پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

Yahoo! ۳۶۰°


Yahoo! ۳۶۰°
اجتماعی‌کردن اینترنت را آسان می‌کند http://۳۶۰.yahoo.com
روش‌های بسیار زیادی برای دوست‌یابی و عقد قراردادهای تجاری از طریق اینترنت وجود دارد، اما در بسیاری از موارد، ساعت‌ها یا روزها وقت خود را تلف می‌کنید تا بتوانید افراد هم‌فکر خود را بیابید. با یاهو ۳۶۰ْ، اجتماعی شدن سریع و راحت است. از همه بهتر، یاهو ۳۶۰ْ کاملاً رایگان است.
با صفحهٔ Yahoo! ۳۶۰ْ خود یک شرح حال از علاقه‌های خود می‌سازید، یک وبلاگ (blog) را تأسیس می‌کنید، و عکس‌های خود را در معرض دید اعضاء جامعهٔ یاهو قرار می‌دهید. حساب ۳۶۰ْ شما به شما کمک می‌کند که آلبوم‌های عکسی بسازید که در آنها می‌توانید مجموعه تصاویر دیجیتال خود را ذخیره کنید، عکس‌ها را در گالری‌های مختلف سازمان بدهید، و سپس این گالری‌ها را در معرض دید دوستان و آشنایان خود قرار دهید. با استفاده از یک گوشی موبایل، می‌توانید متن و عکس را مستقیماً و بدون نیاز به یک کامپیوتر به وبلاگ خود ارسال کنید. یک وسیلهٔ دیگر به شما امکان می‌دهد فهرست‌های فیلم، کتاب، موسیقی یا هر موضوع دیگری را که دوست دارید به دیگران توصیه کنید، بسازید.
وقتی کلمات و تصاویر کافی نباشند، می‌توانید از قدرت یاهو برای ساخت یک ایستگاه رادیوئی بهره بگیرید. با این خصوصیت، فقط با دوستانتان دربارهٔ آهنگ‌های برتر صحبت نمی‌کنید ـ می‌توانید از طریق اینترنت برای آنها آهنگ بنوازید.
منبع : ریزپردازنده


همچنین مشاهده کنید