چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ / Wednesday, 23 May, 2018

بچه سایت ها،مامور گول زدن موتورهای جستجو


بچه سایت ها،مامور گول زدن موتورهای جستجو
حتما نام Portal یا Mini Site را شنیده اید. این سایت ها درواقع به عنوان یک مدخل ورودی به سایت های اصلی عمل می کنند و به همین دلیل به آنها Portal یا همان مدخل می گویند و از این نظر به آنها Mini Site می گویند که معمولا سایت هائی با اطلاعات کم و متمرکز روی یک موضوع خیلی خاص هستند که از آنها لینک های زیادی به سایت یا سایت های اصلی داده می شود. این نوع سایت ها از این جهت که با داشتن لینک های زیاد به سایت هائی که شاید هیچ محتوای مناسبی هم نداشته باشند، باعث گول زدن موتورهای جستجو و ایجاد ترافیک برای "هیچ" می شوند، به همین دلیل معمولا موتورهای جستجو نسبت به این نوع سایت ها خیلی حساس و با دقت عمل می کنند و سعی می کنند این تاکتیک را خنثی کنند.
با این حال، سوال مهم این است که آیا این نوع سایت ها بی ارزش هستند ؟ جواب منفی است. در این مقاله به ارزش آنها اشاره خواهد شد.
خاصیت آنها برای بازدید کننده واقعی هدف طراحی هر سایتی حتی بچه سایت ها این است که به بازدید کننده سایت، خدمات مناسبی ارائه شود. این باعث می شود تعداد بازدید کننده افزایش یابد، صفحات بیشتری از سایت بازدید شود، مدت بیشتری در سایت بمانند و به احتمال زیاد، مجددا به سایت بازگردند. یکی از خاصیت های بچه سایت ها این است که اطلاعات را در ساختار کوچک که قابلیت بازدید و همچنین مدیریت راحت تری دارد، ارائه می کنند.
یک مثال ساده. یک سایت ورزشی را در نظر بگیرید که در مورد انواع ورزش ها از فوتبال تا والیبال و بسکتبال گرفته تا تنیس، دومیدانی و حتی ماهیگیری اطلاعات دارد. در این سایت حجم زیادی اطلاعات کامل در مورد همه ورزش ها وجود دارد. نقطه ضعف این سایت هم همین است... "حجم زیاد" اطلاعات در مورد "همه" ورزش ها. پس راه حل کمک به بازدید کننده جهت دسترسی به اطلاعات خاص مورد نیازش چیست ؟
جواب این سوال در این مورد خاص، راه اندازی بچه سایت است. با طراحی یک سایت اختصاصی مثلا مختص یک منطقه خاص یا یک ورزش خاص، با یک امکان مناسب گشت زنی راحت در سایت، سرعت بالا و اطلاعات کاملا گلچین شده، بازدید کننده شما احساس راحتی بیشتری خواهد کرد. شما در این سایت، با احتیاط، به سایر سایت های ورزشی هم لینک می دهید که بازدید کننده سایت شما اگر اطلاعات ورزش های دیگر را هم خواست، بتواند به آنها برسد.
امروزه خیلی از صاحبان سایت، متمرکز بر جلب رضایت عنکبوت های موتورهای جستجو هستند تا متمرکز بر رضایت بازدید کننده. این موضوع باعث می شود در ارائه اطلاعات مناسب بازدید کننده کوتاهی شود و در آخر روز، چیزی که باقی می ماند، هزینه خدمات میزبانی سایت و میزان بازده کم آن است. با طراحی بچه سایت ها، شما علاوه بر اینکه می توانید در آن سایت ها بر اطلاعات مورد نظر بازدید کننده متمرکز شوید، بلکه با ارتباط چند بچه سایت، یک شبکه بزرگ از اطلاعات مرتبط به هم ایجاد خواهید کرد.
● کلمات کلیدی بیشتر!
هرچند که هدف جلب رضایت بازدید کننده است ولی یک شبکه بزرگ از بچه سایت ها تاثیر خوبی در افزایش بازدید کنندگان سایت های شما دارند. همه می دانیم یک سایت زیبا وقتی که بازدید کننده نداشته باشد، بی خاصیت است. بچه سایت ها در افزایش رتبه سایت شما و جلب بازدید کننده از طریق موتورهای جستجو موثر هستنند.
یک دلیل این است که دست شما در انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی موثرتر، باز است. شما اکنون چند سایت دارید که هریک بر روی موضوع خاصی متمرکز هستند و هرکدام کلمات کلیدی مخصوص خود را ترویج می کنند و لازم نیست همه کلمات کلیدی در یک سایت وجود داشته باشند که معمولا هم زیاد موثر نیست. پس مثلا در همین سایت ورزشی به جای اینکه از مثلا کلمات "تاریخ فوتبال" تا "قهرمان اسکی ایران" در یک سایت استفاده کنید، هر یک را در سایت اختصاصی خودش به کار ببرید و نتیجه مطلوب تری هم بگیرید. توضیح بیشتر این که شما در یک صفحه وب خیلی راحت تر است که مثلا روی "جام فوتبال" و "قهرمان های فوتبال" متمرکز شوید تا اینکه روی "جام فوتبال" و "تاریخ بدمینتون". در حالت اول، متن صفحه خیلی مناسب تر و قابل خواندن تر نسبت به حالت دوم است.
نکته مثبت دیگر در مورد صفحه ورودی سایت است. همان طور که می دانید، موتوروهای جستجو برای صفحه اول ارزش زیادی قائل هستند و در رتبه سایت تاثیر زیادی دارد. با داشتن چند بچه سایت، در واقع شما چند صفحه ورودی دارید که در مجموع باعث رتبه بالاتری در موتورهای جستجو می شود و وقتی بازدید کننده به یکی از سایتها که مرتبط به موضوع مورد نظرش است برسد، به سایر سایت های شما هم لینک خواهد شد.
همچنین شما وقتی سایت های خود را در لیستهای اینترنتی قرار می دهید، در طبقه بندی های مختلفی قرار خواهند گرفت مثلا در طبقه بندی تفریح > ورزش > فوتبال و همچنین تفریح > ورزش > تنیس که این باعث برقراری ارتباط های بیشتری به شبکه بچه سایت های شما می شود.
با تمام توضیحات بالا که خاصیت بچه سایت ها را در افزایش کلمات کلیدی که رواج می دهید و همچنین افزایش تعداد ارتباط به شبکه بچه سایت های شما را بیان می کند و در نتیجه تعداد بازدید کننده سایت شما را از ۵۰ عدد در روز به ۵۰۰۰ عدد در روز می رساند، اگر از این امکان خوب و عاقلانه استفاده نکنید، برای شما بازده خوبی نخواهد داشت.
توجه کنید که هدف از این نوع سایت ها، ارتباط های تو درتو و چند لایه بین این سایت ها نیست و یا طراحی یک صفحه لینکستان. شما باید در برقراری ارتباط بین این سایت ها با دقت و منطق عمل کنید. هر جا که واقعا نیاز است تا بازدید کننده سایت شما به یکی دیگر از مجموعه بچه سایت های شبکه شما منتقل شود، این کار را بکنید و هدف خود را فقط در برقراری ارتباط بین این سایت ها متمرکز نکنید.
سایت های خود را مناسب و مورد توجه بازدید کننده طراحی کنید و تمام هدف خود را در جلب رضایت موتور های جستجو قرار ندهید چون ممکن است این کار در کوتاه مدت پاسخگو باشد ولی بازدید کنندگان ناراضی به سرعت سایت شما را ترک و فراموش خواهند کرد.


منبع : مرکز توسعه و تبادل دانش فناوری اطلاعات

مطالب مرتبط

موتورهای جست وجو به دنبال تیترهای حساس

موتورهای جست وجو به دنبال تیترهای حساس
سال های سال روزنامه نویسان و خبرنگاران تیترهای خود را جهت خوشایند خوانندگان دمدمی مزاج و دبیران ایرادگیر، اشكال تراش انتخاب می كردند اما اكنون یك خودكامه دیگر هم داعیه داوری و حكمرانی پیدا كرده است و آن نرم افزارهای مخصوصی است كه در فضای وب دربه در دنبال اخبار می گردند و با تجزیه و تحلیل ریاضی این اخبار را بالا و پایین كرده و مرتب می كنند. نمی توانید نام گوگل، یاهو و ام اس ان روی این خودكامه جدید بگذارید، صرفاً به این دلیل كه این سه غول اینترنتی موتورهای جست وجوی مخصوص به خود دارند. اما اكنون نفوذ روبات های مخصوص موتورهای جست وجوی این كمپانی ها در حال افزایش است چون ۳۰ درصد مراجعات به پایگاه های اینترنتی روزنامه ها، مجله ها و شبكه های تلویزیونی در معرض جست وجوی این موتورها قرار دارد و نرم افزارهای تعبیه شده به تجزیه و تحلیل داده ها و اخبار روی این سایت های رسانه ای می پردازند. هر جا كه مخاطبان مراجعه می كنند برای شركت های متخصص در پیام یا آگهی بازرگانی جاذبه دارد و هر جا بتوان آگهی یا پیام بازرگانی به خورد مخاطب داد مشام سرمایه گذاران را تحریك می كند. برای همین هم هست كه نویسندگان تحریریه های رسانه ها و مطبوعات مجبورند از كلمات و تیترهایی استفاده كنند كه این موتورهای جست وجو و نرم افزارها و برنامه های آن به آن عناوین و تیترها حساس هستند. كمپانی های متخصص در پیام و آگهی بازرگانی هم می خواهند پیام خود را در جایی به كار ببرند كه مخاطب با اشتیاق به آنجا سر می زند. روزنامه ها و مجله های معتبر دنیا هم كه از سر جبر زمانه مجبور به راه اندازی سایت های اینترنتی شده اند به تدریج درمی یابند برای آنكه بهتر از رقبای خود مطرح باشند باید به دنبال كلمات و تیترهایی باشند كه مورد پسند موتورهای جست وجو باشد یا به عبارت دقیق تر نرم افزارها و برنامه های كامپیوتر آن تیترها را با اولویت بالاتری تشخیص دهند. اما حقیقت این است كه ابزار اصلی این نرم افزارها و برنامه های كامپیوتری لگاریتم و محاسبات ریاضی است و تا جایی كه به علم ریاضی مربوط می شود لگاریتمی برای تمییز و تشخیص صنایع ادبی، حاضر به جوابی، كنایه، طعنه و طنز یا تشخیص سبك نگارش وجود ندارد. نرم افزارها براساس منطق و قوانین ریاضی كار می كنند و با آن مسائلی سروكار دارند كه به نیمكره چپ مغز مربوط می شود در حالی كه بسیاری از مسائل انسانی نیاز به پردازش از نوعی دارند كه در نیمكره راست مغز اتفاق می افتد.«اد كاناله» معاون استراتژی و رسانه های نوین مركز ساكرامنتوبی در این باره به نیویورك تایمز گفته است: بخشی از حرفه روزنامه نگاری در قرن گذشته به كارگیری تیترها و عناوین هوشمندانه بوده است اما امروز گوگل از راه رسیده و می گوید «به جهنم» ولی واقعیت این است كه تیتر یا عنوان مطالب در روزنامه محصول عوامل بسیار مختلفی است از جمله حضور ذهن انتخاب كننده، فرهنگ جامعه، موضوع روز و از همه مهمتر آنچه در ذهن مخاطب اتفاق می افتد، اینكه كلمات به كار رفته در تیتر چه بار معنایی دارد و چه كلمات، خاطرات و مسائلی را در ذهن سازنده تیتر و مخاطب تداعی می كند و این همه را نمی توان از یك برنامه كامپیوتری یا نرم افزار و به طور كلی فناوری های پیشرفته انتظار داشت.به كارگیری فناوری های پیشرفته چندان آسان و بدون دردسر نیست. سئوالی كه مطرح می شود این است كه سازمان های خبری تا چه حد می توانند به این فناوری های پیشرفته تكیه كنند؟ یا سئوال را اینگونه مطرح كنیم كه خبرگزاری ها، رسانه ها و مطبوعات به كمك این نرم افزارها و برنامه های كامپیوتری تا چه حد از داشتن ویراستار و دبیر سرویس بی نیاز می شوند؟ در آن صورت انتخاب لحن، نحوه ارائه و محتوای خبر را چه كسی تعیین خواهد كرد؟ آیا باز هم می توان به فناوری های كامپیوتری تكیه كرد؟
بازار به كارگیری موتورهای جست وجو در سال ۲۰۰۵ رقمی معادل ۲۵/۱ میلیارد دلار بوده است، قراردادهای تجاری و شواهد موجود نشان می دهند كه این رقم در سال ۲۰۰۶ دو برابر خواهد شد.همان طور كه در دنیای نرم افزارهای ضدویروس، عده ای در حال نقش برآب كردن تلاش ویروس سازان هستند و متاسفانه همیشه یك قدم عقب تر از ویروس سازان باقی می مانند در حوزه تجاری موتورهای جست وجو نیز یك جنگ بی پایان وجود دارد. متخصصان طراحی نرم افزارهای مخصوص تحلیل و انتخاب اخبار به دنبال راه هایی هستند كه بهترین و نزدیك ترین پاسخ را به سئوال كاربران اولویت بندی و مرتب كنند، از سوی دیگر عده ای متخصص نشسته اند و چون به كار موتورهای جست وجو آشنا هستند و منطق و ریاضیات آن را می شناسند به سازمان های خبری و شركت های متخصص در پیام یا آگهی بازرگانی مشاوره می دهند تا از قابلیت ها و خصلت های موتورهای جست وجو برای عرضه هر چه بیشتر محصولاتشان استفاده كنند. بنابراین همان طور كه هرازگاهی ویروس سازان ویروس جدیدی می سازند و ذهن متخصصان ضدویروس را به خود مشغول می كنند، همین بازی در حوزه موتورهای جست وجو اتفاق می افتد. یعنی نویسندگان برنامه ها و نرم افزارهای تحلیلی مجبورند هرازگاهی با تغییر لگاریتم هایشان جلوی رقبایشان را بگیرند. به تدریج روزنامه نویسان و خبرنگاران یاد می گیرند كه از چه كلماتی استفاده كنند تا موتورهای جست وجو، تیترها و عناوین آنها را در اولویت پاسخ به كاربران قرار دهند. بعضی از روزنامه ها هم برای یك مطلب دو تیتر انتخاب می كنند یكی مخاطب پسند و دیگری «نرم افزار پسند!»؛ اولی برای آنكه انسان را به خود جلب كند و دومی برای آنكه نرم افزارهای مخصوص را فریب دهد. این یكی از شگردهایی است كه وب سایت خبری بی بی سی به طور مرتب به كار می گیرد. نیك نیومان رئیس توسعه محصول و فناوری در بخش اخبار اینتراكتیو بی بی سی در مصاحبه با نیویورك تایمز مثالی در این باره می زند و می گوید: برای یك مطلب دو تیتر انتخاب می كنیم مثلاً برای جلب توجه مخاطبان می نویسیم: «آمیزش نامطمئن: آیا محاكمه جاكوب زوما روی مبارزه علیه ایدز در آفریقای جنوبی موثر است؟» و در همان متن از این تیتر استفاده می كنیم كه: «شهادت در محاكمه زوما به وحشت از ایدز دامن می زند» چون كلمات آن طوری انتخاب شده كه نرم افزارهای پشت صحنه موتورهای جست وجو به آن حساس هستند. حتماً می پرسید مگر موتورهای جست وجو هم پشت صحنه دارند. به نوعی می توان گفت آری. وقتی در باكس جست وجوی یك سایت اینترنتی كلمه ای جست وجو می كنید نرم افزارهای متعددی در حال محاسبه اند تا نزدیك ترین پاسخ كاربر را از یك بانك اطلاعاتی عظیم احضار كنند، بدون آنكه كاربر از حضور آن نرم افزارها مطلع باشد یا آنكه حضورشان را احساس كند. كارشناسان و متخصصان مشاور سازمان های خبری می دانند كه نرم افزارهای محاسبه كننده كه از میان تیترهای موجود در وب یا بانك اطلاعاتی انتخاب می كنند به معانی ضمنی كلمات و عبارات كه ممكن است به ذهن مخاطب خطور كند دسترسی ندارند بنابراین باید از تیترهای كاملاً مشخص و بدون گوشه و كنایه یا معانی تلویحی و صنایع بدیعی استفاده شود در حالی كه برای مخاطبان باید از تیترهای چندپهلو و با معانی تلویحی متعدد استفاده كرد.
البته خبرگزاری های بزرگ و جهانی ملاحظات دیگری هم برای انتخاب عناوین و تیتر اخبار باید رعایت كنند. به عنوان مثال آسوشیتدپرس كه ۱۱ هزار روزنامه، رادیو و ایستگاه تلویزیونی را تغذیه می كند برای آنكه تیتر اخبار، قابل استفاده در صحنه های نمایش كامپیوتر باشد خبرنگاران خود را ملزم می كند كه تیترهایی انتخاب كنند كه حداكثر ۴۰ حرف داشته باشند. این روزها یك ضرورت دیگر هم پیش آمده است و آن همگانی شدن با سرعت پیشرفت فناوری های كامپیوتری و اینترنتی است، خبرگزاری ها می دانند كه باید از تیترهایی استفاده كنند كه سریع روزآمد شود.
شاید یكی از مهمترین بخش های یك خبر همان تیتر است چون گریبان مخاطب را می گیرد و به سمت متن هدایت می كند. حالا كه خبرنگاران مجبورند افسار قلم خود را در اختیار مشتی لگاریتم و منطق و ریاضی قرار دهند بعید نیست كه به تدریج مجبور شوند متن های خود را طوری بنویسند كه از همین قواعد و اصول پیروی كند كه در آن صورت از زیبایی كار كاسته می شود. متاسفانه بعضی از خبرنگاران امروزه پیش از آنكه دست به قلم شوند ابتدا كلمات كلیدی مدنظر خود را در اینترنت جست وجو می كنند تا واكنش موتورهای جست وجو را نسبت به آن بسنجند بعد هم هنگام نوشتن تیتر، لید و صد كلمه اول متن خود تا می توانند از این كلمات استفاده می كنند چون می دانند كه برنامه نویسان در پیش فرض نرم افزارهای خود تعیین كرده اند كه در تیتر، لید و صد كلمه اول به جست وجوی كلمات كلیدی بگردند. اگر به اساتید رشته های خبرنگاری و به طور كلی رسانه و مطبوعات دسترسی دارید از آنان بپرسید آیا در مدارس عالی و دانشكده های خبر و خبرنگاری چنین شیوه ای را به خبرنگاران می آموزند؟ مطمئن باشید كه دیری نمی گذرد كه استادان دانشگاه هم این توصیه را به دانشجویان خود خواهندكرد كه نسبت به اینترنت و نحوه كار موتورهای جست وجو بی تفاوت نباشند.
«مایكل شدسان» استاد دانشگاه كالیفرنیا در شهر سان دیگو كه استاد پروازی مدرسه عالی خبرنگاری دانشگاه كلمبیا [معتبرترین دانشگاه در حوزه خبرنگاری در ایالات متحده] می گوید: «اول فكر كردم گزارشگران و دبیران سرویس در مطبوعات و رسانه ها وظیفه یا رسالت سنگینی برعهده دارند و لازم نیست نگران نحوه كار نرم افزارها و برنامه های كامپیوتری یاهو و گوگل باشند. اما حالا كه خوب فكر می كنم می بینم نحوه انتخاب تیتر و مطالب برای چاپ خودش نوعی ابزار بازاریابی است چون دست اندركاران این حرفه با جلب توجه مخاطب به تیتر و متن توجه او را به آگهی های بازرگانی مربوط به آن هم جلب می كنند و شریان حیاتی رسانه ها و مطبوعات هم همین پیام و آگهی بازرگانی است پس چه اشكالی دارد كه دست اندركاران رسانه و مطبوعات خود را به ابزارهای جدید بازاریابی و جلب مشتری نظیر اینترنت و موتورهای جست وجو مجهز كنند؟» مگر نه این است كه سبك تنظیم خبر به روش هرم وارونه یكی از نوآوری های اواخر قرن نوزدهم و عصر ظهور تلگراف بود. آن زمان به دلیل سنگین بودن هزینه تلگراف معمولاً گزارشگران مهمترین عناصر خبر خود را در ابتدای مطلب می نوشتند. چهار دهه طول كشید تا هرم وارونه به مسئله ای استاندارد و جاافتاده تبدیل شود. تردیدی نیست كه توجه به فناوری های پیشرفته روز بسیار سریع تر از اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم استاندارد شده و جا می افتد.
مادامی كه موتورهای جست وجو و به طوركلی نوآوری ها در فناوری های پیشرفته به ماهیت كار خبرنگاری لطمه وارد نكنند، استفاده از آنها نه تنها اشكالی ندارد بلكه باعث بالا رفتن كیفیت كار می شوند.

وبگردی
نخل طلای کن در فرودگاه به جعفر پناهی رسید
نخل طلای کن در فرودگاه به جعفر پناهی رسید - عوامل فیلم «سه رخ» با استقبال جعفر پناهی به ایران بازگشتند و جایزه جشنواره فیلم کن را به او رساندند. جعفر پناهی به همراه نادی ساعی ور، برای فیلم "سه رخ" جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم کن امسال را دریافت کردند اما به دلیل آنکه پناهی ممنوعیت قانونی برای خروج از کشور داشت، موفق به حضور در جشنواره و دریافت جایزه نشد.
آزاده نامداری هم گزارشگر فوتبال شد!
آزاده نامداری هم گزارشگر فوتبال شد! - در ادامه حضور چهره های شناخته شده در کمپین "خانم گزارشگر"، این بار آزاده نامداری مجری تلویزیون تلویزیون اقدام به گزارش فوتبال کرد. او برای این کار بازی خاطره انگیز ایران - استرالیا در مقدماتی جام جهانی 98 فرانسه را انتخاب کرده است که گزارش ضعیف او با انتقادات فراوانی مواجه شده است، تا حدی که وبسایت مربوط به این کمپین ویدئوی گزارش این او را از سایت حذف کرد.
عکسی عجیب و جنجالی از سید ابراهیم رئیسی
عکسی عجیب و جنجالی از سید ابراهیم رئیسی - عکسی از حضور سید ابراهیم رئیسی در مراسمی ویژه منتشر شده است که گفته می شود متعلق به کنفرانس افق نو در مشهد بوده است. در این عکس حرکات عجیب خانمی با لباس های قرمز، چفیه بر گردن و پرچم در دست در مقابل ابراهیم رییسی به چشم می خورد که توجه کاربران بسیاری را در شبکه های اجتماعی جلب کرده است!
حمله ماموران شهرداری به پلیس راهور!
حمله ماموران شهرداری به پلیس راهور! - حمله ور شدن ماموران سد معبر شهرداری به ماموران راهنمایی رانندگی
دستگیری معروف ترین شرور تهران، در ۵۰۰ متری مرز ترکیه
دستگیری معروف ترین شرور تهران، در ۵۰۰ متری مرز ترکیه - شرور سطح یک که در آخرین اقدام خود یکی از دوستانش را در منطقه ولنجک به قتل رسانده بود؛ در ۵۰۰ متری مرز ترکیه دستگیر شد.
لحظه ریزش وحشتناک کوه در جاده هراز!
لحظه ریزش وحشتناک کوه در جاده هراز! - ریزش ناگهانی کوه که توسط مسافران به ثبت رسیده است...!
همسر محسن افشانی با ریش و سبیل در استادیوم آزادی دستگیر شد
همسر محسن افشانی با ریش و سبیل در استادیوم آزادی دستگیر شد - قبل از شروع بازی تیم‌های پرسپولیس و الجزیره یکی از بازیگران سینما کشورمان قصد داشت به همراه همسرش وارد ورزشگاه آزادی شوند که این دو نفر توسط نیروهای انتظامی بازداشت شدند.
فیلم | خسرو معتضد: جسد مومیایی قطعا متعلق به رضاخان است
فیلم | خسرو معتضد: جسد مومیایی قطعا متعلق به رضاخان است - فیلم - در ویدئوی زیر بخشی از صحبت های خسرو معتضد، مورخ را می شنوید که نتیجه تحقیقاتش را درباره مومیایی پیدا شده در حرم حضرت عبدالعظیم بیان می کند.
پهلوانان این روزهای ما
پهلوانان این روزهای ما - تصویری زننده و به شدت ناراحت کننده بر جا مانده از مسابقه انتخابی تیم ملی کشتی ایران که به کتک کاری و جنجال کشید. خانواده عبدولی باز هم پای ثابت این درگیری بود که چهره ورزش پهلوانی ایران را تیره کرد
(ویدئو) تشویق اصغر فرهادی در جشنواره کن توسط بزرگان سینمای جهان
(ویدئو) تشویق اصغر فرهادی در جشنواره کن توسط بزرگان سینمای جهان - در این ویدئو تشویق اصغر فرهادی و پنه لوپه کروز، خاویر باردم و دیگر عوامل فیلم «همه میﺩﺍنند» در جشنواره کن توسط بزرگان سینمای جهان را مشاهده می‌کنید.
فیلم حجوم داعشی‌های حاتمی کیا به یک مرکز خرید و وحشت و اعتراض مردم
فیلم حجوم داعشی‌های حاتمی کیا به یک مرکز خرید و وحشت و اعتراض مردم - عوامل فیلم «به وقت شام» روز گذشته با حضور عجیب و رعب آور در پردیس سینمایی کوروش مردم را وحشت زده کردند. در این حرکت تبلیغاتی بازیگران نقش داعش، با گریم و پوشش داعشی ها، سوار بر اسب راهی پردیس سینمایی کوروش شدند و با حضور در مرکز خرید و فودکورت مجموعه، رفتارهای عجیبی نشان دادند که باعث وحشت و اعتراض مردم شد.
تصاویر مخفی از بزرگترین مرکز فروش مواد مخدر در جنوب تهران / فیلم
تصاویر مخفی از بزرگترین مرکز فروش مواد مخدر در جنوب تهران / فیلم - این گزارش حاوی تصاویری از بزرگترین مرکز فروش و مصرف مواد مخدر در جنوب شرق تهران است که مخفیانه ضبط شده‌است.
کشتار اسب‌های کولبران / فیلم
کشتار اسب‌های کولبران / فیلم - متاسفانه طی یک ماه گذشته دستکم سه نوبت و هر نوبت دستکم 30 اسب باربر متعلق به کولبران در جنگل میرآباد شهرستان اشنویه با شلیک گلوله از پای درآمده‌اند.
سید احمد خمینی معمم شد
سید احمد خمینی معمم شد - سید احمد خمینی فرزند آیت‌الله سید حسن خمینی در حضور جمعی از علما و پدر و پدربزرگ خود در حسینیه جماران معمم شد.
دختران پرسپولیسی با ریش و سبیل در ورزشگاه آزادی!
دختران پرسپولیسی با ریش و سبیل در ورزشگاه آزادی! - امروز عکسی از 5 تماشاگر بازی روز گذشته در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد 5 دختر جوان با گریم‌های عجیب و حرفه‌ای خودشان را به عنوان پسر جا زده و وارد ورزشگاه شده‌اند.
اگر با وجود این مشکلات ملت قیام کند همه ما را به دریا خواهد ریخت
اگر با وجود این مشکلات ملت قیام کند همه ما را به دریا خواهد ریخت - از ملتی که ستون فقراتش شکسته انتظار مقاومت دارید؟ بسیاری از کشور فرار کردند یا جای فرار خود را فراهم آوردند اما ما جای فرار نداریم
جنجال ویدیو دختر بازیگر روی کول بازیکن پرسپولیس!
جنجال ویدیو دختر بازیگر روی کول بازیکن پرسپولیس! - عکس و ویدیویی منتسب به ستاره پرسپولیس فرشاد احمدزاده و ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده است. عجب پاپراتزی‌هایی داریم!