جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا

ناصر خان فوتبال را فراموش کرده است!؟


ناصر خان فوتبال را فراموش کرده است!؟
لیگ هفتم حرفه ای به نیم فصل خودش نزدیک میشود و در حالیکه بیش از یک سوم لیگ به پایان رسیده است اما هنوز استقلال نتوانسته از بحرانی که از اول لیگ با ان دست و پنجه نرم میکند خارج شود و در حد یک مدعی قهرمانی یا لااقل شایسته نام استقلال پر طرفدار و واقعی خود را نشان دهد.
این تیم که مانند برخی تیمها در اغاز فصل متحمل تغییرات اساسی و عمده ای در راس مدیریتی و همچنین کادر فنی و بازیکنان خود شده هنوز موفق و با طراوت نشان نداده است.
ناصر حجازی سر مربی نام اشنای این تیم نتوانسته تا به امروز تیم خود را جمع و جور کند.اوایل فصل که کارشناسان به استقلل خرده میگرفتند ناصر خان به از دست دادن بازیکنان زیاد و جذب بازیکنان جوان و تازه وارد اشاره میکرد و علت ناکامیها را با یک نا هماهنگی و نیاز به زمان بیشتر شستشو میداد.
بعد از چندین هفته جواب کادر فنی و در راس انها حجازی به تیفوسی های استقلال ، بازی با تیمهای قویتر نسبت به رقیب دیرینه و وعده پیروزی در دربی و بازیهای اسانتر بعد از دربی بود که همه این حرفها اتیش سوزاننده هواداران را موقتا خاموش میکرد و نوید بخش اینده ای روشن برای پسران ابی بود.
اما باز هم استقلال بد بازی کرد و بدتر نتیجه گرفت.حالا هم که نیم فصل رو به پایان است و ناصر خان افتاب لب بوم که از سوی هیات مدیره فقط تا پایان نیم فصل فرصت نجات و فرار از این بحران به او داده شده است.اما کاپلوی ابیها اکنون نیز بهانه ای دیگر تراشیده و به قول معروف توپ را به زمین دیگران انداخته است.
ناصر خان دم از دست های پشت پرده میزند و مشکل استقلال را عواملی یاد میکند که چشم دیدن موفقیت استقلال حجازی را ندارند.به راستی چرا؟ چرا تا به امروز حجازی و همکارانش که به صورت قاطع مورد حمایت هیات مدیره و در راس انها حاجی فتح الله زاده بوده و هست ، از ابتدای فصل راجع به هر موردی صحبت کرده اند و به ان پرداخته اند به جز فوتبال و مشکلات فنی؟مگر ناصر خان فوتبال را فراموش کرده است؟نکند یادش رفته است که او سرمربی تیم فوتبال استقلال است نه مسئول روابط عمومی باشگاه!مگر حجازی و هر سرمربی دیگری جز موارد فنی و تاکتیکی باید از موارد دیگری نیز صحبت کند؟
اگر در طول این هفته ها ناصر خان و همکارانش به جای اینهمه بهانه تراشی و پرداختن به حاشیه ها در پی برطرف کردن مشکلات تاکتیکی و فنی استقلال بودند شاید امروز اوضاع مناسب تری داشتند.ناصر خان فوتبال را فراموش کرده است.
استقلال نه به تقویت کادر فنی نیاز دارد و نه به اخراج بازیکنان.این تیم فقط یک نفر را میخواهد که در گوش حجازی بگوید"تو سرمربی فوتبال هستی" به تیم خودت بچسب و مشکلات فنی و ضعف های تاکتیکی تیمت را برطرف کن.ـــ البته استقلال در قحطی تاکتیک به سر میبرد ـــ .اگر هم واقعا شرایط این تیم مناسب کار کردن نیست چرا تا به امروز حجازی منتظر مانده و ادامه میدهد؟چرا استعفا نمیدهد؟مگر بزرگترین مربیان دنیا استعفا میدهند مشکلی پیش می اید؟
حجازی دنبال چه میگردد و میخواهد چه کار کند و چه سرنوشتی در انتظار اوست؟این سوالی است که باید صبر کرد و تا پایان نیم فصل منتظر ماند.
منبع : پارس فوتبال


همچنین مشاهده کنید