جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا


پژوهشی در بازاریابی و مدیریت فروش


پژوهشی در بازاریابی و مدیریت فروش
نویسنده : آقاحسین‌شیرازی - ابوالقاسم
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۷/۱۸
رده دیویی : ۳۸۱.۰۶۸
قطع : وزیری
جلد : گالینگر
تعداد صفحه : ۳۴۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/آ۷پ۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۵۰۰۰

آنچه در این کتاب در حوزه بازاریابی مطرح شده عبارت‌اند از: 'تعاریف جدید بازاریابی', 'تجزیه و تحلیل محیط و تحقیقات بازاریابی', 'برنامه‌ریزی تولید, توزیع, ارتقای محصولات و قیمت', 'مهارت‌های بازاریابی و تکنولوژیک', 'زمان بازاریابی', 'مدیریت بازاریابی', 'بازاریابی جهانی', 'بازاریابی رقیب', 'نقش بازاریابی در برنامه‌ریزی استراتژیک', 'ممیزی یا بررسی واحد بازاریابی', 'فرایند بازاریابی', 'سیستم اطلاعات بازاریابی', 'بازاریابی انبوه', 'بازاریابی بر مبنای بخش‌های ویژه‌ای از بازار', 'انتخاب و اجرای استراتژی جایگاه در بازار', 'انتخاب مزایای رقابتی مناسب', 'تحقیقات در مورد خصوصیات بازار', 'تجزیه و تحلیل و پیش‌بینی فروش', 'تحقیقات در مورد محصول' و نظایر آن.


همچنین مشاهده کنید