شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا

۱۵ آبان


 ۱۵ آبان
● متولدین فروردین (بره):
مشکلی بوجود آمده که تو را نگران می کند باید بدور از پرخاش و خشونت برای این موضوع راه حلی منطقی و عاقلانه پیدا کرد از خرد خود کمک بگیر تا موفق شوی.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
بزودی فرصتهای تازه ای پدید خواهد آمد که هرگز تصورش را هم نمی کردی از این فرصت باید به بهترین شکل استفاده کرد و یأس و نومیدی را از خانه خود راند.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
در برابر یک آزمایش بزرگ قرار گرفته ای و باید از آن سربلند خارج شوی برای موفق شدن احتیاج به تمرین و تلاش فراوانی هست که نباید در این راه کوتاهی کرد.
● متولدین تیر (خرچنگ):
بارها گفته اند گره ای را که با دست می شود باز کرد به دندان نمی گیرند بسیاری از این مشکلات پیچ در پیچ و مبهمب را که می گویی می توان با تدبیر و دور اندیشی حل کرد بنابراین احتیاج به برخوردهای تند نیست.
● متولدین مرداد (شیر):
همسر با چیزی را درمیان می گذارد که کاملا تازگی خواهد داشت او در دل خود رازی را پنهان کرده بود و اینک زمان افشای آن فرا رسیده است.
● متولدین شهریور (سنبله):
استعداد و توانمندی های تو موجب می شود تا در هرآزمایشی سر بلند شوی بدون در افتادن در ورطه غرور و خود پسندی باید خدا را شاکر بود و از این توان در بهترین راه استفاده کرد.
● متولدین مهر (ترازو):
سرانجام تلاشهای تو نتیجه خوهد داد در این هیچ تردیدی نیست تو خود می دانی که چگونه این راه سخت و دشوار را تا به اینجا آمده ای از این پس هم لطف خداوند شامل حال ما خواهید بود.
● متولدین آبان (عقرب):
خنده های تو روح زندگی را در خود پنهان کرده است با هر خنده ای زندگی شادی و نشاط می گیرد و از هر حادثه ای امید می ریزد نگرانی ها را از خود دور کن که سخت بی بنیاد است.
● متولدین آذر (کمان):
برای موفقیت باید هدفی روشن و برنامه ای دقیق داشت همه می خواهند به آرزوهای بزرگی دست یابند اما تنها کسانی در این راه موفق می شوند که هدفشان روشن باشد و برنامه ای مشخص داشته باشند.
● متولدین دی (بز):
دوستی از تو کمک می خواهد اما تو در این اقدام تردید می کنی بهتر است در این رابطه با دو ستان مشترک خود مشورت کنی هر چند از قدیم گفته اند : در کار خیر حاجت به استخاره نیست.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
وقتی راهی را انتخاب کردی آنرا باید تا آخر رفت مگر آنکه به باطل بودن آن کاملا یقین داشته باشی که هر روز راه تازه ای را انتخاب می کنند و هرگز هم به جایی نمی رسد.
● متولدین اسفند (ماهی):
تصمیم های شتاب زده نشان می دهد که هنوز به اندازه کافی پخته نشده ای کسیکه در کوران روزگار تجربه آموخته باشد در هر کاری درنگ می کند و پس از آنکه یقین پیدا کرد دست به اقدام می زند.
منبع : ایران مانیا


همچنین مشاهده کنید