چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 24 April, 2024
مجله ویستا

آینه‌های دیواری و قفسه دستشوئی


آینه‌های دیواری و قفسه دستشوئی
ـ قاب آینه چوبی كه با دست روی دور آن كنده كاری شده است با طرحی قشنگ این آینه كلاسیك را به ظرافت تزیین كرده است. و در زیر آن یك طاقچه باریك وجود دارد.
اندازه پهنای آینه: ۶۱ سانتیمتر* قطر: ۱۵ سانتیمتر* بلندی: ۱۰۱ سانتیمتر قفسه دستشویی هم درتصویر مشاهده می شود.
كنار آینه شمعدان دیوار كوب ایتالیایی نصب شده است.
ـ آینه شبكه بندی شده: قاب دور آینه با نوارهایی از گلهای ریز تزیین شده است و یك طرح «مشبك را ایجاد كرده است و به آینه بعد داده است. كار دست و جنس آن از فلز كه آب طلا روكش شده است.
اندازه پهنا: ۶۱ سانتیمتر* بلندی ۹۱ سانتیمتر
ـ آینه طلایی ـ دور تا دور آینه از گل و برگهای درهم پیچیده زینت یافته است.
و یادآور آینه های باشكوه دوره باروك می باشد. دور تادور آینه بیضی شكل را بصورت یك حاشیه تراش داده اند. در زیر آینده دیواری كمدی قرارگرفته كه كاسه دستشویی ظریفی متناسب با رنگ كمد نصب شده است.
ـ قفسه یا كمد چوبی بی مصرف را می توان به یك دستشویی با شكوه و زیبا تبدیل كرد. یك آینه دیواری متناسب با محیط و قفسه نصب كرد. دستشویی از جنس سرامیك به رنگ استخوانی و چوب كمد از چوب سخت فیلیپینی است. دو تا در دارد و برای انبار كردن و یا جا كردن لوازم و نیز دوتا كشوی كوچك در طرفین دارد.
شیر دستشویی از جنس برنج سخت ساخته شده است. آینه ساده هماهنگی زیبایی با كمد دارد.
اندازه كمد: پهنا: ۹۱ سانتیمتر* قطر: ۵۰ سانتیمتر* بلندی: ۹۱ سانتیمتر.
ـ قاب چوبی مشكی كه دور تا دور آن را كنده كاری شده و نقوش گلدار به آن متصل شده است و یك زنجیره طلایی دور تا دور آینه را تزئین كرده است، ساخت آمریكا، دور حاشیه آینه بصورت اریب تراش خورده است. توجه كنید به تناسب آینه دیواری و قفسه دستشویی كه در نهایت زیبایی است.
منبع : روزنامه ایران


همچنین مشاهده کنید