پنجشنبه, ۳۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 18 April, 2024
مجله ویستا

استیک با سس پرتقال، لطفاً


استیک با سس پرتقال، لطفاً
مطمئناً تا به حال متوجه شده‌اید كه گرفتن رژیم‌های سخت و مرارت بار و خوردن قرص‌های لاغری راه مناسبی برای دستیابی به یك اندام زیبا نیست. برای رسیدن به این هدف تنها باید كمتر از گذشته غذا خورد. كسانی كه به رغم یك رژیم كم چرب و سالم همچنان چاق هستند، بایستی با خوردن كمتر از هر گروه غذائی بدون اعمال محدودیت كامل به وزن دلخواه خود دست یابند. لازم نیست غذاهای مورد علاقه‌تان را حذف كنید یا مثلاً از رفتن به رستوران با دوستانتان خودداری كنید، مبادا چاق شوید و برعكس در خانه بمانید و برای رفع اعصاب خردی‌تان تا می‌توانید هله هوله بخورید.اگر جزء گروه آدم‌هائی هستید كه گه‌گاهی برای شام به رستوران می‌روید، این شب را غنیمت بشمارید و خود را محدود نكنید. برای حفظ وزن دلخواه، كافی است به توصیه‌های زیر با دقت گوش فرا دهید.
برای رفتن به رستوران عجله نكنید. ممكن است در مدتی كه به انتظار دوستان می‌نشینید، دلتان بخواهد یك غذای ساده در عین حال پركالری مثل سیب‌زمینی سرخ كرده سفارش دهید. برای پیش غذا سالاد درخواست كنید، آن هم بدون سس.سعی كنید به جای خوردن برگرهای چرب و چیلی بیشتر غذاهای كباب شده بخورید. مرغ و ماهی كباب شده گزینه‌های خوبی برای شما كه در پی حفظ وزن هستید، است.
ترجیحاً به جای نوشیدن نوشابه از دوغ و آبمیوه‌های طبیعی استفاده كنید.سعی كنید اولین نفری باشید كه در جمع دوستان سفارش غذا می‌دهد، اینگونه با سفارش دیگران دچار وسوسه نمی‌شوید.ضمناً با شكم گرسنه به رستوران نروید، چون در آن صورت دچار هیجان شده و تمام غذاهای رستوران را كه برایتان جذاب است، سفارش می‌دهید.
منبع : روزنامه شرق


همچنین مشاهده کنید