سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ / Tuesday, 19 June, 2018

روش ارتقا سایت در موتورهای جستجوگر


روش ارتقا سایت در موتورهای جستجوگر
پیاده سازی یک استراتژی موثر و بلند مدت بازاریابی با موتورهای جستجوگر بدون توجه به خود سایت اصولا غیر ممکن است. لذا پی ریزی یک بنای مستحکم در خود سایت ضروری می نماید. SEO پروسه طراحی، نوشتن متون، کد کردن و برنامه نویسی کل وب سایت با هدف بالا بردن شانس دستیابی به رتبه های بالا در نتایج جستجو است. در واقع بهینه سازی وسیله ای برای کمک به مخاطبان بالقوه سایت تان است که وب سایت شما را بیابند.
پیاده سازی یک استراتژی بلندمدت بازاریابی نیاز به این دارد که سه مولفه اصلی زیر در هر صفحه سایتتان وجود داشته باشد:
▪ مولفه متن
▪ مولفه لینک
▪ مولفه محبوبیت
تمام موتورهای جستجوگر مهم از این سه مولفه در الگوریتم رتبه بندی خود بهره می گیرند. حالت ایده آل اینگونه خواهد بود که هر سه مولفه را تا بالاترین جایگاه ممکن بهینه سازی نماییم. این حالت در شکل زیر نمایش داده شده است.
اما در عمل تعداد کمی از صفحات می توانند به این حالت دست یابند. به طور کلی سایتها می توانند در یکی از حالات زیر دارای رتبه های مناسبی باشند:
▪ سایتهای دارای بالاترین حد بهینه سازی در هر سه مولفه اشاره شده.
▪ سایتهای دارای مولفه های محبوبیت و متن بالا اما مولفه لینک متوسط.
▪ سایتهای دارای مولفه متن و لینک متوسط اما محبوبیت بالا.
واضح است که سایت شما هر چقدر هم محبوب باشد اگر عبارت جستجو شده در آن موجود نباشد حتی در رتبه های آخر نتایج جستجو هم قرار نمی گیرد.
● مولفه متن
موتورهای جستجوگر، کلمات و عبارتهای هر صفحه را بایگانی می کنند لذا برای عملکرد بهتر، شما باید کلمات دلخواه را در مکانهای مهم کدهای سایت خود قرار دهید.
مهم ترین بخش در مولفه متن، انتخاب عبارتهای کلیدی سایت است. شما باید عبارتهایی را بر گزینید که واقعا مخاطبان سایتتان آنها را جستجو می کنند. کلمات کلیدی که انتخاب می کنید باید دارای شرایط زیر باشند:
▪ مربوط به موضوع اصلی سایتتان باشند.
▪ مطمئن باشید که کاربران دیگر آنها را جستجو می کنند.
▪ خیلی رقابتی نباشند. به عبارت دیگر آن کلمات، کلمات کلیدی سایتهای بسیار دیگری نباشند.
موتورهای جستجوگر به هنگام ارزیابی و رتبه بندی صفحات، به محتوای آن توجه زیادی دارند. متنی که برای یک موتور جستجوگر مهم است برای مخاطب اصلی شما هم مهم است در واقع منظور همان متنی است که مخاطب سایت شما به هنگام مراجعه به سایتتان می تواند بخواند.
منظور از متن مهم، متنی است که دو شرط زیر را دارا می باشد:
۱) متن باید بدون انجام هر گونه عمل خاصی در مرورگرهای استاندارد قابل رویت باشد.
۲) شما باید بتوانید متن را مستقیما از مرورگر خود کپی کرده و به یک ویرایشگر متن انتقال دهید (Copy & Paste).
عنوان صفحه به همراه متن نمایان آن مکانهای مهمی هستند که باید توجه ویژه ای را به آنها معطوف بدارید. موتورهای جستجوگر آنها را به عنوان محتوای اصلی سایتتان در نظر می گیرند و بهینه سازی مناسب آنها در رتبه بندی سایت تاثیر قابل توجهی دارد.
متا تگها و متون جایگزین تصاویر در اولویت بعدی قرار دارند زیرا برخی از موتورهای جستجوگر آنها را نمی خوانند. به عنوان مثال برای دیدن کلمات متا شما باید کدهای صفحه را ببینید و همینطور برای دیدن متن جایگزین یک تصویر باید موس خود را روی آن تصویر مدتی ثابت نگه دارید.
اینها کارها همان کارهای خاصی است که بیننده برای دیدن متن انجام می دهد در حالیکه متن اصلی و مهم صفحه را بدون انجام هیچگونه عملی می تواند ببیند.
● موضوع اصلی سایت
امروزه موتورهای جستجوگر توجه زیادی به موضوع اصلی سایت یا تم آن دارند (Theme). موضوع اصلی سایت باید با مراجعه به چند صفه سایت و به راحتی قابل تشخیص باشد. به عنوان مثال بسیاری از وبلاگها که در آنها درباره همه چیز نوشته می شود، موضوع اصلی ندارند اما ممکن است موضوعات فرعی بسیاری داشته باشند.
این نکته خیلی مهمی است که باید بدان توجه نمایید. سعی کنید هر صفحه سایتتان به نوعی به موضوع اصلی مرتبط باشد. اینکه به شما توصیه می شود به هر سایتی لینک ندهید و از هر سایتی لینک نگیرید هم دقیقا به خاطر این موضوع است. وقتی موتور جستجوگری موضوع اصلی سایت شما را بداند هر یک از صفحات سایتتان اتوماتیک وار مرتبط با همان موضوع تشخیص داده می شود و شانس کسب رتبه های بالا افزایش می یابد.
● Title
عنوان صفحه به دلایل متعددی هم از دیدگاه طراحی وب سایت و هم از دیدگاه موتورهای جستجوگر، مهم می باشد.
▪ کاربران به هنگام خواندن صفحات سایت، آنرا در مرورگر خود می بینند.
▪ در رتبه بندی صفحات به عنوان متن اصلی سایت نقش دارند.
▪ به عنوان چیزی که کاربران باید روی آن کلیک کنند، در نتایج جستجو نشان داده می شود.
▪ به هنگام ذخیره و بوک مارک کردن صفحات به صورت پیش فرض از عنوان صفحه استفاده می شود.
لذا نوشتن مناسب عنوان صفحه را مانند یک قاعده اصولی همواره مد نظر داشته باشید. در نوشتن آن دقت کنید که در عین حال که حاوی کلمات کلیدی است باید بتواند کاربران را به کلیک کردن و آمدن به سایت شما ترغیب کند. صرفا قرار دادن کلمات کلیدی در آن ممکن است به رتبه بالا منجر شود اما میزان کلیکهایی که در نتایج جستجو بر آن می شود را هم باید مد نظر داشته باشید.
اگر کلمات کلیدی بسیاری دارید باید صفحات بسیاری نیز طراحی کنید و در آنها عنوان ها را با کلمات کلیدی متناسب با همان صفحه بنویسد. قرار دادن یک عنوان ثابت در تمام صفحات سایت کار بسیار اشتباهی است که بسیاری مرتکب آن می شوند. این کار تنها زمانی درست است که سایت تنها یک کلمه کلیدی داشته باشد!
● متن صفحه
متن نمایان صفحه آن چیزی است که بین دو تگ body قرار می گیرد و مستقیما قادر به کپی کردن آن از مرورگر و انتقال آن به یک ویرایشگر متن می باشید.
این متن را بیننده می بیند، می خواند و سپس کاری در سایت انجام می دهد. دیدن و خواندن مطالب برای تمام صفحات اینترنتی اتفاق می افتد اما کاری که پس از این دیدن و خواندن انجام می شود مشخص نیست.
ممکن است بیننده با خواندن یک متن به خواندن مطالب بعدی ترغیب گردد. همچنین ممکن است با خواندن چند خط آن به طور کلی از سایت خارج شود.
موتورهای جستجوگر به طور مداوم تگهایی مورد تاکید خود را تغییر می دهند و شما نمی توانید دقیقا عنوان کنید که در حال حاضر بر چه چیزی تمر کر دارند. اما رویه اصلی آنها همواره ثابت است: آنها متن را می خوانند و لینک را دنبال می کنند.
به همین دلیل بی نهایت مهم است که شما کلمات کلیدی خود را در متن نمایان صفحه قرار دهید تا مطمئن شوید که موتور جستجوگر آنها را می خواند و با خود می برد.
● نکات کلیدی
▪ متن باید حرفی برای گفتن داشته باشد.
▪ از نظر قواعد املایی و نگارش نقص نداشته باشد.
▪ به شکلی جذاب و ترغیب کننده تنظیم گردد.
▪ به قصد اطلاع رسانی و کمک به دیگران نوشته شده باشد و نه برای اغفال و بزرگ نمایی.
▪ جملات متن طولانی نباشد.
▪ اگر متن طولانی است و باید در یک صفحه نمایش داده شود، حتما پاراگراف بندی شود.
اگر حرفی برای گفتن ندارید، کسب رتبه های بالا برایتان مفید فایده نخواهد بود. اگر بیننده بیاید و چیزی در سایت شما نیابد آنگاه چه؟ خیلی واضح است، با خواندن گزیده ای از متن صفحات، تصمیم خود را برای ترک سایت می گیرد. در یکی از کتابهای بازاریابی خواندم که :
"یک خریدار راضی، تجریه اش را به ۳ نفر منتقل می کند اما یک خریدار ناراضی آنرا به ۱۰ نفر منتقل می کند"
جدا به محتوای صفحات دقت کنید. اگر خودتان نمی توانید از دیگران بخواهید تا این کار را برایتان انجام دهند. هیچوقت سعی نکنید که متن های طولانی را در یک صفحه بگنجانید بلکه آنرا به چند بخش کوتاه تقسیم کرده، در صفحات مختلف ارایه دهید. با این کار هم به بینندگانتان فرصت فکر کردن داده اید و هم اینکه شانس خود را در کسب رده های مناسب افزایش داده اید: به جای یک صفحه اکنون چند صفحه دارید !
اگر یک متن را به ۳ قسمت تقسیم کنیم، از دیدگاه یک موتور جستجوگر مهم ترین بخش آن ۳/۱ بالای صفحه است. لذا سعی کنید واژه های کلیدی را در این قسمت به کار ببرید (و نه ردیف کنید!)


منبع : سایت طالبی

مطالب مرتبط

What is Flickr

What is Flickr
مانند همه سرویس‌های یاهو، می‌توانید flickr را از صفحه اصلی یاهو و از میان ستون سمت چپ موجود در سایت یاهو که سرویس‌های متعددی را ارائه می‌دهد، انتخاب کنید و یا مستقیماً، با کمک آدرس http:..www.flickr.com در مرورگر خود، به صفحه اصلی آن وارد شوید.
Flickr را می‌توان یکی از ابزارهای به اشتراک‌گذاری، مدیریت ‌و ‌جست‌و‌جوی تصاویر آن‌لاین، در سراسر جهان دانست. خصوصیات ویژه این قابلیت جالب یاهو، تأثیری بر این مدعاست. به کمک flickr، شما می‌توانید عکس‌ها و تصاویر دل‌خواه خود را به صورت رایگان، در معرض دید سایر افراد قرار دهید. پس از وارد کردن آدرس فوق، اکنون صفحه‌ای نمایش داده می‌شود که به شما امکان می‌دهد تا به کمک آدرس پست الکترونیکی خود یا همان ID خودتان، وارد صفحه اصلی سرویس flickr یاهو شوید. در صورتی که فقط بخواهید تصویری را جست‌و‌جو کنید، می‌توانید بدون sign in کردن و از همین صفحه، تصویر مورد نظر را از قسمت search این سرویس بیابید. در بخش انتهایی این صفحه نیز امکانات flickr نمایش داده شده است که به شما این امکان را می‌دهد تا با کلیک بر روی هرکدام، وارد صفحه اصلی آن بخش شوید و مراحل بعدی را پی‌گیری کنید.
این امکانات عبارتند از:
۱) Share & stay in touch: به اشتراک گذاشتن تصاویر و ایجاد ارتباط با مخاطبان.
۲) Upload & organize: آپلود تصاویر و سازماندهی آنها.
۳) Make stuff !: امکان ایجاد آثار هنری با کمک تصاویر.
۴) Explore: امکان جست‌وجوی تصاویر.
● ورود به محیط کاری خود
برای وارد شدن به محیط کاری شخصی خود یا همان صفحه home، مانند ایمیل زدن معمولی sing in کنید. به محض ورود به صفحه اصلی، پیغام خوش‌آمدگویی به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود. صفحه home، شامل گزینه‌های متعددی است که هرکدام از آنها به شما کمک خواهد کرد تا محیط کاری انعطاف‌پذیری در اختیار داشته باشید و به راحتی، تصاویر و به اشتراک‌گذاری فایل‌های خود را مدیریت و سازماندهی کنید.
جالب این که در صورتی که برای پست الکترونیکی شما ایمیل جدیدی ارسال شود، در صفحه اصلی flickr، پیغامی به عنوان «new message» نمایش داده می‌شود. همچنین جهت ورود به setting، سرویس گزینه «setup your flickr basic» نیز در این صفحه ارائه شده است.
● ورود به setting
پس از انتخاب گزینه فوق، وارد صفحه‌ای می‌شوید که دارای پنج بخش اصلی است:
▪ :Upload a Photo
با انتخاب گزینه Browse، شما می‌توانید تصویر مورد نظر خود را که برای پروفایل شخصی خود انتخاب نموده‌اید، از روی هارد کامپیوتر خود، به اینترنت ارسال و آپلود کنید. توجه داشته باشید که این فایل تصویری، حتماً باید در محدوده MB۵ باشد. همچنین می‌توانید سطح دسترسی به تصویر و دیگر مشخصات پروفایل خود را نیز مشخص کنید.
سطح دسترسی را می‌توان به صورت کاملاً حفاظت شده یا private و یا قابل دیدن برای دوستان و یا به صورت عمومی و public قرار داد.
پس از آپلود کردن عکس خود در قسمت setup your flickr basic، عکس و سایر مشخصات شما در سمت راست صفحه اصلی home، نمایش داده می‌شود.
▪ Flickr Url:
یکی از راه‌هایی که شما می‌توانید به آسانی برای اشتراک گذاری تصاویر خود با دوستان و آشنایان، از آن استفاده کنید، استفاده از flickr url است؛ به این ترتیب که بعد از عبارت پیش فرض http:..www.flickr.com.photos ، در جای خالی، یک نام غیرتکراری برای تصویر خود انتخاب نمایید. این نام، پس از خروج از این صفحه، دیگر قابل تغییر نخواهد بود. بنابراین، بایستی دقیق و مرتبط با موضوع عکس، نام را انتخاب کنید. پس از درج نام، می‌توانید بر روی گزینه preview یا پیش‌نمایش، کلیک کنید.
▪ Buddy Icon:
Buddy Icon تصویر کوچکی است که همواره پس از ورود به صفحه اصلی flickr، کنار پیغام خوش‌آمد‌گویی، نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید از آیکون پیش‌فرض flickr که یک مربع کوچک است و یا از تصویر آپلود شده خود، با حداکثر سایز MB۲ و یا از یک آیکون دیگر استفاده کنید.
▪ Your Profile:
مشخصات شخصی، تنظیم ساعت محلی و توضیحی مختصر درباره خود را در فرمی که در این بخش نمایش داده می‌شود، درج کرده، پروفایل شخصی خود را ایجاد کنید.
▪ The End:
در این بخش که بخش پایانی setting می‌باشد، شما می‌توانید تصاویر دیگری نیز آپلود نمایید و به پروفایل خود اضافه کنید و پس از خروج از این صفحه، دوباره به صفحه اصلی خود، یعنی home باز گردید.
● Share
وجود میلیون‌ها کاربر و صدها میلیون تصویر، flickr را به یک انجمن حرفه‌ای عکاسی مبدل ساخته است؛ انجمنی که افراد در آن، به صورت گروهی می‌توانند درباره به علاقه‌مندی‌های مشترک خود به جست‌و‌جو بپردازند.
دسترسی گروه‌ها به تصاویر به اشتراک گذاشته شده، می‌تواند به صورت عمومی و یا کاملاً شخصی و محدود باشد.
● Upload & Organize
به هر روشی که تصاویر خود را آپلود کنید، یعنی از کامپیوتر یا موبایل خود، تصاویر را به اینترنت ارسال کنید، می‌توانید از امکانات flickr بهره‌مند شوید.
به این ترتیب که می‌توان تصاویر را سازماندهی کرده، به صورت مجموعه‌هایی مرتبط با هم، همراه با نام و مشخصات ارسال کننده، مشخصات تصویر و ... ارائه کنید و به صورت گالری تصاویر با یک نام مشخص، به نمایش گذاشت.
همچنین می‌توانید فهرستی از تصاویر مورد علاقه خود را به صورت فهرست علاقه‌مندی یا favorites در یک مجموعه قرار دهید.
● Maps
ویژگی جالب flickr که به عنوان Maps معرفی شده است، به ما کمک می‌کند تا بر روی نقشه هر منطقه، موقعیت جغرافیایی محل گرفته شدن عکس و یا محل زندگی عکاس مورد نظر را بیابیم و به سایر جزئیات موجود مرتبط با آن، دسترسی پیدا کنیم.
● Make stuff!
از دیگر امکانات سرویس یاهو، می‌توان به امکان گرفتن پرینت و چاپ تصویر اشاره کرد. باکنار هم قرار دادن عکس‌ها و کمی خلاقیت، شما می‌توانید به خلق آثار هنری زیبایی بپردازید. طراحی برچسب CD، تمبر، کاتالوگ، کارت تبریک، دعوت‌نامه، کتابچه عکس و ... محیطflickr را از محدوده اینترنت و فضای مجازی، به دنیای واقعی ما خواهد آورد.
● Explore & Search
در بخش Explore، شما می‌توانید به راحتی تصاویر مورد نظر خود را جست‌و‌جو کرده، بیابید. برای این کار، در قسمت select a month با انتخاب ماه مورد نظر خود – مثلاً ژانویه ۲۰۰۸ – می‌توانید به جست‌و‌جوی تصاویر موجود در این ماه بپردازید. همچنین می‌توانید با کلیک بر روی گزینه calendar view، از تقویم زمانی نیز استفاده کنید.
ابزارهای دیگر این بخش برای جست‌و‌جو عبارتند از:
۱) جست‌و‌جو به کمک نقشه جغرافیایی (همان بخش Map).
۲) جست‌و‌جو در میان تصاویری که بیشترین بازدید کننده را دارند.
۳) جست‌‌و‌‌جو در وبلاگ‌های flickr یا flickrblogها.
۴) جست‌و‌جو در تصاویر ۷ روز گذشته و ... .
در بخش search نیز شما می‌توانید تصاویر مورد نظر خود را به صورت ful text، همراه با متن کامل و بر مبنای یکی از موارد تعیین شده در آن، جست‌و‌جو کنید. این موارد، عبارتند از:
- Every ones photos.
- your photos.
- your favorite photos.
- your contacts photos.
- your friends photos.
- choose from your contacts…
به این ترتیب، شما می‌توانید تصاویر مورد نظر خود را از میان تصاویر ارسالی از سوی دوستان، تصاویر آپلود شده خود و ... بیابید.
یکی دیگر از ویژگی‌های flickr، امکان گذاشتن کامنت و دریافت نظرات دیگران است. این خصوصیت، سبب برقراری یک ارتباط دو طرفه با مخاطبین و بازدیدکنندگان می‌شود و از طرف دیگر، شما می‌توانید با ارسال دعوت‌نامه برای بازدیدکنندگان، گروه‌های کاری و حرفه‌ای عکاسی نیز تشکیل دهید.
به طور کلی، می‌توان امکانات flickr را در موارد زیر خلاصه کرد:
۱) امکان به اشتراک گذاری، سازماندهی و مدیریت تصاویر در سراسر جهان.
۲) آپلود تصاویر همراه با ابزارهای مختلف آپلود؛ مانند آپلود از طریق موبایل.
۳) امکان ایجاد وبلاگ (flickr blog).
۴) امکان استفاده از تصاویر به اشتراک گذاشته شده در وبلاگ یا سایت شخصی خود.
۵) امکان جست‌و‌جوی فارسی تصاویر.
۶) امکان نمایش تصاویر، به صورت slide Show (نمایش اسلایدی تمام تصاویر).
۷) مشاهده آخرین تصاویر به روز شده، همراه با نمایش آخرین تاریخ به‌روزرسانی.
۸) مشاهده مشخصات ارسال کننده عکس، همراه با مشاهده سایر عکس‌های ارسالی وی.
۹) امکان ارسال دعوت‌نامه برای دوستان و آشنایان، جهت عضویت در flickr شخصی شما.
۱۰) ایجاد گروه‌های کاری (your groups).
۱۱) امکان جست‌و‌جوی گروه‌ها و افراد، بر مبنای تصاویر مورد نظر.
۱۲) امکان تعیین سطح دسترسی به تصاویر و جزئیات آنها، به صورت محافظت شده و یا عمومی

وبگردی
سرلشگر فیروزآبادی و ویلای 10هزار متری لواسان !
سرلشگر فیروزآبادی و ویلای 10هزار متری لواسان ! - لازم است ذکر شود جنبش عدالتخواه دانشجویی در صورت ادامه تعلل دستگاه‌های مربوطه در تخلیه ملک بیت‌المال، حق اقدامات انقلابی را برای اجبار فرد نامبرده به تخلیه ویلای لواسان، برای خود محفوظ می‌داند.
فیلم | مشکل مقبولیت و مشروعیت در کشور
فیلم | مشکل مقبولیت و مشروعیت در کشور - دکتر حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رئیس جمهوری معتقد است که ما یک بار برای همیشه باید مشکل مشروعیت و مقبولیت را در کشور حل کنیم. این درست نیست که بخشی از نظام هم مشروع باشد هم مقبول اما بخش دیگری که از دل همین نظام در آمده است فقط مقبول باشد.
ماجرای تجاوز به 41 دختر از زبان امام جمعه ایرانشهر
ماجرای تجاوز به 41 دختر از زبان امام جمعه ایرانشهر - امام جمعه اهل سنت ایرانشهر : در ماه رمضان به ۴۱ دختر تجاوز شده که از این میان فقط ۳ دختر شکایت کرده اند.
فیلم مهران مدیری در برنامه خندوانه
فیلم مهران مدیری در برنامه خندوانه - برنامه کامل خندوانه با حضور مهران مدیری مهمان ویژه برنامه عید فطر برنامه خندوانه بود و این قسمت از مجموعه خندوانه را خاص کرد.
ویدئو / لطفاً در این مکان اعتراض کنید!
ویدئو / لطفاً در این مکان اعتراض کنید! - بر این اساس، ورزشگاه‌های دستگردی، تختی، معتمدی، آزادی، شیرودی، بوستان‌های گفت‌وگو، طالقانی، ولایت، پردیسان، هنرمندان، پارک شهر و ضلع شمالی ساختمان مجلس شورای اسلامی به عنوان محل‌های مناسب تجمع در تهران تعیین شده‌اند و از این پس معترضان می‌توانند در این محل‌ها تجمع کنند.
انتشار عکس دلخراش حمید بقایی
انتشار عکس دلخراش حمید بقایی - مشاور رسانه‌ای احمدی نژاد دیشب با انتشار عکسی دلخراش از وضعیت جسمی «حمید بقایی» از بازگشت این مجرم پرونده‌ی مالی آن دولت به زندان اوین خبر داد.
سبک عجیب شوی لباس در عربستان حاشیه ساز شد!
سبک عجیب شوی لباس در عربستان حاشیه ساز شد! - در پی برگزاری نمایش مد لباس زنان به سبکی عجیب در عربستان، سر و صدای بسیاری در رسانه ها به راه افتاد. ماجرا از این قرار بود که لباسها بدون مانکن و مانند اشباح در حال پرواز با استفاده از پهباد نمایش داده شدند.
ابداع مکتب «سیاست ورزی چرخشی» به نام ولایتی
ابداع مکتب «سیاست ورزی چرخشی» به نام ولایتی - علی اکبر ولایتی، مرد 37 شغله ای که به جز حوزه دیپلماسی، سالیانیست که کارشناس ادبی، فرهنگی، تاریخی، عرفانی و ... تلویزیون نیز هست، و هر سال دهها جلد کتاب به نام او منتشر می شود. همه ی این سوابق معششع یک سو و چرخش مادام سیاسی او در حوزه های مختلف، در سوی دیگر، کار را به جایی رسانیده که ولایتی را با ابداع مکتب «سیاست ورزی چرخشی» نیز می شناسند! ولایتی در تازه ترین تغییر مواضع خود این بار برجام را که روزگاری…
صحبت های تکان دهنده مادر یکی از دانش آموزان تجاوز شده
صحبت های تکان دهنده مادر یکی از دانش آموزان تجاوز شده - در این ویدئو صحبت های تکان دهنده مادر یکی از دانش آموزان تجاوز شده توسط معلم مدرسه را مشاهده می کنید.
افشاگری پوری بنایی درباره واقعیتی تلخ از ناصر ملک‌مطیعی
افشاگری پوری بنایی درباره واقعیتی تلخ از ناصر ملک‌مطیعی - پوری بنایی به عیادت پناهی رفت و دیدارش با مرحوم ناصر ملک‌مطیعی پس از پخش نشدن برنامه‌هایش از تلویزیون تعریف کرد.
(ویدئو) آزار جنسی گروهی دانش آموزان در مدرسه‌ای در غرب تهران!
(ویدئو) آزار جنسی گروهی دانش آموزان در مدرسه‌ای در غرب تهران! - ماجرای تکان دهنده اذیت و آزار گروهی دانش آموزان یک دبیرستان پسرانه در غرب تهران وارد فصل تازه‌ای شد.
آزاده نامداری هم گزارشگر فوتبال شد!
آزاده نامداری هم گزارشگر فوتبال شد! - در ادامه حضور چهره های شناخته شده در کمپین "خانم گزارشگر"، این بار آزاده نامداری مجری تلویزیون تلویزیون اقدام به گزارش فوتبال کرد. او برای این کار بازی خاطره انگیز ایران - استرالیا در مقدماتی جام جهانی 98 فرانسه را انتخاب کرده است که گزارش ضعیف او با انتقادات فراوانی مواجه شده است، تا حدی که وبسایت مربوط به این کمپین ویدئوی گزارش این او را از سایت حذف کرد.
عکسی عجیب و جنجالی از سید ابراهیم رئیسی
عکسی عجیب و جنجالی از سید ابراهیم رئیسی - عکسی از حضور سید ابراهیم رئیسی در مراسمی ویژه منتشر شده است که گفته می شود متعلق به کنفرانس افق نو در مشهد بوده است. در این عکس حرکات عجیب خانمی با لباس های قرمز، چفیه بر گردن و پرچم در دست در مقابل ابراهیم رییسی به چشم می خورد که توجه کاربران بسیاری را در شبکه های اجتماعی جلب کرده است!