پنج شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ / Thursday, 21 June, 2018

با بمبهای گوگلی آشنا شویم و بدانیم بمباران گوگلی چیست؟


با بمبهای گوگلی آشنا شویم و بدانیم بمباران گوگلی چیست؟
▪ بمب گوگلی که می گویند یعنی چه ؟!
اگر بخواهیم این مفهوم را به‌طور ساده شرح دهیم، این عمل در اصل بمباران کردن موتور جستجو توسط لینک‌هایی است که به یک صفحه خاص و با عبارتی خاص فرستاده می‌شوند به ترتیبی که جستجو بر اساس آن عبارت کاربر جستجوگر را در اولین مورد به صفحه لینک داده شده هدایت کند.
▪ چگونه یک بمب گوگلی ساخته می شود
اصولا موتورهای جستجو برا اساس لینک‌هایی که به صفحات داده می‌شوند کار می‌کنند. پایه موتورهای جستجو طوری بنا شده است که لینک‌های موجود در وبلاگ‌ها و سایت‌ها را یافته و بر اساس تعداد آن لینک‌هایی که به آن صفحه داده شده است رتبه می‌دهند.
حال ما سعی می کنیم تعدادی زیادی لینک را به یک صفحه با عنوان خاص بدهیم تا گوگل گول بخورد و به آن صفحه امتیاز دهد .
در مورد مثال ذکر شده انتخاب صفحه بیوگرافی بوش با جستجو کلمه ناتوان این چنین عمل شده است: در سایتها و وبلاگهای مختلف، با عنوان ناتوان به صفحه بیوگرافی بوش در سایت کاخ سفید( سایت رسمی دولت آمریکا) لینک می دهید!! ناگهان صدها هزار وبلاگ و سایت به صفحه بیوگرافی بوش در سایت کاخ سفید لینک می دهند!!! خوب گوگل نگاه می کند می بیند که به صفحه بیوگرافی لینکهای زیادی داده شده است که عنوان آن ناتوان است. پس صفحه بیوگرافی را با عنوان بوش ناتوان با بیشترین امتیاز در سایت ثبت می کند. این بمب گذاری شد.
حال یکی مانند من کلمه ناتوان را جستجو می کند ، گوگل براساس قواعد خود و با توجه به بیشترین امتیازی که به ناتوان را مربوط به صفحه بیوگرافی در خود دارد ، صفحه مذکور را بعنوان اولین گزینه پیداشده ارایه می دهد
▪ چطوری بمب عمل می کند
بدیهی‌ست هر چه تعداد لینک‌های داده شده به آن صفحه (البته بر اساس ترکیب روی لینک) بیش‌تر باشد، این رتبه بهتر خواهد بود. بر اساس چنین الگوریتمی در موتورهای جستجو، و با انگیزه‌های متعدد، بمب‌های اینترنتی توسط گروهی از تولیدکنندگان محتوا اعم از وبلاگ‌ها و سایت‌ها که در زمینه‌ای مشترک هستند، ساخته می‌شوند.
▪ گوگل با بمب های گوگلی چه برخوردی دارند
البته خود دست اندرکاران گوگل هیچ تمایل به بمبهای گوگلی ندارند دلیل آنهم این موضوع تمام تلاش دست اندرکان این موتور جستجو حرکت به سویی است که جستجوها منطقی تر و نزدیکتر به کلمات کلیدی مورد جستجو است و بمب ها موتورجستجو را از این هدف منحرف می کند.
از سویی از بسیاری از موارد مانند داستان جالب کلمه کلیدی ناتوان و بیوگرافی بوش باعث خشم و نفرت برخی از افراد صاحب نفوذ ، گروهها و حتی کشورها می شود که خیلی مطلوب گوگل نیست.
اما گوگل با این پدیده جدی برخورد نمی کند ساده است انجام و پیاده سازی قواعد و اصول رتبه گوگل از طریق ماشین ها هوشمند بدون دخالت انسان انجام می شود ، گوگل اگر بخواهد این گونه رتبه بندی را حذف کند یا نادیده بگیرد سایتها مشهور دنیا از موتور جستجو حذف می شوند در هرحال سایتها و وبلاگهای مختلف به سایتها مشهور لینک می دهند مانند خبرگزاری ایرنا جمهوری اسلامی ، در اکثر سایتهای خبری ایران دارای لینک است در حالی که بمبی در کار نیست حتی خود گوگل هم شامل این موضوع است.
از سوی دیگر گوگل از این موضوع هم زیاد رنجیده نیست ، گهگاهی چنین بمبهایی و بازتاب خبری آن در سایتها و وبلاگها مشهوریت گوگل این غول بزرگ دنیا گوشزد می کند مانند همین ناتوان که بسیاری به گوگل مراجعه تا واقعیت را خود ببینند ، در نگاه کلان نیز گوگل اگر بخواهد ، به صورت موردی برخورد کند ، کم کم باعث کاهش محبوبیت و نابودی می شود!! گرچه گوگل در برابر اینچنین بمبهایی دست بسته عمل نمی کند ولی خیلی هم دل نمی سوزاند.
● تقسیم بندی بمب‌های گوگلی
۱) بمب‌های شوخی یا Humor Bombs: همان طور که از نامش پیداست این بمب‌ها برای شوخی و طنز ایجاد می‌شوند و هدف آن شوخی با فرد، شرکت یا هر چیز دیگر است.
۲) بمب‌های شخصی یا Ego Bombs: بمباران گوگل با نام افراد. در این مورد با جستجوی افراد بر اساس نام یک فرد، صفحه شخصی وی رتبه اول را کسب می‌کند.
۳) بمب‌های پولی یا Money Bombs: در این مورد فرد با ارائه پول به موتورهای جستجو صفحه مورد نظر خود را در رتبه اول قرار می‌دهد. این کار با مساله تبلیغات در موتورهای جستجو متفاوت است.
۴) بمب‌های دادگستر یا Justice Bombs: در این حالت انگیزه‌های متعددی از قبیل کمک به یک فرد، اعتراض و یا هر انگیزه مشابهی برای ساخت بمب گوگلی وجود دارد.
▪ یک سابقه بمب گوگلی در ایران
برای ساختن و اداره یک بمب گوگلی باید یک گروه شبکه مجازی متشکل از صدها هزار سایت و وبلاگ با سیاست واحد در اختیار داشت که با هدف خاص به صفحه مورد نظرمان لینک دهند ویا ما باید سرورها و کامپیوترهای اصلی سرویس دهنده سایت در اختیار داشته باشیم که چنین لینکهایی را بسازیم.
شبکه مجازی متحدد می تواند از میان گروههای فکری و سیاسی خاص و یا گروههای تجاری و حتی مردم یک کشور رخ دهد.
سال گذشته زمانی که مؤسسه National Geography در اطلس خود اقدام به درج نام خلیج عربی به جای خلیج فارس کرده است و خشم ایرانیان بسیاری را برانگیخته کرده و اعتراضات بسیاری را به همراه داشته است. به همین علت یک بمب گوگلی در اعتراض به این عمل در حال ساخت است که با عبارت Arabian Gulf و با لینک به صفحه روی لینک عمل می‌کند. صفحه دیگری که به همین صورت و با محتوای طنز ساخته شده است با عبارت الخلیج العربی (با ی عربی) ساخته شده است. شما هم اگر به این مساله معترضید و وبلاگ یا سایتی دارید، با همین عبارات و با لینک به آن صفحات، رتبه آن‌ها را در موتورهای جستجو بالا ببرید و در ساخت این بمب‌ها مشارکت کنید.)البته کمی دیر شده است)
▪ بمب گوگل برای خلیج همیشگی فارسی
سال گذشته بود که مجله نشنال جئوگرافیک آمریکا در جدیدترین سری نقشه هایش در جلوی نام خلیج فارس عبارت خلیج عربی را در پرانتز ذکر کرده و همینطور در برابر نام جزایر سه گانه هم درپرانتز عبارت « اشغال شده بوسیله ایران» را آورده است. اما ایرانیان بویژه اهالی وبلاگستان فارسی در برابر این گستاخی ساکت ننشستند و با پر کردن یک پتیشن و جالب تر از آن با استفاده از ترفند بمب گوگل به مقابله با آن برخاستند. برای ساختن بمب گوگلی کافی است که تعداد زیادی سایت و وبلاگ به صفحه خاصی در اینترنت لینک بدهند و بدین ترتیب رتبه صفحه یا سایت مذکور در موتور سرچ گوگل بالا می آید. در اینجا با ابتکار عمل لگو ماهی صفحه جالب زیر ساخته شد , و هرکس که عبارت arabian gulf را در گوگل سرچ کند اولین نتیجه آن این صفحه منتهی خواهد شد. این اقدام موثر و طراحی هوشمندانه و بامزه صفحه انعکاس خوبی در رسانه ها و خبرگزاریها داشته است و اکنون یکی از پربیننده ترین عکسهای یاهو هم شده است خبرش هم تو خبرگزاریها پیچید و در کنار نامه هایی که فرستادیم به نشنال جئوگرافی باعث شد که بالاخره نشنال جئوگرافی نقشه اش رو اصلاح کرد.
▪ همبستگی آن لاین
لطف بمباران گوگل در این است که اگر هر کاربری بنا به تشخیص خود به یک صفحه لینک بدهد نتیجه ای حاصل نمی شود و بمباران گوگل تنها با همدلی کاربران با افکار متحد در همه نقاط جهان ممکن شده است. اکنون بیش از هر زمان دیگری قدرت و تاثیرگذاری اینترنت مشخص می شود. اینترنت به عنوان یک رسانه آزاد می تواند باعث همبستگی ملی ایرانیان شود.
اینترنت همانند یک رسانه عملگرا باعث شده تا اعتراض گروهها و ملتها نه فقط به حرف بلکه به کارهای اجرایی برسد. سرعت ارسال اطلاعات کمک کرده تا کاربران به سرعت در جریان آخرین اخبار قرار بگیرند. همچنین اینترنت توانسته ایرانیان را در حول موضوعی خاص گرد هم آورد.
▪ محک جدی ایرانیان در بمباران گوگلی
شاید بمباران گوگل یک محک جدی برای همبستگی ایرانیان باشد. با افزایش تعداد کاربران اینترنت هم بر اطلاعات و آگاهی ایرانیان از تحولات جهانی افزوده می شود و هم کاربران ایرانی می توانند در اقدامی هماهنگ قدرت تاثیرگذاری خود را نشان دهند. این برای اولین بار نیست که ایرانیان یک همبستگی اینترنتی را به وجود می آورند. اما همبستگی بر سر نام خلیج فارس بزرگترین و در عین حال فراگیرترین همبستگی اینترنتی ایرانیان است.
▪ سخن آخر
بیوگرافی بوش و کلمه کلیدی ناتوان بحثی است که به طور یقیین از موارد بمب‌های دادگستر یا Justice Bombs انگیزه‌های متعددی از قبیل اعتراض جهانی به جورج دلیو بوش است اما به طور یقین از همبستگی آنلاین بهره برده نشده است و گرنه سروصدای زیادی می خواست تا این امر صورت بپیذیرد پس از راه حل دوم یعنی بهره گیری از ترفندهای حرفه ای است که به هرحال دست اندرکاران آن سنگ تمام گذاشتند!! دردنکند دست مریزاد!!

http://yazdit.mihanblog.com/More-۹۱.ASPX

مطالب مرتبط

History گوگل

History گوگل
● Web History چیست؟
بارها شده که سایت های خیلی جالبی در اینترنت پیدا کرده اید و آنها را به هر دلیل گم کرده اید. شاید آن موقع حس و حال بوک مارک کردن سایت را نداشته اید، شاید سیستمتان هنگ کرده بود، شاید مرورگرتان کرش کرده بود، شاید یکی از اعضای خانواده تصادفی، مرورگر را بسته بود و شایدهای دیگر!
ولی سرویس جدید گوگل یعنی Web History یا «تاریخچه وب» به شما امکان می دهد، سایت هایی را که قبلاً از آنها بازدید کرده اید مجدداً پیدا کنید و برای پیدا کردن آنها جستجو کنید. این سرویس همچنین جستجوهای شما را در گوگل ثبت می کند. سرویس «تاریخچه وب»، همچنین علایق اینترنتی شما را به شیوه جالبی ضبط و ثبت می کند. مثلاً به شما می گوید که از چه سایت هایی بیشتر بازدید کرده اید و یا اینکه بیشتر چه چیزهایی را جستجو کرده اید. اطلاعات مربوط به وب گردی های شما در سروهای گوگل ذخیره می شود.شما با مراجعه به آدرس www.google.com/history می توانید از این سرویس استفاده کنید. بعد از رفتن به این آدرس باید این سرویس را فعال کنید. همچنین باید تولبار گوگل را در مرورگر خود نصب کرده باشید. بعد ازاین کار نه فقط از کامپیوتر خودتان می توانید از امکانات «تاریخچه وب» استفاده کنید، بلکه در هر سیستم دیگری هم بعد از وارد شدن به اکانت گوگل خودتان می توانید، با این سرویس کار کنید. خوب حالا به آدرسی که گفتم بروید تا توضیحات بعدی ام، برایتان ملموس باشد. آیا می توانم اطلاعات مربوط به بعضی از وب گردی هایم را پاک کنم؟
بله، بعد از رفتن به www.google.com/history، روی Remove items کلیک کنید، آن قسمت از اطلاعاتی را که دوست دارید پاک شوند، انتخاب کنید و بعد حذف کنید.آیا بقیه می توانند اطلاعات مربوط به وب گردی هایرا با استفاده از این سرویس ببینند؟
خیر، مگر اینکه خودتان بی احتیاطی کرده باشید. مثلاً نام کاربری و پسورد اکانت جی میلتان را به کسی داده باشید یا بعد از کار با کامپیوتر، از اکانت گوگل خودتان خارج نشده باشید، اصطلاحاً Sign out نکرده باشید. نمی دانم چرا با وجود اینکه سرویس «تاریخچه وب » را فعال کرده ام، اطلاعات مربوط به وب گردی ها ضبط نمی شود؟این موضوع چندین دلیل می تواند داشته باشد:
▪ وب گردی را زمانی انجام داده اید که وارد اکانت گوگل نشده اید.
▪ به دلایل امنیتی این سرویس گوگل اطلاعات مربوط به سایت هایی را که آدرسشان با https شروع شود، ذخیره نمی کند.
▪ امکان دارد شما در تولبار گوگل، page rank را غیرفعال کرده باشید، در این صورت باز هم اطلاعات ضبط نمی شوند. برای فعال کردن page rank در تولبار گوگل می توانید روی Options در تولبار گوگل کلیک کنید. بعد روی More کلیک کنید و سپس کلیکی هم روی PageRank and Page Info انجام دهید، حالا OK را بزنید.
▪ همچنین باید مطمئن شوید در صفحه اصلی تاریخچه وب، نتایج جستجو را محدود نکرده باشید. اگر این کار را کرده اید باید روی Expand your web history در همان صفحه کلیک کنید.
▪ جاوا اسکریپت باید هم فعال باشد. آیا می توانم به صورت موقت، سرویس تاریخچه وب را متوقف کنم؟ بله، در صفحه اصلی تاریخچه وب روی Pause کلیک کنید. هر وقت هم خواستید تاریخچه وب ضبط فعالیت های اینترنتی تان را از سر بگیرد روی resume کلیک کنید.
● آیا تاریخچه وب، خروجی فید هم دارد؟
بله، آدرس خروجی فید تاریخچه وب این است: https://www.google.com/history/*output=rss وقتی وارد این آدرس شدید خبرخوان یا feed reader از شما نام کاربری و پسورد می خواهد. توجه داشته باشید که مواظب باشید با استفاده از خبرخوان های آنلاین، تاریخچه وب گردی هایتان را برای همه آشکار نکنید! بوک مارک در تاریخچه وب چیست و چگونه می توانم از آن استفاده کنم؟ بوک مارک های تاریخچه وب مثل بوک مارک های مرورگرهای اینترنتی، شیوه ای هستند برای مرتب کردن، ذخیره و طبقه بندی سایت های بازید شده. روی ستاره در کنار نام هر سایت کلیک کنید، بعد روی Edit bookmark کلیک کنید تا بتوانید برچسبی به سایت بزنید یا توضیح کوتاهی در مورد سایت بنویسید.
● منظور از trends چیست؟
trends همان علایق اینترنتی شماست. با کلیک روی trends می توانید ببینید که بیشتر چه عباراتی را جستجو کرده اید و از چه سایت هایی بازدید کرده اید و یا در جریان فعالیت روزانه خود قرار بگیرید. سرویس جدید گوگل واقعاً سرویس جالبی است. علاوه بر همه اینها به نظر من یک دفترچه خاطرات اینترنتی هم حسوب می شود. مثلاً آیا برای شما جالب نیست که ببینید سال قبل همین موقع از چه سایت ها و وبلاگ های بازدید کرده بودید و چه چیزهایی را جستجو کرده بود.
● ۱۰ قانون طلایی گوگل
استفاده از کارمندان دانش کلید موفقیت در ربع آتی قرن می باشد و این کلید اینک در گوگل استفاده می شود. در گوگل، پیتر دراکر، مدیری بود که چگونگی مدیریت نسل جدید «کارمندان دانش» را به خوبی می دانست. وی این واژه را در سال ۱۹۵۹ ابداع کرد و عقیده داشت که کارمندان دانش باور دارند که آنها حقوق می گیرند تا موثر باشند نه اینکه فقط از ساعت ۹ تا ۵ بعدازظهر کار کنند، و چنین کسب و کارهای هوشمند موانع موجود بر سر راه کارمندان دانش را از بین می برد. آنهایی که موفق می شوند بهترین ها را در اختیار خود داشته و مهمترین عامل برای نفع رقابتی را در ۲۵ سال آتی تأمین خواهند کرد. در گوگل، ما به دنبال آن منفعت هستیم. مدیریت ناموفق کارمندان دانش مبحثی است که ما در مورد آن جلسات متعددی برگزار می کنیم زیرا کسانی که آن را به درستی انجام ندهند حذف خواهند شد. ما به ایده های خوبی رسیده ایم و به آنها فکر می کنیم. در ذیل، ۱۰اصل کلیدی که ما برای موثرتر نمودن کارمندان دانش خود استفاده می کنیم آمده است. همانند اکثر شرکت های تخصصی، اکثر کارمندان ما را مهندسان تشکیل می دهند بنابراین بر این گروه تمرکز داریم اما برخی از سیاست ها برای همه کارمندان دانش ما به کار می رود.
۱) استخدام توسط کمیته:
هر فردی که برای مصاحبه به گوگل می آید، با حداقل نصف از افراد از لحاظ مدیریتی و امکان همکاری مصاحبه می کند. همه نظرات مورد بررسی قرار گرفته تا روند استخدام عادلانه بوده و براساس بالاترین استانداردها صورت گیرد. درست است که زمان بیشتری می برد اما ارزش دارد. اگر کارمندان بزرگ و ارزشمندی استخدام کنید و آنها را درگیر روند استخدام نمایید، کارمندان بزرگتر و ارزشمندتری به دست خواهید آورد. ما از زمان تأسیس گوگل از این روش حلقه ای استفاده می کنیم و نتایج عظیمی به دست آورده ایم.
۲) فراهم آوردن تمام نیازهای آنان:
همانطور که دراکر می گوید: «هدف از بین بردن موانع موجود بر سر راه آنان می باشد.» ما مجموعه ای از منافع حاشیه ای و استاندارد را برای یک مهندس سخت کوش و فعال فراهم آورده ایم که برخی از آنان به شرح زیرند: تسهیلات عالی برای صرف غذا، ورزشگاه، رختشوی خانه، اتاق های ماساژ، آرایشگاه، کارواش، خشک شویی، تورهای مسافرتی و....برنامه نویسی که کدنویسی می کند، خود نمی خواهد زمانی را صرف شستن البسه خود کند، بنابراین ما اینکار را برای وی انجام می دهیم.
۳) تراکم:
تقریباً هر پروژه در گوگل یک پروژه تیمی است و تیم ها نیاز به ارتباط با هم دارند. بهترین روش این است که اعضای تیم در فاصله کمی از هم قرار گیرند. نتیجه این است که همه در دفترها شریک هستند. در این صورت، زمانی که یک برنامه نویس می خواهد با همکار خود در ارتباط باشد نیازی به تلفن، ایمیل و انتظار برای پاسخ به هریک نمی باشد. البته، اتاق های کنفرانس زیادی وجود دارد که افراد می توانند برای بحث در مورد مسائل جزئی تر استفاده نمایند. حتی مدیرعامل نیز دفتری برای کنفرانس ها به اشتراک گذاشته است! نشستن در کنار کارمندان دانش تجربه ای بسیار علمی و موثر می باشد.
۴) تسهیل در همکاری و هماهنگی:
از آنجایی که اعضای تیم فقط چند قدم با هم فاصله دارند، ایجاد هماهنگی در پروژه ها بسیار آسان می باشد. علاوه بر نزدیکی فیزیکی، هرکدام از افراد گوگل هفته ای یکبار، ایمیل کوتاهی به گروه خود می زند تا آنها را از کارهایی که انجام داده، مطلع سازد. این امر، به افراد اجازه می دهد تا از روند کار دیگران مطلع بوده و پیشرفت و همزمانی گردش کار را کنترل نماید.
۵) استفاده از محصولات خود:
کارمندان گوگل از ابزارهای شرکت استفاده می کنند. یکی از این ابزارها وب و هر صفحه از آن می باشد. همچنین از محصولاتی که قرار است عرضه شوند استفاده می شود، به عنوان مثال، یکی از دلایل موفقیت Gmail آن است که در زمانی که هنوز نسخه بتا بود، ماه ها در گوگل استفاده می شد. استفاده از ایمیل در هر سازمانی حیاتی می باشد، بنابراین Gmail به صورتی درآمد که همه نیازهای مشتریان ما - کارمندان دانش - را برآورده می کند.
۶) تشویق خلاقیت:
مهندسان گوگل می توانند تا ۲۰ درصد از زمان خود را به پروژه های مورد انتخاب خود اختصاص دهند. البته، روند موافقت و نظارت نیز وجود دارد، اما به طور اساسی هدف خلاق بودن و خلاق ماندن افراد می باشد. یکی از رموز کار ما این است که جعبه پیشنهاداتی داریم که همه می توانند ایده های خود را در آن وارد کنند. این نرم افزار اجازه می دهد افراد نظرات خود را در مورد ایده ها گذاشته تا بهترین ایده ها در بالا نمایش داده شوند.
۷) کوشش برای رضایت عمومی:
در گوگل، مدیریت نقش نظارت دارد و نه دیکته کننده تصمیمات! کسب رضایت عموم اصولاً زمان بیشتری می برد اما در نهایت تیمی موافق و تصمیماتی بهتر ایجاد خواهد شد.
۸) بدخواه نباشید:
در مورد شعار گوگل بحث ها و نوشته های زیادی وجود دارد و ما می خواهیم بخصوص در مرتبه مدیریت با آن زندگی کنیم. همانطور که می دانیم همه افراد نسبت عقاید و نظریات خود احساسات پرشوری دارند اما کسی در گوگل از روی عصبانیت صندلی پرت نمی کند. ما محیطی متشکل از مرز بین افراد و احترام متقابل داریم، نه محیطی متشکل از افرادی که فقط «بله قربان» می گویند.
۹) تصمیمات براساس داده ها:
در گوگل، تقریبا تمام تصمیمات براساس تحلیل های کمی می باشد. ما از سیستم های مدیریت اطلاعات هم در سطح اینترنت و هم داخلی استفاده می کنیم. ما یک دوجین تحلیل گر داریم که اطلاعات را بررسی، معیارهای کارایی را تحلیل و از روش هایی استفاده می کنند تا اطلاعات ما را هرلحظه به روز نگه دارند.
۱۰) ارتباطات موثر:
هر جمعه جلسات معرفی و پرسش و پاسخ برگزار می کنیم. این جلسات به مدیریت امکان اطلاع از وضعیت کارمندان دانش و بالعکس را می دهد. گوگل به طور چشمگیری بیشترین اطلاعات را در سازمان خود داشته و کمترین نفوذ اطلاعات را نیز دارا می باشد.

وبگردی
فیلم |  بالاخره کار بانک‌ها ربا هست یا نیست؟ | ۴۰سال است تکلیفمان را با ربا معلوم نکرده‌ایم
فیلم | بالاخره کار بانک‌ها ربا هست یا نیست؟ | ۴۰سال است تکلیفمان را با ربا معلوم نکرده‌ایم - فیلم - دکتر حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رئیس جمهور در کافه خبر با انتقاد از اینکه در 40 سال گذشته بسیاری از مسایل مهم را تعیین تکلیف نکرده ایم می گوید: این گونه جامعه دچار سردرگمی و به سمت گناه یا بزهکاری و یا توافق بر سر گناه سوق پیدا می کند. صحبت های او را در ویدئوی زیر ببینید و بشنوید.
(ویدئو) رفع ممنوعیت صدای جواد یساری پس از ۴۰ سال
(ویدئو) رفع ممنوعیت صدای جواد یساری پس از ۴۰ سال - جواد یساری پس از ۴۰ سال با خواندن در فیلم «دشمن زن» دوباره به عرصه هنر بازگشت.این گزارش توسط تماشا تهیه و منتشر شده است. منبع
(ویدئو) پرواز تماشاگران ایرانی از سن پترزبورگ به کازان
(ویدئو) پرواز تماشاگران ایرانی از سن پترزبورگ به کازان - به گزارش ورزش سه، هواداران تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه برای حمایت از تیم کشورمان مقابل اسپانیا به شهر کازان رسیدند.
سرلشگر فیروزآبادی و ویلای 10هزار متری لواسان !
سرلشگر فیروزآبادی و ویلای 10هزار متری لواسان ! - لازم است ذکر شود جنبش عدالتخواه دانشجویی در صورت ادامه تعلل دستگاه‌های مربوطه در تخلیه ملک بیت‌المال، حق اقدامات انقلابی را برای اجبار فرد نامبرده به تخلیه ویلای لواسان، برای خود محفوظ می‌داند.
ماجرای تجاوز به 41 دختر از زبان امام جمعه ایرانشهر
ماجرای تجاوز به 41 دختر از زبان امام جمعه ایرانشهر - امام جمعه اهل سنت ایرانشهر : در ماه رمضان به ۴۱ دختر تجاوز شده که از این میان فقط ۳ دختر شکایت کرده اند.
ویدئو / لطفاً در این مکان اعتراض کنید!
ویدئو / لطفاً در این مکان اعتراض کنید! - بر این اساس، ورزشگاه‌های دستگردی، تختی، معتمدی، آزادی، شیرودی، بوستان‌های گفت‌وگو، طالقانی، ولایت، پردیسان، هنرمندان، پارک شهر و ضلع شمالی ساختمان مجلس شورای اسلامی به عنوان محل‌های مناسب تجمع در تهران تعیین شده‌اند و از این پس معترضان می‌توانند در این محل‌ها تجمع کنند.
انتشار عکس دلخراش حمید بقایی
انتشار عکس دلخراش حمید بقایی - مشاور رسانه‌ای احمدی نژاد دیشب با انتشار عکسی دلخراش از وضعیت جسمی «حمید بقایی» از بازگشت این مجرم پرونده‌ی مالی آن دولت به زندان اوین خبر داد.
سبک عجیب شوی لباس در عربستان حاشیه ساز شد!
سبک عجیب شوی لباس در عربستان حاشیه ساز شد! - در پی برگزاری نمایش مد لباس زنان به سبکی عجیب در عربستان، سر و صدای بسیاری در رسانه ها به راه افتاد. ماجرا از این قرار بود که لباسها بدون مانکن و مانند اشباح در حال پرواز با استفاده از پهباد نمایش داده شدند.
ابداع مکتب «سیاست ورزی چرخشی» به نام ولایتی
ابداع مکتب «سیاست ورزی چرخشی» به نام ولایتی - علی اکبر ولایتی، مرد 37 شغله ای که به جز حوزه دیپلماسی، سالیانیست که کارشناس ادبی، فرهنگی، تاریخی، عرفانی و ... تلویزیون نیز هست، و هر سال دهها جلد کتاب به نام او منتشر می شود. همه ی این سوابق معششع یک سو و چرخش مادام سیاسی او در حوزه های مختلف، در سوی دیگر، کار را به جایی رسانیده که ولایتی را با ابداع مکتب «سیاست ورزی چرخشی» نیز می شناسند! ولایتی در تازه ترین تغییر مواضع خود این بار برجام را که روزگاری…
صحبت های تکان دهنده مادر یکی از دانش آموزان تجاوز شده
صحبت های تکان دهنده مادر یکی از دانش آموزان تجاوز شده - در این ویدئو صحبت های تکان دهنده مادر یکی از دانش آموزان تجاوز شده توسط معلم مدرسه را مشاهده می کنید.
افشاگری پوری بنایی درباره واقعیتی تلخ از ناصر ملک‌مطیعی
افشاگری پوری بنایی درباره واقعیتی تلخ از ناصر ملک‌مطیعی - پوری بنایی به عیادت پناهی رفت و دیدارش با مرحوم ناصر ملک‌مطیعی پس از پخش نشدن برنامه‌هایش از تلویزیون تعریف کرد.
(ویدئو) آزار جنسی گروهی دانش آموزان در مدرسه‌ای در غرب تهران!
(ویدئو) آزار جنسی گروهی دانش آموزان در مدرسه‌ای در غرب تهران! - ماجرای تکان دهنده اذیت و آزار گروهی دانش آموزان یک دبیرستان پسرانه در غرب تهران وارد فصل تازه‌ای شد.
آزاده نامداری هم گزارشگر فوتبال شد!
آزاده نامداری هم گزارشگر فوتبال شد! - در ادامه حضور چهره های شناخته شده در کمپین "خانم گزارشگر"، این بار آزاده نامداری مجری تلویزیون تلویزیون اقدام به گزارش فوتبال کرد. او برای این کار بازی خاطره انگیز ایران - استرالیا در مقدماتی جام جهانی 98 فرانسه را انتخاب کرده است که گزارش ضعیف او با انتقادات فراوانی مواجه شده است، تا حدی که وبسایت مربوط به این کمپین ویدئوی گزارش این او را از سایت حذف کرد.
عکسی عجیب و جنجالی از سید ابراهیم رئیسی
عکسی عجیب و جنجالی از سید ابراهیم رئیسی - عکسی از حضور سید ابراهیم رئیسی در مراسمی ویژه منتشر شده است که گفته می شود متعلق به کنفرانس افق نو در مشهد بوده است. در این عکس حرکات عجیب خانمی با لباس های قرمز، چفیه بر گردن و پرچم در دست در مقابل ابراهیم رییسی به چشم می خورد که توجه کاربران بسیاری را در شبکه های اجتماعی جلب کرده است!