پنجشنبه, ۳۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 18 April, 2024
مجله ویستا

سازمان مانع مربیگری فیروز !


سازمان مانع مربیگری فیروز !
▪ آخوندی: تکذیب می کنم!
▪ علی آبادی: من هیچ دخالتی نداشتم
در این چند وقت، مثلث شیشه ای کم سوژه به اهالی مطبوعات نداده است، از مصاحبه جالب با عبدالعلی زاده تا همنوایی با علی دایی و اکثر برنامه ها نکات جالب توجهی را نصیب بینندگان کرده است. در فوتبال چنین نقشی را باید برای فیروز کریمی در نظر گرفت که اکثر اوقات با صحبت های جالبش سوژه های خوبی را برای اهالی رسانه جور کرد.
حضور فیروز کریمی در مثلث شیشه ای را شاید بتوان اوج تلاقی دو سوژه دانست که در آخرین ثانیه ها بینندگانش را ناامید نکرد و جمله ای از زبان فیروزخان بیرون آمد که بازتابش تا امروز هم یقه او را رها نکرده و شایعات فراوانی درباره اش به وجود آورد.
رضا رشیدپور در پایان برنامه نام هایی از چهره های مختلف را برای میهمان مطرح می کند تا نظرش را به صورت خلاصه بگوید و در آخر، نام«محمد علی آبادی» را بر زبان می آورد. فیروز مکثی کرده و می گوید: «مدیری کاربلد و باتدبیر...» و پس از یک ثانیه سکوت ادامه می دهد: «البته در شهرداری.» و این جمله آخری را دو بار تکرار می کند تا هم فیوز مجری را بپراند و قهقهه های ۱۵ ثانیه ای او تا پایان تیتراژ برنامه را بشنود و هم موجب دلخوری دوستداران رئیس سازمان تربیت بدنی شود.
پس از این برنامه و در محافل مختلف شایعه ای دهان به دهان میان اهالی فوتبال زمزمه شد که علی آبادی به هیچ تیم لیگ برتری اجازه نمی دهد تا سرمربی تیمشان فیروز کریمی باشد. این موضوع به صورت درگوشی گفته می شد تا اینکه خبر رسید شفیع زاده، مدیرعامل استقلال اهواز که چند روز پیش قرارداد رسمی با فیروز کریمی امضا کرده بنا به دلایل نامشخص این همکاری را به صورت یک طرفه قطع کرده است.
او در مصاحبه ای گفت: «برخی جریانات موجب شد تا نتوانیم با وی همکاری کنیم که کنترل این جریان از دست من خارج است.» آنگونه که شایعه پراکنان زمزمه می کنند تصمیم فوق موجب شد تا کریمی نتواند با هیچ تیم دولتی توافق کند و به ناچار با استقلال اهواز که تیمی از بخش خصوصی است به توافق رسید اما با تماسی که از تهران با صخراوی، رئیس هیات فوتبال خوزستان برقرار شد به او مهلت دادند تا در اسرع وقت نسبت به فسخ این قرارداد اقدام کند وگرنه... شفیع زاده البته در این گفت وگو خبر فوق را نه تکذیب می کند و نه تایید اما در پایان مصاحبه اش کد جالبی می دهد: «فقط معتقدم آدم باید به مافوق خود احترام بگذارد. علی آبادی به عنوان متولی این ورزش قابل احترام است و تصمیم هایی که تا امروز گرفته، به سود ورزش بوده است.» البته چندان نمی توان به اخبار منتشره از استقلال اهواز اطمینان داشت، همانند جریان قرارداد فیروز کریمی، دزدیده شدن توپ ها، بیرون کشیدن تیم از زمین یا حتی کناره گیری از تیمداری. آنان دست به هرکاری می زنند تا تیتر یک باشند مثل اظهارنظر درباره مجید جلالی، با این وصف نمی توان چندان شایعه فوق را تایید کرد.
وقتی با محمد آخوندی، مدیرکل روابط عمومی سازمان در این باره تماس گرفتیم، گفت: «تکذیب می کنم، مگر رئیس سازمان بیکار است که برای این کار های کوچک اقدام کند؟» البته در فوتبال به دلیل پراکندگی و وسعت فوتبال می توان انتظار هرگونه اظهار نظر را در میان اهالی مرتبط با آن داشت اما به نظر نمی رسد سازمان تربیت بدنی بخواهد با یک مصاحبه و ردوبدل شدن چند کلمه چنین تصمیمی بگیرد و وقت خودش را صرف مسائل غیر مدیریتی و حاشیه ای کند. البته شفیع زاده در مصاحبه اش یاد آور شد که فیروز کریمی در جریان این مشکل است و بهتر از هر کس می داند چه کرده است. اما همراه او خاموش بود و هیچ پل ارتباطی برای تایید این خبر وجود نداشت.
▪ من هیچ دخالتی در ماجرای فیروز کریمی نداشتم
رئیس سازمان تربیت بدنی هرگونه دخالتش در لغو قرارداد فیروز کریمی با باشگاه استقلال اهواز را رد کرد. از علی آبادی پرسیده شد که "آیا این موضوع صحت دارد که سازمان تربیت بدنی مانع از امضای قرارداد کریمی با استقلال اهواز شده،آن هم به دلیل آنکه در برنامه تلویزیونی مثلث شیشه ای انتقاداتی نسبت به مدیریت شما در ورزش داشته است؟!" علی آبادی وقتی سوال را شنید پاسخ داد: خود شما این موضوع را باور می کنید؟! باور نکنید،ما از این کارها نمی کنیم.
علی عالی
منبع : روزنامه ابتکار


همچنین مشاهده کنید