جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
مجله ویستا


برنامه و بودجه بازاریابی


برنامه و بودجه بازاریابی
بیشتر کسان موافق اند که برنامه ریزی خوب، برای موفقیت ضروریست. با این همه، تعجب آور است که بسیاری از شرکت ها برنامه ی جامعی برای ایجاد و مدیریت مشتریان خود تهیه نمی کنند.
برنامه ی بازاریابی، نقشه راهی است که همه استراتژی ها، تاکتیک ها، فعالیت ها، هزینه ها و نتایج برنامه ریزی شده را در یک دوره ی زمانی تشریح می کند. برنامه ی یاد شده، شما و کل تیم همراهتان را بر اهداف مشخص متمرکز می کند و منبعی ضروری برای کل شرکت به حساب می آید.
منبع : بانک مقالات تخصصی شرکت توسعه مهندسی بازارگستران آتی


همچنین مشاهده کنید