سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ / Tuesday, 20 November, 2018

۱۰ روش ساده برای کسب رتبه بالا در موتورهای جستجوگر


۱۰ روش ساده برای کسب رتبه بالا در موتورهای جستجوگر
۱) کلیدواژه ها را به دقت انتخاب کنید.
بعد از ثبت دامنه و قبل از ثبت سایت در موتورهای جستجوگر، قدم بعدی یافتن کلیدواژه های مرتبط و مفید است. بدون انجام این کار، وب سایت شما در میان میلیون ها وب سایت که با کسب و کار شما رقابت می کنند، گم می شود.
برای شروع، باید ابزارهای مفید در این زمینه را به کار ببرید. اولین وب سایتی که می تواند به شما کمک کند، گوگل است، ابزاری رایگان که میزان جستجوها را برای یک کلیدواژه خاص نشان می دهد. البته نرم افزارهایی نیز وجود دارند که با خرید آنها می توانید در مورد کلیدواژه های مدنظرتان بیشتر بدانید.
۲) Niche Market
کسب رتبه بالاتر برای وب سایتی که تازه راه اندازی شده است به نسبت وب سایتی قدیمی تر سخت تر می باشد. یک سایت جدید ابتدا می باید با وب سایت هایی که دارای رتبه در موتورهای جستجوگر می باشند دست و پنجه نرم کند.
رقابت با این وب سایت های احمقانه می باشد! شما ابتدا باید از Niche Market شروع کنید و سپس سایت خود را به نقطه ای برسانید که بتواند در واژه های عمومی با این سایت ها رقابت کند.
▪ Niche Market: قسمتی از بازار که شرکت یا محصول در آن قوی تر می باشد.
به عنوان مثال، سایت شما در زمینه کاهش وزن فعالیت می کند. نمی توانید از کلیدواژه کاهش وزن استفاده کنید زیرا دارای تعداد نتایج جستجوی بسیار زیادی است. می توانید از ابرازهایی استفاده کنید که به شما پیشنهاد بهترین کلیدواژه را می دهند که قادر به رقابت در آنها هستید. مثلا "جراحی کاهش وزن" یا "تکنیک کاهش وزن" کلماتی هستند که نسبت به کاهش وزن عمومیت کمتری دارند.
فهرستی از این قسم کلیدواژه ها تهیه کرده و آنها را در گوگل جستجو کنید. به تعدا رقبای خود در نتایج جستجو دقت کنید. اگر این تعداد بیش از چند میلیون بود، به دنبال کلمات خاص تری بگردید. در قدم بعدی سایت های برتر را مورد بررسی قرار دهید و اینکه چگونه طراحی شده اند. می توانید نوار ابزار گوگل را برای استفاده از ابزار Page Rank – رتبه صفحه – دانلود کنید.
رتبه کم بین ۳-۰ نشان می دهد که شما به راحتی می توانید با آن وب سایت رقابت کنید. رقابت با وب سایتی که دارای رتبه ۶-۴ است، سخت تر و اگر سایتی دارای رتبه بیشتر از ۷ بود، فکر رقابت با آن را از سر خود بیرون کنید. برای دانستن رتبه یک سایت حتما صفحه اصلی و نه صفحات داخلی را چک کنید.
۳) کد منبع سایت رقیب را بررسی کنید.
اگر سایتی در نتایج جستجو بالاترین رتبه را دارد، بهتر است نگاهی به کد آن بیندازید. بدین منظور، در نوار ابزار مرورگر، view و سپس source را انتخاب کنید. شما صفحه ای با کد html مشاهده خواهید کرد و هیچ لازم نیست در مورد html همه چیز بدانید تا از این کد سردرآورید. بهتر است نگاهی به tag های title، keyword، Description و image alt tag بیندازید.
این امر به شما کمک می کند بدانید چرا وب سایت مورد نظر رتبه ندارد؟ یا چرا رقیب شما دارای رتبه بالایی در موتور جستجوگر است؟ وب سایتی که از کلیدواژه در Tagهای keyword استفاده نکرده باشد، وب سایت ضعیفی به لحاظ برنامه نویسی است.
۴) محلی که کلیدواژه ها را باید قرارداد.
پس از انتخاب کلیدواژه ها می باید عباراتی را ایجاد کنید. به عنوان مثال، شما سه کلمه زیرا را انتخاب کرده اید:
داستان کاهش وزن، تصویر کاهش وزن، کاهش وزن بی خطر؛ تمام این کلمات دارای کلمه کاهش وزن هستند، بنابراین بهتر است آنها را با هم ترکیب کرده و در صفحه موردنظر به کار ببرید. هرچقدر عنوان صفحه کوتاهتر بوده و از کلمات کمتری استفاده شده باشد آن صفحه رتبه بهتری کسب خواهد کرد. هیچگاه عبارت "به وب سایت ما خوش آمدید!" را در عنوان به کار نبرید. و در این مثال هرگز از عبارت " داستان کاهش وزن و تصویر کاهش وزن و کاهش وزن بی خطر" در عنوان استفاده ننمایید. عبارت " داستان کاهش وزن | تصویر کاهش وزن بی خطر" بهترین انتخاب است. کاراکتر | بسیار بهتر از کلمه "و" بوده و حتی بهتر است هیچگاه در عنوان از "و" استفاده نکنید. همیشه کلمات مرتبط را به کار ببرید تا رتبه شما در گوگل بالاتر رود.
Tag های Header ۱ می باید در بالای محتوای سایت قرار بگیرند و حتما کلماتی استفاده شوند که بیشترین ارتباط را با محتوای سایت دارند. در Tag های Header ۲ کلماتی را که در درجه دوم اهمیت قرار دارند، بگذارید و Tag های Header ۳ کلماتی را در خود جای می دهند که حداقل اهمیت را دارند. اصولا این tag ها مورد توجه قرار نمی گیرند اما اثر قابل توجهی بر صفحه شما در موتورهای جستجوگر دارند.
محتوای سایت نیز باید دارای کلمات مرتبط باشد. اما به خاطر داشته باشید که کل صفحه را با کلمات یکسان پر نکنید که جز ضرر هیچ چیزی برای شما ندارد.
۵) چیدمان و آرایش صفحه اصلی – Homepage
هدف، ایندکس شدن وب سایت شما توسط موتورهای جستجوگر به خاطر کلیدواژه های شما است. بدین منظور، محتوای سایت خود را با کلیدواژه های مرتبط آغاز و با آنها به پایان رسانید. این کار به روبات های موتورهای جستجوگر اطلاع می دهد که وب سایت شما کاملا با این کلیدواژه ها مرتبط است. وقتی روبات به سایت شما می آید، محتوای سایت را از سمت چپ و بالا تا سمت راست و پایین می خواند.
۶) ثبت در موتورهای جستجوگر
بهترین راه برای کسب رتبه در سایت های جدید متفاوت با آن چیزی است که در نظر دارید. به طور مستقیم سایت خود را در موتورهای جستجوگر ثبت نکنید زیرا هفته ها و شاید ماه ها طول بکشد تا در لیست قرار بگیرد. بهتر است در سایت های مرتبط با سایت خود که دارای رتبه بالایی هم هستند لیست شوید. هر زمان که این سایت ها شما را در فهرست قرار دهند، سایت شما نیز به طور خودکار در موتورهای جستجوگر لیست می شود.
بدین منظور به دنبال سایت هایی باشید که در موتورهای جستجوگر رتبه خوبی داشته و می توانند به شما لینک دهند. بهترین سایت هایی که می توانید انتخاب کنید، آنهایی هستند که امکان افزودن مقاله دارند، زیرا در انتهای مقاله، منبع آن با URL ذکر می شود. برخی از وب سایت هایی که این قابلیت را دارند در زیر آمده اند:
▪ GoArticles.com
▪ Ezinearticles.com
▪ ArticleCity.com
▪ Certificate.net/wwio
▪ Amazines.com
▪ Articledashboard.com
▪ Article-directory.com
▪ Submityourarticle.com/articles
▪ Magportal.com
▪ Isnare.com
▪ Pubs.acs.org/hotartcl
▪ Article-hangout.com
▪ Webarticles.com
▪ Articlecube.com
▪ Article-buzz.com
روش دیگر این است که کلمات مرتبط با کسب و کار خود را در موتورهای جستجوگر جستجو کنید و به داخل وب سایت هایی بروید که در نتایج جستجو آمده اند و رتبه آنها را ببینید، با آنها تماس گرفته و ازشان بخواهید که با هم تبادل لینک داشته باشید.
شما حتی می توانید در سایت های با رتبه بالا لینک بخرید مثلا textbrokers.com، text-link-ads.com و linkadage.com. البته این خرید لینک فقط برای یک ماه کافی است و بیش از آن هدر دادن پول شماست. زیرا با گذشت یک ماه، سایت شما توسط موتورهای جستجوگر لیست می شود.
۷) عواملی که به طور غیرمستقیم در بهبود نتایج موتورهای جستجوگر اثر دارند.
در ابتدا باید استراتژی های لینک دادن را در ۱۰ وب سایت برتر نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر بررسی کنید. مدل مورد استفاده آنها را می توانید استفاده کنید اما برای کسب رتبه بالاتر باید این استراتژی کمی بهتر پیاده سازی شود. برای شروع، یک فایل excel باز کرده و ستون هایی به شرح زیر بسازید: وب سایت لینک دهنده، متن لینک، رتبه صفحه، عنوان صفحه و تعداد لینک های به خارج. سپس، کلیدواژه را در گوگل جستجو کرده و ستونها را برای ۱۰ وب سایت اول پر کنید.
در گوگل عبارت link:www.thewebsitename.com را تایپ کرده و تعداد وب سایت هایی که لینک در آنها قرار دارد را بیابید. متن لینک آن چیزی است که به دنبال .com، .org، .ir آدرس سایت می آید. رتبه سایت آن چیزی است که گوگل به وب سایت ها می دهد و می توانید از سایت گوگل آن را دانلود کنید. عنوان سایت نیز در سمت چپ صفحه نمایش شما نشان داده می شود. اگر عنوان صفحات دارای کلیدواژه های مرتبط با سایت نباشد، خیلی راحت می توان رتبه ای بالاتر از آن کسب کرد.
تعداد لینک های به خارج سایت نیز، تعداد پیوندهایی است که در صفحه پیوندهای سایتی که شما چک می کنید، قرار دارد.
۸) موتورهای جستجوگر و حروف بزرگ
نوشتن کلمات با حروف نتایج مختلفی را در موتورهای جستجوگر در پی دارد. موتورهای جستجوگر به حروف بزرگ و کوچک حساس هستند، بنابراین چگونگی استفاده از این حروف مهم می باشد. اگر به طور مداوم در صفحات خود از تغییرات کلمات با حروف بزرگ و کوچک استفاده کنید، موتورهای جستجوگر شما را spam فرض کرده و URL شما را از ایندکس خود حذف می کنند. این مساله با کلمات مفرد و جمع شدیدتر می شود.
بنابراین بهتر است از کلمات با حروف کوچک استفاده کرده و از تغییرات مداوم در کلمات بپرهیزید. تحقیقات نشان می دهد که مردم بیشتر با حروف کوچک و کلمات مرتبط جستجو می کنند. عدم استفاده از تغییرات کلمات به این معنا نیست که شما ۱۸% از ترافیک را از دست می دهید. این بهتر است تا اینکه توسط موتورهای جستجو ban شوید. البته بیشتر موتورهای جستجوگر به حروف بزرگ و کوچک حساس نیستند.
۹) Search engine spamming
موتورهای جستجوگر به خوبی می توانند با این مورد و دیگر کلک های کسب رتبه مقابله کنند، به راحتی می توانند شما را ban کرده و از لیست خود بردارند. اگر وب سایت شما به خوبی طراحی شده است هیچ نیازی به استفاده از spamming یا کلک های کسب رتبه ندارید. خطرات و ریسک های این کار بسیار بیشتر از ارزش آن است. می توانید تلاش خود را معطوف به دیگر روش های بازاریابی اینترنتی کنید.
۱۰) از متخصص موتورهای جستجوگر کمک بخواهید.
اگر کسب و کار شما به فروش اینترنتی وابسته است، حتما اینکار را بکنید. بهبود رتبه در موتورهای جستجوگر نیاز به تحقیق و صرف زمان دارد. اکثر کسب و کارهای اینترنتی زمان کافی برای رسیدگی و بهبود سایت شان را ندارند. آنها بیشتر به میزان فروش و ارتباط با مسشتری فکر می کنند. اما یک متخصص موتورهای جستجوگر می داند که با کوچکترین خطا، شما رتبه خود را از دست می دهید و بازگشت به آن کاری به مراتب سخت تر است. پس اگر می خواهید همیشه رتبه بالایی داشته باشید، از این متخصص کمک بگیرید.


منبع : تجارت اینترنتی در ایران

مطالب مرتبط

ابزارهای کاوش اینترنت

ابزارهای کاوش اینترنت
برای دستیابی به اینگونه منابع امروزه ابزارهای خاصی در شبکه اینترنت وجود دارند که به ابزارهای کاوش معروف هستند. این ابزارها فرآیندمکان یابی اطلاعات مورد نیاز کاربران را از طریق جمع آوری، ذخیره سازی و نگهداری اسناد و مدارک وب تسهیل میکنند. در واقع می توان گفت همان طورکه فهرست مطالب و نمایه ها ابزارهای اصلی برای دسترسی به محتوای کتابها و مجلات به شمار می روند، ابزارهای کاوش نیز جستجو و بازیابی منابع اطلاعاتی موجود در شبکه اینترنت را تسهیل می نمایند.هر کدام از ابزارهای کاوش، محتوا، پوشش و واسط منحصر به فرد خود را دارند و برای استفاده از آنها و همچنین انجام جستجوی موفق و مفید در آنها باید از مجموعه أی از اصول و قواعد جستجو در این ابزارها آگاه بود و چندین ابزار کاوش را مورد جستجو قرارداد. آشنایی با این ابزارها برای جستجوگران اطلاعات در اینترنت، بالاخص برای کتابداران و اطلاع رسانان که خود عرضه کننده دامنهٔ وسیعی از خدمات اطلاع رسانی هستند امری ضروری می باشد و لازم است که کتابداران ضمن شناسایی ابزارهای کاوش اینترنت در حوزه های مختلف، با روشهای جستجو در آنها آشنا شده و مناسبترین آنها را برای رفع نیازهای اطلاعاتی کاربران خود انتخاب نمایند. بنابراین با توجه به اهمیت و نقش ویژه این ابزارها در امر جستجو و بازیابی منابع اطلاعاتی اینترنت، در این نوشته ضمن توصیف انواع ابزارهای کاوش،به برخی از مهمترین آنها اشاره می شود.انواع ابزارهای کاوش اینترنت (Internet search tools)
ابزارهای کاوش اینترنت در یک دسته بندی کلی در سه دسته موتورهای جستجوی نمایه ای، راهنماهای موضوعی و ابر موتورهای جستجو تقسیم بندی می شوند.
موتورهای جستجو (Search Engines)
موتورهای جستجور ابزارهایی هستند که برای کاوش انواع منابع اطلاعاتی موجود در شبکه اینترنت طراحی شده اند. موتورهای جستجو با جمع آوری صفحات وب و ایجاد پایگاههای اطلاعاتی فرآیند مرور و جستجو را برای استفاده کنندگان تسهیل میکنند.به کمک این ابزارها و از طریق کلید واژه، عبارت و سایر قابلیتها می توان به جستجوی اطلاعات در اینترنت پرداخت. هر کدام از موتورهای جستجو از برخی جنبه ها با هم تفاوت دارند و نقاط قوت و ضعف و نیز گسترهٔ اطلاعات خاص خود را دارا می باشند که باید بر اساس نیاز اطلاعاتی و نوع مدرک مورد جستجو هر یک از این ابزارها را برای جستجوی منابع وب انتخاب کرد. در واقع موتورهای جستجو از نظر تنوع، محتوا و استراتژیهای جستجو، تهیه منابع و مجموعهٔ ابزارهایی که برای کمک به استفاده کنندگان ارائه می دهند، تفاوتها و پیچیدگیهای خاص خود را دارا هستند.از طرفی بوسیلهٔ هیچ یک از موتورهای جستجو نمی توان در تمام منابع اطلاعاتی موجود در اینترنت جستجوکرد. بنابراین شناخت و درک خصوصیات میزان کارآیی انواع موتورهای جستجو در تأمین نیازهای اطلاعاتی متقاضیان از اهمیت ویژه أی برخوردار است. با تایپ واژه یا عبارت مربوط به موضوع مورد نظر خود در هر کدام از این ابزارها، همهٔ صفحات و سایتهای مرتبط با آن موضوع بازیابی می شوند.از نقاط قوت این ابزارها می توان به پوشش وسیع منابع وب و سرعت در روزآمد سازی منابع و از نقاط ضعف آن نیز می توان به بازیابی بعضی منابع کم ربط یا نامربوط با موضوع مورد نظر اشاره کرد. مهمترین و پر کاربردترین موتورهای جستجو شامل موارد زیر می باشد.
۱. google : ( WWW.google.com )
۲. Hotbot: ( WWW.Hotbot.com )
۳. Altavista : ( WWW.Altavista.com )
۴. lycos: ( WWW.Lycos.com )
۵. Excite: ( www.Excite.com )
۶. Infoseek: ( WWW.Infoseek.com )
راهنماهای موضوعی وب (Web Directory)
راهنماهای وب یکی از مهمترین ابزارهای کاوش در اینترنت به شمار می روند که گزینشی بوده و منابع آنها بر اساس موضوع دسته بندی شده اند. در این ابزارها جستجو را می توان در ساختار موضوعی و به صورت سلسله مراتبی انجام داد. راهنماهای وب بر خلاف موتورهای جستجوی کلید واژه ای، امکان دسترسی سریع و مناسب به اطلاعات معتبر و ارزشمند تحلیل شده را منطبق با نیازهای مخاطبان از طریق ساختار موضوعی نظام مند در اختیار قرار می دهند. در واقع نتایج جستجو از طریق راهنماهای موضوعی در هم ریختگی کمتری دارد، زیرا منابع و وب سایتهایی که پیدا می شوند در اغلب موارد به وسیلهٔ متخصصان موضوعی گزینش شده اند، لذا کاربر کل شبکه وب را جستجو نمی کند، بلکه روی طبقه موضوعی انتخاب شده به جستجو می پردازد و از این طریق از اتلاف وقت کاربر جلوگیری می شود. به عبارت دیگر، راهنماهای وب مجموعه أی از منابع شبکه وب را در ساختار موضوعی کلی (فرضاً سلسله مراتبی یا درختی) دسته بندی کرده و آنها را در طبقه موضوعی کلی و هر طبقه را به موضوعات ریز و خاصتر تقسیم می کنند.نقطه قوت این ابزارها دقیق و مرتبط بودن نتیجه جستجو با موضوع مورد نظر و اعتبار و کیفیت بالای منابع بازریابی شده و نقطه ضعف آنها نیز پوشش محدود منابع وب، چند مرحله أی بودن فرآیند جستجو و همچنین پایین بودن سرعت روزآمدی منابع آنها می باشد. از معروفترین راهنماهای وب می توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱. dmoz: open Diretory project: ( http://dmoz.org )
۲. yahoo: ( WWW.Yahoo.com )
۳. looksmart: ( WWW. Looksmart.com )
۴. Bubl link : ( WWW.buble.ac.uk/link )
۵. Galaxy : ( WWW.Galaxy.com/ )
۶. librarian index to internet : ( WWW.lii.org )
ابرموتورهای جستجو (meta search Enigines)
ابرموتورهای جستجو یا به زبان دیگر موتورهای جستجوی مادر ترکیبی از چند موتور جستجو هستند که به طور همزمان به جستجو دربارهٔ یک موضوع در چند موتور جستجو مثلAltavista و google و غیره می پردازند این ابزارها خودشان مستقیماً به جستجوی منابع و صفحات در اینترنت نمی پردازند بلکه به طور همزمان در پایگاه چندین موتور جستجو به کاوش می پردازند. به عبارت دیگر ابر موتورهای جستجوموضوع و یا سئوال مورد جستجوی کاربر را به چند موتور جستجو ارسال کرده و نتایج یافته ها را از تمام داده پایگاههای آنها بازیابی می کند. در واقع ابر موتورهای جستجو دارای پایگاه اطلاعاتی خاص خود نبوده و به گردآوری اطلاعات، بررسی، طبقه بندی و نمایه سازی صفحات وب نمی پردازند، بلکه به طور همزمان امکان جستجوی سریع را در چندین موتور کاوش فراهم می سازند. از مشهورترین ابر موتورهای جستجو می توان به موارد زیر اشاره کرد.
۱. mamma: ( WWW.mamma.com )
۲. meta crawler : ( WWW.metacrawler.com )
۳. Dogpile : ( WWW.Dogpile.com )
۴. profusion : ( WWW.profusion.com )
۵. Ask jeeves: ( WWW.Aslkjeeves.com )
منابع و مأخذ
۱. The majar search Engines . [online] available at:< WWW.searchenginewatch.Com/links/major.Html >Access in: [۲۳ december ۲۰۰۲
۲. meta search Engine.[online] available at:< WWW.lib.berkeley.edu/Teachinglib/Guides/internet/metasearch.html >Access in : [۲۵ November ۲۰۰۲]
۳. internet search tools for library staff. [online]available at:< www.ltcompany.com/inforetriever/intesrc.htm >
Access in : [۱۵ November ۲۰۰۲]
سید حسین محمدی
کارشناس کتابداری دانشگاه علامه طباطبایی

وبگردی
(+18) اولین تصاویر از لحظه تکه تکه کردن جسد جمال خاشقجی
(+18) اولین تصاویر از لحظه تکه تکه کردن جسد جمال خاشقجی - با اینکه عوامل اطلاعاتی عربستان، پیش از آغاز عملیات بازداشت و قتل خاشقجی، دوربین‌های امنیتی را از کار انداختند، اما روز گذشته تصاویر زیر در شبکه‌های اجتماعی و همچنین برخی سایت‌های عربی مخالف رژیم سعودی منتشر شده است. هنوز مشخص نیست که این تصاویر، واقعاً مربوط به این جنایت است، یا اینکه آن را شبیه‌سازی و صحنه‌سازی کرده‌اند. و همینطور هیچ مرجع رسمی این تصاویر را تایید نکرده است.
فیلم/تغییر محسوس و عجیب ورزشگاه آزادی نسبت به بازی فینال آسیا!
فیلم/تغییر محسوس و عجیب ورزشگاه آزادی نسبت به بازی فینال آسیا! - پس از دیدار پرسپولیس و کاشیما، در اولین بازی برگزار شده در ورزشگاه آزادی تغییرات محسوس و عجیبی نسبت به دیدار فینال آسیا دیده می‌شود.
آتش فشان خاموش / خودروهای گران و بی‌کیفیتی که تحویل نخواهند شد
آتش فشان خاموش / خودروهای گران و بی‌کیفیتی که تحویل نخواهند شد - چرا خودرو سازان با وجود مشکلات عرضه بازهم پیش فروش می کنند؟
روایتی دردآور از تن‌فروشی زنان در خیابان‌های تهران
روایتی دردآور از تن‌فروشی زنان در خیابان‌های تهران - سه نفر کنار هم حوالی میدان مادر ایستاده‌اند. زنی قد بلند که موهایش زمینه نسکافه‌ای دارد به هر ماشینی که بلندتر بوق می‌زند نزدیک می‌شود و قیمت را آرام و به سرعت بیان می‌کند. او می‌گوید: «... صد هزار تومان، تو ماشین ۷۰ هزار تومان، گروپ ۳۰۰ هزار تومان و جا هم داریم»، جملات کوتاه و بی‌تفاوت بیان می‌شود. جلوتر دختر کم سن و سالی که شاید ۱۶ سال هم نداشته باشد، ایستاده و از سرما نوک بینی‌اش قرمز شده است، با…
اشراف متواضع!
اشراف متواضع! - افرادی هستند که در دروس زندگی میکنند اما ماشین زیر پایشان پراید است. افرادی که چند ده میلیون از جوجه‌مایه‌دارهای پدرریشو میگیرند که خوب تربیتشان کنند برای مدیر شدن در جمهوری اسلامی و بعد چند هفته در سال هم آنها را می‌برند اردوی جهادی تا از نزدیک ببینند فردا که به لطف جیب پدر در کنکور ترکاندند و مدرک معتبر گرفتند و مدیر شدند قرار است به چه بدبختهای مستضعفی که بخاطر پول نداشتن در آموزش و پرورش رایگان…
چالش جدید با نام «نوه آیت‌ا... یزدی»!
چالش جدید با نام «نوه آیت‌ا... یزدی»! - روز پنجشنبه تصویری در فضای مجازی منتشر شد که قابل تامل بود. زهرا تخشید نوه آیت‌ا... یزدی است که با انتشار تصویری که از دانشگاهش در نیویورک منتشر کرده بود، نوشت: «عکسی که دیروز عصر از دانشگاهم گرفتم با چراغ‌های همیشه روشنش».
روایت تجاوز عجیب به بازیگر لبنانی سریال «حوالی پاییز»
روایت تجاوز عجیب به بازیگر لبنانی سریال «حوالی پاییز» - ماجرای تجاوز به آن ماری سلامه، بازیگر زن عرب سریال تلویزیونی صدا و سیمای ایران.
عکس | همسر جدید نماینده سابق اردبیل در آمریکا
عکس | همسر جدید نماینده سابق اردبیل در آمریکا - «نورالدین پیرموذن» نماینده سابق اردبیل در مجلس شورای اسلامی که سالهاست در آمریکا زندگی می‌کند چند عکس از خود و همسر جدیدش را در اینستاگرام منتشر کرده است.