چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 24 April, 2024
مجله ویستا

۱۹ دی


  ۱۹ دی
● متولدین فروردین (بره):
در مورد یکی از نزدیکان به او وعده ای داده بودی که باید در اسرع وقت آنرا انجام داد او منتظر است و پیش از این نمی توان او را در انتظار ذاشت نگران نباش با انجام اینکار گشایشی بزرگتر برای تو فراهم خواهد شد.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
شخصیت تو قوی و با شهامت است بنابراین از موانع و مشکلات نباید ترسید با خردمندی و جسارت می توان این مشکلات را برطرف کرد و در این راه خود را به پیروزی رساند کانی هستند که تو را یاری می دهند.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
مناسبتی پیش می آید که دوستان هدیه ای را تقدیم تو می کنند هر هدیه ای نشانه تجدید دوستی ها و رفاقتها است و باید قدر آنرا دانست بجای نگاه کردن به مبلغ آن باید به انگیزه های اینکار فکر کرد.
● متولدین تیر (خرچنگ):
کسی نسبت به تو ابراز دوستی می کند ردباره حرفها و شایعاتی که پیرامون او وجود دارد باید ابتدا تحقیق کرد تا بتوان به یک قضاوت درست رسید پیشداوری در این باره خطرناک است.
● متولدین مرداد (شیر):
با انجام یک سفر فاصله هایی بوجود می آید که گیزی از آنها نیست این روزگار هجران برای مدتی کوتاه ادامه خواهد داشت و خود را برای روزهایی آماده کرد که کمی سخت خواهد بود.
● متولدین شهریور (سنبله):
درباره موضوعی باید به سراغ کسی بروی که از تو تجربه و شناخت بیشتری دارد قطعا او می تواند کمکهای ارزنده ای را در اختیار تو بگذارد بعضی ملاحظات و تعارفات را باید کنار گذاشت.
● متولدین مهر (ترازو):
انجام چند کار و برنامه در یک زمان واحد امری بسیار دشوار خواهد بود و در ضمن موفقیت تو را کاهش می دهد سعی کن از بین همه اینکارها و برنامه ها کاری را انتخاب کنی که اهمیت بیشتری دارد.
● متولدین آبان (عقرب):
بیهوده نباید یک مساله کوچک را بزرگ کرد کسیکه دست به چنین کاری می زند خود را از واقعیتها دور می کند و بنابراین قادر به انجام کاری مناسب و شایسته نخواهد بود واقع بین باش تا موفق شوی.
● متولدین آذر (کمان):
مسایلی هست که همچنان ذهن تو را به خود مشغول می کند وقتی ذهن پراکنده و آشفته باشد قدرت تصمیم گیری ندارد بنابراین ابتدا تکلیف خود را با این مسایل روشن کن تا بقیه کارها درست شود.
● متولدین دی (بز):
تنهایی تو را آزار می دهد بنابراین باید سعی کنی این تنهایی را شکسته و دوباره خود را به دوستان نزدی گردانی بعضی از ایرادها و اعتراض ها را باید کنار گذاشت و دوباره به تفاهم و همدلی روی آورد.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
آنقدر شکننده شده ای که با کوچکترین اعتراض یا انتقادی از کوره در می روی احساس می کنی دیگران نشسته اند و صبح تا شب عیبهای تو را شمارش می کنند اما چنین نیست باید خوش بینی را در خود تقویت کنی.
● متولدین اسفند (ماهی):
وقتی احساس می کنی حرفی یا نظری درست است از آن باید دفاع کردد کسیکه از حقیقت دفاع نکند سرچشمه های حقیقت جویی را در خود کورکرده است روراست باش تا راه نجات بر تو گشوده شود.
منبع : ایران مانیا


همچنین مشاهده کنید