پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

رضایی: بازی در ایران بهتر از تیمهای «درجه ۲» اروپاست


رضایی: بازی در ایران بهتر از تیمهای «درجه ۲»  اروپاست
رحمان رضایی پس از پایان زمان نقل و انتقالات سری A باشگاههای ایتالیا هنوز با تیمی به توافق نرسیده است، البته وی دو پیشنهاد از تیمهای سری B این کشور دارد، اما اعتقاد دارد بازی کردن در لیگ ایران بهتر از بازی در سری B ایتالیاست.
▪ به سری B نمی روم
رضایی ابتدا در مورد آخرین وضعیتش گفت: در حال حاضر دو پیشنهاد از تیمهای سری B و چند پیشنهاد غیر رسمی از تیمهای سری A باشگاههای ایتالیا دارم، اما پیشنهاد تیمهای سری B جالب نیست و آنها را رد کردم، زیرا نمی خواهم در این مسابقات به میدان بروم.
وی با بیان اینکه چون بازیکن آزاد است مشکلی برای پیوستن به تیمهای ایتالیایی حتی پس از پایان فصل نقل و انتقالات این کشور ندارد، افزود: در حال حاضر به صورت اختصاصی تمرینات آماده سازی خود را پیگیری می کنم و از نظر بدنی در شرایط ایده آلی قرار دارم و مطمئناً در صورت پیوستن به تیم جدید خیلی زود می توانم به شرایط مسابقه بازگردم.
مدافع پیشین تیم ملی اضافه کرد: چون فصل نقل و انتقالات به پایان رسیده، از نظر روحی تا حدودی نگرانی دارم زیرا تعدادی از دیدارهای فصل جاری را از دست داده ام.
وی درباره خبر خداحافظی اش از فوتبال اظهار داشت: این موضوع شایعه ای خنده دار است و اصلاً واقعیت ندارد. از قول من بنویسید این اخبار را کسانی مطرح می کنند که سوژه خبری و چیزی برای گفتن ندارند. حتماً تأکید کنید این اخبار «سطحی» را کسانی می سازند که قصد تخریبم را دارند و من هم بخوبی از ماهیت آنها اطلاع دارم.
مدافع پیشین لیورنو در پاسخ به این پرسش که رحمان رضایی تا چه سنی می تواند به دوران فوتبالش ادامه دهد؟ تأکید کرد: من تا جایی که وضعیت بدنم اجازه دهد و در شرایط خوبی قرار داشته باشم، به فوتبالم ادامه می دهم. همچنین می دانم تا چه زمانی می توانم خودم را در این شرایط ایده آل نگه دارم. امروز مطمئنم با وضعیت بدنی و روحی که دارم، می توانم تا چند سال دیگر فوتبالم را ادامه دهم.
وی درباره اینکه آیا احتمال دارد در شرایط فعلی به لیگ برتر ایران باز گردد، تصریح کرد: اگر از تیمهای ایرانی پیشنهادی داشته باشم، خیلی دوست دارم به فوتبال ایران بازگردم. من مدتها بود به این مسأله فکر می کردم که امسال فوتبالم را در ایران پشت سر بگذارم و خوشحال می شوم اگر این اتفاق بیفتد.
رحمان رضایی با بیان اینکه صحبتی از سوی تیمهای ایرانی با وی نشده است، افزود: اگر در این چند روز پیشنهادی از تیمهای ایتالیایی یا اروپایی نداشته باشم، تمایل دارم در ایران بازی کنم؛ زیرا لیگ برتر ایران دست کمی از لیگهای دسته دوم اروپایی ندارد.
مطمئناً سطح لیگ ایران اگر از این لیگها بالاتر نباشد، پایین تر هم نیست و به همین دلیل ترجیح می دهم به جای بازی در لیگهای دسته دوم اروپایی، در لیگ کشور خود بازی کنم.
وی افزود: امیدوارم تیم ملی بدون بازیکنان باتجربه اش به جام جهانی صعود کند.
منبع : روزنامه قدس


همچنین مشاهده کنید