جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

اولادی: فصل بعد در الشباب می مانم


اولادی: فصل بعد در الشباب می مانم
مشکلات سربازی و مصدومیت عواملی بود که ستاره جوان پرسپولیس را خیلی زود به روزهای تلخ افول نزدیک کند. اولادی که خیلی ها خصوصا خبرنگاران کشورهای حاشیه خلیج فارس پس از درخشش به همراه تیم ملی ب در بازی های کشورهای اسلامی او را کریمی ثانی می نامیدند، دوران اوج کوتاهی داشت و امروز در حسرت حضور در میدان روزها را به سختی سپری می کند. مهاجم پیشین پرسپولیس که پس از حل مشکلات خدمتش و دوری یک ساله از الشباب، ابتدای فصل با پیراهن این تیم در مسابقات لیگ امارات به میدان رفت، پس از شکستگی شدید پا، ۳-۴ ماه از میادین فوتبال دور شد. مسوولان الشباب برای جبران جای خالی اولادی، ریکوی کلمبیایی را به خدمت گرفتند و همین موضوع باعث شد اولادی پس از طی دوران درمان و بازگشت به شرایط مطلوب تنها فرصت حضور در تمرینات تیمش را به دست آورد و آرزوی بازی کردنش در مسابقات، فصل آینده تعبیر شود. البته در این مدت خیلی ها از بازگشت وی به تیم پرسپولیس صحبت کردند ولی اولادی این موضوع را به شدت رد کرد.
▪ بحث بازگشتت به پرسپولیس تا چه اندازه ای جدی است؟
ـ نه چنین موضوعی صحت ندارد زیرا من با باشگاه الشباب قرارداد دارم و می خواهم فصل آینده برای این تیم بازی کنم، گرچه خیلی دوست دارم به پرسپولیس بازگشته و برای این تیم به میدان بروم.
▪ اما خبرهایی در خصوص فسخ قراردادت با باشگاه الشباب در پایان فصل شنیده شده است؟
ـ این موضوع اصلا صحت ندارد زیرا آنها برای من اهمیت و ارزش زیادی قائل هستند. ضمن این که طبق یکی از بندهای قراردادم با مسوولان الشباب، در صورت توافق طرفین شرایط جدایی ام از این تیم فراهم می شود که در حال حاضر هیچ طرفی نمی خواهد این همکاری قطع شود.
▪ خیلی ها می خواهند بدانند هیچ راهی برای بازی کردن تو در رقابت های این فصل وجود ندارد؟
ـ به علت قوانین حاکم بر لیگ امارات، در فصل جاری نمی توانم در مسابقات الشباب به میدان بروم ولی با توجه به این که یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارم، تمام تلاشم را انجام می دهم تا در رقابت های سال آینده برای این تیم بازی کنم.
▪ آمادگی بازیکنان خارجی فعلی الشباب کار تو را برای قرار گرفتن در فهرست ۳ بازیکن خارجی فصل آینده این تیم سخت تر نمی کند؟
ـ با توجه به آمادگی کاظمیان، مبعلی و ریکوی کلمبیایی کار بسیار سختی را برای حضور در این تیم دارم اما من دو فصل بسیار تلخ را پشت سر گذاشتم. فصل اول به دلیل مشکلات خدمت سربازی، فرصت بازی در الشباب را از دست دادم و این فصل هم مصدومیت باعث دوری ام از مسابقات شد، اما تمام تلاشم را به کار می بندم تا با ارایه عملکرد قابل قبول در تمرینات تیم، در فهرست سه بازیکن خارجی فصل آینده الشباب قرار بگیرم.
▪ در حال حاضر وضعیت بدنی ات چگونه است؟
ـ پس از آن که به علت شکستگی پایم ۳-۴ ماه از فوتبال دور بودم، با انجام تمرینات فیزیوتراپی شرایط حضور در تمرینات را پیدا کردم و بعد از دو هفته تمرینات سبک، از اوایل هفته گذشته در تمرینات گروهی شرکت کردم و کم کم به شرایط مطلوب بدنی و فنی نزدیک شده ام.
▪ تا چه اندازه ای به قهرمانی الشباب در مسابقات فصل جاری لیگ امارات اطمینان داری؟
ـ مسوولان تیم در ابتدای فصل با جذب بازیکنان مطرح ایرانی و برگزاری اردوهای آماده سازی مناسب، تیم را برای قهرمانی در لیگ امارات بستند اما با توجه به مشکلات عدیده ای که در این مدت داشتیم در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب نکرده ایم اما از ابتدای فصل صدرنشین لیگ امارات بوده ایم و می توانیم با حفظ فاصله خود با دیگر تیم های مدعی قهرمانی مانند الاهلی و الجزیره به این افتخار بزرگ دست یابیم.
▪ هنوز هم بازی های پرسپولیس را دنبال می کنی؟
ـ متاسفانه این تیم برخلاف نیم فصل نخست، امتیازات بسیار سرنوشت سازی را در نیم فصل دوم از دست داد ولی بازیکنان این تیم نباید ناامید شوند زیرا با تلاش مضاعف می توانند در مسابقات فصل جاری عنوان قهرمانی را پس از شش سال به دست آورند.
▪ ولی کارشان سخت است؟
ـ درست است کار سختی پیش رو دارند ولی با پیروزی برابر صباباتری و سپاهان می توانند به کسب این موفقیت نزدیک تر شده تا با قهرمانی در لیگ برتر، سال آینده به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند. مطمئنا اگر ما هم قهرمان لیگ امارات شویم به این مسابقات صعود می کنیم که این اتفاق می تواند بسیار جالب باشد.
▪ اگر پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد هم به این تیم باز نخواهی گشت؟
ـ همان طور که گفتم عاشق بازی در این پرسپولیس هستم ولی به علت قراردادی که با الشباب دارم، نمی توانم حتی در صورت راهیابی پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا به این تیم باز گردم.
▪ شرایط تیم ملی را چگونه می بینی؟
ـ متاسفانه در دو بازی اول در مرحله گروهی جام جهانی ۴ امتیاز حساس را از دست داده ایم اما باید برابر امارات در ورزشگاه آزادی پیروز شویم تا شانس مان برای صعود به مرحله بعد افزایش یابد.
البته تیم ایران با بازیکنان و مربی خوبی که در اختیار دارد، خیلی راحت می تواند در ۴ دیدار پایانی حداکثر امتیازات را کسب کرده و به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شود.
▪ و هنوز امید داری که به تیم ملی دعوت شوی؟
ـ باز هم تاکید می کنم شاید دو سال است که با بدشانسی های متوالی نتوانسته ام آمادگی ام را در مسابقات به نمایش بگذارم ولی انگیزه بسیاری دارم که هر وقت به میدان بروم با عملکرد خوب خود، رضایت کادر فنی تیم را جلب کنم تا بتوانم در مرحله مقدماتی و یا در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۰ در آن مسابقات به میدان بروم.
امیر ملکی
منبع : روزنامه جوان


همچنین مشاهده کنید