سه شنبه, ۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 23 April, 2024
مجله ویستا

مظلومی: نمی دانم چرا شهر شلوغ شد!


مظلومی: نمی دانم چرا شهر شلوغ شد!
▪ میثاقیان برکنار شد
در شرایطی که از هفته گذشته خبرهایی در مورد برکناری احتمالی اکبر میثاقیان منتشر شده بود، صبح دیروز مدیرعامل باشگاه ابومسلم اکبر میثاقیان را از سمتش برکنار کرد.
به گزارش مهر، در این مورد گفته می شود بندی در قرارداد میثاقیان وجود داشته که خواستار رعایت دقیق مسائل اخلاقی از سوی میثاقیان شده بود، اما ظاهراً سرمربی ابومسلم به این بند عمل نکرده است.
خبر برکناری اکبر میثاقیان آن هم قبل از شروع مسابقات لیگ، شایعه حضور مجدد پرویز مظلومی را در این تیم قوت بخشید.
مطالبی که قدس چند روز زودتر خبر آن را منتشر کرده بود و دیروز اکثر خبرگزاریها از بازگشت مظلومی به جمع مشکی پوشان خبر می دادند! لذا، در گفتگویی با وی، دلایل حضورش در مشهد و نتیجه مذاکراتش با مسؤولان باشگاه ابومسلم را جویا شدیم.
▪ چه شد که در شرایط حساس فعلی به مشهد آمدید؟
ـ با توجه به اینکه باید برگه تسویه حساب مالیاتی ام را از باشگاه ابومسلم می گرفتم، به مشهد آمدم و نمی دانم این قضیه چرا این قدر حساس شد که همه آن را به طور دیگری برداشت کردند.
▪ نمی توانستید برای تسویه حساب زمان دیگری را انتخاب کنید؟
ـ نه! چون باید طبق قانون تا ۳۱ تیر برگه مالیاتی ام را می گرفتم.
▪ حتماً خبر برکناری میثاقیان و اینکه گفته می شود سفر شما به مشهد تنها به خاطر تسویه حساب با باشگاه ابومسلم نبوده را شنیده اید؟
ـ همان طور که گفتم، اصلاً چنین نیست که عنوان می شود. نمی دانم یک مرتبه چه اتفاقی افتاد که شهر شلوغ شد ! من به عنوان یک مربی حرفه ای، تعهداتی به باشگاه مس دارم که نمی توانم آنها را نادیده بگیرم. من با این تیم قراردادم را هنوز به طور رسمی ثبت نکرده ام ولی به وعده ام با مسی ها احترام می گذارم. چگونه می توانم تیمی را که خودم بسته ام، در فاصله دو هفته مانده به شروع مسابقات ترک کنم؟ حالا اگر آمدن من به مشهد با قضیه برکناری میثاقیان همزمان شد، اصلاً ارتباطی به این مسأله ندارد؛ مسؤولان ابومسلم پیشتر از این، تصمیم خود را گرفته بودند. خیلی ناراحت شدم که این اتفاق برای میثاقیان افتاد. امیدوارم هرکجا که هست، موفق باشد.
▪ یعنی اینکه گفته می شود شما قبل از آمدن به مشهد با مسؤولان مس برای فسخ قراردادتان اقدام کرده اید، صحت ندارد؟
ـ اصلاً در این مورد با مسؤولان مس هیچ صحبتی نکرده ام. به زودی به کرمان بر می گردم تا تمرینات تیم را زیر نظر بگیرم، مگر اینکه مسی ها با توجه به تغییراتی که در رأس مدیریت تیمشان به وجود آمده است، مرا نخواسته باشند.
▪ اگر این اتفاق بیفتد، حاضرید به مشهد برگردید؟
ـ در صورتی که باشگاه مس من را نخواسته باشد، حتماً بر می گردم. گزینه اصلی من بعد از مس ابومسلم است.
▪ پس با توجه به اینکه مسؤولان مس از حضور مایلی کهن در این تیم خبر داده اند، حضور شما را باید در ابومسلم قطعی بدانیم؟
ـ هنوز هیچ چیز مشخص نیست. باشگاه مس در این خصوص با من صحبتی نکرده است و باید منتظر اظهار نظر آنها باشم.
▪ گویا در مذاکراتی که با ابومسلمی ها داشتید، تا مشخص شدن وضعیت شما، مجید نامجو مطلق مسؤولیت هدایت تیم را برعهده خواهد گرفت؟
ـ مجید درخصوص آینده کاری اش، خودمختار است و اگر بخواهد برگردد مانعش نمی شوم و حاضرم برای کمک به ابومسلم، از داشتن کمکی مثل نامجو مطلق چشم پوشی کنم.
▪ در صورت بازگشت به ابومسلم، فکر می کنید این تیم به بازیکنان دیگری نیاز خواهد داشت؟
ـ صد درصد اگر قصد بازگشت به ابومسلم را داشته باشم، اولین شرطم تقویت تیم است و باید شرایط حضور چند بازیکن درجه یک در تیم مهیا شود.
هاشم رسایی فر
منبع : روزنامه قدس


همچنین مشاهده کنید