چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 24 April, 2024
مجله ویستا

پرسپولیس‌ بزرگ‌تر از استیلی و خاکپور می‌خواهد!


پرسپولیس‌ بزرگ‌تر از استیلی و خاکپور می‌خواهد!
بواقع مردم فوتبالدوست ایران به دلیل اینکه با ساختار و روحیات فوتبال ما آشنایی کامل دارند به خوبی با شرایط و وضعیت این فوتبال عجین شده‌اند و در همه مواقع خاص بهترین کارشناس برای تصمیم‌گیری‌ها هستند.
بعد از قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ هفتم که با حمایت همین مردم و به لطف پشتیبانی تماشاگران و فوتبالدوستان این تیم به دست آمد، باز هم حاشیه‌های تمام نشدنی در اردوی قرمز‌ها نمود پیدا کرد و یک علامت سوال بزرگ مقابل نیمکت این تیم پرطرفدار پایتخت قد علم کرد: سرمربی آینده سرخ‌پوشان کیست؟
رفتن قطبی از ایران که با اما و اگر و حرف و حدیث‌های زیادی همراه شد، استیلی را به عنوان کاندیدای شماره یک هدایت پرسپولیس در فصل آینده معرفی کرد.
از سویی گزینه‌های دیگر مثل محمد خاکپور، افشین پیروانی و... نامزد نشستن روی نیمکت قهرمان ایران مطرح شدند.
برنامه ورزشی نگاه دو جمعه شب گذشته با طرح سوال ۴ گزینه‌ای چه کسی شایسته نشستن روی نیمکت مربیگری پرسپولیس است با ۴ گزینه قطبی، استیلی، خاکپور و هیچکدام را به نظرسنجی گذاشت که در میان تعجب همگان مردم رای به گزینه آخر یعنی هیچکدام دادند.
به هر حال همانطور که تجربه نشان داده مردم بهترین قاضی و تصمیم‌گیرنده هستند و تیم مردمی مثل پرسپولیس سهم زیادی از حمایت همین مردم و فوتبالدوستان دارد.
آنها نیک می‌دانند که قطبی در پرسپولیس صاحب اعتبار شد و رفت، استیلی اگرچه بازیکن بزرگ و باتجربه‌ای بوده ولی شاید اندازه او هنوز به قد و قواره سرمربیگری پرطرفدارترین تیم آسیا نرسد، خاکپور هم مولفه‌های یک مربی بزرگ را ندارد.
با این اوصاف پرسپولیس برای حفظ اعتبار خود و حضوری موفق در لیگ قهرمانی آسیا به یک مربی صاحب اعتبار و بزرگ‌تر از امثال قطبی، استیلی و خاکپور نیاز دارد؛ مساله‌ای که هیات مدیره پرسپولیس را به کنکاش واداشته و از انتخاب گزینه اول حبیب کاشانی یعنی حمید استیلی طفره می‌رود. ضمن اینکه باید دید نظر مردم چقدر برای مدیرعامل پرسپولیس اهمیت دارد چرا که کاشانی کماکان روی استیلی حساب باز کرده است.
● سفر کاپیتان پرسپولیس به آلمان
کاپیتان پرسپولیس اواخر هفته جاری به اروپا سفر خواهد کرد و در آغاز تمرینات به تهران بازمی گردد.
کریم باقری آخر هفته جاری برای سفری تفریحی راهی آلمان خواهد شد.
پیش از این کریم باقری قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده بود و در خصوص جذب بازیکنان جدید با مدیرعامل باشگاه جلساتی داشت. باقری در آغاز مجدد تمرینات تیم سرخ پوش به تهران بازخواهد گشت.
● تمرینات پرسپولیس به تعویق افتاد
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس به درخواست سرمربی احتمالی آینده به تعویق افتاد.
حمید استیلی به دلیل عدم هماهنگی‌های لازم و تشکیل جلسه هیات مدیره خواستار تعویق آغاز تمرینات شد. استیلی معتقد است پس از امضای حکم خود شروع به کار خواهد کرد.
مهدی میرزائیان
منبع : روزنامه تهران امروز


همچنین مشاهده کنید