جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
مجله ویستا


بررسی کیفی‍ّت خدمات ارائه‌شده در...کتابخانه‌های دانشگاه سیستان و بلوچستان


بررسی کیفی‍ّت خدمات ارائه‌شده در...کتابخانه‌های دانشگاه سیستان و بلوچستان
این مطالعه با استفاده از نرم‌‍‌افزار «سروکوال» و با هدف بررسی کیفیت خدمات انجام شده در کتابخانه‌های دانشگاه سیستان و بلوچستان در سه ماهه اول سال ۸۳ از دیدگاه کاربران انجام شد و نشان داد که کتابخانه‌های مورد مطالعه در هیچ یک از ابعاد «سروکوال» نتوانسته‌اند انتظاراتی را که مراجعه‌کنندگان دارند برآورده کنند؛ اما در ابعاد فیزیکی و محیط، خدمات کیفی قابل قبولی داشته‌اند. مؤلفه‌های «مسئولیت‌پذیری» و «ضمانت و تضمین» به ترتیب پرمسئله‌دارترین مؤلفه‌های کیفی خدمات بودند. مشکلات کاربران در هنگام استفاده از کتابخانه و ترتیب اولویت مسائل آن‌ها نیز مشخص شد...
مسعود بهمن آبادی


همچنین مشاهده کنید