پنجشنبه, ۹ فروردین, ۱۴۰۳ / 28 March, 2024
مجله ویستا


فرشته کارآفرینی


فرشته کارآفرینی
● فرشته ی سرمایه گذارچیست ؟
شما برای طرح ریزی برای یک کسب و کار تازه و مفید احتیاج به سرمایه کافی و مناسب خواهید داشت و در مرحله ای که احتیاج به مخارجی برای شروع کارتان دارید فرشته ی سرمایه گذاری می تواند این سرمایه را برای شما تدارک ببیند .
همانطوری که از اسمش هم مشخص است ، فرشته ی سرمایه گذاری می تواند محافظ یا ذخیره کنده زندگی تجاری شما باشد .
فرشته ی سرمایه گذاری فردی است که در سرمایه گذاریهای نقدی شرکت می کند واگر شما تصمیم به شروع تجارت داشته باشید برای توسعه تجارت ، نیاز به سرمایه دارید فرشته ی سرمایه گذار می تواند در آغاز کسب و کار جدید شما کمک کند و سرمایه را برای شما فراهم سازد که بازدهی سرمایه ی اولیه شما سریع تر باشد . آنها یکی از مشهورترین گزینه های مالی و سرمایه گذاری در تجارت امروزی شما می باشند . این گونه افراد که فرشتگان سرمایه گذاری هستند در ابتدا مدل کسب و کار شما را مورد مطالعه قرار می دهند و بعد از مطالعه مطمئن می شوند که ارزش پول و وقت و ریسکی که انجام می دهند و بابت آن هزینه و سرمایه گذاری کرده اند چقدر است .فرشته ی سرمایه گذار شخصی است که یک سرمایه نقدی در تجارت را در اختیار شما قرار می دهد در حالی که می توانید انتظار یک نرخ سود دهی بالا در سرمایه خود را داشته باشید .
هنگامیکه که شما به کسب و کار تازه ای روی می آورید باید تلاش بی وقفه ای داشته باشید که مستلزم اختصاص دادن وقت زیاد می باشد و باید پول زیادی را نیز هزینه کنید و مجبور هستید مدت بیشتری کار کنید و همین طور برای موفقیت بیشتر در کارتان باید مروری بر روند کار بازار داشته باشید و صسبا علم کافی طرح ریزی و بودجه بندی نمائید و همچنین با انجام تحقیق بر روی بازار یک برنامه تجاری مدون و نحوه ی هزینه کردن سرمایه تان را داشته باشید . صورتی که بودجه ی کافی در دسترس ندارید باید تلاش کنید تا از بانک تقاضای وام نمائید که گاهی اوقات نرخ بهره ی آنها برای یک تجارت جدید خیلی بالاست یا سرمایه گذاری در یک کار تجاری جدید ریسک بالایی را در بر دارد .
● ورود به سرمایه گذاری
راه حل مشکل رامی توانید با ورود فرشتگان سرمایه گذاری حل کنید. آنها می توانند سرمایه را برای تجارت شخصی در طول فاز راه اندازی عرضه نمایند وبخش خصوصی را راه اندازی کنند وقادر هستند که فواصل بین گزینه های سرمایه گذاری توسط دوستان و آشنایان و کمپانی های تجاری سرمایه گذاری پر مخاطره را پر نمایند .
دوستان و آشنایان شما نیزدر هر شرایطی قادر هستند در هزینه های راه اندازی و مواد ، و تحقیق و هزینه های کوچک دیگر شما را یاری نمایند . ولی در اصل پول اصلی و واقعی که ما داریم صرف مخارج عملیاتی مان می شود . که فرشتگان کار آفرینی می توانند این وجوه را برای ما تأمین کنند . اما می دانیم هزینه ی مورد نیاز از هزینه های عملیاتی خرج شونده بیشتر است . فرشته ی سرمایه گذاری عملیاتی می تواند گزینه و انتخاب شما در تولید این اعتبار مالی باشد . آنها به کمک تجارت های نوپایی که قبلاَ سود ده بوده اند و یا نزدیک به سود دهی هستند به شما امکان داوری در مورد اینکه سرمایه شما ارزش سرمایه گذاری را دارد را می دهند .
اما اگر شما قادر باشید که ارزش سرمایه گذاری فرشتگان سرمایه گذاری را بدانید آنها یک منبع بزرگ سرمایه برای شما هستند.اگر شما بخواهید که سود آوری قبلی خود را توسعه و افزایش دهید این نوع تعهد در ریسک برای شما پر خرج و پر هزینه است و اوقات زیادی از شما را به خود اختصاص می دهد . که در این مرحله فرشتگان کار آفرینی معمولاَافرادی هستند که تجربه ی تجارت های بزرگ را دارا هستند .آنها نه فقط سرمایه برای خرج کردن دارند بلکه آگاهی و دانش سرمایه را به خوبی به ما می دهند . وفقط نمی توانند که سرمایه ی خود را خرج کنند و می خواهند موفقیت شما را ببینند و دوست دارند که دربعضی اوقات نقش فعال شما را به عنوان یک شریک در تصمیمات مدیریتی شرکت شما شبیه یک شریک تجاری در تعیین مدیریت کمپانی مشاهده کنند .شما باید مطرح کنید که فرشته ی سرمایه گذار چه نقشی را در تجارت شما بازی می کند . و چه چیزی غیر از پول را می تواند به شما عرضه نماید .
تعدادی فرشته های سرمایه گذار شبیه به موارد بحث شده هستند . این موارد را در ذهن خود نگهداری کنید و فرشته ی سرمایه گذارتان را جستجو کنید شما می توانید یک نمونه ی مناسب با تجارت ، سبک، و شخصیت خود پیدا کنید.
ارسال شده توسط : جعفر حقیقت
مرجع: اینترنت
منبع : مركز توسعه كارآفرینی


همچنین مشاهده کنید