پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

مهدی شیری: امسال از این خبرها نیست


مهدی شیری: امسال از این خبرها نیست
مهدی شیری برخلاف تمام کسانی که اعتقاد دارند برق شیراز مثل همیشه استقلال تهران را از بحران خارج می کند معتقد است که امسال از این خبرها نیست و آنها برای کسب امتیاز به تهران سفر می کنند. شیری در مورد حرف دایی که گفته بود شایسته ها را به تیم ملی دعوت می کند، هم نظر جالبی دارد.
▪ امسال برق شیراز روند روبه رشدی داشته است؟
ـ بله، خدا را شکر همه راضی هستند. روند تیم ما خوب بوده و از اول فصل خوب کار کرده ایم و نتایج خوبی گرفته ایم، انشاء ا... که این روند ادامه داشته باشد.
▪ فکر می کردی فصل را این طوری شروع کنید؟
ـ این طوری که نه، اما هم کادر فنی و هم بچه ها اعتقاد داشتیم که امسال نتیجه می گیریم و بهتر از فصل قبل کار می کنیم، اما تا این حد نه، امیدوارم این روند همینطور ادامه داشته باشد تا نگویند نتایج ما شانسی بوده است.
▪ خودت هم خیلی آماده ای و عملکرد خوبی داشته ای.
ـ من از اول فصل خیلی با انگیزه در تمرینات بدنسازی شرکت کردم. امسال شرایط روحی من هم خیلی خوب است و بچه ها هم به من کمک می کنند. در کل شرایطم خیلی خوب است.
▪ این تیم می تواند مدعی قهرمانی باشد؟
ـ الان زود است که بگوییم مدعی هستیم یا همچنان در صدر جدول می مانیم. باید با حساب و کتاب پیش برویم. اگر چیزی که مربیان می خواهند را انجام دهیم، می توانیم خوب نتیجه بگیریم. شرایط حال حاضر ملاک نیست. اگر در نیم فصل دوم هم درصدر جدول باشیم می توانیم مدعی قهرمانی باشیم.
▪ می گویند برق شیراز همیشه به استقلال تهران خوب باخته است. در این بازی هم چنین اتفاقی می افتد؟
ـ این مسأله از قبل بوده، اما امسال نه. برق هیچ وقت صدر جدول نبوده و حداکثر امتیازات را کسب نکرده، اما امسال تیم متفاوت است. این اپیدمی امسال دیگر ادامه ندارد. می گویند که برق همیشه استقلال را از بحران خارج می کند، اما دیگر این طوری نیست. ما می آییم که اگر حداکثر امتیاز را نگیریم حداقل امتیاز را بگیریم. مطمئن باشید ما نمی بازیم. امسال برای استقلال از این خبرها نیست و آنها در این بازی دنبال برد نباشند، چون ما از پیش بازنده نیستیم. در زمین نشان می دهیم که از پیش بازنده نیستیم.
▪ خیلی ها می گویند با آمادگی و عملکرد خوبی که داری باید به تیم ملی دعوت بشوی. نظرت خودت چیست؟
ـ نظر کادر فنی تیم ملی است که بازیکن دعوت می شود. فصل قبل هم امیدوار بودم دعوت شوم. من از آن موقع شروع کردم و در ۳۴ بازی فصل قبل فقط در ۲ بازی نسبتاً ضعیف کار کردم که طبیعی است و برای همه پیش می آید، اما در بقیه بازیها عملکرد مثبتی داشتم. می شد مربیان تیم ملی حداقل در تمرینات تیم ملی مرا ببینند. علی دایی گفته که شایسته ها را دعوت می کنم، حتماً شایسته نبودم که دعوت نشدم.
▪ به نظر تو تمام کسانی که به تیم ملی دعوت شده اند، شایسته حضور در تیم ملی هستند؟
ـ همه کسانی که در تیم ملی هستند، از دوستان من هستند. نمی خواهم نظر بدهم ولی ممکن است کسی هم از قلم بیفتد. شاید کسانی که دعوت شده اند به سلیقه دایی می خورند و سلیقه فنی ایشان این طوری است که آنهایی که دعوت کرده اند، شایسته تر از کسانی هستند که ادعا دارند و دعوت نمی شوند.
▪ فکر می کنی چه زمانی به تیم ملی دعوت بشوی؟
ـ نمی دانم، اما وقتی انتظار داشتم دعوت نشدم. حالا باید ببینم چه می شود. همین روند را ادامه می دهم، شاید نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کردم.
نورا مهدوی
منبع : روزنامه قدس


همچنین مشاهده کنید