جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
مجله ویستا

اتاق خواب پسربچه‌های ورزش دوست


اتاق خواب پسربچه‌های ورزش دوست
بیشتر پسربچه ها به ورزش علاقه خاصی نشان می دهند و بازی كردن را دوست دارند. شما می توانید با توجه به نوع ورزش مورد علاقه فرزندتان، وسایل اتاق خواب او را با تصاویر انواع توپ ورزشی تهیه كنید و بچینید و یا اینكه خودتان كمی ذوق و حوصله به خرج دهید و با تكه دوزی رویه لحاف و بالش جلوه خاصی به اتاق او بدهید و فضای اتاق پر از چیزهایی باشد كه او دوست دارد.
در این تصویر، لحاف، بالش و ملحفه اتاق خواب از جنس نخی انتخاب شده و روی آن نقش انواع توپهای بازی فوتبال، بسكتبال و یا بیسبال تكه دوزی شده است. در گوشه دیگر اتاق صندلی به شكل دستكش بیسبال قرار داده شده است. داخل این صندلی راحتی از توپ های پلی استر پر شده است، پارچه آن قابل شست و شو است. زیرانداز ورزشی به شكل مجموعه ای از توپهای فوتبال، بسكتبال، بیسبال و فوتبال آمریكایی و از پشم خالص درست شده است. پشت تك تك توپها با پارچه نخی آستر شده و گوشه های آنها با دست دوردوزی شده است.
اندازه ۱۰۱ * ۶۶ سانتیمتر
لحاف و بالش و متكا كه لحاف از پارچه های نخی راه راه و چهارخانه تكه دوزی شده است و روی متكا و ملحفه و لحاف توپهای بسكتبال، بیسبال تكه دوزی شده است.
ـ میز كامپیوتر و صندلی رنگی برای بچه های ۳ تا ۸ سال طراحی شده است. صفحه مانیتور درست هم سطح دید چشم بچه ها قرار گرفته است. صندلی تمام سطح پشت بچه را می پوشاند. وقتی با صفحه كلید كامپیوتر كار می كند، بازوی كوچك كودكان با زاویه ۹۰ درجه قرار می گیرد و به این ترتیب كمتر خسته می شود.
منبع : روزنامه ایران


همچنین مشاهده کنید