جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا
کودک، تربیت، زندگی: کودک و مدرسه
تاریخ نشر : ۸۵۰۳۱۶
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۸۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۳۶۴-۷۲۳-۴
شماره کنگره : ۸۵۳۱۶۰۱۳
رده دیویی : ۶۴۹.۱
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : پالتویی
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : تالیف
ویراستار : فیروز - محمد
نویسنده : کریمی - عبدالعظیم
مجلد دوم از مجموعهی حاضر در زمینهی روانشناسی کودک، این مباحث را دربرمیگیرد: 'کودک و مدرسه'، 'کودک و تربیت دینی'، 'کودک و استقلال'، 'کودک و خلاقیت'. در بخشی از کتاب آمده است: 'پیامدهای آموزش و پرورش مترقی باید فهمیدن، ابداع کردن، و آفریدن باشد؛ نه تقلید کردن، تبعیت جویی و دنبالهروی... در مدرسهها فرآیند یادگیری اغلب در حیطهی شناختی و ذهنی خلاصه میشود. دانشآموزان را مجبور میکنیم تا آن چه را که ما خواهان آن هستیم بدانند. اما کمتر اتفاق میافتد که اجازه بدهیم تا آنها خود احساس کنند، دوست دارند چه چیزهایی را دوست دارند بدانند. اکثر مطالبی که دانشآموزان یاد میگیرند کاربرد مستقیمی در زندگی فردی و اجتماعی آنها ندارد. این که دانشآموزان یاد بگیرند چگونه دیگران را دوست داشته باشند، چگونه از زندگی لذت ببرند و ... بسیار مهمتر، کاربردیتر و سازندهتر از اطلاعات و معلوماتی است که در قالب یادگیریهای طوطیوار به آنها ارایه میدهیم. چه بسا ضرورت کسب قدرت معنوی و کیفیت زندگی، عملا در پوشش فراگرفتن قدرت مادی و کمیت زندگی به فراموشی سپرده میشود.
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۸۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۳۶۴-۷۲۳-۴
شماره کنگره : ۸۵۳۱۶۰۱۳
رده دیویی : ۶۴۹.۱
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : پالتویی
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : تالیف
ویراستار : فیروز - محمد
نویسنده : کریمی - عبدالعظیم
مجلد دوم از مجموعهی حاضر در زمینهی روانشناسی کودک، این مباحث را دربرمیگیرد: 'کودک و مدرسه'، 'کودک و تربیت دینی'، 'کودک و استقلال'، 'کودک و خلاقیت'. در بخشی از کتاب آمده است: 'پیامدهای آموزش و پرورش مترقی باید فهمیدن، ابداع کردن، و آفریدن باشد؛ نه تقلید کردن، تبعیت جویی و دنبالهروی... در مدرسهها فرآیند یادگیری اغلب در حیطهی شناختی و ذهنی خلاصه میشود. دانشآموزان را مجبور میکنیم تا آن چه را که ما خواهان آن هستیم بدانند. اما کمتر اتفاق میافتد که اجازه بدهیم تا آنها خود احساس کنند، دوست دارند چه چیزهایی را دوست دارند بدانند. اکثر مطالبی که دانشآموزان یاد میگیرند کاربرد مستقیمی در زندگی فردی و اجتماعی آنها ندارد. این که دانشآموزان یاد بگیرند چگونه دیگران را دوست داشته باشند، چگونه از زندگی لذت ببرند و ... بسیار مهمتر، کاربردیتر و سازندهتر از اطلاعات و معلوماتی است که در قالب یادگیریهای طوطیوار به آنها ارایه میدهیم. چه بسا ضرورت کسب قدرت معنوی و کیفیت زندگی، عملا در پوشش فراگرفتن قدرت مادی و کمیت زندگی به فراموشی سپرده میشود.
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران حجاب رئیس جمهور رئیسی دولت سیزدهم دولت سریلانکا توماج صالحی مجلس شورای اسلامی پاکستان کارگران سید ابراهیم رئیسی
کنکور تهران سیل آتش سوزی قم سردار رادان هواشناسی فضای مجازی سازمان سنجش شهرداری تهران پلیس سلامت
قیمت خودرو خودرو قیمت طلا دلار مسکن تورم قیمت دلار بازار خودرو بانک مرکزی ارز ایران خودرو سایپا
خانواده موسیقی رهبر انقلاب تلویزیون فیلم ترانه علیدوستی سینمای ایران مهران مدیری بازیگر شعر تئاتر
کنکور ۱۴۰۳ عبدالرسول پورعباس
غزه فلسطین آمریکا اسرائیل رژیم صهیونیستی جنگ غزه روسیه چین حماس اوکراین طوفان الاقصی ایالات متحده آمریکا
پرسپولیس فوتبال استقلال جام حذفی بازی آلومینیوم اراک بارسلونا لیگ برتر انگلیس باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس فوتسال تراکتور
هوش مصنوعی ناسا بنیاد ملی نخبگان ربات گوگل تیک تاک فیلترینگ
مالاریا کاهش وزن زوال عقل سلامت روان داروخانه