پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

به مساعدت زمان توجه کنید


همه ما روزهائی داشته‌ایم که به‌نظرمان همه‌ چیز همواره پیش رفته است. در لحظه مناسب به چراغ راهنما رسیده‌ایم و بی‌هیچ تأخیری سرکارمان حاضر شده‌ایم. همین که به پارکینگ رسیده‌ایم، فضائی خالی در انتظارمان بوده است. همه افرادی که می‌خواستیم در طول هفته با آنها تماس بگیریم، ناگهام خودشان تلفن می‌کردند یا از راه می‌رسیدند. و بدون کوچک‌ترین مسأله، کسب و کارمان را با سهولتی غیرعادی به سرانجام می‌‌رساندیم. روزهائی که شربت ما خنک است و سوپ ما داغ. برای شروع کاری که در نظر داریم، پول از هر سو به سراغمان می‌آید. همه‌چیز منطبق و هماهنگ است.
چون هم از نظر بیرونی و هم از نظر درونی به ساده‌سازی زندگیم پرداخته‌ام، دریافته‌ام که مساعدت یا انطباق زمانی در همه زمینه‌های زندگی سرگرم کار است. و به مراتب، افزون‌تر از زمانی که به ساده‌سازی زندگیم نپرداخته بودم. بارها و بارها، همین‌که به‌روشنی دانسته‌ام که چه می‌خواهم، اوضاع و شرایطی که برای کسب خواسته‌ام نیاز داشته‌‌ام به طرزی اعجازآمیز در اختیارم قرار گرفته است.
وقتی به پس می‌نگرم، می‌بینم که در گذشته ـ پیش از این‌که آرام بگیرم ـ نیز پیام‌ها و امکانات این انطباق‌های زمانی همواره وجود داشتند. منتها خودم پر مشغله‌تر از آن بودم که به آنها توجه کنم. یا حتی اگر آنها را حس می‌کردم یا می‌شنیدم، باورشان نمی‌کردم.
منظور، این نیست که اکنون همه‌چیز برایم عالی و بی‌نقص پیش می‌رود. اما آموخته‌ام که اگر امور، آرام و عالی پیش نمی‌روند، بهتر است خودم آرام بگیرم و گوش بسپارم. هرگاه به انطباق و هماهنگی باز می‌گردم، امور نیز جریان سیال خود را در پیش می‌گیرند.
کاستن از شتاب خویشتن و درون‌نگری، کمکتان می‌کند تا زندگی‌تان شکل دلخواهتان را به‌خود بگیرد. همچنین مجال و نیروی بیشتری در اختیارتان می‌گذارد تا مساعدت زمان، بخش طبیعی و شادمانه زندگی‌تان گردد.
اگر توسل به مساعدت زمان را دلپذیر می‌یابید، شاید زمانش فرا رسیده که رسماً به خودتان و کائنات، اعلام کنید که طالب آنید. زیرا هنگامی که در این بازی، خود را اعلام می‌کنیم، رویدادهائی حیرت‌انگیز رخ می‌دهند.
منبع : مطالب ارسال شده


همچنین مشاهده کنید