جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا

رابطه میان خط و شخصیت افراد


رابطه میان خط و شخصیت افراد
● دستخط هركس اسرار نهفته ای را در مورد شخصیت او آشكار می كند.
تحلیل دستخط هرفرد می تواند بیش از ۱۰۰ خصوصیت از شخصیت او را برای ما معرفی كند و ما می توانیم نكات مهمی را در مورد خصوصیات فرد و روابط شخصی و روابط شغلی وی دریابیم.
میزان شیب دستخط هركس، نشان دهنده نوع واكنش عاطفی فرد در موقعیت های عاطفی است.هر قدر دستخط شما به سمت راست یا چپ متمایل باشد ، واكنش شما در قبال مسایل زندگی، عاطفی تر است. یعنی: « شما تحت فرمان قلب خود هستید». و اگر دستخط شما حالت عمودی دارد ، واكنش های شما بیشتر منطقی و عقلانی است. یعنی معمولاً براساس حقایق، اطلاعات و منطق، واكنش نشان می دهید و واكنش شما در قبال مسایل مختلف زندگی، كمتر جنبه احساسی دارد. یعنی: « شما تحت فرمان مغز خود هستید».
در این نوشته درباره رابطه «دستخط و شیوه تفكر» می خوانید: مردم به روش های مختلفی می اندیشند. شما چطور!؟ آیا درك بسیار سریعی دارید و قبل از آنكه توضیح گوینده راجع به مساله ای به پایان برسد، منظور وی را به خوبی در می یابید و یا خیر، در این زمینه كند ترید و باید با دقت بیشتری به مطالب توجه كنید و دیر به نتیجه گیری می پردازید؟
در ادامه آمده است: نحوه نوشتن حروف m و n بیانگر روش تفكر شماست ( در زبان فارسی، احتمالاً طرز نوشتن حروف دندانه دار مثل « س » و «ش » و غیره می تواند روش تفكر شخص را نشان دهد). اگر شما حروف m و n را به صورت نوك تیز می نویسید كه شبیه w و u می شود، شما فردی سریع الانتقال هستید كه مسایل را خیلی زود درك می كند. اما اگر حروف m و n را به شكل قوس دار می نویسید ، شما فردی دقیقتر هستید، ولی سرعت درك كمتری دارید. این بلاگر درباره رابطه دستخط و قدرت تجزیه و تحلیل فرد، نوشته است: اگر شما حروف m و n را به صورت خطوطی شكسته می نویسید ، به طوری كه در بین دندانه ها، حرف v كوچكی ایجاد می شود، شما از قدرت تحلیل خوبی برخوردارید. اما اگر دندانه های حروف m و n را قوس دار می نویسید (مثل دستخط بچه های ابتدایی)، در زمینه تجزیه و تحلیل مسایل ضعیف هستید ... .
منبع : روزنامه ابرار


همچنین مشاهده کنید