جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
مجله ویستا

کاپیتانی آرزوی من است!


کاپیتانی آرزوی من است!
فصلی که سپری شد، سالی پرافتخار همراه با پیروزی ها و لحظاتی خوشایند بود. مدافعی که با بازی و نمایش فوق العاده اش تبدیل به ستاره و قهرمان یوونتوس شد و به تیم ملی کشورش راه یافت و در غیاب کاناوارو بهترین مدافع تیمش شد و یک نماینده درخشان و شایسته برای یوونتوسی ها تیم آتزوری بود تا در اولین فرصت پس از بازگشت به شهر تورینو به ملاقات سران باشگاه رود و قرارداد فعلی خود را تا پایان سال ۲۰۱۳ تمدید نماید. وی در کنفرانس مطبوعاتی در زمین تمرین وینوو حاضر شد.
● تمدید قرارداد
این قرارداد و موضوع تمدید قرارداد از مدتها پیش بررسی شد و ما آهسته آهسته پیش رفتیم و عجله ای نداشتیم. من هیچ تردیدی برای حضور و ماندن در یووه نداشتم. می بایست از هم باشگاهی هایم، مربی ام و مسئولان یووه تشکر کنم. همه شایسته هستند و از تمدید قرارداد بسیار خوشحالم.
● یک بعد از ظهر در وینوو
خیلی خوشحالم که امروز در این مکان حضور دارم. آیا ترجیح می دهی در وینوو باشی یا در یورو بازی کنی؟ امیدوارم بودم که در فینال همراه ایتالیا مقابل آلمان بازی می کردم.
● سال پایانی
یک سال بنیادی، تاثیرگذار و اساسی بود. خیلی چیزها را عوض کردم. نمایش شایسته ای داشتم و در پست و نقشم نیز نمایشی داشتم که بسیار پر اهمیت بود.
● دلایلی برای عزیمت
تمدید قراردادی که امروز انجام دادیم برای من یک پایان نیست. من می بایست کارها و برنامه های زیادی انجام دهم. باید در یووه بهترین باشم.
● دفاع مرکزی
در رقابت های اروپایی به من گفتند که می توانی در این پست بازی کنی. در طول بازی ها ماتراتزی و کاناوارو به من کمک و راهنمایی های زیادی کردند و از بیرون زمین همواره یاری دهنده من بودند. در زمین نیز پانوچی کمک زیادی به من کرد. آنها کمک زیادی به من کردند و نمایش قابل قبولی داشتم که به دلیل رهنمودهای این بزرگان بود. از همه بزرگان تیم تشکر می کنم.
● اهداف و پیروزی ها
می خواهیم با پیروزی بازگردیم. در سال آینده در لیگ قهرمانان حضور خواهیم داشت. امسال بسیار تلاش کردیم و توانستیم به گذشته خود نزدیک شویم، کار سختی داشتیم و خیلی تمرین کردیم. در نقل و انتقالات نیز خوب و بزرگ عمل خواهیم کرد. ما بین اسکودتو و لیگ قهرمانان نمی توانیم انتخابی داشته باشیم، هر ۲ جام را می خواهیم. پیروزی برای ما بازیکنان و هوادارانمان بسیار مهم و ارزشمند خواهد بود.
● دفاع یووه همچنان قدرتمند
من و لگروتالیه عملکرد بسیار خوبی در فصل گذشته داشتیم. در حال حاضر ملبرگ نیز به ما افزوده خواهد شد. فصل طولانی و دشواری پیش رویمان است و همگی می کوشیم تا دفاعی شایسته و مستحکم تشکیل دهیم. این مهم است که پایه و اساس تیمی را بشناسیم و با تیم هماهنگ و مفید باشیم.
● آینده کاپیتانی
یک رویا و آرزوی بزرگ و مهم به شمار می رود بستن بازوبند کاپیتانی تیمی بزرگ و شایسته مانند یوونتوس اما مطمئن هستم که تا سالیان سال این وظیفه به عهده دل پیرو و بوفون خواهد بود. در هر حال در صورتی که به خوبی بازی کنم می توانم شایستگی کاپیتانی را داشته باشم. برای من یک افتخار و غرور فوق العاده و استثنایی به حساب می آید.
● آینده آتزوری
از آگوست تمرینات برای جام جهانی آینده آغاز خواهد شد. تصور می کنم که گروه جدید با مربی تازه خود را آماده این رقابت مهم خواهند کرد. مطمئناً برخی بازیکنانی که در یورو حضور داشتند نیز در تیم آینده هم خواهند بود.
قهرمان یورو ترجیح می دهم و دوست دارم آلمان قهرمان شود. آنها یک گروه کامل و بزرگ هستند.
● تبریک به پائولو
پائولو مالدینی و جشن ۴۰ سالگی، به او تبریک می گویم. مالدینی همیشه جزو بهترین ها بوده و نمایش فوق العاده داشته است. در سن ۴۰ سالگی در میادین حاضر می شود و بازی های بزرگ و خوش تکنیکی انجام می دهد. برای فوتبالیست ها او همواره یک الگو خواهد بود.
● و در پایان تعطیلات
کمی استراحت خواهم کرد. چند روزی در خانه خواهم بود. ۳ هفته تعطیلات در نگاه نخست بسیار طولانی به نظر می رسد اما خیلی زود تمام خواهد شد.
منبع : روزنامه ابرار ورزشی


همچنین مشاهده کنید