پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا


تعیین نیازمندیهای مشتریان شرکت ایران خودرو فازی ؛ مطالعه موردی AHP دیزل با رویکرد ساخت ایران خودرو دیزل ، اتوبوس C۴۷۵


تعیین نیازمندیهای مشتریان شرکت ایران خودرو فازی ؛ مطالعه موردی AHP دیزل با رویکرد ساخت ایران خودرو دیزل ، اتوبوس C۴۷۵
در دنیای رقابتی امروز ، کلیه ی سازمان ها در تلاشند تا با تولید محصولی که در مورد خواست و نیاز مشتری باشد ، بتوانند هرچه بیشتر سهم خود را در بازار افزایش دهند و بازار محصول را تسخیر کنند . بنابراین اهمیت و تعیین نیازمندی های آنان و به طور کلی جمع آوری و دریافت ندای مشتری بسیار لازم و ضروری به نظر می رسد . ...
مهرداد مدهوشی
امیر اشعاری
منبع : پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی


همچنین مشاهده کنید