سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ / Tuesday, 18 December, 2018

Spamming مزاحمتی برای موتورهای جست‌وجو


Spamming مزاحمتی برای موتورهای جست‌وجو
Spam کردن، استفاده از تکنیک‌های نامناسب برای یافتن جایگاه بهتر در نتایج جست‌وجو می‌باشد. بعضی مدیران سایت از این تاکتیک‌ها برای گمراه کردن موتور جست‌وجو استفاده می‌کنند و به صفحات بی‌ربط، جایگاهی بالا در نتایج اختصاص می‌دهند.
اگر شما به خوبی از معنای Spam آگاه نباشید، ممکن است سایت شما توسط موتورهای جست‌وجو شاخص‌بندی نشود و حتی تحت تحریم قرار گیرد؛ لذا اگر به موفقیت سایت خود عـلاقه‌مندید، باید به عوامل و تاکتیک‌هایی که از نظر موتورهای جست‌وجو Spam تلقی می‌شوند، دقت کنید و از آنها اجتناب کنید.
● ۱۰ تکنیک برای Spam کردن یک موتور جست‌وجو
متن غیرقابل مشاهده. پنهان کردن کلمات کلیدی با استفاده از نوشتن کلمات با رنگی هم‌سان یا مشابه با رنگ زمینه، از روش‌های معمول Spam کردن می‌باشد. ممکن است در صورت استفاده از جدول یا یک تصویر زمینه با رنگی غیر از زمینه اصلی این امر بدون قصد قبلی اتفاق بیفتد.
انباشتگی کلمات کلیدی نیز یکی دیگر از تکنیک‌های معمول برای Spam کردن است. معمولاً این تکنیک با ستون غیرقابل مشاهده همراهند اما در بعضی موارد کلمات کلیدی چندین و چند بار در انتهای صفحه و با قلمی ریز تکرار می‌شوند.
Spam کردن، استفاده از تکنیک‌های نامناسب برای یافتن جایگاه بهتر در نتایج جست‌وجو می‌باشد. بعضی مدیران سایت از این تاکتیک‌ها برای گمراه کردن موتور جست‌وجو استفاده می‌کنند و به صفحات بی‌ربط، جایگاهی بالا در نتایج اختصاص می‌دهند.ا
کلمات کلیدی بیربط. هیچگاه از کلمات کلیدی نامربوط به محتوای سایت استفاده نکنید. ممکن است با این روش، تعــدادی بازدید کننده که به دنبال آن کلمات هستند را به سایت خود بکشانید، اما آن افراد نیز با دیدن سایت شما متوجه خواهند شد که سایت شما دارای اطلاعات مرتبط با آن کلمه نیست و سایت شما را ترک می‌کنند.
▪ برچسب‌های پنهان: استفاده از کلمات کلیدی در برچسب‌های پنهان HTML مانند برچسب توضیحات (comment tag)، برچسب سبک (style tag)، برچسب‌های http-equiv، برچسب‌هــای ارزش پنهان (hidden valve tag)، برچسب‌های alt، برچسب‌های قلم (font tag)، برچسب‌های نویسنده (author tag) برچسب‌های option، برچسب‌های noframe و پیوندهای مخفی می‌توانند به عنوان Spam کردن محسوب شوند و توسط بعضی موتورهای جست‌وجو قدغن شوند.
▪ صفحات مشابه و همانند: نسخه‌برداری از روی یک صفحه یا صفحه درگاه و ذخیره آن با نام‌های مختلف و ثبت آنها نیز یک روش Spam است و توسط اکثر موتورهای جست‌وجو تشخیص داده می‌شود.
▪ مبادله کد: بهینه‌سازی یک صفحه برای یافتن جایگاه مناسب در جست‌وجو و جایگزین آن با یک صفحه دیگر در زمانی که یک بار موفقی را انجام دادید نیز یک روش دیگر است. این روش و تکنیک برای دست یافتن به یک جایگاه مناسب و برای یک مدت طولانی موفق نخواهد بود.
▪ Redirect کردن: بعضی افراد صفحات Spam شده را تنها برای موتورهای جست‌وجو تولید می‌کنند؛ در واقع زمانی که یک بازدیدکننده، به آن صفحه مراجعه می‌کند با استفاده ازبرچسب‌های refresh،CGI،Java،Javascript یا سایر تکنیک‌ها، وی را به صفحه اول راهنمایی می‌کنند. در واقع با این کار، سعی در پنهان کردن صفحات spam خود دارند که این تکنیک نیز مناسب نیست.
▪ Link farms: بسیاری از موتورهای جست‌وجو، استفاده از link farms یا تولیدکنندگان پیوندهای دوجانبه را به عنوان Spam تلقی می‌کنند. بسیاری از موتورهای جست‌وجو، سایت‌هایی که در برنامه‌های معاوضه پیوند شرکت می‌کنند را تحریم می‌کنند.
▪ بدون محتوا: سایت‌هایی که محتوای واحد و مشخصی برای کاربران موتورهای جست‌وجو ندارند نیز Spam تلقی می‌شوند. محتوای غیرمجاز، محتوای تکراری و سایت‌های دارای انبوهی از پیوندهای وابسته نیز از طرف موتورهای جستوجو و بخصوص فهرست به عنوان Spam شناخته می‌شوند.
▪ ثبت مکرر: هر موتور جست‌وجو محدودیت‌های خود را در تعداد صفحات قابل ثبت و مدت زمان بین تکرار ثبت دارد. یک صفحه را بیش از یک بار در ماه در یک موتور جست‌وجو ثبت نکنید و هر روز نیز تعداد زیادی از صفحات را به ثبت نرسانید. هرگز صفحات درگاه را در فهرست‌ها ثبت نکنید.
● جریمه‌های Spam کردن موتور جست‌وجو
تمامی موتورهای جست‌وجو در مورد Spam حساس و دارای محدودیت نیستند. بعضی لم‌ها که مورد قبول یک موتور جست‌وجو هستند، برای یک موتور جست‌وجوی دیگر Spam تلقی می‌شوند. بعضی موتورها از شاخص‌بندی صفحاتی که دارای Spam هستند اجتناب می‌کنند؛ بعضی دیگر این گونه صفحات را شاخص‌بندی می‌کنند، اما درجه پایینی به آنها اختصاص می‌دهند. بعضی دیگر نیز سایت را کاملاً تحت تحریم قرار می‌دهند.
بر روی بعضی موتورهای جست‌وجو، صفحاتی یافت می‌شوند که دارای جایگاه مناسب و درجه بالایی هستند و از تکنیک‌های مذکور در این مقاله نیز استفاده می‌کنند. این صفحات معمولاً قدیمی هستند و چندین سال عمر دارند. اگر این صفحات در حال حاضر ثبت شوند، یا درجه پایینی کسب می‌کنند و یا موتورهای جست‌وجو از ثبت آنها جلوگیری به عمل می‌آورند. حتی اگر در حال حاضر بعضی تکنیک‌ها در بعضی موتورها قابل استفاده و کارآمد هستند، مطمئناً همیشه این روال پابرجا نخواهد بود.
موتورهای جست‌وجو می‌کوشند تا مناسب‌ترین نتایج را برای کاربرانشان فراهم کنند، اما Spam شاخص‌های آنها را با اطلاعات گمراه کننده و نامناسبشان به هم می‌ریزد. اشتباه نکنید، موتورهای جست‌وجو هنگامی که Spam را یک مشکل بزرگ ببینند با آن مقابله می‌کنند. در آن صورت اگر سایت شما از این تکنیک‌ها استفاده کرده باشد، ممکن است توسط موتورهای جست‌وجو تحت تحریم قرار گیرید.
● سلاح مخفی شما- صفحات درگاه (doorway)
صفحات درگاه، صفحات وبی هستند که تنها با یک هدف طراحی می‌شوند. رسیدن به یک درجه و جایگاه بالا در یک موتور جست‌وجو مشخص برای یک عبارت یا کلمه کلیدی معلوم.
موتورهای جست‌وجو همگی به یک گونه عمل نمی‌کنند، و صفحات یکسان مورد علاقه تمامی موتورهای جست‌وجو نیستند. بعضی مواقع شما صفحه موردنظر خود را به راحتی و با درجه بالایی در یک موتور جست‌وجو می‌یابید، اما در یک موتور جست‌وجوی دیگر اصلاً آن صفحه را پیدا نمی‌کنید. در چنین شرایطی با ساختن چند صفحة درگاهی که با توجه به کار و علاقه آن موتور جست‌وجوی خاص طراحی می‌شوند، می‌توان این مشکل را حل کرد.
به عبارت دیگر صفحات درگاهی صفحاتی هستند که به یک موتور جست‌وجو دلیل دیگری ارائه می‌کنند تا موتور از سایت شما بازدید کند. اگر روبات موتور جستوجو اطلاعات صفحات درگاهی شما را بخواند و آن اطلاعات مورد علاقه آن باشد، سایت شما با گرفتن جایگاه بهتری در نتایج آن موتور جست‌وجو جایزه داشتن صفحات درگاهی مناسب را دریافت می‌کند.
● صفحات درگاه و spamming
در گذشته صفحات درگاهی دارای محتوای واقعی نبودند. در واقع محتوای این صفحات تنها تعدادی کلمه کلیدی، یک تصویر و یک پیوند به صفحه اصلی سایت بود. اغلب مردم از نرم‌افزار صفحه درگاهی استفاده می‌کردند تا به طور خودکار صدها درگاه تولید کنند و همگی را ثبت نمایند. گهگاه شما می‌توانید درگاه‌هایی این چنین را در بعضی موتورهای جست‌وجو بیابید.
اما آیا تولید صفحات درگاه مانند فوق واقعاً یک تاکتیک بهینه‌سازی یک موتور جست‌وجوی کار است؟
بعضی مردم ادعا می‌کنند که چنین صفحات درگاهی هنوز کارآمد است. علیرغم این ادعا موتورهای جست‌وجو ثبت هزاران تک صفحه، صفحات درگاهی با محتوای کمارزش و بدون محتوای واحد را ادامه نخواهند داد. کسانی که به طور مداوم مشغول Spam کردن موتورهای جست‌وجو با درگاه‌های بی‌ارزش هستند نه تنها به موتورهای جست‌وجو و کاربران آنها صدمه می‌زنند، بلکه در واقع در حال صدمه زدن به خود نیز هستند. به جمله زیر که در رابطه با صفحات درگاهی توسط Altavista بیان شده است توجه کنید:
”تلاش برای پرکردن شاخص Altavista با صفحات گمراه کننده، ارزش شاخص همه افراد را پایین می‌آورد. ما اجازه ثبت URL را به مشتریانی که شاخص را Spam می‌کنند نمی‌دهیم و تمامی صفحات این گونه را از شاخص خارج خواهیم نمود.“
اگر شما بر روی یک موتور جست‌وجو، جست‌وجو کنید و ببینید که یک سایت به صورت تکراری در نتایج ذکر شده است، به راحتی درمی‌یابید که چرا این گونه صفحات را Spam می‌نامند. بنابراین وسوسه نشوید که از صفحات درگاه بدون محتوای مناسب و ارزشمند استفاده کنید. به مرور زمان موتورهای جست‌وجوی بیشتری از شاخص‌بندی شدن چنین صفحات درگاهی جلوگیری به عمل خواهند آورد و سایت‌هایی که از چنین صفحاتی استفاده می‌کنند تحت تحریم موتورهای جست‌وجو قرار خواهند گرفت.
صفحات درگاه، صفحات وبی هستند که تنها با یک هدف طراحی می‌شوند. رسیدن به یک درجه و جایگاه بالا در یک موتور جست‌وجو مشخص برای یک عبارت یا کلمه کلیدی معلوم.
● راه مناسب استفاده از صفحات درگاه
اگر صفحات درگاه به شکل مناسبی مورد استفاده قرار بگیرند، موتورهای جست‌وجو آنها را به عنوان Spam درنظر خواهند گرفت. اگر صفحات درگاه با محتوای ارزشمند مورد استفاده قرار بگیرند، می‌توانند در بالا بردن دقت شاخص موتور جست‌وجو نقش خوبی ایفا نمایند و یافتن محتوای مربوط را برای جوینده تسهیل نمایند.
اگر بخواهید صفحات درگاه مناسبی بسازید، باید به گونه‌ای طراحی کنید که این صفحات دارای تعداد مناسبی از کلمات و عبارات کلیدی در جای مناسب از صفحه باشند تا بر روی یک موتور جست‌وجوی خاص به خوبی درجه‌بندی شوند.
صفحات درگاه شما باید همیشه در تمامی سایت به صورت یکپارچه آمیخته شوند و اطلاعات، عکس‌ها و پیوندهای همانند سایر صفحات سایت به بازدیدکنندگان ارائه نمایند.
صفحات درگاه خوب، دقیقاً همانند سایر صفحات هستند اما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با فرمول درجه‌بندی یکتای یک موتور جست‌وجوی خاص مطابقت کنند.
در این جا چند نکته را برمی‌شماریم که به خاطرسپردن آنها شما را در ساختن درگاه‌های خوب یاری خواهد کرد:
تلاش خود را متمرکز کنید. واقعاً نیاز نیست که برای تمامی موتورهای جست‌وجوی اصلی، صفحات درگاه بسازید. تلاش خود را بر روی موتورهای جست‌وجویی متمرکز کنید که صفحات وب عادی شما را دوست ندارند و در واقع جایگاه مناسبی در نتایج جستوجو به سایت شما اختصاص نمی‌دهند. (اگر هیچ یک از موتورهای جست‌وجو صفحات عادی شما را نمی‌پسندند، بهتر است به جای کار بر روی تعداد زیادی صفحات درگاه، به طراحی مجدد صفحات عادی و اصلی خود بپردازید!)
از فهرست‌ها دوری کنید. فهرست‌های اصلی مانند Looksmart, ODP, Yahoo تنها به شما اجازه می‌دهند که صفحات عادی و معمولاً تنها صفحه اصلی سایت خود را ثبت نمایید. سعی نکنید هیچ صفحه درگاهی را در آنها به ثبت برسانید.
برای ساختن صفحات درگاه برای یک موتور جست‌وجوی خاص، شما به اطلاعاتی اضافی در مورد آن موتور جست‌وجو نیاز خواهید داشت. تحلیل سایر سایت‌های با درجه بالا برروی آن موتور جست‌وجو می‌تواند شما را در تشخیص سلیقه و علاقه آن موتور جست‌وجو یاری نماید.
صفحات درگاه کار را تنها از یک یا دو کلمه کلیدی در هر صفحه استفاده می‌کنند. اگر از تعداد کلمات بیشتری استفاده کنید، اثر صفحات شما رقیق و کمرنگ می‌شود. سعی کنید که هر یک از درگاه‌های سایت را به صورت خاص بر روی کلمه کلیدی یا عبارتی متمرکز کنید که به دنبال جایگاه بهتری در نتایج موتور جست‌وجو برای آن هستید.
سادگی را حفظ کنید. صفحات درگاه کوچک بهتر عمل می‌کنند. معمولاً اندازه ایده‌آل برای این صفحات، بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ کلمه است. از استفاده از Javascript و سایر effectهای تفننی اجتناب نمایید.
موتورهای جست‌وجو را با الگوریتم‌های واحدی درجه‌بندی می‌کنند، اما هیچ دو موتور جست‌وجویی از الگوریتم‌های یکسانی استفاده نمی‌کنند؛ به همین دلیل است که گاه لازم است شما صفحات درگاهی ایجاد کنید که با توجه به الگوریتم موتورهای جست‌وجوی مختلف ساخته شده‌اند.
اما ساختن صفحات نامناسب از نطر محتوا نیز ممکن است سایت شما را به خطر بیاندازد و شما را به عنوان یک spammer به موتور جست‌وجو معرفی کند. لذا در این شماره به معرفی Spam و صفحات درگاه مناسب پرداختیم تا شما را با این دو مفهوم مهم در طراحی سایت آشنا سازیم.


منبع : دنیای کامپیو تر و ارتباطات

مطالب مرتبط

گوگل چطور بازی خواهد کرد؟

گوگل چطور بازی خواهد کرد؟
گوگل به‌زودی به جمع بازی‌سازان می‌پیوندد. این خبری بود که چندروز پیش در مجله فوربس (Forbes) منتشر شد.
شاید این بزرگ‌ترین شوکی است که در سال ۲۰۰۸ به شرکت‌های مجرب این صنعت وارد شده باشد. البته هنوز این خبر از سوی خود گوگلی‌ها تأیید نشده است ولی خبری که در مجله فوربس بیاید، نمی‌تواند بدون پشتوانه باشد.
یکی از تحلیلگران فوربس به نام کریس موریس، در مقاله‌ای با عنوان «آیا گوگل بازی خواهد کرد» به عزم جدی گوگلی‌ها برای ورود به دنیای سازندگان بازی‌های ویدئویی اشاره می‌کند و چنین ادامه می‌دهد که آمدن گوگل به عرصه صنعت بازی، مهم است، ولی از آن مهم‌تر نحوه سرمایه‌گذاری این شرکت غول پیکر در این زمینه خواهد بود.
بیش از ۱۰ سال از تأسیس گوگل می‌گذرد و در همین زمان محدود گوگل توانسته اثبات کند که بهترین ایده‌های سرمایه‌گذاری را داشته و در هر جایی که پا گذاشته، به سرعت از رقبای قدیمی آن عرصه پیش افتاده است.
این بار هم این شرکت می‌خواهد وارد دنیای بازی‌های ویدئویی شود، دنیایی که به گفته کارشناسان ارزش و سرمایه در گردش آن در سال ۲۰۰۸ به ۱۸ میلیارد دلار خواهد رسید.
قطعا بازار ۱۸ میلیارد دلاری برای گوگلی‌ها جذاب است، اما تمامی شرکت‌های بزرگ صنعت بازی‌سازی‌ از بنیه مالی بسیار خوبی برخوردارند و البته چندین سال است که مشتریانشان را با سلایق مختلف به خوبی شناخته‌اند و همین تجربه رقبا، شاید ورود گوگل را در ابتدای کار برای استراتژیست‌های این شرکت سخت کند.
با این‌حال بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران معتقدند با وجود اینکه گوگل تاکنون تجربه‌ای در ساخت بازی‌های ویدئویی نداشته ولی با ابزاری که در دست دارد، می‌تواند تمامی کاستی‌های تجربی‌اش را جبران کند.
در این خصوص آنچه که مشخص است گوگل دیگر تنها یک موتور جست‌وجوی غول‌پیکر نیست و عوامل بسیاری این سازمان بزرگ را یاری می‌کنند.
به‌عنوان مثال فرض کنید که گوگل یک بازی مانند شبیه‌سازی‌ پرواز (FlightSimulator) را بسازد، آن وقت می‌تواند این بازی را در فضایی برای کاربرانش ارائه کند که هیچ شرکت بزرگ دیگری در دنیا توانایی چنین کاری را ندارد، این فضا، فضای گوگل ارث (Google Earth) خواهد بود؛
این همان ابزاری است که کارشناسان از آن صحبت می‌کنند؛ یعنی تلفیق چندین تسهیلات گوگل با بازی‌هایش.
مسلما اگر کسی تاکنون شبانه‌روز هم مشغول بازی شبیه‌ساز پرواز بوده، وقتی بداند که شرکت گوگل، شبیه‌سازی‌ را ساخته که می‌تواند پروازهایش را در فضای واقعی گوگل ارث یعنی دقیقا کشورهای واقعی، فرودگاه‌های واقعی و حتی پرواز به مناطق ناشناخته‌ای مانند قطب شمال و جنوب و... انجام دهد، مسلما مشتری شرکت گوگل خواهد شد.
یکی از نکات بسیار مهم دیگر برای گوگل، در دست داشتن بیشترین سهم تبلیغات اینترنتی است.
تاکنون شرکت‌های دیگر اگر بازی جدید را می‌ساختند برای تبلیغات اینترنتی‌اش متوسل به شرکت‌هایی چون گوگل و یاهو می‌شدند، اما گوگل دیگر این دغدغه‌ها را ندارد و خودش برای بازی‌اش تبلیغ خواهد کرد.
سایت اصلی گوگل روزانه میلیاردها بار کلیک می‌خورد و در این هنگام اگر کاربران کمترین توجهی هم به تبلیغات بازی‌های گوگل داشته باشند خواهیم دید که گردش مالی شرکت گوگل در عرصه صنعت بازی چقدر خواهد بود.
سهامداران گوگل، همواره به ذهن روشن، ایده‌های نو و بدیع مسئولان گوگل اعتماد دارند و گوگلی‌ها هم توانسته‌اند نشان دهند که تاکنون اشتباهی در راهبرد‌هایشان نداشته‌اند. به هر عرصه‌ای که وارد شدند، آن را متحول کردند و از بزرگان آن شدند.
هم‌اکنون نیز در بهترین وضعیت بازار بازی‌های رایانه‌ای به آن وارد می‌شوند. بازاری که هر روز علاقه‌مندانش بیشتر می‌شود و از همه جالب‌تر اینکه هر روز آمارهای جالبی از آن ارائه می‌شود.
برای مثال چندی پیش بسیاری از سازمان‌های آماری اعلام کردند که علاقه‌مندی خانم‌ها به بازی‌های رایانه‌ای رو به افزایش است و تا چند سال آینده سهم بزرگی از بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای را در دست خواهند گرفت.
از آن جالب‌تر هم افزایش علاقه افراد بالای ۳۵ سال به بازی‌های رایانه‌ای بود. مسلما گوگلی‌ها چنین بازار مطبوعی را از دست نخواهند داد و می‌دانند که با ابزاری که در دست دارند می‌توانند به سرعت یکی از بزرگان صنعت بازی‌سازی‌ شوند. البته ورودشان هنوز از طرف مسئولان گوگل اعلام نشده است.
با این اوصاف، سؤالی که در ذهن ایجاد می‌شود این نیست که آیا گوگل می‌خواهد وارد بازار ۱۸ میلیارد دلاری بازی شود یا نه، زیرا جوابش مشخص است. سؤال اساسی این است که راهبرد گوگل برای ورود به این بازار چیست؟

وبگردی
فحاشی و رفتار زشت نماینده مجلس سراوان
فحاشی و رفتار زشت نماینده مجلس سراوان - نماینده سراوان در مجلس، مواجهه از بالا به پایین او با یک کارمند، نحوه واکنش مردم به یک مسوول احتمالا رده بالا در پاسخ به فحاشی های رکیک او..
فساد همه گیر شده است، و اتفاقاً این یک مساله سیاسی است
فساد همه گیر شده است، و اتفاقاً این یک مساله سیاسی است - اما مساله سیاسی را نباید به مساله حاکمان تقلیل داد. مساله سیاسی است به این معنا، که آنچه به ما در سطح ملی، فرم بخشیده، نادرست است. چیزها در جای خود نیستند و روال غلط امور، همه چیز را و همه کس را به فساد کشانیده است. در این تفسیر سوم، چشم شما نه به حاکمان است نه به تک تک مردم. چشم شما به الگویی است که به امور فرم بخشیده است.
پاسپورتی که همه جا به آن توهین میشود
پاسپورتی که همه جا به آن توهین میشود - مدتی است که تب سرمایه‌گذاری در گرجستان شایع شده است و مردم برای خرید ملک یا راه اندازی یک کسب و کار عازم این کشور می‌شوند. در این میان چند اتفاق رخ داد. یکی این بود که تحریم‌های امریکا گریبان گیر ایران شد و به عقیده من این‌ها به نوعی بازخورد عملیات روانی ترامپ علیه ایران است و از سوی دیگر انتخابات اخیر گرجستان هم با پیروزی جریان راست تندرو این کشور به پایان رسید. وگرنه گرجستان اصلا کشوری نیست که قادر…
تیپ پسر الهام و فاطمه رجبی در آلمان!
تیپ پسر الهام و فاطمه رجبی در آلمان! - «شباهت عجیب علی الهام استاد هوا فضا در دانشگاهی در آلمان به غلامحسین الهام معاون رئیس جمهور سابق!
شبهای داغ مدیترانه !
شبهای داغ مدیترانه ! - «حسن کردمیهن» متهم آمریت حمله به سفارت عربستان به تازگی در کرج، مرکز استان البرز، رستوران راه انداخته است.
حاشیه تازه برای سید احمد خمینی / تصویر
حاشیه تازه برای سید احمد خمینی / تصویر - سید احمد خمینی، نتیجه امام خمینی که چند هفته پیش با ازدواجش خبرساز شده بود، بار دیگر با انتشار عکسی از او و همسرش در حین سوارکاری حساسیت نسبت به خود را برانگیخته است و باعث تحریک مخاطبان و کاربران در فضای مجازی شده است.
رفتار عجیب دو نفر از همراهان رئیس جمهور در زمان سخنرانی!
رفتار عجیب دو نفر از همراهان رئیس جمهور در زمان سخنرانی! - دو نفر از کسانی که همراه رئیس جمهور در سمنان حضور داشتند در هنگام سخنرانی روحانی رفتار غیر معمولی از خود نشان میدادند.
اظهارات جنجالی دو بازیگر زن درمورد فساد شدید در سینما
اظهارات جنجالی دو بازیگر زن درمورد فساد شدید در سینما - ظهارات جنجالی لیلا بوشهری و شقایق دلشاد درباره فساد در سینما: چرا دایرکت میدم فالو نمیکنید؟ ساعت یک شب چرا باید زوایای صورت منو ببینن؟
بخشی دیده نشده از رفتار سخیف مجری تلویزیون با فراستی!
بخشی دیده نشده از رفتار سخیف مجری تلویزیون با فراستی! - بخشی دیگر از برنامه «من و شما» با حضور مسعود فراستی و برخورد توهین آمیز مجری رسانه ملی را می بینید که در رسانه ها باز نشر نشد.
خلاصه داستان و بازیگران سریال بانوی عمارت +تصاویر
خلاصه داستان و بازیگران سریال بانوی عمارت +تصاویر - مریم مومن متولد دهه 70 می باشد و حضورش در بانوی عمارت اولین تجربه بازیگری است و به واسطه این سریال وارد دنیای بازیگری شده است . او در کلاس های تئاتر فعالیت داشته است .
شهردار سابق سلامت و مشغول زندگی جدید است !
شهردار سابق سلامت و مشغول زندگی جدید است ! - پس از اولین گفت وگوی رسمی میترا استاد (نجفی) و تایید ازدواجش با محمدعلی نجفی، حالا شهردار سابق، در نخستین واکنش به جنجال ها، عکس تازه ای از خود و میترا استاد در اینستاگرامش منتشر کرده است.
تصاویری از لحظه ربوده شدن مرزبانان ایرانی در مرز میرجاوه
تصاویری از لحظه ربوده شدن مرزبانان ایرانی در مرز میرجاوه - گروه تروریستی جیش العدل نخستین تصاویر از حمله به پاسگاه مرزی در میرجاوه ۱۴ مهر امسال را منتشر کرد؛
روایتی دردآور از تن‌فروشی زنان در خیابان‌های تهران
روایتی دردآور از تن‌فروشی زنان در خیابان‌های تهران - سه نفر کنار هم حوالی میدان مادر ایستاده‌اند. زنی قد بلند که موهایش زمینه نسکافه‌ای دارد به هر ماشینی که بلندتر بوق می‌زند نزدیک می‌شود و قیمت را آرام و به سرعت بیان می‌کند. او می‌گوید: «... صد هزار تومان، تو ماشین ۷۰ هزار تومان، گروپ ۳۰۰ هزار تومان و جا هم داریم»، جملات کوتاه و بی‌تفاوت بیان می‌شود. جلوتر دختر کم سن و سالی که شاید ۱۶ سال هم نداشته باشد، ایستاده و از سرما نوک بینی‌اش قرمز شده است، با…
چالش جدید با نام «نوه آیت‌ا... یزدی»!
چالش جدید با نام «نوه آیت‌ا... یزدی»! - روز پنجشنبه تصویری در فضای مجازی منتشر شد که قابل تامل بود. زهرا تخشید نوه آیت‌ا... یزدی است که با انتشار تصویری که از دانشگاهش در نیویورک منتشر کرده بود، نوشت: «عکسی که دیروز عصر از دانشگاهم گرفتم با چراغ‌های همیشه روشنش».