چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ / Wednesday, 20 June, 2018

آموزش روش جستجو در گوگل (google)


آموزش روش جستجو در گوگل (google)
اینترنت تکنولوژی مرزناشناسی است که هر لحظه بر وسعت آن افزوده می شود. هم اکنون میلیاردها سایت بر روی این شبکه وجود دارد و هر ۵ ثانیه نیز یک سایت به آن افزوده می شود. این دنیای مجازی آنقدر بزرگ شده است که دیگر کاربران بدون استفاده از موتورهای جستجو قادر به بهره مندی از آن نیستند، و بدین ترتیب روز به روز اهمیت استفاده از موتورهای جستجو بارزتر می گردد. اما همان اندازه که این موتورها مفید هستند درصورت ناآشنا بودن با نحوه درست کار با آنها می توانند خسته کننده هم باشند.
امروزه موتورهای جستجوی زیادی بر روی شبکه وب فعال هستند که هر یک الگوریتم جستجوی خاص خود را دارد و به نحوی به جستجوی سایتهای موردنظر شما می پردازند. اما یکی از پرکاربردترین و مفیدترین موتورهای جستجو گوگل نام دارد که این روزها جام پیروزی را از دیگر رقبا ربوده است و روز به روز بر تعداد کاربران خود می افزاید. بدون تردید شما هم حداقل برای یکبار گذرتان به http://www.google.com خورده است و صفحه ساده و در عین حال پرقدرت این جستجوگر را دیده اید. جستجوگری که با پشتیبانی از زبانهای متنوع دنیا کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. و شاید همین پشتیبانی از زبان فارسی است که در میان ایرانیان نیز از اقبال خوبی برخوردار شده است. در این مقاله می کوشیم تا ضمن آشنایی با نحوه صحیح کار با این جستجوگر کارایی بهره مندی از آنرا نیز بالا ببریم.
برای جستجو نمودن یک موضوع در گوگل کافی است که چند کلمه توصیفی و اصلی موضوع را در نوار مربوطه تایپ نمائید و سپس کلید Enter را فشار دهید و یا اینکه روی دکمة Search که در جلوی نوار جستجو تعبیه شده است کلیک نمائید، تا به لیستی از وب سایتهای مرتبط با موضوع دست یابید.
از آنجائیکه گوگل وب سایتهایی را لیست می کند که «همه» کلمات مورد جستجوی شما در آن باشند لذا بایستی سعی کنید تا در نوار جستجو، کلماتی را وارد کنید که اساسی تر هستند و از وارد کردن کلمات اضافی بپرهیزید تا نتایج جستجو به آنچه که شما می خواهید نزدیکتر باشند.
● کلمات اصلی تر را بنویسید
همانگونه که گفته شد برای بهتر نتیجه گرفتن از جستجو لازم است که کلمات اصلی را در نوار جستجو وارد کنید. برای اینکار هر قدر که می توانید، موضوع جستجو را ریزتر و معین تر نمائید. برای مثال بجای آنکه در نوار جستجو تایپ کنید "نقاش" بهتر است که نام نقاش مورد نظرتان را تایپ کنید، مثلاً بنویسید "پیکاسو". یا اینکه بجای "اتومبیل" بهتر است بنویسید "پژو" و یا...
همچنین دقت نمائید تا کلماتی را بکار برید که احتمال وجود توضیحات دربارة آنها بیشتر باشد. مثلاً به جای نوشتن "گذراندن یک شب خوب در تهران" بهتر است تایپ کنید "هتلهای تهران".
● از آوردن حروف اضافه خودداری کنید
گوگل بطور پیش فرض فقط سایتهائی را لیست می نماید که تمام کلمات مورد جستجو در آنها باشند. و نیازی نیست که شما بین کلمات جستجو از کلمة پیوند دهندة "و" استفاده نمائید. به خاطر داشته باشید که وارد نمودن چنین کلماتی و کلماتی نظیر در، به، و... بر نتیجه جستجو تاثیر خواهد گذشت. بطور مثال برای جستجو در مورد تعطیلات در شمال بجای تایپ نمودن "گذراندن تعطیلات در شمال" بهتر است تنها بنویسید: "تعطیلات شمال".
خودف گوگل هم برای بالا بردن کیفیت جستجوها بطور اتوماتیک کلمات معمولی و کاراکترهائی همچون "کجا" و "چطور" را از کلمات مورد جستجو حذف می نماید. چون این گونه کلمات باعث کندی عمل جستجو می شوند و تاثیری هم در بهبود جستجو ندارند و حتی کیفیت نتایج جستجو را کاهش هم می دهند.
● حروف بزرگ و کوچک فرق نمی کنند
گوگل نسبت به بزرگی و کوچکی حروف حساس نمی باشد. در حقیقت همه حروفی را که به لاتین در نوار جستجو تایپ می نمائید به حروف کوچک تبدیل خواهند شد. برای مثال نتیجة جستجوی "george washington"، "George Washington" و "gEoRgE WaShInGtOn" یکسان خواهد بود.
● جستجوهای طبقه بندی شده
با همه این توضیحات اگر مایلید که نتایج جستجوهای شما دقیق تر و علمی تر باشند بهتر است سری هم به directory.google.com بزنید. در این آدرس فهرستی از سایتهای اینترنتی با توجه به موضوعات آنها موجود می باشد. مثلاً اگر دنبال سایتی در مورد سیاره زحل می گردید، می توانید با رفتن به شاخه Science و زیر شاخه Astronomy به زیر شاخه Saturn دست یابید. همچنین اگر در مورد خودروی Saturn جستجو می کنید می توانید سایتهای مرتبط با آنرا در شاخه Automotive بیابید.
● جستجوی پیشرفته
در جلوی نوار جستجوی گوگل گزینه ای با عنوان «جستجوی پیشرفته» یا «Advanced Search» وجود دارد. با کلیک کردن روی این گزینه وارد صفحه ای با همین نام خواهید شد. در این صفحه شما می توانید با اعمال تنظیمات و بکار بردن عملگرهای خاصی دقت جستجویتان را افزایش دهید.
همانگونه که از شکل بالا معلوم است، همه گزینه ها به فارسی می باشند و استفاده از آنها بسیار ساده است و نیازی به توضیح بیشتر ندارد، اما علاوه بر این تنظیمات، گوگل از یک سری عملگرها نیز برای محدود کردن جستجوها بهره می برد. شما بدون رجوع قسمت جستجوی پیشرفته و با دانستن این عملگرها می توانید عمل جستجو را هرچه سریعتر انجام دهید، در زیر به توضیح برخی از این عملگرها می پردازیم:
▪ عملگر +
همانگونه که قبلاً گفتیم گوگل از یک سری کلمات معمولی بصورت خودکار چشم پوشی می کند، ولی در صورتی که شما ضروری می دانید که اینگونه کلمات حتماً مورد جستجو قرار گیرند، می توانید با قرار دادن یک علامت "+" در جلوی آنها مطمئن شوید که در نتایج جستجو حتماً وجود خواهند داشت. (دقت کنید که قبل از کاراکتر "+" یک فاصله (space) وجود داشته باشد ولی کلمه بعدی بدون فاصله، فوراً پس از آن بیاید).
راه دیگر مقید نمودن گوگل برای جستجوی کلمه ای خاص این است که کلمه مورد نظر را در کوتیشن (" ") قرار دهید. برای مثال اگر بخواهیم دنبال داستان جنگ ستارگان ۱ (Star Wars Episode I) را مورد جستجو قرار دهیم، گوگل کلمة I را مورد جستجو قرار نمی دهد مگر آنکه آنرا بصورت Star Wars Episode +I و یا "Star Wars Episode I" بنویسیم.
▪ عملگر –
برخی اوقات ممکن است که شما دنبال کلمه ای بگردید که بیش از یک معنا دارد، برای مثال کلمه «bass» در ماهیگیری به معنای «ماهی خالدار» است و در موسیقی به معنای «صدای بم». برای حل اینگونه مشکلات می توانید از عملگر "-" استفاده کنید، تا گوگل به دنبال سایتهایی بگردد که کلمة بعد از این عملگر در آنها نباشند. (دقت کنید که قبل از کاراکتر "-" یک فاصله (space) وجود داشته باشد ولی کلمه بعدی بدون فاصله، فوراً پس از آن بیاید). مثلاً در مثال فوق می توانید بنویسید: bass –music.
▪ عملگر ~
گاهی ممکن است که شما فقط به دنبال کلمه ای خاص نباشید و بخواهید که به دنبال کلمات مرتبط با آن نیز بگردید. برای این کار از این عملگر استفاده می شود. برای مثال اگر در کادر جستجو تایپ کنید «کیفیت غذا» در نتیجه سایتهایی ظاهر خواهند شد که کلمه «کیفیت» و کلمه «غذا» در آنها وجود داشته باشد. و حتی ممکن است که این دو کلمه اصلاً به هم ربط هم نداشته باشند. اما اگر تایپ کنید «~کیفیت ~غذا» دنبال سایتهایی می گردد که درباره کیفیت غذاها نوشته باشند.
▪ عملگر ""
همانگونه که قبلاً نیز گفته شد، برای جستجوی عبارتی خاص بصورت کامل (نه بصورت کلمات جدا از هم) بایستی آن عبارت را در داخل کوتیشن (" ") قرار داد.
▪ عملگر «یا»
گوگل از یای منطقی پشتیبانی میکند. بدین معنا که اگر دنبال کلمه ای خاص «یا» بجای آن کلمه ای دیگر می گردید، می توانید در بین این دو کلمه از «یا» استفاده کنید. برای مثال اگر در کادر جستجو تایپ کنید «تعطیلات در شیراز یا اصفهان» آنگاه گوگل دنبال سایتهایی می گردد که در خصوص تعطیلات در شیراز یا در اصفهان باشند.
▪ عملگر SITE
اگر می خواهید که عمل جستجو در سایت بخصوصی انجام گیرد، می توانید پس از وارد نمودن کلمه مورد نظر عملگر Site: را آورده و پس از آن آدرس سایت را بیاورید. برای مثال برای جستجوی «پذیرش» در سایت دانشگاه استانفورد می توانید بنویسید: admission site:www.stanford.edu
▪ عملگر ..
برای اینکه جستجو را محدود به سایتهایی کنید که در آنها اعداد محدودة خاصی وجود داشته باشند، می توانید از این عملگر برای نشان دادن محدودة عددی مورد نظر بهره برید. مثلاً اگر به دنبال DVD Playerهای با قیمت ۲۵۰ تا ۳۵۰ دلار می گردید، بایستی اینگونه خواسته تان را بیان کنید: DVD player $۲۵۰..۳۵۰ (توجه داشته باشید که بین دو نقطة عملگر هیچ فاصله ای نباشد).
● صفحه نتایج جستجو
مطابق شکل فوق صفحه نتایج جستجوی گوگل ـ چه به فارسی باشد و چه به انگلیسی ـ را می توان به ۱۶ قسمت تقسیم نمود، که در زیر به شرح مختصر هر یک از آنها می پردازیم:
۱) لینکهای بالایی گوگل نامیده می شوند. با کلیک روی هر گزینه مشخص می کنید که در چه زمینه ای می خواهید جستجو کنید. سایتها، تصاویر، خبرها، گروهها و...
۲) دکمة Search یا جستجو برای شروع عمل جستجو بکار می رود. بجای بکار بردن این دکمه می توانید کلید Enter را فشار دهید.
۳) لینک Advanced Search یا جستجوی پیشرفته شما را به صفحه تنظیمات پیشرفته جستجو می برد.
۴) کادر جستجو نامیده می شود که برای تایپ نمودن کلمات مورد جستجو بکار برده می شود.
۵) لینک Preferences یا تنظیمها شما را به صفحه تنظیمات گوگل می برد تا در آنجا مشخص کنید که می خواهید در هر صفحه نتایج جستجو چه تعداد سایت لیست شود، و یا اینکه زبان مورد استفاده چه زبانی باشد و...
۶) نوار آبی رنگی که مشاهده می نمائید، نوار آمار می باشد که آمار تعداد سایتهایی که یافته شده است و همچنین مدت زمانی که جستجو طول کشیده است را نشان می دهد.
۷) Ti)ها توضیحات کوتاهی هستند که شما را برای جستجوی بهتر راهنمائی می کنند.
۸) گوگل دارای منابع اطلاعاتی متنوع و ویژه ای است که بر اساس تجربه جستجوی کاربران مختلف جمع آوری شده اند و اغلب این منابع به جستجوی شما نزدیکتر است و در بالای نتایج جستجوها قرار می گیرند. گوگل برای گرفتن نتیجه بهتر شما را به دیدن منابع اطلاعاتی خودش دعوت می کند. برای مثال در شکل بالا که آدرس مناظر کوهها مورد جستجو قرار گرفته است گوگل کاربر را به دیدن قسمت Local Search خود دعوت می کند تا در آن قسمت به نتایج واقعی تری از آنچه که می خواهد برسد.
۹) در قسمت نتایج جستجو اولین چیزی که می بینید عنوان صفحه ای است که کلمات مورد نظر در آن یافته شده است. گاهی اوقات در این قسمت یک آدرس اینترنتی قرار می گیرد که به معنای آن است که صفحه موردنظر بدون نام می باشد.
۱۰) پس از عنوان سایت، قسمتهایی از سایت که کلمات شما در آن یافت شده اند، بصورت خلاصه آورده می شود. این متن کوتاه به شما این امکان را می دهد تا قبل از کلیک کردن روی عنوان آن و دیدن محتویات سایت ببینید که آیا این صفحه کاملاً مطابق با خواسته شما می باشد یا نه.
۱۱) آدرس سایتی که کلمات در آن یافته شده اند، می باشد.
۱۲) اندازه یا سایز متنی قسمتی از سایت را که متن موردنظر شما در آن یافته شده است را نشان میدهد. در برخی موارد این اندازه دیده نمی شود.
۱۳) به هر دلیلی اگر با کلیک کردن بر روی عنوان سایت و یا آدرس سایت، قادر نیستید که محتویات آنرا ببینید، می توانید با کلیک کردن بر روی گزینه Cached یا نسخه ذخیره شده، همان سایت را از روی سفروفر گوگل ببینید. (لازم به توضیح است که گوگل قسمتهایی از برخی سایتها را برای دسترسی و جستجوی سریعتر بر روی سفروفر خود ذخیره می نماید. شما با کلیک کردن روی این گزینه می توانید به قسمتهای ذخیره شده روی سرور گوگل دسترسی پیدا کنید).
۱۴) با کلیک روی گزینه Similar Pages یا صفحات مشابه جستجوگر گوگل شما را به سمت صفحاتی شبیه به صفحه یافته شده راهنمائی می کند.
۱۵) وقتی که گوگل کلمه مورد نظر شما را در یک سایت در چند صفحه پیدا می کند، ابتدا صفحه ای که به درخواست شما نزدیکترند را می آورد و سپس صفحه دوم را بصورت تو رفته نشان می دهد.
۱۶) اگر در یک سایت در بیش از دو صفحه کلمات مورد نظر شما یافت شوند، برای دیدن صفحات سوم به بعد بایستی روی این گزینه کلیک نمائید.

منبع :دانستنیهای کامپیوتر،الکترونیک ومخابرات

منبع : همگان

مطالب مرتبط

اطلاعات شما محفوظ است؟

اطلاعات شما محفوظ است؟
موتورهای جست وجوی محجوبی كه راهنمای سفرهای اینترنتی محسوب می‌شوند، اطلاعات زیادی از ما در دست دارند. این اطلاعات شامل سیستم عامل، مرورگر و سایت‌هایی است كه اغلب بدان‌ها سر می‌زنیم. چندی است اتحادیه اروپا كه به این موضوع پی برده، گو گل را به دلیل نگهداری اطلاعات محرمانه افراد تحت فشار قرار داده است.
دارن واترز (Darren Waters) یكی از محققان بی‌بی‌سی به بررسی اطلاعات افرادی پرداخته است كه نزد موتورهای جست وجو و شركت‌های خدمات اینترنتی باقی می‌ماند.
"بی‌بی‌سی، ویكی‌پدیا، مایكروسافت، اپل و Cnet سایت‌هایی هستند كه وی اغلب بدان‌ها سر می‌زند، Pirate Bay، ساعت جهانی، RFID و Wifi‌ متداول‌ترین عناوین جست وجوهای او در طول ۳۰ روز گذشته بوده‌اند."
واترز این اطلاعات را در مورد خودش با استفاده از گوگل پیدا كرده است، زیرا موتور جست‌ وجوی گوگل لیست فعالیت‌های كاربرانش را در صورت درخواست آنها نمایش می‌دهد. البته استفاده از این ویژگی‌ تنها برای كسانی مقدور است كه حساب گوگل (Google Account‌) دارند و ضمنا فعالیت‌های كاربر در طول زمانی كه با حساب گوگلی‌اش در اینترنت می‌گردد ثبت می‌شود.
این اطلاعات كاملا دقیق و با جزییات نگهداری می‌شود، برای مثال واترز اغلب جست وجوهای خود را بین ۱۱ صبح و بعدازظهر انجام می‌دهد ضمن آنكه بیش‌تر عصرها را نیز آنلاین است.
حساب گوگل همچنین به دارنده‌اش می‌گوید كه به دنبال چه محصولات، اخبار، كلیپ‌های ویدیویی و عكس‌هایی بوده و از چه نقشه‌هایی كمك گرفته است.
بنابراین اگر كسی بتواند به طریقی به این اطلاعات دست یابد، مجموعه جامعی شامل عقاید، علایق و شیوه زندگی افراد را خواهد یافت، تا جایی كه حتی با استفاده از نقشه‌های گوگل می‌توان مكان‌هایی را كه هر فرد احتمالا به آنها سر زده است، پیش‌بینی كرد.
البته گوگل در این حركت هوشمندانه و یا موذیانه‌اش تنها نیست، بلكه قطعا MSN و یاهو نیز هر روزه اطلاعات زیادی در مورد افراد می‌یابند، زیرا آنها هم جزو پورتال‌های محبوبی هستند كه كاربران برای استفاده از سرویس‌هایشان باید ثبت‌نام كنند و در فرآیند ثبت‌نام نیز اطلاعاتی از كاربر درخواست می‌شود.
همین موضوع است كه بسیاری از متخصصان امنیتی را نگران می‌سازد. این افراد نیاز به تضمینی دارند كه از محرمانه ماندن اطلاعات و عدم سوء استفاده از آنها مطمئن شوند.اغلب این سایت‌ها برای پیگیری و كنترل رفتار كاربر در حین وبگردی از Cookie‌‌ها استفاده می‌كنند. Cookie‌‌ها فایل‌های ساده‌ای هستند كه به واسطه ورود به اینترنت در كامپیوتر فرد ذخیره می‌شود و جزییات دقیق دستگاهی كه هر صفحه را می‌بیند، یادداشت می‌كند. هر Cookie حاوی یك شناسه منحصر به فرد است كه مشخصات كامپیوتر فرد را بیان می‌كند.
● چرا؟
در ابتدایی‌ترین سطح می‌توان گفت كه كنترل رفتار آنلاین، به بهینه‌سازی تجربیات بعدی كاربر در یك وب‌سایت كمك می‌كند.
Cookie‌‌ها اطلاعات سلیقه‌ای همانند تنظیمات زبان را نگهداری كرده و نیز مسیرهای قبلی و بعدی بازدیدكنندگان را به سایت اعلام می‌كنند.

البته می‌توان به راحتی Cookie‌ها را غیرفعال كرد كه در این صورت بسیاری از خدمات اینترنتی درست كار نخواهند كرد و یا به كلی از كار خواهند افتاد.
گفتنی است كه یاهو، گوگل و مایكروسافت از یك تصویر بسیار ریز دیجیتال به نام beacon نیز برای تحلیل رفتار آنلاین كاربران بهره‌ می‌گیرند.
این شركت‌ها از طریق فرستادن آگهی‌های تبلیغاتی برای كاربران، كسب درآمد می‌كنند و این آگهی‌ها ممكن است در كنار نتایج جست‌وجو و یا در طول تحقیق برای خرید یك كالا برای كاربران فرستاده شود.
حال سوال نگران‌كننده این است كه چه كسان دیگری اطلاعات شخصی كاربران را خواهند دید؟ آیا این اطلاعات به دست افرادی غیر از مسوولان موتور جست‌وجو خواهد رسید؟
● موتورهای جست‌وجوی امانتدار
پیتر فلیشر (Peter Fleischer)، مشاور امنیت جهانی گوگل تصریح می‌كند: اطلاعات شما در گوگل به دست هیچ سازمان، شركت و یا فرد دیگری نخواهد رسید.
وی می‌افزاید: ما هرگز اطلاعات شناسایی كاربران‌مان از جمله آدرس IP و جزییات حساب آنها را در اختیار شركت‌های دیگر مانند تبلیغ‌كنندگان قرار نخواهیم داد.
در سیاست‌های امنیتی یاهو و MSN نیز آمده است كه اطلاعات شخصی افراد بدون رضایت خودشان در جایی منتشر نمی‌شود.موتورهای جست‌وجوی هوشمند با در دست داشتن جزییات اطلاعات، تبلیغات را متناسب با هر فرد می‌فرستند. البته دانستن نام افراد كمكی به این فرآیند نمی‌كند، بلكه فقط آشنایی با عادات كاربران است كه به یاری سایت‌های جست‌وجو می‌آید.
● همه‌چیز به نفع تبلیغ‌كنندگان
یاهو با استفاده از اطلاعات شخصی حسابداران سایتش و تاریخچه فعالیت‌های آنها در وب، پروفایلی برای هر كاربر می‌سازد كه معیاری برای ارسال تبلیغات محسوب می‌شود. لازم به ذكر است كه نام و یا سایر اطلاعاتی كه هویت فرد را فاش كنند جزء پروفایل نخواهند بود.
گوگل تا زمانی كه افراد در سرویس جست‌وجوی شخصی این شركت ثبت‌نام نكنند، از اطلاعات‌شان استفاده‌ای نمی‌كند و تنها پاسخ‌های افراد به سوال‌هایی را برای اطلاع از نظرات‌شان نگهداری می‌كند.
فلیشر توضیح می‌دهد اگر شما یكی از كاربران جست‌وجوهای شخصی باشید، تاریخچه گشت‌وگذارهای اینترنتی شما برای فرستادن آگهی‌های تبلیغاتی استفاده خواهد شد و بدیهی است كه عضویت در سرویس جست‌وجوهای شخصی بدون ثبت‌نام ممكن نیست و هر فردی فقط با اختیار خود در این سرویس عضو خواهد شد. وی معتقد است كه با هر بار حضور در اینترنت، اطلاعات بیش‌تری از ما در اختیار موتورهای جست‌وجو قرار خواهد گرفت اما از سوی دیگر افزایش حجم اطلاعات به مفهوم تهدیدی برای امنیت آن تلقی نخواهد شد.
فلیشر بر این باور است كه افزایش تعداد سایت‌هایی كه از چنین سرویسی استفاده می‌كنند، حق انتخاب بیش‌تری به كاربران می‌دهد.
كاربران می‌توانند شخصا چگونگی استفاده از سرویس‌ها را تعیین كنند زیرا اطلاعات در سطح مختلفی از شفافیت طبقه‌بندی می‌شوند و هر فرد، خود تصمیم می‌گیرد چه سطحی از اطلاعات شخصی‌اش در اختیار موتور جست‌وجو قرار گیرد.
وی انسان كنونی را جزو نسل تحول و گذار می‌داند و می‌افزاید هر فرد به عنوان یك انسان و بخشی از جامعه حق دارد كه بخواهد بعضی كارها را بدون فاش‌شدن هویتش انجام دهد و فناوری این ابزار را برای افراد فراهم می‌آورد. وی در پایان خاطرنشان می‌كند: چنین پدیده‌ای تا ۵‌سال دیگر عادی شده و بخشی از زندگی افراد به‌شمار خواهد آمد.

وبگردی
(ویدئو) پرواز تماشاگران ایرانی از سن پترزبورگ به کازان
(ویدئو) پرواز تماشاگران ایرانی از سن پترزبورگ به کازان - به گزارش ورزش سه، هواداران تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه برای حمایت از تیم کشورمان مقابل اسپانیا به شهر کازان رسیدند.
سرلشگر فیروزآبادی و ویلای 10هزار متری لواسان !
سرلشگر فیروزآبادی و ویلای 10هزار متری لواسان ! - لازم است ذکر شود جنبش عدالتخواه دانشجویی در صورت ادامه تعلل دستگاه‌های مربوطه در تخلیه ملک بیت‌المال، حق اقدامات انقلابی را برای اجبار فرد نامبرده به تخلیه ویلای لواسان، برای خود محفوظ می‌داند.
فیلم | مشکل مقبولیت و مشروعیت در کشور
فیلم | مشکل مقبولیت و مشروعیت در کشور - دکتر حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رئیس جمهوری معتقد است که ما یک بار برای همیشه باید مشکل مشروعیت و مقبولیت را در کشور حل کنیم. این درست نیست که بخشی از نظام هم مشروع باشد هم مقبول اما بخش دیگری که از دل همین نظام در آمده است فقط مقبول باشد.
ماجرای تجاوز به 41 دختر از زبان امام جمعه ایرانشهر
ماجرای تجاوز به 41 دختر از زبان امام جمعه ایرانشهر - امام جمعه اهل سنت ایرانشهر : در ماه رمضان به ۴۱ دختر تجاوز شده که از این میان فقط ۳ دختر شکایت کرده اند.
فیلم مهران مدیری در برنامه خندوانه
فیلم مهران مدیری در برنامه خندوانه - برنامه کامل خندوانه با حضور مهران مدیری مهمان ویژه برنامه عید فطر برنامه خندوانه بود و این قسمت از مجموعه خندوانه را خاص کرد.
ویدئو / لطفاً در این مکان اعتراض کنید!
ویدئو / لطفاً در این مکان اعتراض کنید! - بر این اساس، ورزشگاه‌های دستگردی، تختی، معتمدی، آزادی، شیرودی، بوستان‌های گفت‌وگو، طالقانی، ولایت، پردیسان، هنرمندان، پارک شهر و ضلع شمالی ساختمان مجلس شورای اسلامی به عنوان محل‌های مناسب تجمع در تهران تعیین شده‌اند و از این پس معترضان می‌توانند در این محل‌ها تجمع کنند.
انتشار عکس دلخراش حمید بقایی
انتشار عکس دلخراش حمید بقایی - مشاور رسانه‌ای احمدی نژاد دیشب با انتشار عکسی دلخراش از وضعیت جسمی «حمید بقایی» از بازگشت این مجرم پرونده‌ی مالی آن دولت به زندان اوین خبر داد.
سبک عجیب شوی لباس در عربستان حاشیه ساز شد!
سبک عجیب شوی لباس در عربستان حاشیه ساز شد! - در پی برگزاری نمایش مد لباس زنان به سبکی عجیب در عربستان، سر و صدای بسیاری در رسانه ها به راه افتاد. ماجرا از این قرار بود که لباسها بدون مانکن و مانند اشباح در حال پرواز با استفاده از پهباد نمایش داده شدند.
ابداع مکتب «سیاست ورزی چرخشی» به نام ولایتی
ابداع مکتب «سیاست ورزی چرخشی» به نام ولایتی - علی اکبر ولایتی، مرد 37 شغله ای که به جز حوزه دیپلماسی، سالیانیست که کارشناس ادبی، فرهنگی، تاریخی، عرفانی و ... تلویزیون نیز هست، و هر سال دهها جلد کتاب به نام او منتشر می شود. همه ی این سوابق معششع یک سو و چرخش مادام سیاسی او در حوزه های مختلف، در سوی دیگر، کار را به جایی رسانیده که ولایتی را با ابداع مکتب «سیاست ورزی چرخشی» نیز می شناسند! ولایتی در تازه ترین تغییر مواضع خود این بار برجام را که روزگاری…
صحبت های تکان دهنده مادر یکی از دانش آموزان تجاوز شده
صحبت های تکان دهنده مادر یکی از دانش آموزان تجاوز شده - در این ویدئو صحبت های تکان دهنده مادر یکی از دانش آموزان تجاوز شده توسط معلم مدرسه را مشاهده می کنید.
افشاگری پوری بنایی درباره واقعیتی تلخ از ناصر ملک‌مطیعی
افشاگری پوری بنایی درباره واقعیتی تلخ از ناصر ملک‌مطیعی - پوری بنایی به عیادت پناهی رفت و دیدارش با مرحوم ناصر ملک‌مطیعی پس از پخش نشدن برنامه‌هایش از تلویزیون تعریف کرد.
(ویدئو) آزار جنسی گروهی دانش آموزان در مدرسه‌ای در غرب تهران!
(ویدئو) آزار جنسی گروهی دانش آموزان در مدرسه‌ای در غرب تهران! - ماجرای تکان دهنده اذیت و آزار گروهی دانش آموزان یک دبیرستان پسرانه در غرب تهران وارد فصل تازه‌ای شد.
آزاده نامداری هم گزارشگر فوتبال شد!
آزاده نامداری هم گزارشگر فوتبال شد! - در ادامه حضور چهره های شناخته شده در کمپین "خانم گزارشگر"، این بار آزاده نامداری مجری تلویزیون تلویزیون اقدام به گزارش فوتبال کرد. او برای این کار بازی خاطره انگیز ایران - استرالیا در مقدماتی جام جهانی 98 فرانسه را انتخاب کرده است که گزارش ضعیف او با انتقادات فراوانی مواجه شده است، تا حدی که وبسایت مربوط به این کمپین ویدئوی گزارش این او را از سایت حذف کرد.
عکسی عجیب و جنجالی از سید ابراهیم رئیسی
عکسی عجیب و جنجالی از سید ابراهیم رئیسی - عکسی از حضور سید ابراهیم رئیسی در مراسمی ویژه منتشر شده است که گفته می شود متعلق به کنفرانس افق نو در مشهد بوده است. در این عکس حرکات عجیب خانمی با لباس های قرمز، چفیه بر گردن و پرچم در دست در مقابل ابراهیم رییسی به چشم می خورد که توجه کاربران بسیاری را در شبکه های اجتماعی جلب کرده است!