چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 24 April, 2024
مجله ویستا

چگونه با لبخندی زیبا جوانتر و زیبا‌تر شوید!!


چگونه با لبخندی زیبا جوانتر و زیبا‌تر شوید!!
۱) به طور طبیعی خود را سفید کنید.
برای سرحال و شاداب شدن چهره زرد و رنگ و رو رفته که در اثرافزایش سن به وجود می‌آید، یک قاشق چایخوری جوش شیرین با یک یا دو قطره آب اکسیژنه مخلوط و سپس آن را به مدت چند دقیقه روی صورت بگذارید و پس از چند دقیقه آن را بشویید. مراقب باشید که وارد دهانتان نشود.
۲) خط ‌ها‌ و چین‌ها‌ی دور لب را محو کنید.
لب‌ها‌یتان را جوان‌تر کنید و خط ‌ها‌ و چین‌ها‌ی دور لب را به حداقل برسانید.این کار را با استفاده از موم انجام دهید. حالت سفت و سنگین موم باعث می‌شود که هنگامی که روی لب قرار می‌گیرد، لب را بسیار نرم کند و مانعی برای از بین رفتن رنگ طبیعی لب‌ها‌ خواهد شد.
۳) از رنگ‌ها‌ی روشن و شاداب برای لب‌ها‌ استفاده کنید.
با افزایش سن، قرمزی طبیعی لب‌ها‌ کمتر خواهد شد و شادابی و حالت اولیه خود را نخواهد داشت. بنابراین، رنگ‌ها‌یی روشن و شاد، مانند: صورتی ، قرمز، گل بهی روشن برای لب‌ها‌ استفاده کنید همچنین برای برجسته نشان دادن لب‌ها‌ آنان را چرب کنید.
استفاده از رژ لب‌ها‌ی قهوه ای که در جوانی چهرتان را جذاب تر و چشمگیر تر می‌کنند در سالهای بعد تاثیر منفی روی لب‌ها‌ خواهند گذاشت و چهره شما را شکسته تر و در نتیجه سن تان را بیشر نشان خواهد داد.
۴) از خط لب استفاده کنید.
برای اینکه رژ لب جلوه زیبایی روی لب داشته باشد و به خوبی روی لب بشیند وخط دور لب حالت زیبایی داشته باشد ، از یک مداد مناسب برای کشیدن خط لب استفاده کنید.
باید توجه داشته باشید که خط لب باید با رنگ لب تناسب داشته باشد نه با رنگ رژلب. هنگامی که خط لب می‌زنید آرنج خود را طوری روی میز آرایش تکیه دهید که برای کشیدن خط، دستتان حالت آرام و روان داشته باشد. در حقیقت، تکیه گاهی بدون حرکت برای بهتر کشیدن خط لب برای خود درست کنید مانند برف پاک کن ماشین که به آرامی به عقب و جلو می‌رود.
۵) بجنبید، لبخند بزنید.
بر اساس بررسی‌ها‌ی اخیر، هنگامی که زنان مسن لبخند روی لب دارند، از دیدگاه همه، حتی زنان جوان تر از خودشان نیز، جوان تر و سرحال تر به نظر می‌رسند. پس،خندیدن را فراموش نکنید.
۶) لب‌ها‌ را برجسته و زیبا کنید.
با این روش خوشمزه، لب‌ها‌ را زیباتر و برجسته تر کنید: با خوردن عسل، چه آن را درون چای بریزید یا روی نان تست بمالید به لب‌ها‌ لطافت و نرمی می‌بخشید. قند طبیعی موجود در عسل، چربی و رطوبت را روی لب جذب و حفظ می‌کند و بنابراین رژ لب به خوبی روی لب می‌نشیند و ایرادهای روی لب بهتر محو می‌شوند
۷) لب‌ها‌یتان را چرب کنید.
لب‌ها‌ی براق و چرب صورت را شاداب تر می‌کند حتی اگر از رژ لب هم استفاده نکرده باشید.
۸) چای بنوشید.
چای سبزوسیاه حاوی مقادیری پولیفنولز(polyphenols ( و ترکیبات گیاهی آنتی اکسیدان است که از به وجود آمدن بیماری‌ها‌ی عفونی در دندان‌ها‌ جلوگیری می‌کند و همچنین مانع به وجود آمدن بیماری‌ها‌ی لثه در دندان‌ها‌ می‌شود.
۹) نوشیدنی‌ها‌یتان را با نی بنوشید.
اغلب نوشیدنی‌ها‌، نوشابه‌ها‌ و نوشیدنی‌ها‌یی اسیدی مانند: سیتریک و فسفریک، باعث خورده شدن و از بین رفتن مینای دندان خواهد شد. حتی اگر کلمه رژیمی یا بدون قند(sugar free) روی آنها حک شده باشد. نوشیدن نوشیدنی‌ها‌ی اسیدی را با استفاده ازنی بنوشید.
چون با این کار نوشیدنی به قسمت انتهای دهان می‌رود و کمتر با دندانها در تماس خواهد بود و در نتیجه، مینای دندان کمتر آسیب خواهد دید.
منبع : سایت سیمرغ


همچنین مشاهده کنید