پنجشنبه, ۳۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 18 April, 2024
مجله ویستا

آموزش بوت کردن در یاهو


آموزش بوت کردن در یاهو
قبل ار هر چیز و هر توضیحی باید این موضوع را متذکر شوم که کارهایی از قبیل Boot و یا چیزهایی شبیه به آن کاملاً از نظر شرکت Yahoo غیرقانونی می باشد و ممکن است تا چند وقت دیگر کلیه اشخاصی که Booter لقب گرفته اند از لیست استفاده کنندگان سرویسهای Yahoo حذف شوند ، اما با این حال من به آموزش Boot کردن در این برنامه و چگونگی حفظ ثبات خود و Bootنشدن یا همان Anti Boot می پردازم ، امیدوارم که دوستان پیشکسوت به دلیل ابتدایی بودن این مسائل و آموزشها ما را سرزنش نفرمایند زیرا کلیه این مطالب صرفاً به منظور آموزش برای عزیزان مبتدی ما می باشد و هدف ما فقط یادگیری همگانی است خب ، بیش از این صحبت نمی کنم و به توضیح در مورد اصطلاحات می پردازم .
● بوت(boot):
بوت کردن در Yahoo Chat و یا Yahoo PM صرفاً به معنای بیروت افتادن از Chat نیست ، بلکه به این صورت است که حجم پیغامهای موجود در صفحه Chat و یا صفحه PM زیاد می شود و رد و بدل کردن آن برای نرم افزار Yahoo Messenger و Serverهای Yahoo تقریباً سخت می شود و نرم افزار Messenger شما قفل می کند و شما مجبور به بستن آن می شوید و بدین صورت است که شما Boot می شوید و یا دیگران را Boot می کنید ...
● آموزش Boot در Yahoo Messenger Beta برای شما تازه کارها :
اول قبل از هر کاری به بیان چند مطلب اجتماعی و روانی می پردازم و پس از اتمام آن به آموزش Boot می پردازم . اگر می خواهید Booter بسیار قوی بشوید حتما این مطالب را با دقت مطالعه بفرمایید زیرا تجربیات شخصی من در این زمینه می باشد : از این لحظه که می خواهی Boot کردن افراد دیگر را یاد بگیری باید بدانی که این امر از نظر شرکت Yahoo غیرقانونی می باشد ، حالا از این که بگذریم و اینگونه فرض کنیم که این امر عادی شده و معمول ، باید بگویم برخی از افراد اصلا ظرفیت مسائلی چون Bootشدن و یا Hackشدن را ندارند به طرزی که شما آنها را در Chat که یک دنیای کاملا مجازی می باشد اذیت می کنید مثلا با Boot کردن ، اما آنها می خواهند در دنیای واقعی و اجتماع آنرا تلافی کنند !!! خب ، آیا این درست است ؟ اگر آن فرد قادر است در اینترنت و Chat با شما مقابله کند وگرنه نباید این مسئله را از این فضا به جای دیگر انتقال دهد ! درست است که برخی از این افراد Booter خودشان نیز بی ظرفیت هستند و تا ۴ تا Booter پیدا می کنند به Chat Room می روند و احساس قدرت می کنند و هرچه از دهانشان در می آید به ملت می گویند ! اما با در نظر نگرفتن این عده کم باید به این مسدله پی ببریم که Boot کردن و Booter قوی شدن یک ریسک به تمام معنا است !!! حالا این یک مسئله که ممکن است مقداری شما را نا امید کند ، اما باز باید بگویم غصه نخورید ، شما هم روزی Booter خوبی خواهید شد ... خب این مسائل به کنار ، باید بگویم که از Boot کردن کاری آسانتر در Yahoo Messenger پیدا نمی شود ! فقط بایستی یک Booter خوب که به صورت یک برنامه کم حجم می باشد را پیدا کنید.
● چگونه Boot کنیم ؟
بسیار آسان و راحت ! در قسمتی که اکثر Booterها دارند و معمولا این جمله ها دیده می شود:
▪ Victim
▪ lamer
▪ type ID here
در این قسمت باید این جمله یا کلمه را پاک کنید و ID فرد مورد نظری که می خواهید او را Boot کنید را بنویسید ، سپس یکی از انواع Bootها را انتخاب کرده و صبر می کنید ، می بینید که پس از انتخاب کردن آن نوع Boot ، جملات مجهولی درون صفحه PM نوشته می شود و شخص مورد نظر شما Boot می شود ! بهمین سادگی که می بینید ! اما درون Chat Room دیگر لازم نیست که ID کسی را بدهید ، فقط یکی از Bootها را انتخاب می کنید و آنرا کلیک می کنید ، اگر Booter شما قوی باشد می بینید که Chat Room کاملا Boot می شود !
● اصطلاحات مربوط به Boot
▪ فریز (Freeze/Lagg) :
هنگامیکه پیغامی که برای شما بسیار به سختی می آید و حجم آن بسیار زیاد است Ram کامپیوتر شما قادر به تحمل آن نیست ، زیرا سرعت فرستادن این پیغام بسیار بالا ( از طرف شخص Freeze کننده) و سرعت دریافت آن از طرف شما بسیار کم است ، بهمین دلیل شما Freeze می شوید ( یعنی یخ می زنید ) ، این امر نیز بوسیله نوشتن یک دستور ساده قابل اجراست و هم چنین برنامه ای هم با نام ۱۰۶۶ Lagg این کار را با سرعت بیشتری انجام می دهد .
▪ بمبرها(bomber):
برخی از نرم افزاها که با نام Protocal Bomber و یا PM Bomber شناخته می شوند و برای بوت کردن در هر نسخه YahooMessenger قابل استفاده می باشند . کار این برنامه بدین صورت است که بوسیله یکی از Serverهای Yahoo و یا بیشتر ، شخص مورد نظر شما را Bomb می کند و بدین صورت می باشد که شما Yahoo!ID و Password خود را به آن برنامه می دهید و این برنامه شما را به آن Server متصل می نماید و از طریق آن بصورتی که خود Victim متوجه نمی شود که چه کسی در حال Bomb کردن او است ، او را بوت می کند ...
نمونه دیگری از Bomberها وجود دارد که کار با آنها بسیار ساده تر از Protocal Bomberها می باشد . نونه اول آنها که با نام Invite Bomber شناخته می شود ، بدین صورت است که شما ID شخص مورد نظر را وارد می نمایید و این برنامه چنانچه شما درون Chat Room باشید ، با سرعت بسیار بالایی و تا زمانیکه آن را Stop نکنید برای آن فرد Invite می فرستد ( او را به Chat Room دعوت می کند ) ، نمونه دیگر آنها که با نام Voice Bomber شناخته می شوند بدین صورت است که یک صفحه PM از طرف شما برای شخص مقابل باز می شود و Voice درون PM با سرعت بالایی باز و بسته می شود ...
● طرز کار Bomberها :
همانطور که قبلا هم گفته شد ، این نرم افزارها یا این Bomberها با استفاده از شناساندن ID و Password شما در Yahoo به یکی از Serverهای فعال Yahoo ، شخص مورد نظر شما را به شکلهای مختلفی که شما خودتان انتخاب می کنید Bomb می کند . انواع Bombها عبارتند از :
▪ Voice Bomb
▪ Cam Bomb
▪ Send File
▪ Add Friend
▪ Mass PM
▪ Shared File
▪ Cam Decline Bomb
▪ Conference Invitation Bomb
● چگونه از یک Protocal Bomber استفاده کنیم ؟
براحتی می توانید از یکPM Bomber یا Protocal Bomber استفاده کنید ابتدا شما باید ID و Password خود در Yahoo را وارد کنید ( البته لازم به تذکر است که چنانچه شما در Yahoo Messenger مشغول Chat کردن هستید نمی توانید با همان ID که در Yahoo Messenger هستید Bomb کنید بلکه باید IDی غیر از آنچه که در Yahoo Messenger دارید ، در این برنامه ها وارد نمایید)
● توضیح مختصری در مورد کار این Bomberها :
تنها مزیت این بمبرها این است که سرعت بالایی دارند یعنی در Invite Bomber با سرعت بسیار بالا Chat Invitation و در Voice Bomber با سرعت بسیار بالا Voice Invitation فرستاده می شود . حال باید بدانیم چگونه ؟ بسیار ساده است . Invite Bomberها فقط یک چمله که بدین صورت می باشد [ /invite Victim ID ] را مرتباً در صفحه Chat Room می فرستند و شخص مقابل به دفعات بالایی یه Chat Room ، Invite می شود . و اما Voice Bomber که به دفعات زیادی درون PM شما با طرف مقابل ، Voice را باز و بسته می نماید .
● چگونگی استفاده از Bomberها :
پس از دادن ID شخص مورد نظر فقط کافی است دکمه Start یا Go یا Enable را بزنید و زمانیکه می خواهید آن را از کار باز دارید دکمه Stop یا Disable را بزنید .(لازم بذکر است برای استفاده از Invite Bomber شما بایستی حتماً در یک Chat Room باشید .) در ضمن Invite Bomber در Confrenceهای شخصی قابل استفاده نیست .
● اصطلاحات(Scroll , Lagg , Macro,...):
ممکن است در برنامه های Booter با برخی از اصطلاحات بالا برخورد کنید . زیاد نگران نباشید زیرا اینها در Boot حرفه ای تاثیری ندارند و هم چنین ما در اینجا به توضیح تک تک آنها خواهیم پرداخت :
براحتی می توانم بگویم که این بخشها که در اکثر Booterها وجود دارد فقط برای سرگرمی است و جنبه Error ندارد ، پس چرا وقت خودمان را برای استفاده از آنها تلف کنیم ، البته برخی از Lagg ها بدلیل حجم زیاد و مخصوصا سرعت بالا در بعضی Chatها برای Boot کردن بد نیست اما من استفاده نکردن از این بخش را بیشتر ترجیح می دهم !
● توضیحی در مورد Scroll و Scrollerها :
اکثر Booterها ، یک بخش با نام Scroller را به خود اختصاص دادند که کار آن فقط Copy کردن یک جمله و فرستادن آن به Chat Room می باشد . معنی این کلمه طومار می باشد و کار آن نیز ماننید معنی اش می باشد ، چنانچه یک جمله خاص که در خود برنامه موجود می باشد و یا جمله دلخواه شما را برای دفعات زیاد و تا زمانیکه آنرا Stop نکنید به Chat Room می فرستد :
▪ FazerX - Custom Scroller
فقط باید جمله مورد نظر خود را در قسمتی که خود برنامه مشخص شده بنویسید و دکمه On را بزنید و سپس برای از کار بازداشتن آن دکمه Off را بزنید . یهمین سادگی !!!
● توضیحی در مورد Lagg و Laggerها :
معنی این کلمه کند شدن ، کند رفتن و پایین آمدن سرعت است ، این برنامه ها بدلیل اینکه مقدار زیادی شکل Smileys با هم و به دفعات زیاد به صفحه Chat Room می فرستد و چو نجم پیغام را بالا می برند سرعت فرستادن آن کم می شود و ممکن است اگر کامپیوتر شما Ram کمی داشته باشد ، سیستم Windows شما هنگ کند .
منبع : دنیای کامپیوتر و اینترنت


همچنین مشاهده کنید