنا نیست موفق نخواهد بود و این ناصر حجازی است که پس از سال ها تجربه و جمع کردن تیمی خوب خواهد توانست در لیگ امسال موفق شود . اما وقتی بازی ها شروع شد نتیجه غیر از این بود ، باخت اول به ملوان را همه اتفاقی دانستند ، باخت دوم و سوم و مساوی های مکرر اما دیگر اتفاقی نبود.
طبق قانون احتمالات امکان برد اتفاقی در بازی که تنها برد و یا باخت دارد ۵۰% است و البته استقلال هم تقریبا تا اکنون همین میزان امتیاز کسب کرده ولی آقای حجازی در بازی شیر یا خط شرکت نکرده که مدام از بدشانسی تیم صحبت می کند ، کدام بد شانسی ؟؟ در بازی فوتبال تیم قوی باید ببرد و اگر در معدودی از موارد موفق نشد می تواند بگوید بد شانسی .
آقای حجازی وجداناُ پاسخ دهد در چند بازی تیم مطلق زمین بوده و بازنده خارج شده ؟ اگر آرش برهانی ۱۴-۱۵ موقعیت مسلم گل را خراب کرده و می کند این به معنی تکرار این موضوع در بازی های آتی هم هست ، این به شانس ربطی ندارد .
اگر طالب لو در هر بازی گل بد می خورد پس در باقی بازی ها هم می خورد این که بدشانسی نیست واقعیت است . اگر جباری پاس گل نمی دهد ، اگر دفاع مثل پنیر سویسی است و هافبک سرگردان این ها واقعیت است و هیچ ارتباطی به شانس هم ندارد و صد البته آقای حجازی شما بسیار خوش شانس بوده اید که با همه این واقعیت ها همین تعداد امتیاز را هم گرفته اید . همین تیم بدون نام استقلال احتمالا امروز در مقام پگاه گیلان بود . به جای صحبت از شانس جناب حجازی بهتر است نگاهی به کادر فنی دور خودتان بیاندازید .
شما از ترس کودتا مثل آنچه در زمان حضور قلعه نویی اتفاق افتاد تعدادی کمک مربی را در دور خود جمع کرده اید که تقریبا هیچ خاصیتی ندارند و البته شما حتی از کمک آنها هم جز برای چیدن آدمک تمرینی استفاده نمی کنید . آقای حجازی پسر شما کدام دوره آنالیز را دیده که امروز آنالیزور شده ؟ از بین برنامه های آنالیز کامپیوتری مثل coach master و امثالهم چند دوره را طی کرده ؟
آقای حجازی شما تا این لحظه هم خوش شانس بوده اید که اخراج نشده اید و در تیم شما هم هیچ جای امیدواری دیده نمی شود . بهتر است باقی مانده اعتبار خود را بیش از این هدر ندهید و با پذیرش اشتباهات و قبول مسئولیت این نتایج ضعیف استعفا دهید . شاید این آخرین شانس باشد ؟!!!
هومن حاجی سید جوادی
منبع : پارس فوتبال


همچنین مشاهده کنید