شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
مجله ویستا


راه‌های ساده برای مدیریت خدمات به مشتری


راه‌های ساده برای مدیریت خدمات به مشتری
نویسنده : باترا - پرومود
مترجم : یکتایی - طوبی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۱۰/۲۸
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۹۶
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/۵/ب۲ر۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۷۵۷-۶۹-X

در این کتاب چند ایده‌ی ساده برای برقراری نحوه‌ی ارتباط و عرضه خدمات مطلوب به مشتری بیان شده است. مباحث کتاب عبارت‌اند از: 'زمان آن رسیده که خود را ب جای مشتری بگذارید', 'ارایه‌ی خدمات به مشتری بهترین ابزار فروش است', 'در سه دقیقه اول تمام مسائل روشن می‌شود', 'مشتری دنبال چه چیزی است', 'شخصیت خوبی داشته باشید', 'سخنگوی خوبی باشید', 'شنونده خوبی باشید', 'نویسنده و خواننده خوبی باشید', 'راه‌های بهتر برای ارتباط درست با مشتری', 'راه‌های بهتر برای داشتن مشتری راضی', 'راه‌های بهتر ارایه‌های خدمات', 'برخورد با همکاران در محیط کار', 'ایده‌های برتر خدمات... یعنی مثال‌های واقعی'.


همچنین مشاهده کنید