پنجشنبه, ۹ فروردین, ۱۴۰۳ / 28 March, 2024
مجله ویستا

عروس خاورمیانه درخون


عروس خاورمیانه درخون
وای خدایا! چه ستم ها كه به این كشور نشد!
از زمانی كه چشم باز كرده ام و تاكنون كه دوازده سال دارم، اسرائیل به فلسطین ستم كرده و می كند چه مردها و زن ها و چه دخترها و پسرها و بچه های بی گناه در اثر این ظلم و ستم ها به شهادت رسیده اند و می رسند.
ای كاش! خدا اسرائیل، آمریكا و صهیونیست و هر ظالم دیگر را نابود می كرد كه اینگونه ظلم و ستم نكنند. چرا خدا! نسل این كشورهای ظالم را از بین نمی بری؟ مگر فلسطین یا لبنان و یا هر كشور دیگری كه هر سال، هرماه، هر روز، هر ساعت، هر دقیقه و هر ثانیه توسط آمریكا و اسرائیل و... تخریب و بمباران می شوند چه گناهی كرده اند كه اینگونه باید تقاص پس دهند؟ مگر آن ها انسان نیستند؟ خدایا به فریادشان برس!
اگر آمریكا به اسرائیل اسلحه نمی داد و تقویتش نمی كرد، هیچ وقت فلسطین اشغال و لبنان بمباران نمی شد.
مگر آن جوانان و نوجوانان چه گناهی كرده اند كه نباید ادامه تحصیل بدهند و همیشه باید با اسرائیل درجهاد باشند.
حیف از آن لبنانی كه عروس خاورمیانه بود. شاید بعضی از شماها به فلسطینی ها و لبنانی ها دل نسوزانید، ولی اگر برای یك لحظه هم كه شده خود را جای آن ها بگذارید مطمئنا متأثر می شوید و دلتان می خواهد به عنوان یك مسلمان به آن ها كمك كنید، طوری كه شعار داده اید:«ما آماده جهادیم، ما را به لبنان بفرستید.»اینگونه شعارها دل پاك مردم ایران را نمایان می كند و معلوم می شود ایرانیان یك مسلمان شیعه هستند و اگر با هم متحد باشند می توانند به جنگ با اسرائیل بروند و آن ها را از پای درآورند. زمانی كه اسرائیل از پای درآید، همانند آن است كه آمریكا نیمی از بدن خود را از دست داده و فقط نیمی از آن باقی می ماند كه آن را هم با كمك خداوند بزرگ و بلند مرتبه از بین می بریم و آنگاه است كه آمریكا نابود می شود و ما به راحتی در كنار كشورهای مسلمان دیگر زندگی می كنیم.
به هرحال من به عنوان یك دانش آموز ۱۲ ساله برای تمامی لبنانی ها و فلسطینی ها دعا می كنم و از صمیم قلب می گویم دوستشان دارم، هر چند كه این جمله كوتاه،مختصر و ناچیز است ولی سرشار از امید است. من دوست دارم هر توانی كه دارم در كمك به فلسطینی ها و لبنانی ها به كار گیرم؛ به امیدی روزی كه همه كشورها راحت و بی دغدغه زندگی كنند و شاد باشند.

سویل مصدق
منبع : مطالب ارسال شده


همچنین مشاهده کنید