چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ / Wednesday, 17 October, 2018

آنها در جستجوی چه هستند؟


آنها در جستجوی چه هستند؟
آیا می دانید هنگامی که مردم روی خط هستند در جستجوی چه می باشند و این کار راچگونه انجام میدهند؟ اگر در اینترنت تجارت می کنید، این اطلاعات برایتان بسیار مهم هستند. آگاهی از عادات جستجو و رفتار روی خط، در طرح استراتژی رقابتهای تجاری به شما کمک می کند.
تحقیقات جدیدی در تابستان ۲۰۰۲ در خصوص اینکه مردم روی خط چه می کنند انجام شده است. محققین دریافته اند که جستجو برای اطلاعات، پس از پست الکترونیک، بیشترین کاربرد اینترنت است.
در کل ۸۰% از آمریکاییان برای یافتن اطلاعات در اینترنت از موتور جستجو استفاده می کنند.
۲۵% (۳۳ میلیون نفر ) روزانه از یک موتور جستجو استفاده می کنند.
مردان بیش از زنان از موتورهای جستجو استفاده می کنند. در یک روز آماری ۳۳% مردان و ۲۵% زنان از موتور جستجو استفاده کرده اند.
محصلین کالج بیش از محصلین دبیرستان به استفاده از موتور جستجو تمایل دارند.
۳۹% از مصرف کنندگان موتور جستجو، سابقه سه سال یا بیشتر کار با اینترنت داشته اند و تنها ۱۴% از کسانی که کمتر از شش ماه با اینترنت کار کرده بوده اند از موتور جستجو استفاده کردند.
Google در میان موتورهای جستجو از نظر زمان جستجو، پر استفاده ترین است.
MSN بیشترین تعداد استفاده کنندگان را دارد. در می سال ۲۰۰۲ چهل وسه میلیون مخاطب داشته است. سپس Google، سی وشش میلیون بازدید کننده و Yahoo در طول همان ماه سی و هشت میلیون بازدیدکننده داشته اند.
جستجوی اطلاعات به چهار بخش کلی تقسیم می شود:
- جستجوی افراد
- سلامتی
- دولتی
- مذاهب
۶۶.۶% از جستجوها شخصی و ۳۳.۳% آنها تخصصی است.محصلین کالج بیش از محصلین دبیرستان به جستجوی افراد تمایل دارند و جوانان بین ۱۸ تا ۲۹ سال بیش از افراد مسن تر ۵۰ تا ۶۴ سال به اینکار تمایل نشان می دهند.
هفتاد و سه میلیون آمریکایی در جستجوی اطلاعات سلامتی بوده اند، نسبت به پنجاه و دو میلیون از پاییز ۲۰۰۰. خانم ها بیش از آقایان به دریافت اطلاعات سلامتی تمایل نشان می دهند. اما احتمالا از سایتهایی که چیزی برای فروش دارند ویا سایتهایی که تاریخ و منبع اطلاعاتشان را مشخص نمی کنند خارج می شوند. ۸۱% جستجوی خود را با یک موتور جستجو یا سایتهای اطلاع رسانی (Portal) مثل Yahoo،MSN ،AOL شروع کردند و بقیه مستقیما سراغ سایتهای مربوط به سلامتی رفته اند. ۴۵% از بالای لیست جستجو آغاز کردند و به سمت پایین لیست ادامه دادند و سایرین روی نامها یا کلماتی که برایشان أشنا بود یا به مورد نظرشان مربوط بود کلیک کردند. گزارش شده است که ۸۲% از افراد از اطلاعات سلامتی که یافته اند خوشنود شده اند. از هر سه نفر یک نفر می گوید شخصی را می شناسد که اطلاعات سلامتی اینترنت به او کمک کرده است. از هر صد نفر دو نفر فردی را می شناسند که از این اطلاعات آسیب دیده است. اغلب جستجوها برای اطلاعات سلامتی مربوط به بیماری های خاص، کنترل وزن واطلاعات در مورد دستور استفاده از داروها است. جستجو در خصوص سلامت روانی و مباحث حساس پزشکی رو به افزایش است.
گزارش شده است شصت و هشت میلیون آمریکایی از سایتهای سازمانهای دولتی استفاده کرده اند که انسبت به چهل میلیون در مارس ۲۰۰۰ افزایش شگرفی داشته است. ۴۰% جستجویشان را با یک موتور جستجو مثل MSN یا AOL أغاز کردند. اغلب افراد لیست جستجو را برای سایت مورد نظر بررسی کرده اند و فقط ۲۱% از آنها بر اساس رتبه بندی موتور جستجو، سایتها را بازدید کرده اند.
۲۸ میلیون أمریکایی (نسبت به نوزده میلیون از اواخر سال ۲۰۰۰) از موتور جستجو برای یافتن اطلاعات مذهبی یا معنوی وهمچنین ارتباط با این سایتها استفاده کرده اند. تنها ۴% جستجویشان را از سایتهای اطلاع رسانی مذهبی آغاز کرده اند.
در اینجا آمارهای دیگری که مورد علاقه بازاریابها است آورده شده است:
▪ ۹۵% از آمریکاییان استفاده کننده از اینترنت برای استفاده از پست الکترونیکی روی خط می روند.
▪ ۸۰% جستجو انجام می دهند.
▪ ۸۰% در جستجوی اطلاعاتی هستند که به سرگرمی مربوط می شود.
▪ ۳۷% روی خط بازی می کنند.
▪ ۷۵% روی خط می روند تا از یک فراورده و خدمات آن پیش از خریداری أگاه شوند.
▪ ۶۳% در جستجوی اطلاعاتی در مورد فیلم، کتاب وبرنامه های تفریحی هستند.
▪ ۴۴% جویای اطلاعات مالی هستند.
▪ ۲۰% در حراجی ها شرکت می کنند.
▪ ۹% برای دیدن سایتهای قرار ملاقات و دوست یابی روی خط می روند.
▪ ۵% برای قمار کردن روی خط می روند.
تنها ۲۱% از آمریکاییها (بیست وچهار میلیون نفر ) در منازلشان توسط خطوط پر سرعت به شبکه جهانی اینترنت دسترسی دارند. این تعداد از سال ۲۰۰۰ چهار برابر شده است. استفاده کنندگان از خطوط پر سرعت بیشتر مردان متمول وتحصیل کرده هستند. شگفت انگیز نیست که افرادی که با سرعت بالا به شبکه دسترسی دارند بیش از کابران ارتباط تلفنی (Dial-up users) از منابع اینترنت بهره مند می شوند.
ارقام فوق می تواند شما را در توسعه فروش و دستیابی به اهداف کاری که برای سایت خود در نظر گرفته اید یاری دهد. البته توجه کنید که آمار فوق در جامعه ای خاص تهیه شده است و الزاما برای جوامع دیگر صادق نخواهد بود ولی تجربه نشان داده است که معمولا الگوی استفاده از اینترنت، در بسیاری از موارد، مشابه است.
برای نمونه، به دلیل عدم وجود روشهای انتقال پول از طریق اینترنت در کشور ما، قطعا رفتار کاربران ایرانی در ارتباط با سایتهای فروش کالا و خدمات، متفاوت است. از طرفی، علاقه مردم به دسترسی به اطلاعات سیاسی و اجتماعی، باعث شده تا دسترسی به سایتهای خبری در میان بازدید کنندگان ایرانی بیشتر باشد.
در هر حال، به نظر می رسد که بسیاری از اطلاعات آماری فوق می تواند برای تجارت شما و هدفگذاری های آینده برای سایت شما، مفید باشد.


منبع : جنوبی‌ها

مطالب مرتبط

جستجویی سریعتر و راحت تر به وسیله ی خطوط دستور در گوگل

جستجویی سریعتر و راحت تر به وسیله ی خطوط دستور در گوگل
موتورهای جستجو ابزارهای دوست داشتنی هستند، چرا؟! کافیه به این فکر کنید که موتور های جستجو چقدر سبب صرفه جویی در وقت شما آن هم در زمانهایی که آنلاین هستید برای پیدا کردن یک مقاله، کتاب، خبری خاص و... در این عرصه ی پهناور اینترنت می شوند. اما یک مسئله ای همیشه هست که سبب میشود ما در حین استفاده از موتورهای جستجو فسفر زیادی بسوزانیم و آن هم چیزی نیست جز پیدا کردن کلید واژه های مناسب و در خور موضوع مورد جستجو یمان. هر چه شما حرفه ای تر باشید و موتورهای جستجو را بهتر درک کنید فسفر کمتری برای پیدا کردن کلید واژه های مناسب خواهید سوزاند!
اما هر موتور جستجویی برای خودش یک سری خطوط دستور دارد که استفاده از آنها سبب می شود راحت تر از کلید واژه ها استفاده کنید و سریعتر و حرفه یی تر به نتایج خوبی در جستجو هایتان دست یابید، امروز قصد داریم دستورهای موتور جستجوی گوگل را معرفی کنیم و بعد ها اگر فرصتی بود احتمالا به معرفی دستورات سایر موتورهای جستجوی محبوب در بین کاربران ایرانی هم خواهیم پرداخت.
▪ Allintext:
اگر در باکس جستجوی گوگل دستوری را به شکل allintext: sports entertainment وارد نمائید گوگل در نتایج جستجویش برای شما صفحاتی را به نمایش در می آورد که در متون موجود در آن صفحات حتما دو کلمه ی sports و entertainment وجود داشته باشد.
▪ Allinachor:
دستوری مثل allinanchor: updateblog کلیه صفحاتی که در آن عبارت updateblog به صورت لینک شده وجود دارد را می یابد.
▪ Cache:
کافی است دستور cache:www.google.com web را در باکس جستجوی گوگل وارد کنید، با دادن این دستور گوگل نسخه یی Cache شده یا ذخیره شده از آدرس www.google.com را به شما نمایش خواهد داد که در آن کلمه ی وب به صورت های لایت و متمایز شده در آمده است.
این دستور در اصل همان قابلیتی است که با کلیک کردن روی گزینه ی Cache در زیر نتایج جستجوی ارائه شده توسط گوگل برای شما وجود دارد. دستور :Cache سبب می شود تا نسخه یی از صفحات وب که توسط خود گوگل ذخیره سازی شده است برای شما به نمایش در بیاید، یعنی مثلا اگر تایپ کنید cache:www.updateblog.net آخرین نسخه ی ذخیره شده از آپدیت بلاگ بر روی سرورهای گوگل برای شما به نمایش در می آید.
▪ Link:
با این دستور می توانید به لیستی از صفحات وبی که به صفحه یی خاص لینک داده اند دسترسی پیدا کنید، برای مثال اگر دستوری مانند link:www.updateblog.net را وارد کنید گوگل لیستی از کلیه صفحات وبی که در آنها لینکی به آدرس www.updateblog.net وجود دارد را به شما ارائه خواهد کرد.
▪ Site:
این دستور یکی از دستورهای محبوب من است ! به وسیله ی آن می توانید جستجو را توسط گوگل محدود به یک وب سایت خاص کنید. مثلا فرض کنید می خواهید کلمه ی Google (می توانید فارسی اش را جایگزین کنید) را در آپدیت بلاگ جستجو کنید، کافی است در باکس جستجوی گوگل تایپ کنید site:updateblog.net google و بعد جستجو را آغاز کنید :).
▪ Allintitle:
کلید واژه مورد نظر شما را در تیتر صفحات جستجو میکند، یعنی اگر دستوری مثل allintitle: sports را به گوگل بدهید، گوگل کلیه صفحاتی که در تیتر آنها کلمه ی sports موجود باشد را می یابد.
▪ Allinurl:
کلید واژه های مورد نظر شما را در آدرس های اینترنتی یا همان URL ها جستجو می کند. مثلا دستور allinurl:updateblog gos را در نظر بگیرید، با دادن این دستور گوگل آدرس های اینترنتی را جستجو خواهد کرد که در آن کلمات کلیدی UpdateBlog و همینطور gOS وجود داشته باشند که در جواب به این آدرس: www.updateblog.net/archive/۲۰۰۷/۱۱/gos.php خواهد رسید، یادتان هست کدام مطلب است؟! بله درسته: gOS نسخه یی بزک شده از اوبونتو برای خوره های اینترنت و گوگل!
▪ Define:
اگر به دنبال تعریف عبارت یا واژه ی خاصی هستید کافی است آن را با دستور Define در گوگل سرچ کنید، مثلا برای اینکه به صفحاتی که حاوی اطلاعات و تعاریف در مورد بازی فوتبال هستند دست پیدا کنید کافی است دستور define:football را به گوگل برای جستجو بدهید.
▪ Filetype:
دستوری مثل evaluation checklist filetype:pdf برای گوگل تعیین میکند فایلهایی pdf را بیابد که در آن کلمات evaluation و checklist وجود داشته باشند.
▪ Group:
این دستور تنها در بخش گروه های گوگل کاربرد دارد و بوسیله آن می توانید کلید واژه یی خاص را در یک گروه خاص جستجو کنید. برای مثال اگر دستور importing group:MovableType در باکس جستجوی گروه های گوگل وارد کنید پست ها و مباحث حاوی عبارت importing در گروه MovableType گوگل برای شما به نمایش در می آید.
▪ info:
به وسیله ی آن می توانید به اطلاعات ذخیره شده بر روی گوگل برای یک آدرس یا همان URL خاص مثل نسخه ی ذخیره شده آن آدرس بر روی گوگل، صفحات مشابه اش، یا صفحاتی که به آن لینک داده اند و... دسترسی پیدا کنید، برای درک بهتر عبارت info:www.updateblog.net را جستجو کنید :).
▪ Insubject:
این دستور نیز باز فقط در بخش گروه های گوگل کاربرد دارد و به وسیله آن می توانید بحث های انجام شده پیرامون موضوعی خاص در گروه ها را بیابید، یعنی اگر دستور &#۰۳۹;insubject:&#۰۳۹;can’t sleep را در باکس جستجوی گروه های گوگل وارد کنید کلیه مباحثی که در گروه ها که مرتبط به Can&#۰۳۹;t sleep یا بی خوابی است برای شما به نمایش در می آید.
▪ intext:
کلمات و کلید واژه های مورد نظر شما را در لابه لای متون موجود در داخل صفحات مختلف می یابد و به شما ارائه میکند مثلا دستور intext:updateblog کلیه صفحاتی که در متون موجود در آنها کلمه ی updateblog وجود داشته باشد را می یابد و به شما نمایش می دهد.
ضمن اینکه دستوری مثل intext:modern intext:artists با دستوری مثل allintext:modern artists که پیشتر در موردش توضیح دادیم یکی است و استفاده از هر دو منجر به نتایجی یکسان می شود.
▪ Intitle:
به وسیله این دستور می توانید همزمان کلید واژه ی خاص را در تیتر صفحات و کلید واژه یی دیگر را در متون موجود در صفحات جستجو کنید مثلا دستور spider bite intitle:symptoms را بگیرید این دستور کلمه ی symptoms را در تیتر صفحات و دو کلمه ی spider و bite را علاوه بر تیتر در لابه لای سایر متون موجود در صفحات جستجو می کند.
▪ Inurl:
قابلیت جستجوی کلید واژه یی خاص را در لا به لای URL های دامنه یی خاص را به شما می دهد. برای مثال دستور inurl:takedown site:www.updateblog.net به جستجوی URL های دامنه ی آپدیت بلاگ که حاوی کلید واژه ی takedown باشند می پردازد.
▪ Location:
استفاده از این دستور در کنار کلید واژه های مورد نظرتان نتایج جستجو را در رابطه با آن کلید واژه محدود به منطقه ای خاص می کند برای مثال دستور newspaper location:los angeles سبب می شود تا شما صفحات را بیابید که مربوط به روزنامه های شهر لس آنجلس است.
▪ Movie: می توانید با آن نقدها و اطلاعات مرتبط با یک فیلم خاص را بیابید. دستوری مثل movie:matrix شما را در یافتن و خواندن نقدهایی در رابطه با فیلم Matrix یاری میکند.
▪ Related:
دستور Related:URL صفحات مشابه URL مورد نظر را می یابد. مثلا دستور related:www.updateblog.net صفحات مشابه و هم سطح با آپدیت بلاگ از نظر گوگل را نشان خواهد.
▪ Source:
می توان با استفاده از دستور Source کلید واژه یی خاص را بر مبنای یک منبع خبری جستجو کرد. دستوری مثل mitnick source:new york times به جستجوی عبارت mitnick بر مبنای منبع خبری New York Times می پردازد.
▪ Stock:
با این دستور می توانید اطلاعات و اخبار مرتبط به سهام یک کمپانی را توسط گوگل بیابید مثلا دستور stock: google اخبار و اطلاعات مرتبط به سهام کمپانی گوگل را به شما نشان خواهد داد.
▪ Weather:
دستور مذکور برای مطلع شدن از وضعیت آب و هوای شهر یا منطقه ای خاص مورد استفاده قرار میگیرد یعنی اگر در باکس جستجوی گوگل دستور Weather: Tehran را وارد کنید می توانید از وضعیت آب و هوا در شهر تهران مطلع شوید.
▪ Time:
این هم دستوری دیگر است برای مطلع شدن از زمان در شهر یا کشوری خاص برای مثال با دستور time: tehran گوگل ساعت به وقت تهران را به شما اعلام خواهد کرد.
اینها تمامی دستورات گوگل نیستند و دستورات اصلی بیشتر هستند ولی می توان از آنها به عنوان مهم ترین و پر کاربردترینشان یاد کرد و اگر به این مبحث علاقه مند شده اید شاید مطالعه پنج قابلیت مخفی و منحصر به فرد موتور جستجوی یاهو نیز برای شما جذاب باشد. با کمی جستجو هم می توانید دستورهای جانبی بیشتری را نیز بیابید.

وبگردی
فیلم | رسوایی جدید در رسانه ملی؛ مقصر فریب مردم کیست؟
فیلم | رسوایی جدید در رسانه ملی؛ مقصر فریب مردم کیست؟ - فیلم - پدری که در برنامه «فرمول یک» علی ضیا ادعا کرد به خاطر تامین هزینه‌های درمان فرزندش اقدام به فروش کلیه‌اش کرده، مردم را فریب داده است.
«بیان واضحات و تکرار مکررات» ؛ نتیجه 7 سال بودجه و تشکیلات و همایش و جلسه!
«بیان واضحات و تکرار مکررات» ؛ نتیجه 7 سال بودجه و تشکیلات و همایش و جلسه! - مثلاً سنت های الهی که در این سند آمده، در کتاب های درس بینش اسلامی دوره دبیرستان هم وجود دارد... واقعاً هزاران جلسه تشکیل داده اند که بدیهیاتی مانند خانواده بنیادی ترین واحد تشکیل دهنده جامعه است، انسان دارای اختیار است، جهان دارای نظام علّی - معلولی است، خداوند رحمان و رحیم است و ... را در سند بازنویسی کنند؟!
گلایه های جنجالی یک بازرگان با وزیر صنعت
گلایه های جنجالی یک بازرگان با وزیر صنعت - صحبتهای کنایه آمیز یک بازرگان با وزیر صنعت
ادامه داستان لُنگ و خانه سعدآباد
ادامه داستان لُنگ و خانه سعدآباد - ۱- خب چی میشه ولایتی بجای توصیه به لُنگ پوشی، بملت توصیه کنه تو سعدآباد مالک خونه بشن ویک سومشو وقف کنن؟ ۲- اینجور واینجا صاحبخونه شدن و بعد توجیه وقف، آدمو یادحافظ میندازه: فقیه مدرسه دی مست بود و فتوی داد که می‌حرام، ولی بِه زمالِ اوقاف است
عبدی : آقای ولایتی با خانه هزارمتری کنار کاخ سعدآباد حالا مردم رابه نان خشک خوردن دعوت می‌کنند
عبدی : آقای ولایتی با خانه هزارمتری کنار کاخ سعدآباد حالا مردم رابه نان خشک خوردن دعوت می‌کنند - حالا مردم رابه نان خشک خوردن دعوت می‌کنند؟مردم نیازی به این توصیه‌هاندارند اگرلازم باشد آن‌قدر شرف دارندکه از خودشان دفاع کنند ولی این دفاع،منحصربه دفاع دربرابر دشمنان خارجی نمی‌شود که باید وضعیت خیلی‌ها رادر داخل هم بررسی کرد.
فیلم | حمله به پلیس در اهواز به درگیری مرگ‌بار انجامید!
فیلم | حمله به پلیس در اهواز به درگیری مرگ‌بار انجامید! - فیلم - حمله فرد متهم در بازار پرنده فروشان اهواز به پلیس آگاهی منجر به درگیری مرگبار شد.
ماجرای عجیب منزل های مسکونی در همسایگی کاخ سعد آباد
ماجرای عجیب منزل های مسکونی در همسایگی کاخ سعد آباد - ماجرای عجیب دو منزل مسکونی در همسایگی کاخ سعدآباد و حسین فریدون و نهاد ریاست جمهوری
فیلم | لحظه حمله جن‌ها به یک مرد در کرج! (۱۶+)
فیلم | لحظه حمله جن‌ها به یک مرد در کرج! (۱۶+) - فیلم - به تازگی شخصی در فضای مجازی فیلمی منتشر کرده که مردی ادعا می کند در پارکینگ خانه اش مورد حمله جن ها قرار گرفته است.
فیلم | درس خجالت‌آوری که یک توریست به ایرانی‌ها می‌دهد!
فیلم | درس خجالت‌آوری که یک توریست به ایرانی‌ها می‌دهد! - فیلم - پاول یک توریست اهل چک است که با موتورسیکلتش دنیا را می گردد و یک هفته در ایران اقامت داشته است. ویدئوی سلفی که او در طبیعت ایران از خود و اقدام پسندیده اش منتشر کرده برای همه ایرانیان جای تامل دارد.
فیلم | جنازه غرق در خون ملکه زیبایی عراق (۱۶+)
فیلم | جنازه غرق در خون ملکه زیبایی عراق (۱۶+) - فیلم - قتل مدل و ملکه زیبایی عراق از روز گذشته سوژه رسانه ها شده و پلیس تحقیقات ویژه ای را برای دستگیر قاتل وی انجام داده است. تصاویر منتشر شده از جنازه غرق در خون وی را در ویدئوی زیر می بینید.
جنجال بنر سربازان اسرائیلی در شیراز
جنجال بنر سربازان اسرائیلی در شیراز - عکس این بنرکه گفته می‌شود نمایشگر تصویری از سربازان رژیم صهیونیستی است طی روزهای اخیر در فضای مجازی دست به دست می‌شد و واکنش‌هایی به همراه داشت.
عکسی آموزنده از سفر نیویورک
عکسی آموزنده از سفر نیویورک - پوشه‌های پُر از برنامه فرانسوی‌ها در برابر دستان خالی تیم ایرانی. به کاغذ ها و پرونده های موجود روبه روی تیم فرانسه دقت کنید!
ویدئوی جنجالی وزیر بهداشت؛ #خودت_بمال / تمسخر و تحقیر بیمار نیازمند توسط وزیر
ویدئوی جنجالی وزیر بهداشت؛ #خودت_بمال / تمسخر و تحقیر بیمار نیازمند توسط وزیر - وزیربهداشت بهترین توصیه رو به اون پیرمرد بیچاره کرد که گفت: خودت بمال. پیرمرد باید دستش رو محکم می‌مالید به گوش وزیر تا یک بار هم که شده از تخت اخلاق فرعونی بیاد پایین
نیاز شدید تلویزیون به بدحجابها در روزهای خاص
نیاز شدید تلویزیون به بدحجابها در روزهای خاص - کاش در این میان یکی به ما بگوید که بالاخره بی حجاب بد است، خوب است؟ چه زمانی بد است؟ چه زمانی خوب است؟
حال فعلی ! یا ناتوانی در تشخیص حال قبلی
حال فعلی ! یا ناتوانی در تشخیص حال قبلی - حمید رسایی عضو جبهه پایداری در صفحه شخصی خود در شبکه توییتر نسبت به اهانت زشت امیر تتلو به امام حسین (ع) و 72 تن از یاران باوفایش واکنش تندی نشان داد.
ویدئو/ وحشت پزشکان از تولد نوزاد تک چشم در اندونزی (۱۶+)
ویدئو/ وحشت پزشکان از تولد نوزاد تک چشم در اندونزی (۱۶+) - پزشکان هنگامی که یک نوزاد دختر اندونزیایی را در یکی از بیمارستان های این کشور به دنیا آوردند بسیار وحشت زده شدند. نوزاد تازه متولد شده با یک چشم بزرگ روی پیشانی اش متولد شد و پس از هفت ساعت درگذشت.
بازنشر نامه استاد به امیر تتلو! / معیار تشخیص حق از باطل گشته ای !
بازنشر نامه استاد به امیر تتلو! / معیار تشخیص حق از باطل گشته ای ! - فردی به نام علی‌اکبر رائفی‌پور كه رسانه‌‌های اصولگرا از او به عنوان «استاد، محقق و پژوهشگر» یاد می‌كنند! در تاریخ 29 اردیبهشت 96 (در كوران انتخابات ریاست‌جمهوری) در نامه‌ای سرگشاده به امیرحسین مقصودلو (تتلو) نوشت: «امیر جان بخوان، تو باید بخوانی، عیبی ندارد! سرت را بالا بگیر و خدا را شکر کن که به واسطه تو این همه نفاق را آشکار کرد! دلت محکم باشد پهلوان! تو فقط بخوان، بخوان
جنجال احمد خمینی در VIP عزاداری حسینی
جنجال احمد خمینی در VIP عزاداری حسینی - انتشار عکس‌های نشستن احمد خمینی زیر کولر در بخش وی‌آی‌پی هیات که پوششی شیشه‌ای دارد و از سینه‌زنان جداست، پس از توضیح او که گفت آن جایگاه مربوط به «روحانیون درجه یک و دو قم» است و «اون بالا معممین میشینن که لباسشون چون زیاده باعث گرمازدگی نشه»، با واکنش‌های تندتری هم همراه بود.
واکنش جالب رهبری به روبوسی کیارستمی با داور خانم جشنواره کن!
واکنش جالب رهبری به روبوسی کیارستمی با داور خانم جشنواره کن! - واکنش جالب مقام معظم رهبری به روبوسی کیارستمی با خانم داور جشنواره کن از زبان عزت الله ضرغامی