یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ / Sunday, 21 October, 2018

یاهو، چیزی بیش از یک رقیب ساده برای گوگل


یاهو، چیزی بیش از یک رقیب ساده برای گوگل
هنگامی‌که در اینترنت جست و جو می‌کنید، آیا اطلاعات زیادی به دست می‌آورید که هیچ کدام از آنها پاسخ به پرسش شما نیستند؟ اگر پاسخ شما مثبت است، بدانید که در این تجربه تنها نبوده و تعداد بی‌شماری از کاربران با این مشکل آشنا هستند.
بدون تردید، دست یافتن به اطلاعات مورد نیاز، از میان دامنه‌ی گسترده‌ی داده‌ها در اینترنت، ساده‌تر شده است اما همواره مشکلاتی در این راه وجود دارد که باید برطرف گردد.
به عنوان مثال، کاربران با استفاده از امکانات جست و جوی محلی جدید که در موتورهای برتری چون گوگل و یاهو اجرا می‌شوند، قادر خواهند بود به سادگی اطلاعات مربوط به رستوران مورد نظر در منطقه‌ی خود را به دست آورند.
کاربران باید آگاه باشند که برای محدود کردن دامنه‌ی جست و جوی خود، همراه با نام رستوران، کدپستی منطقه‌ و یا شهر را نیز وارد کنند. اگر چه این گونه جست و جو در مقایسه با گذشته، پاسخ‌های مرتبط‌تری را نشان می‌دهد، اما هنوز هم می‌تواند مشکل ساز باشد، به گونه‌ای که در هنگام تحویل غذا دریابید به رستوران چندین کیلومتر آن طرف تر، سفارش داده‌اید!
به هر روی، کارایی جست و جو در اینترنت، به چه میزان است؟
راندولف هاک، نویسنده و مسئول یک سایت اینترنت، در این زمینه اشاره کرده است که این پرسش، پاسخ قطعی نداشته و به کاربر، تاریخ روز جست و جو و پرسش او، بستگی دارد.
شرکت راهبردهای آنلاین هاک که سمینارهایی در این باره که چگونه به طور کارآ از اینترنت استفاده کنیم، برگزار می‌کند، گفته است که بهترین مکان برای آگاهی یافتن از آخرین پیشرفت‌های جست و جو در اینترنت، صفحات سایت‌هایی‌ست که امکان جست و جو را فراهم می‌کنند، یعنی همان جایی که جدیدترین و حساس‌ترین امکانات، نشان داده شده است.
از اواخر دهه‌ی ۱۹۹۰ که شرکت گوگل شروع به احاطه‌ی بازار کرده است، میلیون‌ها نفر از موتور جست و جوی گوگل استفاده کرده، اما تنها برخی از این افراد بر روی تب‌هایی از سایت کلیک کرده‌اند که به وسیله‌ی آن به جست و جوی تصاویر، مطالب خبری و بحث‌های گروهی پرداخته‌اند.
به خاطر سپردن دو ترفند ساده، رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب‌تر را امکان پذیر خواهد کرد. قراردادن گیومه در دو طرف عبارت و یا واژه‌هایی که به دنبال آن هستید، به موتور جست و جو کمک می‌کند که تنها کلماتی را بیابد که همچون درخواست شما، درکنار هم آورده شده‌اند. نگاشتن چند لغت بیشتر، در بیشتر موارد به کاربر کمک می‌کند که درست همان اطلاعاتی را که نیاز دارد، پیدا کند.
گوگل یکی از شرکت‌های اصلی در این زمینه است اما شرکتی که امروزه توجه همگان را به خود جلب کرده، یاهو ست.
از آن‌جایی که صنعت فناوری اطلاعات با سرعت به سوی رقابت میان فراهم کنندگان جست و جو حرکت می‌کند، آمار سایت Hitwise.com نشان می‌دهد که یاهو چیزی بیش از یک رقیب ساده برای گوگل است.
در طول هفته‌یی که آخرین روز آن ۲۷ مارس بوده است، تعداد مراجعه کنندگان به یاهو برای سایت جست و جو، ۲/۱۰ درصد از سهم بازار جست و جو را به خود اختصاص داده و این آمار در باره‌ی گوگل، ۹/۱۴ درصد است. افزون بر این، صفحه‌ی اصلی یاهو که در برگیرنده‌ی اخبار، اطلاعات و جست و جو نیز هست، در تمامی دسته‌های موتورهای جست و جو و دایرکتوری‌ها، با آمار ۲۹ درصد، پر بیننده‌ترین بوده است. یاهو در سال ۲۰۰۳ موتورهای جست و جوی AltaVista و AltheWeb را با دست و دل بازی تمام به قیمت یک میلیارد دلار خریده است.
هاک در این باره گفته که AltaVista ترافیک قابل توجهی را ایجاد نکرده است.
کارشناسان به طـــور کامل از آینده‌ی موتور «متا» جست و جویی چون Dogpile (http:/www.dogpile.com)، که نتیجه را از موتورهای اصلی جست و جو به دست می‌آورد، مطمئن نبوده‌اند. متا جست و جو قول وعده‌ی رسیدن به نتایج کامل و فراگیر را داده است. هم چنین گونه‌های جدید موتورهای متا جست و جو، دارای فناوری است که به نتایج سر و سامان می‌دهد.
موتورهای جست و جوی برتر با داشتن میلیاردها صفحه‌ی وب، فاقد اطلاعات عمومی بوده که در بانک‌هی اطلاعاتی در دسترس، پیدا می‌شوند. در نتیجه به وجود آمدن خلاهایی در اطلاعات به عنوانوب‌های نامرعیاجتناب ناپذیر خواهد بود. بی جا نیست برای مثال از Bartleby.com نام بریم که در آن همه چیز، از متن کامل شعرهای هومر (اودیسه) گرفته تا نشانی مراسم آغاز به کار رییس جمهور آمریکا وجود دارد، اما بازدیدکنندگان احتمالا چیزهای بسیاری را در این سایت از دست می‌دهند.
مردمی که به موتورهای جست و جو وابسته هستند تا بیماری ویژه‌یی را پیدا کنند و یا اطلاعات پزشکی به دست آورند، به سادگی می‌توانند در سایت‌های معتبری چون بانک اطلاعاتی National Library of Medicines PubMed به مطالب مورد نیاز خود دست رسی پیدا کنند.
در نهایت آقای هاک گفته است که برای هر چیز حساس باید گام‌های بیشتر برداشته و پای خود را فراتر از آن چه که در موتورهای جست و جو پیدا می‌شوند، بگذارید.


منبع : مرکز توسعه و تبادل دانش فناوری اطلاعات

مطالب مرتبط

موتور های جستجو

موتور های جستجو
امروزه بر روی اینترنت و مهمترین سرویس آن ( وب )، صدها میلیون صفحه حاوی اطلاعات وجود دارد. کاربران اینترنت با آگاهی از آدرس یک سایت ، قادر به اتصال به سایت مورد نظر و استفاده از منابع اطلاعاتی موجود بر روی سایت خواهند بود. ما با دریائی از اطلاعات مواجه هستیم ، در صورتیکه قصد یافتن اطلاعاتی خاص را داشته باشیم ، از چه امکاناتی در این زمینه می توان استفاده کرد. ؟ برای جستجو و یافتن اطلاعات مورد نیاز از مراکز جستجوی اطلاعات در اینترنت استفاده می گردد . به مراکز فوق Search engines نیز می گویند.
مراکز جستجو در اینترنت ، نوع خاصی از سایت های موجود در وب بوده که با هدف کمک برای یافتن اطلاعات ، ایجاد شده اند. مراکز جستجو در اینترنت بمنظور پاسخگوئی به کاربران متقاضی و جستجوکنندگان اطلاعات از سه روش متفاوت استفاده می نمایند. نحوه عملکرد سه روش با یکدیگر مشابه بوده و تنها تفاوت موجود میدان انتخاب شده برای عملیات جستجو است .
▪ اینترنت و یا بخشی از آن بر اساس کلمات مهم ، جستجو می گردد.
▪ از کلمات پیدا شده یک ایندکس بهمراه محل مربوط به هر یک ، ایجاد می نمایند.
▪ به کاربران امکان جستجو برای کلمات خاص و یا ترکیبی از آنها که در فایل ایندکس موجود می باشند ، داده می شود.
مراکز جستجوی اولیه در اینترنت ، صرفا" اطلاعات مربوط به چندین هزار صفحه وب را ایندکس و روزانه دو تا سه هزار کاربر متقاضی به آنها مراجعه می کردند. مراکز جستجوی فعلی در اینترنت اطلاعات مربوط به صدها میلیون صفحه را ایندکس نموده و روزانه به بیش از دهها میلیون متقاضی پاسخ می دهند.
● وب
اغلب مردم زمانیکه از مراکز جستجو در اینترنت سخن می گویند ، منظور آنها مراکز جستجوی وب است . قبل از مطرح شدن وب ( مشهورترین بخش اینترنت ) ، از مراکز جستجوی اطلاعات برای کمک به کاربران برای یافتن اطلاعات استفاده می گردید. برنامه هائی نظیر : " gopher" و " Archie" از فایل های ذخیره شده بر روی سرویس دهنده های متصل به اینترنت ، یک ایندکس ایجاد می کردند. بدین ترتیب جستجو و دسترسی به اطلاعات و مستندات مورد نظر در اسرع وقت انجام می گردید. در اواخر سال ۱۹۸۰ اکثر کاربران مستلزم دارابودن دانش کافی در رابطه با استفاده از gopher,Archie و Veronica بودند. امروزه اکثر کاربران اینترنت دامنه جستجوی خود را محدود به وب نموده اند.
قبل از اینکه یک مرکز جستجو قادر به ارائه آدرس و محل فایل مورد نظر باشد ، می بایست فایل مورد نظر پیدا شود. بمنظور یافتن اطلاعات مربوط به صدها میلیون صفحه وب موجود ، مراکز جستجو می بایست از یک نرم افزار خاص با نام Spider ( عنکبوت ) برای ایجاد لیست های شامل کلمات موجود در هر یک از صفحات وب ، استفاده نمایند. فرآیند ایجاد لیست های مربوطه توسط Spider ، اصطلاحا" web crawling نامیده می شود. برای ایجاد و نگهداری یک لیست مفید از کلمات ، Spider های مراکز جستجو می بایست تعداد زیادی از صفحات وب را بررسی و مشاهده نمایند. نحوه حرکت Spider در وب به چه صورت است ؟ نقاط شروع ، لیستی از سرویس دهندگان با ترافیک و اطلاعات بالا و صفحات وب متداول است . Spider از یک سایت رایج عملیات خود را آغاز و پس از ایندکس نمودن کلمات موجود در صفحات وب ، هر یک از لینک های موجود در صفحات را برای ادامه حرکت خود انتخاب خواهد کرد. بدین ترتیب سیستم مبتنی بر Spider بسرعت حرکت خود در طول وب را آغاز خواهد کرد.
Google یکی از مراکز جستجوی دانشگاهی و معتبر است . در سیستم فوق از چندین Spider ( معمولا" سه Spider در هر لحظه ) برای ایجاد مقادیر اولیه برای سیستم ، استفاده می گردد . هر Spider قادر به نگهداری ارتباط خود با بیش از ۳۰۰ صفحه وب در یک لحظه است . با استفاده از چهار spider ، سیستم فوق قادر به جستجوی ۱۰۰ صفحه در ثانیه و تولید ۶۰۰ کیلوبایت اطلاعات در هر ثانیه است . اطلاعات مورد نیاز هر یک از spider ها می بایست بسرعت در اختیار آنان گذاشته شود. سیستم اولیه Google ، دارای یک سرویس دهنده اختصاصی بمنظور تغذیه آدرس های URL مورد نیاز برای هر یک از Spider ها بود. بمنظور افزایش سرعت عملیات ، Google از یک سیستم DNS اختصاصی استفاده می کرد. ( در سایر موارد از DNS مربوط به ISP استفاده می گردد ) . زمانیکه Spider به یک صفحه وب شامل تگ های Html برخورد می نماید ، دو آیتم در رابطه با آن را یاداشت خواهد کرد :
▪ کلمات موجود در صفحه
▪ محلی که کلمات پیدا شده اند.
از کلمات موجود در عنوان (title) ، زیرعناوین (Subtitles) ، تگ های متا و سایر مکانهای مهم یاداشت برداشته شده تا در آینده با توجه به خواسته کاربر ، امکان پاسخگوئی مناسب به آنها فراهم گردد. Spider مربوط به Google ، از کلمات موجود در هر یک از صفحات وب ایندکس ایجاد و کلماتی نظیر : "a" ، "an" و "the" را حذف می نمایند. سایر Spider ها هر یک دارای رویکردهای خاص خود در این زمینه می باشند.
سیاست های استفاده شده در رابطه با نحوه ایندکس نمودن اطلاعات صفحات وب ، مستقیما" بر سرعت عملکرد spider ها تاثیر گذاشته و به کاربران امکان جستجوی قدرتمندتر و کارآ را خواهد داد. مثلا" برخی از Spider ها ، علاوه بر نگهداری اطلاعات مربوط به عناوین و لینک ها ، یکصد کلمه با فرکانس تکرار بیشتر در صفحه وب و کلمات موجود در بیست خط اولیه را نیز نگهداری خواهند کرد. مرکز جستجوی Lycos از رویکرد فوق استفاده می نماید.
سیستم های دیگر نظیر " Altavista ، از روش خاص خود در این زمینه استفاده می نمایند. در سیستم فوق برای هر یک از کلمات موجود در صفحه شامل "a" ، "an" و "the" و سایر کلمات مشابه نیز ایندکس ایجاد می گردد.
● تگ های متا
با استفاده از تگ های متا ، ایجاد کنندگان صفحات وب می توانند کلمات کلیدی موجود در صفحه و نحوه ایندکس نمودن آن را مشخص نمایند. روش فوق در مواردیکه یک کلمه دارای بیش از یک معنی می باشد بسیار مفید و کارساز خواهد بود. بدین ترتیب تگ های فوق به مراکز جستجو راهنمائی لازم در خصوص انتخاب معنی مربوط به کلمات مورد نظر را خواهند داد. در این راستا ممکن است برخی از راهنمائی های انجام شده نیز اغفال کننده بوده و نتایج مثبتی را برای مراکز جستجو بدنبال نداشته باشد. بمنظور پیشگیری از راهنمائی های اغفال کننده توسط تگ های متا ، برنامه های Spider عملیات بازبینی محتویات یک صفحه وب را بمنظور تطبیق با اطلاعات ارائه شده توسط تگ ها ی متا ، انجام می دهند. اطلاعات نادرست ارائه شده بوسیله تگ های متا ، توسط Spider ها نادیده گرفته می شود.
تمام موارد فوق مفروض به حالتی است که ایجاد کننده صفحه وب قصد معرفی صفحه ایجاد شده خود را به مراکز جستجو دارد. در برخی موارد ممکن است تمایلی به انجام این کار وجود نداشته باشد.
● ایجاد ایندکس
پس از اینکه عملیات Spider ها در رابطه با یافتن اطلاعات به اتمام رسید ، ( عملیات فوق در عمل با توجه به ماهیت وب و استقرار صفحات وب جدید هرگز به پایان نخواهد رسید ، بنابراین همواره عملیات جستجو و یافتن اطلاعات توسط Spider ها انجام می گیرد) مراکز جستجو می بایست اطلاعات مورد نظر را بگونه ای ذخیره نمایند که قابل استفاده باشند. دو روش عمده در این راستا وجود دارد:
▪ اطلاعات بهمراه داده ذخیره گردند.
▪ با استفاده از روشی اطلاعات ایندکس گردند.
در ساده ترین حالت ، یک مرکز جستجو می تواند صرفا" کلمه و آدرس URL آن را ذخیره نماید. روش فوق در بازیابی اطلاعات و جستجو توسط کاربران ایجاد محدودیت خواهد کرد. با استفاده از روش فوق نمی توان جایگاه و وزن یک کلمه در یک صفحه وب را مشخص نمود. مثلا" نمی توان تشخیص داد که کلمه مورد نظر چند مرتبه در صفحه تکرار شده و یا لینک های موجود در صفحه نیز شامل کلمه مورد نظر می باشند یا خیر . بدین ترتیب امکان ارائه یک لیست از صفحات وب که شامل کلمه مورد نظر بر اساس میزان تکرار می باشند ، وجود نخواهد داشت .
بمنظور ارائه نتایج مفیدتر توسط مراکز جستجو ، اکثر مراکز جستجو صرفا" کلمه و آدرس URL را ذخیره نمی نمایند . در این حالت مواردی نظیر : تعداد تکرار کلمه در صفحه نیز ذخیره خواهد شد. مراکز جستجو همچنین به هر entry یک وزن را نسبت خواهند داد. وزن نسبت داده شده، نشاندهنده جایگاه کلمه در صفحه است ( ابتدای صفحه ، در لینک ها ، در تگ های متا و یا در عنوان صفحه ) هر یک از مراکز جستجو برای اختصاص یک وزن مناسب به کلمه مورد نظر از یک فورمول استفاده می نمایند. موضوع فوق یکی از دلایلی است که جستجو یک کلمه توسط دو مرکز جستجو ، نتایج مشابه ای را بدنبال نخواهد داشت .
مراکز جستجو بدلیل استفاده بهینه از فضای ذخیره سازی ، اطلاعات مورد نظر را بصورت رمز شده ذخیره می نمایند. مثلا" در نسخه اولیه سایت Google از دو بایت بمنظور ذخیره سازی اطلاعات مربوط به کلمات در یک صفحه استفاده می کردند. کلمات بصورت حروف بزرگ بهمراه اندازه فونت ، وزن و موقعیت آن ذخیره می گردید. هر یک از فاکتورهای فوق دو ویا سه بیت از دو بایت اشاره شده را به خود اختصاص می دادند. بدین ترتیب اطلاعات گسترده ای بصورت فشرده ذخیره و سپس عملیات ایجاد ایندکس انجام می گیرد.
ایندکس دارای صرفا" یک هدف است : امکان یافتن اطلاعات با سرعت بالا . برای ایجاد ایندکس از روش های متعددی استفاده می گردد. یکی از بهترین روش های موجود ، ایجاد یک جدول Hash است . در روش hashing ، از یک فورمول برای اختصاص یک عدد به یک کلمه استفاده می گردد. توزیع عددی با توزیع کلمات بصورت الفبائی با یکدیگر متفاوت بوده و همین امر ، موثر بودن جداول hash را بدنبال خواهد داشت . در زبان انگلیسی حروفی وجود دارد که کلمات زیادی با آنان آغاز می گردد. مثلا" بخش حرف "M" ، در یک دیکشنری بمراتب قطورتر از حرف "X" است . بدین ترتیب جستجو و یافتن کلماتی که با حرف M شروع می گردند زمان بمراتب بیشتری نسبت به یافتن کلماتی که با حرف "X" آغاز می گردند ، را طلب می کند. در روش hashing ، با آگاهی از موارد فوق، بگونه ای رفتار می گردد که متوسط زمان بازیابی هر کلمه کاهش یابد. در روش فوق ایندکس از داده واقعی متمایز می گردد. جدول hash ، شامل شماره hash بهمراه اشاره گری است که به داده مورد نظر اشاره می نماید. با ایجاد یک سیستم ایندکس مناسب و ذخیره سازی مطلوب اطلاعات ، امکان ارائه نتایج مفید برای کاربران را فراهم خواهد کرد.
● جستجو
کاربران برای جستجوی اطلاعات مورد نیاز ، پس از ورود به سایت مرکز جستجو ، یک query را ایجاد می نمایند. query می تواند ساده و صرفا" شامل یک کلمه و یا پیچیده و استفاده از عملگرهای منطقی باشد. برخی از عملگرهای منطقی عبارتند از :
▪ AND . تمام کلماتی که توسط AND بیکدیگر ملحق شده اند ، می بایست در صفحه موحود باشند. در برخی از مراکز جستجو از عملگر "+" بعنوان عملگر جایگزین AND نیز استفاده می شود.
▪ OR . حداقل یکی از کلماتی که توسط OR بیکدیگر ملحق شده اند ، می بایست در صفحه موجود باشد .
▪ NOT . کلمه بعد از NOT نباید در صفحه موجود باشد. برخی از مراکز جستجو از عملگر "-" نیز استفاده می نمایند.
▪ Followed by . یکی از کلمات می بایست مستقیما" پس از کلمه دیگر وجود داشته باشد.
● آینده مراکز جستجو
جستجوهائی که توسط عملگرهای منطقی تعریف می گردند از نوع جستجوهای literal می باشند. مراکز جستجو بمنظور ارائه نتایج مورد نظر کاربر ، دقیقا" کلمه و یا کلمات مشخص شده توسط کاربر در بانک اطلاعاتی جستجو می نمایند. روش فوق در مواردیکه یک کلمه دارای بیش از یک معنی باشد ، نتایج مثبتی را بدنبال نخواهد داشت . برای اخذ نتایج دلخواه ، کاربران اینترنت می توانند با استفاده از عملگرهای منطقی محدودیت هائی را ایجاد نمایند ، روش مناسب این است که محدودیت فوق از طریق مرکز جستجو اعمال گردد.
یکی از مواردیکه اخیرا" توسط محققین متفاوتی در مراکز جستجو دنبال می گردد ، جستجو بر اساس مفهوم است .در روش فوق با استفاده از آنالیزهای آماری بر روی صفحات شامل کلمات سعی در ارائه نتایج مطلوبتری وجود دارد. در برخی موارد دیگر استفاده از زبانهای طبیعی برای جستجو دنبال می گردد. در روش فوق برای طرح سوال خود از یک مرکز جستجو از روشی که توسط انسان برای طرح سوالات مربوطه استفاده می گیرد، استفاده خواهد شد. در این راستا ضرورتی به استفاده از عملگرهای منطقی و یا query های پیچیده نخواهد بود.

وبگردی
فیلم | دستگیری ۳ مرد با لباس زنانه در مسیر پیاده‌روی اربعین!
فیلم | دستگیری ۳ مرد با لباس زنانه در مسیر پیاده‌روی اربعین! - ۳ مرد با لباس زنانه در مسیر پیاده روی اربعین دستگیر شدند. دادستان شهرستان حمیدیه استان خوزستان گفت: افرادی که شامگاه گذشته در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی دستگیر شده اند، هیچگونه انگیزه امنیتی نداشته اند. علی بیرانوند به ایرنا گفته بعد ازظهر جمعه ماموران انتظامی حمیدیه به یک خودروی پراید مشکوک شدند که پس از متوقف کردن آن متوجه شدند 6سرنشین مرد داشته که سه نفرشان پوشش زنانه دارند. این افراد برای تحقیقات…
وضعیت ناگوار زائرین اربعین در ایران
وضعیت ناگوار زائرین اربعین در ایران - زائرانی که از ایران عبور میکنند وضعیت نامناسبی دارند
فیلم | رسوایی جدید در رسانه ملی؛ مقصر فریب مردم کیست؟
فیلم | رسوایی جدید در رسانه ملی؛ مقصر فریب مردم کیست؟ - فیلم - پدری که در برنامه «فرمول یک» علی ضیا ادعا کرد به خاطر تامین هزینه‌های درمان فرزندش اقدام به فروش کلیه‌اش کرده، مردم را فریب داده است.
«بیان واضحات و تکرار مکررات» ؛ نتیجه 7 سال بودجه و تشکیلات و همایش و جلسه!
«بیان واضحات و تکرار مکررات» ؛ نتیجه 7 سال بودجه و تشکیلات و همایش و جلسه! - مثلاً سنت های الهی که در این سند آمده، در کتاب های درس بینش اسلامی دوره دبیرستان هم وجود دارد... واقعاً هزاران جلسه تشکیل داده اند که بدیهیاتی مانند خانواده بنیادی ترین واحد تشکیل دهنده جامعه است، انسان دارای اختیار است، جهان دارای نظام علّی - معلولی است، خداوند رحمان و رحیم است و ... را در سند بازنویسی کنند؟!
گلایه های جنجالی یک بازرگان با وزیر صنعت
گلایه های جنجالی یک بازرگان با وزیر صنعت - صحبتهای کنایه آمیز یک بازرگان با وزیر صنعت
ادامه داستان لُنگ و خانه سعدآباد
ادامه داستان لُنگ و خانه سعدآباد - ۱- خب چی میشه ولایتی بجای توصیه به لُنگ پوشی، بملت توصیه کنه تو سعدآباد مالک خونه بشن ویک سومشو وقف کنن؟ ۲- اینجور واینجا صاحبخونه شدن و بعد توجیه وقف، آدمو یادحافظ میندازه: فقیه مدرسه دی مست بود و فتوی داد که می‌حرام، ولی بِه زمالِ اوقاف است
عبدی : آقای ولایتی با خانه هزارمتری کنار کاخ سعدآباد حالا مردم رابه نان خشک خوردن دعوت می‌کنند
عبدی : آقای ولایتی با خانه هزارمتری کنار کاخ سعدآباد حالا مردم رابه نان خشک خوردن دعوت می‌کنند - حالا مردم رابه نان خشک خوردن دعوت می‌کنند؟مردم نیازی به این توصیه‌هاندارند اگرلازم باشد آن‌قدر شرف دارندکه از خودشان دفاع کنند ولی این دفاع،منحصربه دفاع دربرابر دشمنان خارجی نمی‌شود که باید وضعیت خیلی‌ها رادر داخل هم بررسی کرد.
فیلم | حمله به پلیس در اهواز به درگیری مرگ‌بار انجامید!
فیلم | حمله به پلیس در اهواز به درگیری مرگ‌بار انجامید! - فیلم - حمله فرد متهم در بازار پرنده فروشان اهواز به پلیس آگاهی منجر به درگیری مرگبار شد.
ماجرای عجیب منزل های مسکونی در همسایگی کاخ سعد آباد
ماجرای عجیب منزل های مسکونی در همسایگی کاخ سعد آباد - ماجرای عجیب دو منزل مسکونی در همسایگی کاخ سعدآباد و حسین فریدون و نهاد ریاست جمهوری
فیلم | لحظه حمله جن‌ها به یک مرد در کرج! (۱۶+)
فیلم | لحظه حمله جن‌ها به یک مرد در کرج! (۱۶+) - فیلم - به تازگی شخصی در فضای مجازی فیلمی منتشر کرده که مردی ادعا می کند در پارکینگ خانه اش مورد حمله جن ها قرار گرفته است.
فیلم | درس خجالت‌آوری که یک توریست به ایرانی‌ها می‌دهد!
فیلم | درس خجالت‌آوری که یک توریست به ایرانی‌ها می‌دهد! - فیلم - پاول یک توریست اهل چک است که با موتورسیکلتش دنیا را می گردد و یک هفته در ایران اقامت داشته است. ویدئوی سلفی که او در طبیعت ایران از خود و اقدام پسندیده اش منتشر کرده برای همه ایرانیان جای تامل دارد.
فیلم | جنازه غرق در خون ملکه زیبایی عراق (۱۶+)
فیلم | جنازه غرق در خون ملکه زیبایی عراق (۱۶+) - فیلم - قتل مدل و ملکه زیبایی عراق از روز گذشته سوژه رسانه ها شده و پلیس تحقیقات ویژه ای را برای دستگیر قاتل وی انجام داده است. تصاویر منتشر شده از جنازه غرق در خون وی را در ویدئوی زیر می بینید.
جنجال بنر سربازان اسرائیلی در شیراز
جنجال بنر سربازان اسرائیلی در شیراز - عکس این بنرکه گفته می‌شود نمایشگر تصویری از سربازان رژیم صهیونیستی است طی روزهای اخیر در فضای مجازی دست به دست می‌شد و واکنش‌هایی به همراه داشت.
عکسی آموزنده از سفر نیویورک
عکسی آموزنده از سفر نیویورک - پوشه‌های پُر از برنامه فرانسوی‌ها در برابر دستان خالی تیم ایرانی. به کاغذ ها و پرونده های موجود روبه روی تیم فرانسه دقت کنید!
ویدئوی جنجالی وزیر بهداشت؛ #خودت_بمال / تمسخر و تحقیر بیمار نیازمند توسط وزیر
ویدئوی جنجالی وزیر بهداشت؛ #خودت_بمال / تمسخر و تحقیر بیمار نیازمند توسط وزیر - وزیربهداشت بهترین توصیه رو به اون پیرمرد بیچاره کرد که گفت: خودت بمال. پیرمرد باید دستش رو محکم می‌مالید به گوش وزیر تا یک بار هم که شده از تخت اخلاق فرعونی بیاد پایین
نیاز شدید تلویزیون به بدحجابها در روزهای خاص
نیاز شدید تلویزیون به بدحجابها در روزهای خاص - کاش در این میان یکی به ما بگوید که بالاخره بی حجاب بد است، خوب است؟ چه زمانی بد است؟ چه زمانی خوب است؟
حال فعلی ! یا ناتوانی در تشخیص حال قبلی
حال فعلی ! یا ناتوانی در تشخیص حال قبلی - حمید رسایی عضو جبهه پایداری در صفحه شخصی خود در شبکه توییتر نسبت به اهانت زشت امیر تتلو به امام حسین (ع) و 72 تن از یاران باوفایش واکنش تندی نشان داد.
ویدئو/ وحشت پزشکان از تولد نوزاد تک چشم در اندونزی (۱۶+)
ویدئو/ وحشت پزشکان از تولد نوزاد تک چشم در اندونزی (۱۶+) - پزشکان هنگامی که یک نوزاد دختر اندونزیایی را در یکی از بیمارستان های این کشور به دنیا آوردند بسیار وحشت زده شدند. نوزاد تازه متولد شده با یک چشم بزرگ روی پیشانی اش متولد شد و پس از هفت ساعت درگذشت.
بازنشر نامه استاد به امیر تتلو! / معیار تشخیص حق از باطل گشته ای !
بازنشر نامه استاد به امیر تتلو! / معیار تشخیص حق از باطل گشته ای ! - فردی به نام علی‌اکبر رائفی‌پور كه رسانه‌‌های اصولگرا از او به عنوان «استاد، محقق و پژوهشگر» یاد می‌كنند! در تاریخ 29 اردیبهشت 96 (در كوران انتخابات ریاست‌جمهوری) در نامه‌ای سرگشاده به امیرحسین مقصودلو (تتلو) نوشت: «امیر جان بخوان، تو باید بخوانی، عیبی ندارد! سرت را بالا بگیر و خدا را شکر کن که به واسطه تو این همه نفاق را آشکار کرد! دلت محکم باشد پهلوان! تو فقط بخوان، بخوان