جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
مجله ویستا

کاش احمدی نژاد از شماها یاد میگرفت!!!


کاش احمدی نژاد از شماها یاد میگرفت!!!
من قبل از هر چیز باید از مردم داری و مردم خواهی حضرات اصلاحیون تشکر کنم واقعا زبان انسان الکن میماند و نمی تواند چیزی بگوید وقتی که می بیند این مردم سالاران واقعی !! چطور برای خدمت به این پابرهنگان دست از پا نمی شناسند وپس از اندی سال که از قدرت به کناره رفته اند هنوز عشق مردم را در دلهایشان حفظ کرده اند وبه سفرهای استانی می روند وتا می توانند ازاین رنج هایی که این دولت و سختی هایی که توسط مسئولین به آنها وارد میشود را محکوم میکنند واز دوران طلایی!! خودشان میگویند
به مردم امید بازگشت میدهند و به قول معروف آهنگ نجات ملی و بازگشت به آن دوران پربرکت!! راسرمی دهند . خداقوت وخسته نباشید!!
کاش این احمدی نژاد خدمت به این مردم را از شما یاد میگرفت !!چرا احمدی نژاد باید برای رسیدگی وپاسخگویی به این مردم به شهرها وروستاهایشان برود و بی جهت خودش را خسته کند !! اصلا این چه رویه ایست که برای ما به ارث گذاشته است !!مگر چه عیبی دارد از تهران برای آستارا وسرخس ومیناب و چابهار مصوبه به تصویب برساند و هر از چند گاهی نیز یک سفر تفریحی- کاری میرفت ودل این مردم را بدست میآورد ورای دوره بعدش نیز تامین بود!؟
راستی ناگفته نماند این خدمتگزاران صدیق!!! دل پری نیز از همین مردم دارند وهنوز این سوال پس از سالها برایشان بی جواب مانده است که با این همه خدمتی که ما در طول دوران مدیریت پربرکتمان انجام داده ایم چرا این مردم جواب زحمت ما را ندادند وبه قول معروف ناسپاسی کردند و مارااز خدمت گذاری بیشتر !!!محروم کردند.
آخر مگر مردم چه می خواستند که ما انجام نداده ایم مردم گفتند ما اصلاحات را برای بهتر شدن وضعیت موجود وقدم برداشتن به سوی جامعه آرمانی مفید میدانیم . آخر مگر ما غیر از این اصلاحات مد نظرمان بود ولی یک مقدار مردم باید کوتاه می آمدند آخر این اصلاحات با آن اصلاحاتی که ما مامور به انجام آن بودیم متفاوت بود آخر مگر حکومت جز با کنارگذاشتن دین واخلاق پیشرفت !!میکند . اگر در این مملکت دین از دنیا جدانشود مردم دیگر بویی از پیشرفت وتوسعه را نمیبینند . راه رسیدن به توسعه گذار ازحکومت دینی به یک حکومت سکولاراست.آخر مگر میشود با قرائتی که حوزه دینی ومتولیان دین از دین دارند پیشرفت کرد اگر وضع به همین صورت ادامه پیداکند لاجرم وضرورتا ما به سوی یک جامعه عقب مانده!! به پیش میرویم .پس راهی نیست جز اینکه هر کس برای خودش هر چه از دین فهمید همان درست است دیگر احتیاجی به فهم ودرک سالها مقدمات خواندن نیست دین راهر چه فهمیدی به آن عمل کن!!اصلا مگر میشود با بایدها ونبایدها در دین زندگی کرد دین یک مقوله کاملا نسبی است ومطلقی در آن موجود نمیباشد . مردم دهانشان وامانده بود که عجب!!!ما چه اصلاحاتی می خواستیم وآنها چه چیزی در مخیله شان بود. آخر مردم از اینهاکه رنج نمیبردند وناراضی نبودند چون صدها سال با اینها زندگی کرده بودند وبا پوست وخونشان عجین گشته بود . پس مردم کدام اصلاحات را میخواستند . مردم از چه چیزی خسته بودند واز آن رنج میبردند . جواب بسیار روشن بود . مردم همه خواسته هایشان در سه کلمه خلاصه میشد که رهبرشان آن را برای مسئولین شرح داد واز این واضحتر وآشکارتر نمیشد:
فقر ،فساد ،تبعیض . سه کلمه بسیار روشن .
راستی این خواسته ها در کدامین شعارهای مدعیان اصلاح طلب تجلی یافته است ؟!؟
آیا هنگامی که مردم ورهبرشان اصلاحات را در مبارزه با فقر وفساد وتبعیض معنی می کردند همین جماعت بر نیاشفتند که اصلاحات یعنی آزادی بی حد وحصر حتی به قیمت لگد کوب کردن استقلال کشور وارزشهای دینی؟ یادمان نرفته است که در سالی که به خدمت رسانی به مردم نام نهاده شد چه بر سر این مردم آوردید ؟؟
آیا در سال پاسخگویی یک روز به این ولی نعمتانتان پاسخگو بودید ؟؟
کاش این احمدی نژاد از شما یاد میگرفت که می شود از زیر سوال های مردم وپاسخگویی یواشکی در رفت و سر مردم را باالفاظ و کلمات فلسفی وغیره گرم کرد و با نوشتن نامه ای به فردا وپس فردااز زیر کارها وجوابها در رفت ! احمدی نژاد اصلا چرا باید این قدر مردم را تحویل بگیرد .اینها که همان عوام هستند وما نخبگان جامعه !! هستیم که میتوانیم با نظریات کارشناسی و عالمانه به دولت کمک کنیم . این مردم فقط به درد جنگی میخورند وراهپیمایی وتظاهرات !!!
اصلاحیون بگذارید که باور کنیم شما مردم راپلی می خواهید برای رسیدن به اصلاحات خودتان ونه اصلاحات این مردم ورهبر !!آخر دیگر حنای شما برای این مردم رنگی ندارد. شمایی که دیگر از علم کردن پرچم چهل وهشت ستاره آمریکا هیچ ابایی ندارید . باور کنید که امروز دیگر شناخت حقیقت وصراط مستقیم چندان دشوار نیست . امروز دیگر حتی رییس جمور سابق با رقیبش در انتخابات ۷۶ دیدار میکند . امروز دیگر شناخت خواص حتی اهل حق نیز که خرمای مدینه وکوفه زیر لبانشان مزه کرده است واز کوچک ترین حادثه واتفاق ته قلبشان به لرزه در میآید مشکل نیست . برای اینان دیگر اتفاقات کوچک ،شرایط ویژه محسوب میشود وبه خلق الله متذکر میشود که کجایید که ما در موقعیت خطر ناکی هستیم . ولی مردمی را میبینید که زیر لب از این افرادضعیف النفس میخندند .وما میدانیم که اینها نخ تسبیح را گم کرده اند وهمچنین میدانیم که نوکر این ملت اعتقادی راسخ وایمان محکم دارد که در برابر این شدائد با استقامتی مثال زدنی ایستاده است و میداند که خدا او راتنها نمیگذارد زیرا که « من کان لله کان الله له »..
به امید تحقق دولت کریمه حجه المنتظر...


همچنین مشاهده کنید