جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا
کلید اصلی موفقیت در کسب و کار ... بازاریابی و فروش است: 39 گام به جلو و 39 دلیل، چرا و چگونه بازاریابی و فروش، کسب و کار شما را متحول خواهد ساخت
نویسنده : رضا مومنخانی,ریچارد والترز
شماره کنگره : ۸گ۲و/۷/HD۶۲
شابک : ۵-۷۵-۸۰۶۸-۹۶۴
رده دیویی : ۶۵۸.۰۲
تاریخ نشر : ۱۷/۰۷/۸۵
تعداد صفحه : ۱۲۴
تیراژ : ۳۰۰۰
نوبت چاپ : ۱
نگارنده در اين كتابچه 39 راهكار و روش را براي بازاريابي و فروش در كسب و كار و موفقيت در آن معرفي نموده كه برخي از آنها عبارتاند از: به خواستههاي مشتري خود پي ببريد، نيازهاي مشتري خود را بشناسيد، از تاثير بلندمدت تصويري كه از كسب و كار خود در اذهان ايجاد ميكنيد آگاه باشيد، به قدرت نام تجاري در كسب و كار كوچك خود پي ببريد، براي يك روز هم كه شده مشتري كسب و كار خود باشيد، مشتريمحور باشيد، در فروش شرط صداقت و درستي را رعايت كنيد، به مشتريان خود گوش فرا دهيد آنها راه را به شما نشان خواهند داد، از الگوهاي مصرف مشتريان خود يك پايگاه داده ايجاد كنيد، مراقب رقباي خود باشيد، به طور مستمر روند بازار را ارزيابي كنيد، و حضور خود را در وب اعلام كنيد.
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران حجاب رئیس جمهور دولت رئیسی افغانستان گشت ارشاد پاکستان توماج صالحی کارگران رهبر انقلاب سریلانکا
کنکور سیل سردار رادان هواشناسی قم سیستان و بلوچستان سازمان سنجش فضای مجازی خراسان جنوبی شهرداری تهران سلامت پلیس
خودرو تهران قیمت خودرو دلار قیمت دلار قیمت طلا بازار خودرو ارز بانک مرکزی ایران خودرو سایپا مسکن
خانواده تلویزیون موسیقی فیلم سریال پایتخت ترانه علیدوستی سینمای ایران مهران مدیری بازیگر شعر تئاتر
کنکور ۱۴۰۳ عبدالرسول پورعباس
فلسطین رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل آمریکا جنگ غزه روسیه حماس طالبان اوکراین ایالات متحده آمریکا طوفان الاقصی
فوتبال آلومینیوم اراک جام حذفی استقلال فوتسال تیم ملی فوتسال ایران بازی بارسلونا لیگ برتر انگلیس باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تراکتور
هوش مصنوعی سامسونگ همراه اول ناسا بنیاد ملی نخبگان تسلا تیک تاک فیلترینگ
مالاریا کاهش وزن زوال عقل سلامت روان داروخانه