شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
مجله ویستا
راههای ساده برای مدیریت خدمات به مشتری
نویسنده : باترا - پرومود
مترجم : یکتایی - طوبی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۱۰/۲۸
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۹۶
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/۵/ب۲ر۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۷۵۷-۶۹-X
در این کتاب چند ایدهی ساده برای برقراری نحوهی ارتباط و عرضه خدمات مطلوب به مشتری بیان شده است. مباحث کتاب عبارتاند از: 'زمان آن رسیده که خود را ب جای مشتری بگذارید', 'ارایهی خدمات به مشتری بهترین ابزار فروش است', 'در سه دقیقه اول تمام مسائل روشن میشود', 'مشتری دنبال چه چیزی است', 'شخصیت خوبی داشته باشید', 'سخنگوی خوبی باشید', 'شنونده خوبی باشید', 'نویسنده و خواننده خوبی باشید', 'راههای بهتر برای ارتباط درست با مشتری', 'راههای بهتر برای داشتن مشتری راضی', 'راههای بهتر ارایههای خدمات', 'برخورد با همکاران در محیط کار', 'ایدههای برتر خدمات... یعنی مثالهای واقعی'.
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
اسرائیل ایران اصفهان انفجار ایران و اسرائیل استان اصفهان حمله ایران به اسرائیل حجاب حسین امیرعبداللهیان ارتش جمهوری اسلامی ایران وعده صادق جنگ ایران و اسرائیل
فراجا طرح نور پلیس سیل تهران هواشناسی قتل فضای مجازی قوه قضاییه سیلاب شهرداری تهران سازمان هواشناسی
بانک مرکزی قیمت خودرو چین فرودگاه قیمت طلا دولت خودرو بازار خودرو قیمت دلار ایران خودرو حقوق بازنشستگان قیمت سکه
تلویزیون سینمای ایران احسان علیخانی کتاب دفاع مقدس موسیقی تئاتر
اینترنت
رژیم صهیونیستی فلسطین غزه آمریکا جنگ غزه سازمان ملل روسیه امیرعبداللهیان شورای امنیت حماس اسراییل ترکیه
استقلال فوتبال شمس آذر قزوین پرسپولیس باشگاه استقلال لیگ برتر صنعت نفت آبادان لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید بازی بارسلونا لیگ برتر فوتبال ایران
هوش مصنوعی گوگل تلگرام فناوری سامسونگ ناسا اپل وزیر ارتباطات عیسی زارع پور
خواب گیاهان دارویی