سه شنبه, ۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 23 April, 2024
مجله ویستا


یک پروژه بیسینس پلن


یک پروژه بیسینس پلن
● شرکت خانه رویا ها dream home
ـ طرح محصول:ساختار شرکت:طرح عملیات تولید:طرح مالی :
ما در طراحی نو با ایجاد کردن شرکت های در سراسر دنیا به کسب در آمد می پردازیم در ابتدا این کاراها با مشورت اهل فن و کسانیکه راستایاین کارها مشغول هستند اطلاعاتی را در این زمینه و بهترین نقاط توریستی پیدا کرده و کار خود را با با شرکای (part(که شناخت کامل روی آنها داشتیم و از همه نظر ایده ال و علاقه مند به اینامر بوده ه اند جلسه ای گذاشته و اهداف کار و پیشنهاد های آن را بررسی می کنیم با گرفتن مجوزبین المللی inter national کار خود را آغاز می کنیم قرارداد بین شرکا و گرفتن وام و دارای های که شرکا دراختیارمان می گذارند کار ار پیش می گیریم (مقداردارای باشد پیش از چند میلیارد دلارباشد) برای انتخابمناسب برای اولین شرکت کار خود استارت زده و مکان های که قبلا موقعیت آن ها را در نظر گرفتیم اجاره می کنیم . مثلا( در ایران تهران کیش اصفهان مشهدمنطقه آزادچابهار و در شمال ایران) و کشورهای دیگر (کانادا ،استرالیا یونان آمریکا و ایتالیا ) ما با انتخاب مکانهای در سراسر دنیا کارا توسعه می دهیم انتخاب نیازمد یک گروه کاری عالی و قوی میباشد . که در کار خود تخصص داشته باشد که از طریق مزمئن در روزنامه اعلام کرده و از واجدهای شرایط برای ثبت نام دعوت می کنیم و کسانی را انتخاب می کنیم که تجربه و تخصص بیشتری به کار ما داشته باشند ما نیاز به گروه انسانی برای تبلیغات و گروهی که اشنای به زبان های کشور های مختلف داشته باشند و گروهای برای نیروی کاری و .... را در اختیار می گیریم ما گروه های کاری را انتخاب کرده و هر بک را در پست خود قرار می دهیم و با نمایندگی های که در سراسر دنیا داریم رابطه بر قرار می کنیم به صورت( online ( بر قرار کرده و اشخاصی را برای ارتباط میان شرکت ها بر می گریم تا نحوه کاررا دنبال کنند برای اینکه کارها به نحو احسن انجام گیرد یک شخص را به عنوان بازرس انتخاب می کنیم که بر کارهای کارمندان را مورد ارزیابی قرار ده
□□□
● بازاریابی:
حال که کار را شروع کردیم مهمترین چیز در ابتدای کار تبلیغات و بازریابی می باشد ،برای آغار کارهای توسعه پذیر و سود ده است ما از طریق موارد مختلف مثلا در رسانه ها –کاتولگ های مجازی در اینترنت تبلیغات در سایت های بزرگی چون (Msn & Yahoo&…) تبلیغات را انجام می دهیم گروه کاری تبلیغات ما نقش مهمی را در این امر ایفا می کنند که می توانند با بازیابی قوی و با بستن قرارداد هایی با ارگانهای بزرگ و شرکت های مختلف کارما به سوس پیشرفت سوق دهند .
ما با تخفیف و امکاناتی که به این ارگانه و شرکت های بزرگ می دهیم آن ها را جذب می کنیم و نخواهیم گذاشت که این شرکت ها به سوی شرکت های توریستی از ما کوچکتر بروند .
ما با طراحی یک سایت بزرگ و مجزا از همه چی با نام اختصاصی شرکت به چندین دامین ) DOmin) مختلف مانند مثال برای امریکا و ایرن و بینل مللی(inter national) .ir .com . us در این سایت که همه در ستح آن دسترسی دارند به تمام زبان های که کشور های آن در پوشش ما از نظر امکانات می باشد قرار می گیرد و امکانات و منازل که به اجاره دیده می شوند به صورت زنده برای علاقه مندان شرح می دهد و مزایای شرکت ما برای انتخاب شدن است .
ما با تبلیغاتی که در بالا گفتم آمار و بازدید سایت را به طور چشمگیری با لا می بریم . ما همینطور در سایت خود گالری عکس متعلق به هر کشوری که تحت پوشش شرکت می باشد و مناظر زیبا آن را داریم . همینطر اماکاناتی از قبیل راهنمای آنلاین (Onlin) معرفی مناطق دیدنی و تورهای داخلی آن کشور زیر نظر شرکت خانه رو یا ها رستوران های معروف و .... را به مشتریان معرفی می کنیم و نیازهای مشتریان را مانند اینکه در خانه خود هستند و لوازم و امکاناتی چون وسیله نقلیه و بنزین و ... را در اختیار آن ها قرار می دهیم .
□□□
● تجزیه و تحلیل بازر:
ما با تبلیغاتی که کرده ایم برای جذب مردم مزایای انتخاب شرکت خود را بازگو می کنیم ما با شعر
در رویا های خود به کجا سفر می کنید ما رو یای شما را به تحقق می رسانیم با کمترین هزینه
هدف ما از این شعار این است که مردم رویای نفر به مکانهای دنیا را در ذهن خود به واقعیت تبدیل کنید
مثلا" با مزایای فصل برای این کونت گاه ها گرسنگی به نظر مشتری در انتخاب آن دارد آنها را به صورت مشارکتی در اختیار عموم قرار می دهیم اگر به این امر توجه داشته باشیم که وقتی یک توریست وارد یک کشور می شود با چه مشکلاتی مواجه است در می یابید که شرکت ما چه منا فعی برای مشتریان دارد .
اهمیت و منافع شرکت های ما از جهات مختلف قابل ذکر و تحلیل و بررسی دست که نظر مختصرا به آن می پردازیم اگر یک توریست را فرض کنیم که به کشور ما سفر میکند و سختیهای این سفر را در نظر میگیریم .
ـمثال:
هزینه های زاید ، آشنا نبودن با موقعیت های جغرافیای ، آشنا نبودن به زبان کشور،راحت نبودن آن با خانواده و هتل و ... حال اگر این فرد با شرکت ما برای مسافرت قرار داد اخذ کند مزایای دارد که عبارتند از کم شدن هزینه راحت بودنش در آن کشور با خانواده در خانه که به طور کامل در اختیار اوست سرویس های که برای به صورت (Onlin) است مانند راهمای ۲۴ ساعته از طریق Internet و از طریق تلفن گویا که همیشه در دسترس می باشد و پاسخگوی به سوال های شماست که نقشه های کشور ها را با ریز ترین مطلاب به شما میدهد و همینطور تلفن های ضروری آن کشور و ....که می توانیم طراحی این سایت به صورت معمول ببنیم. ما برای سوال های غیر منتظره که به آن ها فکر نکرده ایم کسانی که به زبان های کشور های دنیا آشنائیت دارن را در اخیار داریم و از طریق همان تلفن گویا می توانند ارتباط مستقیم با اپراتور بخش داشته باشد و سوالات خود را بپرسند
□□□
● خلاصه اجرای:
ما باید یک مدیریت قوی برای انجام این کار داشته باشیم نظارت در راوابط بین شرکت های و کشور ها و امور مالی و ..... نحوه کار ما به این صورت است که ما با بهترین مکان های که در سراسر دنیا هست را در فهرست خود قرار می دهیم و در آن مکان شرکت ها را بر پا می کنیم و اولین وظیفه شرکت انتخاب مکان یا یا خانه های به صورت یک شهرک کوچک و برای اقامت توریست های ماست.
□□□
● دورنما و ماموریت ها :
هدف ما از طرح این پروژه منافع مالی و تحقق آرزوهای دیگران برای مسافرات می باشد
□□□
● طرح مالی و نیروی انسانی :
طرح مالی ما به صورت شریک با شرکهای قدرت مند و استفاده از شریک های که حتی می توانند از کشور های تحت پوشش باشند ما سرمایه ای بالغ برا ۵۰ میلیاد دلار را هزینه می کنیم و همینطور از نیروی های انسانی خلاق که آشنای کامل با زبان های کشور های مختلف را دارند در قاره های جهان قرار می دهیم و با حقوق و مزایای بالا تر و درامد بدست آمده که حدودا سالیانه همان ۵۰ میلیاد دلار می باشد را به صورت اینکه بعد از دادن حقوق و هزینه های دیگر نسبت به سرمایه گزاری و سرمایه کننده در اختیار می گیرد
□□□
● اسناد و مدارک:
مدارک ما همان اسناد خانه های که در کشور های مختلف داریم می باشد که همه در بانک های معتبر جهان به صورت امانت می باشد و با امضای تمام شرکا و مسئولان و مدیران قابل دسترسی می باشد ما به دلیل اینکه در همه جای دانیا مشتری می پذیرم از بانک معتبر paypal
یاسر هاشمی


همچنین مشاهده کنید