پنجشنبه, ۳۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 18 April, 2024
مجله ویستا

اولادی: در اوج بدشانسی خوش شانسم


اولادی: در اوج بدشانسی خوش شانسم
مصدومیت شدید فصل قبل باعث شده تا مدتها از میادین دور باشد، اما مهرداد اولادی که امسال با پیراهن الشباب امارات در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی خواهد کرد، مصمم است تا بازگشت موفقی به فوتبال داشته و به پیراهن تیم ملی هم برسد. او حتی اگر در آسیا، الشباب و پرسپولیس با هم رو به رو شوند به تیم سابقش هم گل می زند.
▪ مدتهاست خبری از تو نیست.
ـ فصل قبل بعد از ۳-۴ بازی ساق پایم شکست که این اتفاق برای کمتر فوتبالیستی می افتد، ۴۵ روز پایم در گچ بود و سه ماه طول کشید که به فوتبال برگردم. مربی از کلمبیا بازیکن آورده بود و وقتی آماده شدم عملاً از لیگ امارات خارج شدم. مربی هم نمی توانست به من اعتماد کند، به همین دلیل فقط تمرین می کردم و در بازیهای تدارکاتی شرکت می کردم. از نظر بدنی هم وضعیت خوبی داشتم تا اینکه فصل تمام شد و من چون یک سال دیگر با الشباب قرارداد داشتم، در تیم ماندنی شدم و تمریناتم را ادامه می دهم و منتظر شروع بازیها هستم. شرایط بدنی ام خیلی خوب است و به ایتالیا می روم تا به اردوی تیم ملحق شوم. توکلم به خداست تا ان شاء ا... بازگشت خوبی داشته باشم.
▪ چرا در این دو ساله اینقدر بدشانسی می آوری؟
ـ دست خودم نیست، پیش می آید. محسن خلیلی و امید روانخواه هم به شدت مصدوم شده اند. برای هر فوتبالیستی پیش می آید. برای خلیلی و روانخواه آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم آنها هم هر چه زودتر به میادین برگردند.
▪ با چه انگیزه ای وارد لیگ امارات می شوی؟
ـ اول اینکه در الشباب بازیهای خوبی ارائه دهم و بتوانم با عملکردی خوب به تیم ملی راه پیدا کنم. اولین چیزی که در ذهنم هست اینکه باید بازی کنم و بهتر از قبل باشم.
▪ البته بازیکن خوش شانسی هم هستی که امسال می توانی در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنی.
ـ (خنده) لطف خداست که شامل حالم می شود. قبول دارم که بازیکن عجیب و غریبی شده ام که در عین بدشانسی خوش شانس هم هستم که بعد از این مصدومیت طولانی می توانم در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنم.
▪ ایمان مبعلی و جواد کاظمیان تیم را قهرمان کردند و هیچ کدام نیستند، اما تو می توانی در آسیا بازی کنی.
ـ ایمان و جواد فصل قبل خیلی زحمت کشیدند و با درخشش آنها الشباب قهرمان شد. جای آنها خالی است و باشگاه قدرشان را ندانست.
▪ فکر می کنی در فصل جدید چند گل برای الشباب بزنی؟
ـ اول به خوب بازی کردن فکر می کنم و بعد به گلزنی، اول باید بازی کنم تا ببینم بدنم در چه حدی است و بی صبرانه منتظر شروع بازیها هستم.
▪ پیگیر شرایط پرسپولیس هم هستی؟
ـ فصل قبل که تیم قهرمان شد تمام بازیهایش را دنبال می کردم. الان هم شرایط پرسپولیس و کل لیگ ایران را پیگیری می کنم. با توجه به قهرمانی فصل قبل توقعات از پرسپولیس خیلی بالا رفته است. پرسپولیس بازیکنان خوبی جذب کرده که امیدوارم در آسیا موفق شود و امسال هم قهرمان لیگ برتر ایران شود.
▪ پرسپولیس شانسی برای قهرمانی در آسیا دارد؟
ـ پرسپولیس تیمش را برای قهرمانی در آسیا بسته است. سخت دعا می کنم که تیم محبوبم قهرمان آسیا شود. پرسپولیس یکی از تیمهای بزرگ آسیاست و دور از دسترس نیست که قهرمان آسیا شود و به نظر من شاگردان قطبی مدعی اصلی قهرمانی آسیا هستند.
▪ ممکن است در آسیا با پیراهن الشباب، اگر به هم بخورید، به پرسپولیس گل بزنی؟
ـ فوتبال است دیگر، چه کار می توان کرد. من به الشباب تعهد دارم و باید برای تیمم خوب بازی کنم و هر چه در توان دارم برای موفقیت تیم به کار گیرم. اگر موقعیت باشد، چرا گل نزنم. مثل گلی که به استقلال زدم به پرسپولیس هم می زنم. من پرسپولیس را خیلی دوست دارم، اما فوتبال حرفه ای است و کاری نمی شود کرد.
نورا مهدوی
منبع : روزنامه قدس


همچنین مشاهده کنید