چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 24 April, 2024
مجله ویستا

پایگاههای اینترنت کاریابی در خارج از کشور


پایگاههای اینترنت کاریابی در خارج از کشور
کار در خارج از کشور هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد، و امکانات پیدا کردن کار در خارج از کشور بسیار زیاد شده است. البته، محدودیت‌های ویزا و مجوزهای دیگر، و مسائلی چون اقامت، و یادگیری فرهنگ‌های دیگر ممکن است شما را ناامید کنند.
با این‌همه، بسیاری از افراد شغل‌های خوبی را در خارج از کشور پیدا می‌کنند. منابع اینترنت برای پیدا کردن کارهای بین‌المللی در دو گروه جای می‌گیرند: پایگاه‌های پستی کاریابی و پایگاه‌های نیازمندی استخدام.
فهرست مشاغل بین‌المللی
اینها بعضی از پایگاه‌های بزرگ هستند که آگهی‌های استخدام را نشان می‌دهند؛ بعضی از آنها مبلغی حق اشتراک می‌گیرند.
workabroad.monster.com
پایگاه مشهور Monster.com یک بخش بین‌المللی دارد، و در اینجاست که آگهی‌های استخدام جهانی آن را خواهید یافت. مقالات خوبی نیز دربارهٔ نحوهٔ استخدام در شرکت‌های بین‌المللی دارد. مرور فهرست رایگان است، و لازم است پیش از آن‌که بتوانید درخواست استخدام بدهید در این پایگاه ثبت‌نام کنید (که رایگان است).
www.planetrecruit.com
موتور جستجوی این پایگاه بریتانیائی برای انگلستان بهینه شده است، و به شما امکان می‌دهد که این کشور را براساس منطقه جستجو کنید.
www.tiptopjob.com
یک پایگاه وب بریتانیائی دیگر است و یک فهرست آگهی استخدام در سراسر جهان را فراهم می‌سازد و به شما امکان می‌دهد که این فهرست را براساس صنعت، عنوان شغلی، یا مهارت‌های مربوطه جستجو کنید.
www.foreigncareers.com
این پایگاه، آگهی‌های استخدام بیش از ۲۰۰ شرکت آمریکائی و شرکت‌های جهانی را همه روزه در پایگاه خود قرار می‌ده.
www.internationaljobs.org
این پایگاه، به‌وسیلهٔ سازمان غیرانتفاعی Carlyle اداره می‌شود و فهرست استخدامی دارد که شرکت‌های مشتری از سراسر جهان برای این پایگاه پست می‌کنند.
منبع : ریزپردازنده


همچنین مشاهده کنید