جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ / Friday, 17 August, 2018

نگاهی به برنامه‌های مایکروسافت برای رقابت با گوگل


نگاهی به برنامه‌های مایکروسافت برای رقابت با گوگل
● مایکروسافت چگونه می‌خواهد بازار تبلیغات آنلاین را از آن خود کند؟
کوین جانسون از مایکروسافت درباره کسب‌وکار آنلاین این غول نرم‌افزاری و تلاش‌های آن برای کسب سهم بیشتری از تبلیغات آنلاین در شرایطی که هیچ امیدی به ادغام با یاهو وجود ندارد، سخن می‌گوید
مایکروسافت هنوز هم در بازار بزرگ و پرمنفعت نرم‌افزار رایانه‌های شخصی سلطه کامل دارد و در بازار نرم‌افزارهای سرور و سازمانی هم جایگاه بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است. ولی هم اکنون در ردموند واشنگتن – مقر اصلی مایکروسافت- یک موضوع مهم‌تر وجود دارد. این روزها در ردموند فقط صحبت از تبدیل شدن مایکروسافت به بزرگ‌ترین مرکز تبلیغات آنلاین به گوش می‌رسد.
مایکروسافت آن‌قدر در این هدف جدی است که حاضر بود ۴۷.۵ میلیارد دلار بری خرید یاهو بپردازد. اما با پافشاری مدیران یاهو برای بالا بردن مبلغ بالأخره تحمل بالمر تمام شد و در نتیجه مایکروسافت در روز سوم ماه مارس اعلام کرد که پیشنهادش را پس گرفته است.
اما پس گرفتن پیشنهاد خرید یاهو به معنی پس گرفتن وعده‌های داده شده در مورد تسخیر بازار تبلیغات آنلاین نیست. علت پافشاری مایکروسافت بر موفقیت در بازار تبلیغات آنلاین این است که تهدید جدی برنامه‌های کاربردی تحت وب بر ضد برنامه‌های سنتی دسک‌تاپ هر روز بیشتر از روز پیش احساس می‌شود. در واقع مایکروسافت هم‌اکنون هسته اصلی کسب‌وکار خود را در خطر می‌بیند.
هم‌اکنون نرم‌افزارهای آنلاینی که برای ساخت اسناد متنی یا صفحات گسترده به کار می‌روند به طور رایگان عرضه می‌شوند و هزینه آنها از محل فروش تبلیغات تأمین می‌شود. سردبیر شعبه بیز‌نس‌ویک در سیاتل،‌ آقای جی گرین، با کوین جانسون، رئیس واحد پلتفرم‌ها و خدمات آنلاین مایکروسافت در این مورد مصاحبه کرده است. در ادامه خلاصه مصاحبه مذکور را می‌خوانید.
● چرا مایکروسافت باید در بازار تبلیغات آنلاین و دیجیتال پیشرو باشد؟
چند دلیل مهم وجود دارد. دلیل اول این است که تبلیغات آنلاین یک بازار ۴۰ میلیارد دلاری دارد و کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که در دو تا سه سال ‌آینده این مبلغ دو برابر نیز خواهد شد. بنابراین بازار مذکور یک فرصت رشد بسیار مهم برای مایکروسافت محسوب می‌شود.
دلیل دوم این است که کسب‌وکار تبلیغات آنلاین بر پایه الگوریتم‌های نرم‌افزاری بنا شده است. در این کسب‌وکار همه چیز به نرم‌افزاری بستگی دارد که در عرض چند میلی‌ثانیه تصمیم می‌گیرد که کدام تبلیغ را برای کدام کاربر بفرستد. چنین نرم‌افزاری حجم عظیمی از اطلاعات را مدیریت می‌کند. چنین نرم‌افزاری ابزارهای جریان کاری (workflow) را برای صاحبان و خریداران فضای تبلیغاتی تأمین می‌کند. چنین نرم‌افزاری به ناشرها امکان می‌دهد عملکرد خود را بهینه کنند. و دست آخر، چنین نرم‌افزاری به آگهی‌دهندگان کمک می‌کند درآمد خود را بیشتر کنند. کسب‌وکار تبلیغات آنلاین یک کسب‌وکار نرم‌افزاری است که فرصت رشد بسیار زیادی را در اختیار مایکروسافت قرار می‌دهد.
دلیل سوم این است که مدل کسب‌وکار ما در مایکروسافت کم‌کم تبدیل به «نرم‌افزار + خدمات» می‌شود. در نتیجه باید در میان مدل‌های تجاری خودمان نوعی تعادل داشته باشیم. مدل کسب درآمد از فروش مجوز نرم‌افزار ادامه خواهد داشت ولی در کنارش خدماتی وجود خواهد داشت که هزینه‌شان از محل تبلیغات تأمین خواهد شد. بنابراین بهترین راهبرد برای ما این است که خودمان خدمات تبلیغاتی ارائه بدهیم تا اینکه متکی به خدمات شرکت‌های طرف سوم باشیم. چون شرکت‌های طرف سوم بدون شک، منافع ما را به عنوان اولویت اول در نظر نخواهند داشت.
دلیل سوم برای من بسیار جالب بود چون نشان می‌دهد که نگاه شما به تبلیغات آنلاین هم به عنوان یک فرصت و هم به عنوان یک تهدید است.
خب من کاملاً اعتقاد دارم که داشتن یک پلتفرم تبلیغاتی آنلاین برای ما بهتر از اتکا به شرکت‌های دیگر است. پس می‌توان گفت که این کسب‌وکار برای ما بسیار مهم است.
شما و آقای بالمر وقتی پیشنهاد ادغام با یاهو را برای اولین بار در ماه فوریه اعلام کردید دلایل بسیار زیادی برای موجه جلوه دادن آن داشتید. در آن زمان شما گفتید که این ادغام در رقابت با گوگل به شما کمک خواهد کرد. حالا که این ادغام منتفی شده چگونه خیال دارید اهدفتان را محقق کنید؟
در بازار تبلیغات گرافیکی ما مشغول بیشتر کردن تعداد کاربرانمان هستیم.
مایکروسافت از ابزارهای پی‌گیری خودش برای محاسبه علایق کاربر استفاده می‌کند و بر اساس اطلاعات، تبلیغات مربوط به مسائل مورد علاقه او را در لحظه آنلاین بودنش در صفحات نمایش می‌دهد. به این ترتیب از یک فضای تبلیغاتی ارزان‌قمیت حداکثر استفاده صورت می‌گیرد. دومان می‌گوید: «ما چنین امکاناتی را در اختیار نداریم، پس از خدمات مایکروسافت استفاده می‌کنیم.»
چینین تبلیغات رفتاری‌ای هم روز به روز گسترش بیشتری پیدا می‌کنند و شرکت‌های دیگر مانند یاهو هم از آن بهره بیشتری می‌برند.
اما پرحاشیه‌ترین واکنش لوریزیو و گروهش وقتی بود که اعلام کردند تبلیغات متنی در کنار نتایج جست‌وجو آنقدرها هم که تبلیغ می‌شود مهم و تأثیرگذار نیستند.
آزمودن فناوری‌ تبلیغات مایکروسافت
در سال‌های اخیر مایکروسافت مشغول توسعه فناوری جدیدی بوده که به صاحبان تبلیغات اطلاعات بیشتری را ارائه می‌دهد. این فناوری «نگاشت میزان درگیری کاربران» نام دارد و ۱۶ شرکت تبلیغاتی از ماه فوریه امسال تاکنون در حال آزمایش آن بوده‌اند.
این فناوری از فایل‌ها‌ی کوکی -که در رایانه کاربران ذخیره می‌شود و سابقه اینترنت‌گردی کاربر در آنها باقی می‌ماند- استفاده می‌کند. به این ترتیب مایکروسافت می‌تواند بفهمد که کاربر در فاصله یک ماهة از کلیک کردن روی یک تبلیغ باز هم تبلیغاتی از آن نوع را دیده است یا خیر.
مایکروسافت با استفاده از این فناوری ارزش نسبی هر تبلیغ آنلاین را تعیین می‌کند و برای تبلیغ‌های ویدیویی ارزش بیشتری قائل می‌شود چون فرض بر این است که آنها تأثیر بیشتری روی کاربر دارند.
به این ترتیب صاحبان تبلیغات دیدگاه بهتری درباره میزان موثر بودن تبلیغات خودشان پیدا می‌کنند و قیمت هر آگهی هم بر همین اساس مشخص می‌شود. برایان مک‌اندروز، یکی از مدیران این پروژه، می‌گوید: «این فناوری ضد جست‌وجو نیست و فقط روش بهتری برای ارزیابی میزان سود‌مندی تبلیغات محسوب می‌شود.»
بن وینکلر از طرفداران این فناوری به شمار می‌رود. او رئیس واحد رسانه‌های تعاملی در Ingenuity Media Group است که از زیرمجموعه‌های شرکت تبلیغاتی Martin Agency محسوب می‌شود. شرکت او یکی از شانزده شرکتی است که در آزمایش این فناوری با مایکروسافت همکاری کرده‌اند. در واقع فناوری مایکروسافت فقط روی یکی از مشتریان این شرکت به نام Alltel که ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی بی‌سیم است،‌ آزمایش می‌شود.
به گفته وینکلر، این فناوری نشان می‌دهد تبلیغات گرافیکی تأثیری دارند که تاکنون ناشناخته بوده است. به همین دلیل وینکلر خیال دارد از این پس به مشتریانش توصیه کند که درصد بیشتری از بودجه خود را صرف تبلیغات ویدیویی کنند. او می‌گوید: «ما مشغول کم کردن اعتباری هستیم که برای تبلیغات متنی قائل بودیم.»
گوگل از اظهارنظر در مورد ادعاهای مطرح‌شده از سوی مایکروسافت در این مقاله خودداری کرد. این شرکت پیش از این اعلام کرده بود که صاحبان تبلیغات نباید فقط روی تعداد کلیک‌ها در تبلیغات متنی تمرکز کنند. در واقع خود گوگل هم مشغول ساخت ابزار‌ جدیدی برای گسترده کردن دامنه تبلیغات آنلاین است.
آیا همه اینها کافی هستند که مایکروسافت به یکی از بزرگان صنعت تبلیغات آنلاین تبدیل شود؟ هنوز پاسخ این سؤال مشخص نیست. هم اکنون گوگل در آستانه وارد شدن به این بازار است و یاهو هم یک تهدید جدی محسوب می‌شود.
این شرکت از پیشگامان فناوری آگهی‌های تصویری است و به عقیده کارشناسان سهمش در بازار تبلیغات گرافیکی از مایکروسافت بیشتر است. این سایت در هر ماه پانصد میلیون بازدیدکننده دارد که باعث می‌شود که هدفی جذاب برای صاحبان تبلیغات به شمار رود.
یاهو در کسب‌وکار رسانه دیجیتال هم جایگاه نخست را دارد و سایت‌های ورزشی، مالی، و خبری‌اش کاربران بسیاری دارند. جری یانگ در مورد شرکتش می‌گوید: «من هنوز هم اعتقاد دارم که تجربه کاربری بسیار خوب ما در کنار پیش‌روی در بازار تبلیغات باعث می‌شود که یاهو شرکتی منحصربه‌فرد باشد.»
بالمر همیشه می‌تواند به سراغ پشتیبانان مالی‌اش برود. شاید او تصمیم بگیرد که مایکروسافت نیاز به خرید یک یا چند شرکت برای رقابت با گوگل دارد. شایعه‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه مایکروسافت از طریق خریدن AOL یا یک شبکه اجتماعی مانند فیس‌بوک سعی خواهد کرد به تعداد کاربرانی که با خرید یاهو به دست می‌آورْد، نزدیک شود. بسیاری هنوز اعتقاد دارند که مایکروسافت و یاهو در نهایت با هم ادغام خواهند شد. آناند ساندارم می‌گوید: «من مطمئن هستم که این دو شرکت در نهایت چاره‌ای به جز ادغام با هم نخواهند داشت.»
اما در حال حاضر لوریزیو و همکارانش باید با هر آنچه در چنته دارند به جنگ گوگل بروند. لوریزیو اعتقاد دارد که مایکروسافت فناوری و قدرت مالی لازم برای پیروزی در این مبارزه را دارد. او می‌گوید: «من آمده‌ام که پیروز شوم.»


منبع : پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

مطالب مرتبط

چگونه از نوار ابزار گوگل استفاده کینم

چگونه از نوار ابزار گوگل استفاده کینم
گوگل به عنوان بخشی از خدمات خود، نوار ابزاری ایجاد كرده است كه قابلیت كار با نسخه‌های ۵ و بالاتر IE تحت ویندوز را دارا می‌باشد. در این مقاله نكاتی درباره نصب و روش استفاده از نوار ابزار گوگل را خواهید آموخت.
گوگل به عنوان بخشی از خدمات خود، نوار ابزاری ایجاد كرده است كه قابلیت كار با نسخه‌های ۵ و بالاتر IE تحت ویندوز را دارا می‌باشد. حال شما می‌توانید جستجوی موردنظر خود را در هر مكانی از وب انجام دهید و دیگر مجبور نیستید برای این منظور به وب سایت گوگل بروید، و این كار مسیر شما را برای انجام جستجوی موردنظر یك قدم كوتاه‌تر می‌كند.
در واقع اگر جستجوی بهتر تنها كاری بود كه نوار ابزار گوگل انجام می‌داد، باز هم قابل توصیه به سایر كاربران بود، اما این ابزار توانایی انجام كارهایی فراتر از این مورد را نیز داراست. قابلیت جدید Browse by Name به شما این امكان را می‌دهد كه تنها نام موردنظر را در نوار آدرس IE تایپ كنید تا وب سایت موردنظر برای شما یافته شود. این قابلیت به‌ویژه هنگامی به‌كار می‌آید كه وب سایتی كه به دنبال آن هستید آدرس دقیق و مشخصی ندارد.
اگر گزینه مناسبی پیدا نشود، صفحه نتایج جستجوی گوگل باز می‌‌شود كه در آن گزینه‌هایی مشابه به نمایش در می‌آیند. علاوه بر جستجو در وب سایت‌ها، از این نوار جهت جستجو در بخش‌های مختلف گوگل مانند عكس‌ها، گروه‌ها و حتی froogle، سایت فروشگاه جدید گوگل، نیز می‌توان استفاده كرد. این نوار ابزار بیشتر popupها را نیز متوقف می‌كند و آیكون موجود در نوار ابزار به شما می‌گوید كه آیا در صفحه‌ای كه مشاهده می‌كنید popupای را متوقف كرده است یا خیر. با كلیك روی آیكون مذكور می‌توانید در صورت تمایل آن‌ها را نیز مشاهده كنید.
گزینه دیگر موجود در نوار ابزار، Auto fill است كه می‌توان از آن جهت پر كردن فرم‌های موجود در شبكه استفاده كرد. اطلاعاتی كه به هنگام پر كردن یك فرم وارد می‌كنید در كامپیوتر شما ذخیره می‌شود و هرگاه در یك فرم به فیلدی زردرنگ برخورد كردید می‌توانید از گوگل بخواهید آن را برای شما پر كند. اگر استفاده از این قابلیت در یك فرم امكان‌پذیر باشد آیكون موجود در نوار ابزار فعال و در غیر این‌صورت آیكون غیرفعال خواهد بود.
۱) بارگذاری نوار ابزار
اینترنت اكسپلورر نسخه ۵ یا بالاتر را باز كرده و به نشانی /http://toolbar.google.com بروید از لیست موجود زبان موردنظر خود را ا نتخاب كرده و كلیدDownload google toolbar را بزنید. در كادر محاو ره File Download، گزینهopen to install را انتخاب كنید. صبر كنید تا فایل‌ها بارگذاری و اجرا شوند.
۲) تنظیمات
شرایط مندرج در كادر را خوانده و در صورت توافق كلید Agree را بزنید. در صفحه بعد باید مشخص كنید كه آیا می‌خواهید قابلیت‌های پیشرفته فعال باشند یا خیر. سپس كلید next را بزنید. www.google.com را به عنوان سایت جستجوی خود انتخاب كنید. البته می‌توانید برحسب تمایل گزینه‌های دیگر را انتخاب كنید. سپس كلید next را بزنید.
۳) شروع به كار نوار ابزار
چنانچه برنامه از شما درخواست كرد، IE را ببندید. مرتبه بعدی كه IE را باز كنید نوار ابزار گوگل را در صفحه خواهید دید. در آینده، می‌توانید از طریق منوی view گزینه Toolbars و سپس google مشخص كنید كه آیا می‌خواهید نوار ابزار نمایش داده شود یا خیر.
۴) فقط اسم را تایپ كنید
در نوار ابزار گوگل قابلیت جدیدی موسوم به Browse by Name وجود دارد. به عنوان مثال برای مشاهده وب سایت دانشگاه MIT كافیست عبارت MIT University را در نوار آدرس (به جای نوار جستجوی گوگل) تایپ كنید و كلیدEnter را فشار دهید.
۵) جستجوهایی سریعتر
چنانچه قابلیت فوق نتواند وب سایت‌هایی را با اسم موردنظر شما پیدا كند، صفحه جستجوی گوگل را كه حاوی تعدادی لینك است به نمایش در می‌آورد و شما می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب كنید.
۶) جستجو در اینترنت
برای جستجو در اینترنت با استفاده از google، متن موردنظر را در قسمت جستجوی نوار ابزار وارد كرده كلیدEnter را بزنید. صفحه نتایج گوگل به نمایش درخواهد آمد. برای استفاده از <یا شانس و یا اقبال>(I&#۰۳۹;m feeling lucky) می‌توانید این گزینه را از لیست search web انتخاب كنید. در واقع اگر جستجوی بهتر تنها كاری بود كه نوار ابزار گوگل انجام می‌داد، باز هم قابل توصیه به سایر كاربران بود، اما این ابزار توانایی انجام كارهایی فراتر از این مورد را نیز داراست.
۷) پیدا كردن متن
برای پیدا كردن مواردی از متن مورد جستجوی خود در صفحه وب می‌توانید از دكمه‌هایی كه به این منظور در سمت راست نوار ابزار تعبیه شده استفاده كنید. با كلیك روی هر یك از دكمه‌ها می‌توانید محل آن متن را در صفحه مشاهده كنید.
۸) جستجوی محلی
برای مشاهده نتایج به صورت محلی (مثلاً در uk)، متن مورد جستجوی خود را وارد كرده و از لیست
search the web، گزینه search uk را انتخاب كنید. جهت تنظیم نوار ابزار برای به خاطر داشتن نوع جستجوی شما، از منوی options، گزینه more tab را انتخاب كرده سپس گزینه Remember the search type را فعال نمایید.

وبگردی
سفیر آلمان تعطیلات خود را در بین عشایر بختیاری گذراند
سفیر آلمان تعطیلات خود را در بین عشایر بختیاری گذراند - میشائل کلور برشتولد، سفیر آلمان در ایران برای گذراندن تعطیلات تابستانی خود با عشایر بختیاری در دره کوهرنگ زاگرس همراه شده است. منبع
ویدئو / مراسم رونمایی جدیدترین اثر همایون شجریان
ویدئو / مراسم رونمایی جدیدترین اثر همایون شجریان - مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی «ایران من» با آواز همایون شجریان و آهنگسازی «سهراب پورناظری»، چهارشنبه شب (۲۴ مرداد) در تالار وحدت برگزار شد.
تریلی در اهواز چپ کرد، مردم بارش را غارت کردند!
تریلی در اهواز چپ کرد، مردم بارش را غارت کردند! - یک تریلی در اهواز واژگون شد و مردم به جای کمک به راننده مصدوم بار تریلی را بردند
بازگشت گوگوش به ایران و نحوه برخورد با او در فرودگاه
بازگشت گوگوش به ایران و نحوه برخورد با او در فرودگاه - در ویدئوی زیر روایت فائقه آتشین (گوگوش) را از بازگشت به ایران بعد از انقلاب و نحوه برخورد پاسدار فرودگاه و دادستانی با او می شنوید. او این خاطرات را سال ۲۰۰۰ در تورنتوی کانادا روایت کرد.
ماجرای عکس متفاوت وزیر جوان و هشتگ‌های توییتری
ماجرای عکس متفاوت وزیر جوان و هشتگ‌های توییتری - نكته جالب در اين ميان، گستردگي و تنوع واكنش‌ها به پوشش «وزير جوان» بود. تا آن‌جا كه در ميان كاربران بودند گروهي كه اين پوشش را در حد «شق‌القمر» بالا برده و اين تفاوت ظاهري را نشانه‌اي از تفاوتي عميق در نوع نگاه آذري‌جهرمي تحليل كردند و در مقابل، طيفي نيز «وزير جوان» را به‌خاطر تلاش براي آنچه ازسوي اين كاربران نوعي «پوپوليسم» و «عوام‌فريبي» خوانده شد
اظهارات تند احمدی نژاد علیه روحانی و دولت!
اظهارات تند احمدی نژاد علیه روحانی و دولت! - محمود احمدی نژاد با انتشار پیام ویدیویی تندی علیه رئیس جمهور، وی را هم دست رئیس دو قوه دیگر نامید و خواستار کناره گیری حسن روحانی از مقام ریاست جمهوری شد.
فیلم | قرار نبود روحانیت در همه چیز اظهارنظر کند!
فیلم | قرار نبود روحانیت در همه چیز اظهارنظر کند! - فیلم - مدتی قبل حجت الاسلام زائری مهمان خبرآنلاین بود و در کافه خبر به بررسی مسایل فرهنگی و اجتماعی ایران و نقش روحانیت در جامعه پرداخت.
فیلم | چرا مردم مسئولین را مسخره می‌کنند؟
فیلم | چرا مردم مسئولین را مسخره می‌کنند؟ - فیلم - چرا مردم مسئولین را مسخره می‌کنند؟ پاسخ این سوال را در ویدئوی زیر ببینید.
فیلم سانسور شده خوانندگی سحر قریشی در یک برنامه
فیلم سانسور شده خوانندگی سحر قریشی در یک برنامه - سکانس سانسور شده مسابقه «13 شمالی» که در آن سحر قریشی ترانه های مشهور چند تن از خوانندگان را می خواند، ببینید. اولین قسمت این مسابقه در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است.
عاشق شدن لیلای سریال پدر،داستانی کاملا واقعی!
عاشق شدن لیلای سریال پدر،داستانی کاملا واقعی! - روایت نازنین پیرکاری،مجری و تهیه کننده تلویزیون از عاشق شدن خود که داستان سریال پدر شد...
یک ژن خوب تازه: جان متاعی است که هر بی سروپایی دارد
یک ژن خوب تازه: جان متاعی است که هر بی سروپایی دارد - مهمترین بخش های سخنان او اینجاست که عنوان می کند: چه کسی در جریان انقلاب بوده؟ اگر یک عده ای جان دادند، یک عده ای هم این وسط پول دادند. او که گویا دستی در شعر هم دارد، سخن عجیب تری از آنچه پیش از این گفته بر زبان جاری می سازد و با به کار بردن این بیت که «جان چه باشد که نثار قدم دوست کنم *** این (جان) متاعی است که هر بی سروپایی دارد» ...
ترامپ حتی به شلیک یک گلوله نیاز ندارد
ترامپ حتی به شلیک یک گلوله نیاز ندارد - برای آمریکا کم هزینه‌ترین استراتژی ادامه وضع موجود است. ترامپ در یک سال گذشته کاری کرد که ۳۰ میلیارد دلار دارایی ایران از کشور خارج شود. این پول به کشور‌هایی مثل ترکیه، گرجستان، ارمنستان، مالزی و ... که از ثبات و امنیت برخوردارند رفت و در این کشور‌ها سرمایه گذاری شد. همین موضوع کمر اقتصاد ایران را می‌شکند. در این یک سال دلار به نزدیک ۱۰ هزار تومان رسیده است. ترامپ حتی به شلیک یک گلوله نیاز ندارد. اگر…
سحر تبر چهره واقعی‌اش را آشکار کرد!
سحر تبر چهره واقعی‌اش را آشکار کرد! - سحر تبر سال گذشته برای اولین بار در رسانه‌های جهان دیده شد. گمانه زنی می‌شد که او برای شباهت پیدا کردن به آنجلینا جولی ۵۰ عمل جراحی داشته است. اما او در نهلایت شبیه شخصیت "عروس مرده" تیم برتون به نظر می‌رسید.
ترجیح می‌دهید کدام‌ زن همکار شوهر شما باشد!
ترجیح می‌دهید کدام‌ زن همکار شوهر شما باشد! - یک بنر تبلیغاتی که ظاهراً با هدف ترویج فرهنگ حجاب طراحی شده، سبب‌ساز واکنش‌های کاربران شبکه اجتماعی توییتر شده است. در این بنر، از رهگذران خواسته شده بین دو گزینه موجود، زنی چادری و زنی مانتویی، انتخاب کنند ترجیح می‌دهند کدام‌یک همکار همسرشان باشد!
فیلم قتل عجیب زن جوان توسط شوهرش در اسلامشهر!
فیلم قتل عجیب زن جوان توسط شوهرش در اسلامشهر! - در اتفاقی عجیب و غیر قابل باور فردی امروز به دلیل درخواست طلاق همسرش در خیابان اسلامشهر وی را با ضربات چاقو از پای درآورد، از سرنوشت این خانم اطلاع دقیقی در دست نیست.