پنجشنبه, ۹ فروردین, ۱۴۰۳ / 28 March, 2024
مجله ویستا

علیزاده: نمی توانم با همه درگیر شوم


علیزاده: نمی توانم با همه درگیر شوم
بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از تماشاگران استقلال ناراضی هستم و نمی توانم با ۷۰ هزار تماشاگر این تیم درگیر شوم. "علی علیزاده" مهاجم اذعان دارد که نمی تواند کاری انجام دهد و به خاطر موفقیت تیم، بی مهری هواداران را تحمل می کند. در چند دیدار گذشته استقلال تهران هر زمان که "علی علیزاده" خودش را برای ورود به زمین آماده کرده است، استقلالی ها از روی سکو به تشویق فرهاد مجیدی پرداختند تا اعتراض خود را از بازی کردن علیزاده و نیمکت نشینی مجیدی اعلام کنند.
▪ حتما می دانید که استقلالی ها دوست ندارند در ترکیب تیم جایی داشته باشید!
ـ به هر حال هر کسی هر طور خواست، رفتار می کند و من نمی توانم چیری در باره این اتفاق بگویم.
▪ اما با این کار شخصیت حرفه ای شما زیر سوال می رود.
ـ واقعا نمی دانم چه چیزی بگویم، البته فوتبال من با این کارها زیر سووال نمی رود و مهم نظر مربی است وهمانطور که می بینید، به قدر کافی به من بازی می دهد.
▪ در مواقع اعتراض به بازی شما چه احساسی پیدا می کنید؟
ـ هر کسی به جای من باشد، ناراحت می شود. اما چاره ای جز تحمل این شرایط سخت ندارم، امیدارم استقلالی ها همه بازیکنان تیمشان را با یک چشم نگاه کنند.
▪ ریشه این جریان را در کجا می بینید؟
ـ نمی دانم با چه هدفی این کار را انجام می دهند، البته توجه چندانی به این مساله ندارم دوست ندارم مسایل حاشیه ای تمرکزم را به هم بریزد، شاید هم هواداران استقلال فرهاد مجیدی را بیش از حد دوست دارند و به همین دلیل علاقه مند نیستند من به جای او وارد رمین شوم.
▪ به هر حال باید به نوعی جلوی این اعتراض های تخریب کننده را گرفت.
ـ من که نمی توانم با ۷۰ هزار تماشاگر درگیر شوم، همانطور که گفتم، مهم نظر مربی است و خوشحالم که امیر قلعه نویی تقریبا در همه بازی ها از من استفاده می کند.
▪ البته فقط در دقایق پایانی بازی.
ـ وقتی سیاوش اکبرپور و آرش برهانی در خط حمله تیم جواب داده اند و در گلزنی هم موفق هستند، من و هیچ مهاجم دیگری نمی توانیم به حضور آنها در ترکیب اصلی اعتراضی داشته باشیم.
▪ پس با این شرابط امیدی به حضور در جمع یازده بازیکن اصلی ندارید.
ـ اصلا چنین منظوری نداشتم، من تلاشم را انجام می دهم تا بلکه بتوانم بالاخره از دقیقه اول وارد بازی شوم.
▪ اما در هفته های اول لیگ برتر تاثیر چندانی بر بازی استقلا ل نداشتید.
ـ استقلال در آن هفته ها که امتیازات زیادی را از دست داد، هنوز به شرایط مطلوب نرسیده بود و به همین دلیل نه تنها من، بلکه هیچ کدام از بازیکنان ما نمی توانستند عملکرد قابل قبولی داشته باشند، اما وقتی به هماهنگی بالایی رسیدیم، همه دیدند که هم خوب بازی کردیم و هم اینکه امتیازات لازم را برای قرار گرفتن در جمع تیم های بالانشین جدول به دست آوردیم.
منبع : روزنامه ابتکار


همچنین مشاهده کنید