جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
مجله ویستا

معدنچی: تمام تلاشم بازگشت به تیم ملی است


معدنچی: تمام تلاشم بازگشت به تیم ملی است
مهرزاد معدنچی در فصل قبل با پیراهن الشعب عنوان بهترین بازیکن خارجی لیگ امارات را از سوی فدراسیون فوتبال این کشور بدست آورد، اما در فصل جدید مهرزاد دنبال کسب این عنوان نیست و فقط می خواهد آنقدر خوب کار کند که به تیم ملی برگردد.
▪ تمرینات «النصر» چطور پیش می رود؟
ـ ما از شنبه گذشته تمرینات را زیر نظر لوکا بوناچیچ شروع کرده ایم که تا اینجا تمرینات خوب بوده است در حال حاضر کارهای مربوط به بدنسازی را انجام می دهیم که تمرینات پرفشاری را پشت سر می گذاریم.
▪ لوکا هم که طبق معمول با جدیت کارها را دنبال می کند.
ـ بله، لوکا کارش را خیلی جدی و با نظم خاصی دنبال می کند.
▪ روی این تیم می توان درفصل جدید حساب باز کرد؟
ـ هنوز نمی توان دراین رابطه صحبت کرد. در حال حاضر تمرینات اولیه تیم در حال انجام است و یک سری از بازیکنان هم درگیر نقل و انتقالات هستند. هنوز زود است درمورد کیفیت تیم صحبت کرد، چون اکثر بازیکنان نیامده اند.
▪ فضای تیم راضی کننده هست؟
ـ فضای النصر فضای بسیار خوبی است. من، کریم قنبری، و رضا عنایتی اینجا هستیم و خوب و باجدیت تمرین می کنیم. ان شاءا... بچه های دیگر هم بیایند تا تمرینات شکل جدی تری به خود بگیرد.
▪ در مورد پست بازی ات در این فصل با لوکا صحبت کرده ای؟
ـ نه، این روزها ما بیشتر کارهای بدنی انجام می دهیم و کارهای تاکتیکی تیم هنوز شروع نشده است. هنوز زود است در مورد این مسائل با مربی صحبت کنیم.
▪ برخورد لوکا با تو و عنایتی چطور بود؟
ـ مثل بقیه بازیکنان با ما برخورد کرد، لوکا هیچ فرقی بین بازیکنان چه ضعیف و چه قوی نمی گذارد و با همه یک جور برخورد می کند.
▪ فصل قبل عنوان بهترین بازیکن خارجی را از نگاه فدراسیون فوتبال امارات در لیگ این کشور به دست آوردی به دنبال تکرار این عنوان هستی؟
ـ با این انتخاب توقعات از من خیلی زیاد شده است اما می خواهم مثل سال قبل خوب و مفید باشم. این عنوان کارم را سخت تر کرده است و انگیزه ام زیاد شده تا خوب تمرین کنم و در با زیها برای تیم مفید و مثبت باشم البته به این عنوان فکر نمی کنم و می خواهم طوری کار کنم که تیم موفق باشد و دوباره به تیم ملی برگردم چون از تیم ملی دور شده ام، قصد دارم آنقدر خوب کار کنم تا دوباره به تیم ملی برگردم. این انگیزه من در فصل جدید است که انگیزه کوچکی نیست.
▪ چه چیز لیگ امارات برای تو جذاب است؟
ـ ما رقابت سختی با بازیکنان برزیلی شاغل در لیگ امارات داریم که خدا را شکر بچه ها فصل قبل خیلی خوب کار کردند و به نظر من این رقابت را بردیم.
جذابیت لیگ امارات برایم این است که به عنوان بازیکنان ایرانی نماینده شایسته ای برای فوتبال کشورمان بوده و همه نگاهها را به خودمان معطوف کرده ایم. ما فصل قبل خیلی خوب کار کردیم و امیدوارم امسال هم بتوانیم بهتر از برزیلی های حاضر در لیگ امارات کار کنیم .
نورا مهدوی
منبع : روزنامه قدس


همچنین مشاهده کنید